ID: 161925
WITD: ADR z 25 tonami paliwa na magnesie
ID: 161925
ID: 161925
Inspektorzy z WITD Poznań prowadzili czynności kontrolne na autostradzie A-2.
Inspektorzy z WITD Poznań prowadzili czynności kontrolne na autostradzie A-2.
~etransport.pl
Posty (35)
~dawid | zmienia przepisy jesli kilka ciezarowek zabije kilka rodzin w osobowkach. zacznie sie medialna nagonka i zmienia przepisy, a narazie to mozemy gdybac | |||
~maniek | dopilnować by cwaniacy nie płacili za pracę akordem ( km czy %), to na pewno zmniejszy proceder. I oczywiście karać kierowcę i pracodawcę według ich zarobków... kierowca zarabia najniższą krajową płaci 2 tyś, a jego szef ma kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt składów i dostaje kary 6 tyś - paranoja | |||
~seb | jeżdżą na magnesie bo mandaty za niskie, raz na jakiś czas zostanie złapany, rozejdzie się po kościach często szef wyrówna i gitara, wystarczyłoby za takie coś podnieść mandat do 15 - 20 tysiecy i zabierać kwity na jakiś czas to dałoby rezultat, ale o to chodzi żeby doić kase, manadat stosunkowo niski to kombinują i każdy o tym wie, inspektory i władza też więc to się nie zmieni bo jest z kogo kase ściągać, | |||
~Rafał | nie ukrócą nigdy tych procederów bo nikt nie zabija kury znoszącej złote jaja, dobrze się kręci, kasa do państwa trafia i parę zdjęć dla mediów można cyknąć, statystyki itd też są. Po co chcieć więcej? | 1 | ||
~gość | A co zrobić z takimi de*ilami co siedzą w domu 3 - 4 dni, a potem jeżdzą na magnesie, żeby na kolejny wekend do domu wrócić? | 1 | ||
~fred | Zabierać uprawnienia za magnes i koniec. | |||
~kier | Nie moge zrozumiec co ma w glowie taki przyglup zeby jechac na magnesie. Brak slow na to wszystko. | |||
~kier | Dla kierowcy minimum 25 tys kary a dla przedsiębiorcy zabranie liencji. Skonczą sie wtedy nie zdrowe konkurencje. | |||
~joł | Znam minimum 5 firm z okolic Wrocławia co lata na dopalaczu i wyłączniku. Wiem o których godzinach startują itd. Inspekcja ma obok nich punkt i nic. | |||
gornik15
| a potem placz ze dziad nieplaci!!! tylko za co ma pan placic za diety, za km. czy procenty??? noi zapewne z 8tys zarabia pan kierowca... | |||
~kościelny | górnik, a skąd ta wiedza i kwota? mówili " na chodniku"? czy moze stanołes na parkingu i słuchałeś radia? | |||
~Darek3M | Mogliby zabojadow zaprosic miesiac i po problemie tylko kto by wtedy jezdzil he | |||
~grzestato | Kara powinna być dolegliwa, kierowcy zabierać uprawnienia, a firmie licencję i konfiskata auta. Sądzicie, że szef nie wie o magnesie? Otóż nie, tyle wie, ile warunkuje tym zatrudnienie kierowcy! | |||
~kościelny | tez tak uwazam, oboje powinni beknąc, a gł szef, ze toleruje takie postepowanie, jakby szef nie tolerował czegos takiego, nikt, kto moze lezec by przeciez nie pracowal | |||
~Kacper | niech się uderzy w pierś ten, który nigdy nie kombinował z tachem. Skoro wszyscy jezdzą na magnesach itp., o czym to świadczy!? Niedostosowane przepisy 561/2006 do realiów transportowych. | |||
~kościelny | i o to chodzi, jakby przepisy były dostosowane do realiów, było by wszystko ok i z czego by zyli? tu tylko o kase chodzi i nic wiecej, potem pisza na forach, jacy to oni sa potrzebni. ja tez nie raz przegiołem, bo bylo mi to na reke, i walą mnie ich brednie oderwane od zeczywistosci | |||
~ku-ku | Ciągle ta sama bajka przedwyborcza ! | |||
~kościelny | ku ku, to zamiast dzwonic gdzie trza, opowiedz swoją jakąs, jesli potrafisz:) | |||
~Max | Kierowca oberwie najwięcej, a przecież chciał zarabiać, żyć uczciwie, zapewne powstanie z tego konflikt, kierowca będzie musiał zmienić prace. Sposobem na to jest odbieranie licencji zdaje się, kierowcy dobrowolnie czasu pracy nie łamią, presja... | |||
beginer
| pomimo iz jestem poczatkujace w zawodzie i szukam pracy to po paru rozmowach z potencjalnymi pracodawcami w ST_CE rzygac sie chce. Pytam jak z czasem pracy to odpowiedz "jak przekroczysz to zapinasz magnes a ITD omijasz albo przeczekasz" a jak z weekendem? " szef wypisze" i wszystko za bajeczne 3, 5tys. Nie mam duzych wymagan ale jak juz wydalem te 10 patykow na prawko to nie chce byc zwyklym bezmozgim beduinem dla szefa ot co | |||
~Max | Chwalić Cię za to, ale niestety taki beduinów nie brakuje | |||
beginer
| dlatego dalej szukam pracy:) | |||
~Max | Czas pracy to fikcja, tak jak ta cala demokracja, prawo pieniądza, prawo silniejszego, najwięcej zawsze zarabia budżet, czyli państwo które powinno nas chronić, mandat dostanie kierowca, przedsiębiorca, a zarobi kto? A jak by jednemu i drugiemu licencje zabrali to było by inaczej, ale po co, trzeba zarabiać, nie którym jest to na rękę, że jest taka konkurencja w transporcie | |||
~git | jak czytam te wypowiedzi ludzi co nie mają pojęcia o transporcie to az mnie skreca... wodogłowie... zabrac licencje, dozywotni zakaz kierowania nawet rowerem, zmknąc firme, ukrzyżować właściciela, powiesic kierowce za jaja... sami eksperci w tej dziedzinie. | 1 | ||
~git | jak komus nie pasuje taka chora jazda to niech zmieni branże, nikt go nie trzyma... transport w polsce jest popiep__szoną sprawą. Kierowca z dnia na dzien może sie przebranżowić i pójść do magazynu ciągać paleciaka za 1500zł albo z uprawneniami na wozek za 2000 :) a własciciel firmy co zrobi... leasingi kredyty inwestycyjne na kilka lat?!? musi z tym zyc. | 1 | ||
~max | Nim wyżej się mierzy, z większym hukiem się spada, życie... dlatego trzeba mierzyć siły na zamiary. Nikt nikomu też nie kazał otwierać firmy transportowej, bo co jak jest tak ciężko, można świadczyć usługi porządkowe, odśnieżanie dachów zimą, sprzedawać lody na plaży, życie niesie tyle możliwości. litera prawa jest bezwzględna, i dla was, i dla nas | -1 | ||
~x-man | a kogo to obchodzi ze nabral kredytow i leasingow to jego Problem, jak sie niemysli to sie placi, a nie kierowca ma to zapieprzac bo pan chrabia ma*e pod sufitem. beginer tylko chwalic, Tacho jest dla ciebie a nie dla szefa, tez jestem za likwidacja takich dziadow bo niszcza rynek i zanizaja stawki | -1 | ||
ese
| ~maniek (2015-03-08 11:43:18) dopilnować by cwaniacy nie płacili za pracę akordem ( km czy %), to na pewno zmniejszy proceder... "- Nieco inaczej to widzę. "Dopilnować, by nikt nie brał roboty z akordu czy km". Od siebie trzeba zacząć. Choć osobiście uważąm, że nie ma idealnego sposobu wynagradzania. W jednym przypadku idealnym będzie stała dieta, w innym z km., w jeszcze innym procent. Choć to ostatnie najrzadziej. A źródła swoje ma w czasach gdy szofer sam sobie roboty szukał i miał z tego zwykle 10%. Co może 10% tu pamięta. | |||
~lewy | A czy ktoś zadał sobie pytanie dlaczego tak właśnie sie dzieje, że co drugi kierowca to przestepca ponieważ fałszuje czas pracy-czy ci ludzie robią to bo lubią. Czy są inne powody- a może ktoś podzwoni po spedycjach popyta o stawki zwrot opłat drogowych, dowie się ile trzeba spedzić czasu na zał. lub rozładunkach, ile auto może miesiecznie zarobić, jaki jest koszt kredytu na auto ile kosztują wszystkie ubezpieczenia podatki drogowe. Być może wtedy bedzie łatwiej odpowiedzieć na wiele nurtujących nas pytań... pozdr | |||
~osiem | ooo, adr też magnesuje |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.