~chris
| Następnym krokiem Hitlerowców będzie wprowadzenie ustawy dotyczącej pracy w niemieckich firmach z siedzibą na terytorium Polski. Będzie tylko jeden zapis: "ARBEIT MACH FREI" i wtedy oczywiście pracowników zatrudnionych w tych firmach będzie obowiązywała TYLKO ustawa niemiecka. Polska ustawa o płacy minimalnej nie będzie miała znaczenia, bo tak sobie Rasa Panów zadecyduje i już! | | | |
~chris
| ARBEIT MACHT FREI - miało być... i będzie ! | | | |
~...
| rex. Nie jarzysz, bo nie masz czym. Polski piekarz powinien sprzedawac chleb na terenie Niemiec w handlu obwoznym, przez okres od 2 do 6 tygodni. W miedzy czasie polski piekarz moglby wrocic do Polski na okres od 2 do 7 dni, zrobic zakupy w Biedronce na okres pobytu w Niemczech i rozliczyc sie z polskim Urzedem Skarbowym. Jaka szkode robilby niemieckim piekarzom polski piekarz? | | | |
~chris
| ~michał
DO PRZEWIEZIENIA TOWARU POTRZEBA KIEROWCY I SAMOCHODU, SZEF TO TYLKO ZBĘDNY POŚREDNIK
a samochód skąd weźmiesz? | | | |
~rex
| No i co t t... a ruro masz jeszcze do powiedzenia, jaki masz doświadczenie w transporcie miedzy narodowym i konwencji CMR?? | | | |
~michał
| samochód tak jak w obecnej mojej pracy zapewni właściciel / producent towaru... | | | |
~lisek
| rex: cóż w Twoim mniemaniu ja się kompromituje, to i pewnie Niemcy też. Oni też nie znają konwencji CMR. Warto byłoby byś ich uświadomił, szczególnie terminem "praca ciągła". Ja znam pojęcie "praca w ruchu ciągłym" i dotyczy ten termin zupełnie innych rzeczy, ale "praca ciągła"??? Na pewno taki specjalista jak Ty to wytłumaczy Niemcom i przy okazji Polakom :D. Kto wie, być może Niemcy ugną się pod tym o czym mówisz... Życzę Ci owocnej dyskusji z Niemcami, bo my faktycznie nie mamy nawet o czym dyskutować. :) | | | |
~rex
| Pytanie oczywiście do ~... kieruję... | | | |
~...
| rex, Mam niewielkie, ale wieksze od Twojego. | | | |
~chris
| ~michał
(2015-01-31 14:59:04) samochód tak jak w obecnej mojej pracy zapewni właściciel / producent towaru...
ot i mamy gotowe rozwiązanie! firma produkująca 33 palety produktu tygodniowo zakupi samochód i będzie czekała, aż zjawi się łaskawy kierowca, który zawiezie 33 palety 100 km dalej do odbiorcy :-)
Mam pytanie, czy kierowcy będą się licytować na transie, kto taniej pojedzie, czy ta firma musi kierowcę zatrudnić na etat do przewiezienia jednego ładunku raz w tygodniu :-)? | | | |
~...
| chris. Za duzo glupich pytan i malo wiedzy. | | | |
~chris
| ~...
(2015-01-31 15:04:45) chris. Za duzo glupich pytan i malo wiedzy.
to do szkoły wracaj! | | | |
~michał
| ~chris
ot i mamy gotowe rozwiązanie! firma produkująca 33 palety produktu tygodniowo zakupi samochód
dokładni e... kupią busa i kierowca bedzie codziennie woził towar 5-7 palet...
mała firma - mały samochód... dobiorą samochód do potrzeb... jak coś produkują to może i materiały zakupują, kierowca przywiezie... proste, skuteczne, łatwe...
KIEROWCA JEST NIEZBĘDNY
psiewożnik to tylko pośrednik | | | |
~...
| chris. Na zachodzie istnieja juz od dawna wypozyczalnie kierowcow i wlasnie tak to sie odbywa, jak glupcze napisales. Jest robota, to dzwoni sie do agencji i przychodzi kierowca do pracy na godziny. Wez umyj gumaki, a moze chociaz lepiej bedziesz wygladal. Czasami lepiej nic nie powiedziec, niz mowic bzdury. | | | |
~michał
| ~` - bingo
tak czy siak, KIEROWCA + SAMOCHÓD = TRANSPORT
KIEROWCA + SAMOCHÓD + PSIEWOZNIK = 1 ELEMENT ZA DUŻO | | | |
~chris
| masakra, co za tępaki... | | | |
~...
| chris. Nie chris. Ty jestes za tepy, zeby to ogarnac. | | | |
~chris
| michał, otwieraj "bisnes"!!! kasa czeka!!! bus + kierowca na etacie i jazda po 5-7 palet wyjdzie taniej niż zamówienie transportu 33 palet na raz! po cholerę spedycje, przewoźnicy, logistyka, wystarczy MICHAŁ!!!
ej osiołku, a jak odbiorca chce ten towar jednorazowo? | | | |
~chris
| ~...
(2015-01-31 15:09:56) chris. Na zachodzie istnieja juz od dawna wypozyczalnie kierowcow i wlasnie tak to sie odbywa, jak glupcze napisales. Jest robota, to dzwoni sie do agencji i przychodzi kierowca do pracy na godziny. Wez umyj gumaki, a moze chociaz lepiej bedziesz wygladal. Czasami lepiej nic nie powiedziec, niz mowic bzdury.
a gdzie ten kierowca idzie jełopie pracować? do producenta towaru, czy do przewoźnika? kuźwa wymyślili system: każdy producent kupuje żelazo i czeka na jaśnie Pana Kierowcę!
będziecie się ogłaszać na transie, który taniej pojedzie, czy na etat "cza' zatrudniać? | | | |
~rex
| No i po co szczekasz szczylu, wiesz tyle ile wyczytałeś w goog... e, nie masz żadnego doświadczenia w transporcie i się mądrzysz zamiast stanąć po naszej stronie, tak Ci się podobają niemieckie przepisy to w... j na zachód za chlebem pustaku tyle ze ty byś penie co najwyżej mógł zbierać ogórki albo myć szyby na skrzyżowaniu.
Pozdrawiam i powodzenia życzę w szukani pracy... | | | |
~...
| chris. To jest bardzo proste. Spedycje, przewoznicy, logistyka sa po to, zeby organizowac prace kierowcy, ale podstawa w tym wszystkim jest kierowca. | | | |
~...
| rex. Dobrze, jezdze teraz 19 rok w transporcie miedzynarodowym. | | | |
~chris
| ~...
(2015-01-31 15:21:16) chris. To jest bardzo proste. Spedycje, przewoznicy, logistyka sa po to, zeby organizowac prace kierowcy, ale podstawa w tym wszystkim jest kierowca.
Tak my wszyscy pracujemy dla kierowców! ot i z szefa stałem się podwładnym :-) | | | |
~...
| rex. A ile placa za zbieranie ogorkow i mycie szyb na skrzyzowaniu? | | | |
~lisek
| rex właśnie tymi wyzwiskami dałeś na forum popis własnej ignorancji. Tyle zostaje z braku argumentów... | | | |
~...
| chris. Osikac nie chcialbym takiego szefa. Bazujesz na pracy kierowcy. Bez kierowcy mozesz prowadzic transport skrzynek ze szparagami na przyczepe niemieckiego traktora. Nie rozumiesz podstaw branzy w ktorej probujesz sie utrzymac. Tak bracie, utrzymac. | | | |
~rex
| chris nie warto z pustakami dyskutować, nie maja pojęcia o czym piszą, jakie są koszty zatrudnienia...
~... przyłączam się do opinii o tępakach bo na prawdę nie chodzi mi o to by komukolwiek udowadniać że jestem mądrzejszy i wiem więcej tylko tępaki nie potrafią przyznać że to Niemcy wypuścili bubel prawny i sami za niego prędzej czy później zapłacą a nie polscy przewoźnicy. | | | |
~michał
| ~chris
(2015-01-31 15:17:04)
ej osiołku, a jak odbiorca chce ten towar jednorazowo?
miał eś dużo szczęścia że zostałeś siefem... bo inteligencji za grosz !
skupiasz się nad problemem jednostkowym, a ja ci dałem rozwiązanie SYSTEMOWE
chociaz nie dziwie ci się bo też bym walczył o swoje miejsce pracy... dlatego SZCZEKAJ NA ZDROWIE | | | |
~...
| lisek. Tyle wychodzi z gumofilcow, bo z glowy uzytkownika tych gumofilcow, nie moze nic wiecej wyjsc, bo tam nic nie ma. | | | |
~chris
| ~...
(2015-01-31 15:21:16) chris. To jest bardzo proste. Spedycje, przewoznicy, logistyka sa po to, zeby organizowac prace kierowcy, ale podstawa w tym wszystkim jest kierowca.
To tak jakby kasjerka w biedronce powiedziała, że wybudowali jej biedronkę, dostarczyli towar i przygotowali stanowisko pracy po to, żeby ona miała gdzie pracować, ale podstawą w tym wszystkim jest kasjerka :-) | | | |