ID: 159657
8, 5 euro nie dotyczy tranzytu przez Niemcy
ID: 159657
ID: 159657
Można spotkać się ze stanowiskiem, iż niemiecka ustawa określająca stawkę minimalnego wynagrodzenia za godzinę pracy na poziomie 8, 5 euro brutto, odnosi się także do pracy wykonywanej w ramach realizacji tranzytu przez Niemcy.
Można spotkać się ze stanowiskiem, iż niemiecka ustawa określająca stawkę minimalnego wynagrodzenia za godzinę pracy na poziomie 8, 5 euro brutto, odnosi się także do pracy wykonywanej w ramach realizacji tranzytu przez Niemcy.
~etransport.pl
Posty (316)
~Przewoźnik | W następnej kolejności 8, 5 dla pracowników niemieckich marek VW i Opel w niemieckich obozach pracy na terenie Polski. To przecież czysto niemiecki temat ! | 2 | ||
~porzadny kierowca | ~EDD (2015-01-29 11:26:39) g-a dokładnie najpierw niech niemcy rozliczą się do porządku z ludzmi którzy u nich pracuja tak własnie babeczka w lidlu niech zarabia 8, 5e na godzine... czemu tu nie sa tacy mądrzy??niemcy?? Dojdzie i do tego. Zrobiło sie wystarczająco głośno. Przyjdzie przyzwolenie z góry i maszyna ruszy. Zresztą jest to logiczne. Jak wymagam to i sam tak robię jak wymagam. Teraz widzicie po co im była ta unia. | |||
~Tołdi | xxx - masze chociaż blade pojęcie o prowadzeniu spraw kadrowych w firmie, zgodnie z polskim prawem, kodeksem pracy itp, itd??? Jeśli miałbyś chociaż znikome wyobrażenie jaka to trudna i żmudna praca, to może być tych bredni nie wypisywał! Otóż poprowadzenie "kadr" zgodnie z zachciankami Niemców jest NIEWYKONALNE, a nawet jeśli ktoś twierdzi że jest wykonalne, to nigdy nie będzie to w 100% uczciwe, tylko robione "po łebkach". Szkoda mi czasu żeby tłumaczyć takim ćwierćinteligentom z czym to się je. | |||
g-a
| A na dokładke korespondencja ma być prowadzona po niemiecku... z tego co wiem jak na razie w Polsce językiem urzędowym nadal jest polski... | |||
~Przewoźnik | Ale będzie skowyt jak niemiecki babol znajdzie się tam gdzie jego miejsce - w klozecie u Łysego. Oj będą skowyczeć, będą ! | |||
g-a
| Pewnie znalazłoby się kilku takich, co zdążyli już te pieniądze z "8, 50" wirtualnie wydać :-) | 1 | ||
~kierowca | jak zwykle pan miąsko zabłysną swoją wiedzą dotyczącą działalności polskich firm transportowych. w swoich wypocinach stwierdził, że wpompowujemy ogromne środki finansowe w gospodarkę niemiecką przez: opłaty za przejazd, ZAKUPU PALIW, UISZCZENIA OPŁAT PARKINGOWYCH, NAJMU HOTELU PODCZAS PODRÓŻY, ZAKUPU ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH. hmmm a czegóż można by się innego spodziewać po panu miąsko? | |||
~kierowca | nie napisał co wypompowujemy, no bo po co, najważniejsze jest przecież dobro właścicieli firm transp działających na rynku UE z pominięciem poszanowania elementarnych przepisów, w omijaniu których pan miąsko jak widać stara się być w czołówce. wcześniej czytałem jego art na temat ryczałtów, teraz nie mogło się przecież obyć bez opinii najmądrzejszego z mądrych | |||
g-a
| ~kierowca naprawde liczyłeś na te 8, 50? Wzruszyła mnie Twoja historia... | |||
~kierowca | g-a skąd wiesz, że liczyłem?? w której mojej wypowiedzi to wyczytałeś/aś? | |||
g-a
| Nie wiem czy liczyłeś, dlatego pytam. | |||
~kierowca | a o jakiej historii mowa??? możesz sprecyzować swój wywód? | |||
ese
| ~kierowca (2015-01-29 12:48:19) jak zwykle pan miąsko zabłysną swoją wiedzą dotyczącą działalności polskich firm transportowych. - Miast tekstów które nic nie wnoszą sugeruję napisać podobny do krytykowanego podważajac konkretami argumentację i uzasadniając własne, przy tej okazji zaprezentowane zdanie | |||
~porzadny kierowca | ~kierowca (2015-01-29 12:53:20) nie napisał co wypompowujemy, no bo po co, najważniejsze jest przecież dobro właścicieli firm transp działających na rynku UE z pominięciem poszanowania elementarnych przepisów, w omijaniu których pan miąsko jak widać stara się być w czołówce. wcześniej czytałem jego art na temat ryczałtów, teraz nie mogło się przecież obyć bez opinii najmądrzejszego z mądrych A co wypompujemy? ?. Strasznie mnie to ciekawi??? | |||
g-a
| Wstępnie założyłem że liczyłeś na te 8, 50. | |||
~kierowca | cała Unia nas przeklina za zaniżanie stawek, za nieuczciwą konkurencję, za złe, wręcz skandaliczne traktowanie kierowców i wy mnie pytacie co wypompowujemy? | |||
g-a
| ~kierowca Tak się kończy myślenie typu "weźmiemy ich do Unii, wykupimy i pozamykamy co się u nich da i zrobimy z nich parobków U NAS". Plan dobry, prawie w całości im wyszedł poza ostatnim punktem, bo polski transport jakoś jeszcze się broni. | |||
~kierowca | ese, znowu zabłysnąłeś, duzymi literami zacytowałem bzdety pana miąsko, pomysl, czy argumenty przytoczone przez autora opinii są prawdziwe, wg mojej wiedzy absolutnie mijają się z prawdą, uważasz inaczej? | |||
~porzadny kierowca | ~kierowca (2015-01-29 13:03:38) cała Unia nas przeklina za zaniżanie stawek, za nieuczciwą konkurencję, za złe, wręcz skandaliczne traktowanie kierowców i wy mnie pytacie co wypompowujemy? Sp recyzuj -co to znaczy zanizanie stawek i co masz na mysli mówiąc o nieuczciwej konkurencji z naszej strony. Bo widzę to akurat odwrotnie. Czyli zaniżanie stawek przez zachód dla nas i wprowadzenie milog -jako nie uczciwej konkurencji. Argumenty podam po Twojej odpowiedzi. | 1 | ||
~tomasz | W następnej kolejności 8, 5 dla pracowników niemieckich marek VW i Opel w niemieckich obozach pracy. Opel nie jest niemiecki ! należy do GM | |||
~porzadny kierowca | Podgląd konta g-ag-a (2015-01-29 13:06:19) ~kierowca Tak się kończy myślenie typu "weźmiemy ich do Unii, wykupimy i pozamykamy co się u nich da i zrobimy z nich parobków U NAS". Plan dobry, prawie w całości im wyszedł poza ostatnim punktem, bo polski transport jakoś jeszcze się broni. Dokładnie tak było, jest, ale czas powiedzieć -dość. | 1 | ||
~kierowca | pewnie jest dużo racji w tym co piszesz g-a, ale my również przystępując do Unii powinniśmy sobie zdawać sprawę z obowiązków jakie spoczywają na Państwie członkowskim. nie możemy bezkarnie rozwalać innym systemu, tłumacząc to tym, że nam wolno, bo jesteśmy Polakami i mamy wszystko w dalekim poważaniu | |||
~kierowca | porządny kierowca nie bądź taki do przodu, kilka razy mieliśmy przyjemność ze sobą prowadzić dyskusję, nie mam zamiaru się powtarzać, nie głoszę swoich herezji od dzisiaj | |||
~porzadny kierowca | ~kierowca (2015-01-29 13:09:04) pewnie jest dużo racji w tym co piszesz g-a, ale my również przystępując do Unii powinniśmy sobie zdawać sprawę z obowiązków jakie spoczywają na Państwie członkowskim. nie możemy bezkarnie rozwalać innym systemu, tłumacząc to tym, że nam wolno, bo jesteśmy Polakami i mamy wszystko w dalekim poważaniu My mieliśmy mysleć???A oni nie mieli czasu co???Zamykali nam fabryki w tym czasie. Oni nie wiedzieli jakie są realiai w PL??? | |||
ese
| ~kierowca (2015-01-29 13:06:31=- Czekam na polemikę porównywalną z komentowaną wypowiedzią. Na razie widzę pisanie na przedszkolnym poziomie "a ty to żeś gupi!". | |||
~porzadny kierowca | ~kierowca (2015-01-29 13:11:05) porządny kierowca nie bądź taki do przodu, kilka razy mieliśmy przyjemność ze sobą prowadzić dyskusję, nie mam zamiaru się powtarzać, nie głoszę swoich herezji od dzisiaj Ja też nie głoszę swoich racji od dzisiaj. Pytam tylko o argumenty. Dlaczego nie odpowiadasz tylko mnie ganisz??? | |||
~Dziad Bozpolski | kierowca - może naprawę świata zacznij od siebie. Wpompuj sobie nieco oleju do przestrzeni między-usznej. To na początek. | |||
~kierowca | stawki zaniżyli właściciele firm transportowych, nasi właściciele, nie obcy, nie obce spedycje tylko nasze. to powiedz mi, kto chciał nam dokopać? jeden drugiego by w łyżce wody utopił, takim narodem jesteśmy. nie szanujemy innych, a tak bardzo wymagamy szacunku wobec nas. już dawno powinni z nami zrobić porządek, nie czekać na francuzów, niemców, belgów. | |||
ese
| ~kierowca (2015-01-29 13:06:31) "... zacytowałem bzdety pana miąsko, pomysl, (... ), wg mojej wiedzy absolutnie mijają się z prawdą"- Ponieważ : 1. - 2. - 3. -.. | 1 | ||
~kierowca | a co to jest przestrzeń między-uszna? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.