ID: 157895
spedycja busow po EU
ID: 157895
ID: 157895
Witam. Myślę, że do zakupu Renault Master 2008 8EP. Znajomy ma firmę transportową, ma działać na jego licencji. U niego tylko duże samochody ciężarowe. Jakie są średnie stawki na trasach międzynarodowych? Jaka jest rzeczywista zysk po przebiegu 10000-12000 km Dziękuję.
Witam. Myślę, że do zakupu Renault Master 2008 8EP. Znajomy ma firmę transportową, ma działać na jego licencji. U niego tylko duże samochody ciężarowe. Jakie są średnie stawki na trasach międzynarodowych? Jaka jest rzeczywista zysk po przebiegu 10000-12000 km Dziękuję.
~Alexcargo14*.175.187.58
*.175.187.58
Posty (65)
ilyb10
| Alex, ale co Ty chcesz kupić? duży samochód czy tego busa paleciaka? | |||
Alexcargo14
| ilyb10 dziękuję za wasze odpowiedzi. Maszyna naprawdę ma taki przebieg, ponieważ początkowo była sprowadzona z Francji rama na bazie Renault Master, potem ustawili plandeka. | |||
Alexcargo14
| ilyb10 Renault Master Ładowność 1400 kg | |||
Mięsnyjeż
| "Ja nie pchałbym się w żadne auto używane" Tak. Tyle, że jak się "wyłoży" z takim autem to straci duuuużo mniej. Oczywiście jeśli to będzie jego auto. Przy leasingu będzie miał problemy. Jak będzie mu szło to po pół roku kupi nowe, a jak stwierdzi, że nie zarabia 2 tyś euro sprzeda parcha i tyle. | |||
Alexcargo14
| Chciałem jeszcze zapytać. Czy można przeciążać auto-100-200kg??? Ładowność=1400kg+... ? ?? | |||
ilyb10
| Problem jednak polega Mięsny jezu na tym, że jeśli za naszą granica rozkraczy się jemu nowe auto, to naprawa będzie na gwarancji, ale jeśli tym wiekowym autkiem trafi na jakąś awarię to zagranicą wykasują od niego tyle co to auto jest warte. Jeden tylko przykład; wymiana łożyska w Scanii w polsce to koszt góra 1500 pln a w Austrii 20 tysięcy. Wiadomo, że każdy ma racje, bowiem jest ich zawsze kilka i teraz on sam musi sobie przekalkulować co jemu się bardziej opłaca | |||
ilyb10
| Alex- ja mam wątpliwości czy ta ładowność 1400 kg to jest realna ładowność, bo coś mi tutaj śmierdzi. Jeśli masz auto o dmc do 3, 5 tony to myślę, że jeśli będziesz ważyć 3, 6 to nie powinni nic Tobie zrobić, ale tutaj powinni się wypowiedziec fachowcy, proszę o głos jeża i jacka | |||
Mięsnyjeż
| Bus to nie Scania. Wiadomo, że jeśli zaczynamy pracę na używanym aucie trzeba je najpierw doszykować. Z drugiej strony przy takim aucie nie masz co miesiąc płatności ok 2, 5 tyś zł. Drogich ubezpieczeń i nikt ci nie karze zapłacić 100 zł netto za jakiś monit który ci wyśle. | |||
Mięsnyjeż
| Co do ładowności. 1400 kg ładowności w plandece 8 ep ze "śpiochem"na dachu jest mało realne. Ja stawiał bym na realne 1000-1100 kg. Oczywiście można to szybko zweryfikować jadąc na wagę. | |||
Mięsnyjeż
| Miałem Mastera który tak na prawdę miał 950 kg ładowności. W papiery wpisali mi 1100 kg. | |||
~Alexcargo14 | Chciałem zapytać o maszyny. Renault Master 2. 5 Dci czy lepiej kupić Citroen Jumper??? | |||
~Shadow | Najlepiej to daj sobie z tym spokój, bo widać że nie masz o tym zielonego pojęcia. Posłuchaj mojej rady a zaoszczędzisz mnóstwo pieniędzy i nerwów. | |||
~dziadtransportowy | Przejmnę lizing/raty tylko Master plandeka !!! rok 2013-2014, 9-10ep, wym paki min 4, 50x2, 20x2, 20 ofertę proszę na rican@wp. pl w opisie rok, przebieg jaka rata ile do spłacenia. Byznesmenom którzy liczą że spłacę auto i dam zarobić dziękuję. | |||
Mięsnyjeż
| ~Alexcargo14 (2014-12-28 13:55:52) Chciałem zapytać o maszyny. Renault Master 2. 5 Dci czy lepiej kupić Citroen Jumper??? Master. | |||
tomciok
| Jestem w tym temacie zupełnym laikiem, od razu zaznaczam.. Oprócz tego, że mam wykształcenie logistyczne to nic poza tym.. Sam myślałem, myślę by zająć się tym na poważnie.. Widzę, że są różne opinie i doświadczenia związane z transportem.. Chciałbym z kimś na poważnie pogadać na ten temat, gdyż mam z jednej strony wasze bardzo negatywne opinie (internautów) jak i bardziej pozytywne znajomych z reala.. jeśli ma ktoś chwilę czasu na rozmowę to chętnie pogadam... Znajomy wziął busa w leasing i już myśli o następnym, mimo iż sam nie jeździ - tylko kierowca.. | |||
jacek-kuba
| żeby tylko nie brał następnego po to-by płacić długi za pierwszego. Wracając do poprzednich wątków-jaki Master 2, 5? czyli dalej myślisz o kilkuletnim aucie? jakie 1400kg ładowności? tona to max. Pewnie, że są kary za przeładowania-oprócz tego musisz załatwiać inne auto do przeładunku, bo dalej nie pojedziesz | |||
jacek-kuba
| Jeszcze raz napiszę-można zarabiać fajne pieniądze na busie-ale są pewne uwarunkowania, które należy spełnić. Nie oczekujcie złotych rad na forum-nikt tego nie będzie wyjaśniał, nikt wam nie da adresów pewnych spedycji, nikt za Was nie podpisze umów bezpośrednio u klientów. Na koniec, bez żadnej ironii-nie znając tematu dogłębnie-to 1 krok w stronę komornika. Dlatego radzę na początek, pojeździć w jakieś firmie jako kiero-to wiele pomoże, jeżeli ktoś jest bystry | |||
~dziadtransportowy | ~dziadtransportowy (2014-12-28 14:46:55) Przejmnę lizing/raty tylko Master plandeka !!! rok 2013-2014, 9-10ep, wym paki min 4, 50x2, 20x2, 20 ofertę proszę na rican@wp. pl w opisie rok, przebieg jaka rata ile do spłacenia. Byznesmenom którzy liczą że spłacę auto i dam zarobić dziękuję. ponawiam ofertę.. jacek-kuba byznesmenów nie brakuje jak również chcących oddać raty za busa ; ) czekam na dobrą ofertę :) | |||
jacek-kuba
| czekaj dziad dalej, ale weź się za robotę póki co. Ja też czekałem 7 lat aż mnie o mało nie zlicytowali | |||
~gost | Dzień dobry, koledzy. Doradzamy normalne espeditsiyu dla busa 3, 5 LCA. Byłbym bardzo wdzięczny. Rozważmy teraz kilka firm. Jednak stawki 0, 3 do 0, 35 i małym biegu. | |||
Mięsnyjeż
| ~gost Uwaga!!! Informacje te zostały zbudowane na bazie adresu IP, należy wziąć pod uwagę, że piszący mógł korzystać np. z kawiarenki internetowej lub innego miejsca publicznego. ostatnio posługuje się nickami: ~gost (użyte: 2014-12-30 20:54:02) ~Alexcargo14 (użyte: 2014-12-28 13:55:52) Czy aby wszystko z głową oki? | |||
~gost | Problem z Google CHROME. Dlaczego jest niegrzeczny? | |||
~zyga27 | znajomy jeździ sam pod spedycją po europie, bus 3, 5dmc, 3tyg w trasie/1 tydz w domu, robi średnio 10 tys km, 0, 4eur/km, czyli wystawia faktury po ok 17k zł - paliwo 5, 5k- zus 1, 1k, leasing 1, 5k, jakieś ubezp, telefony, serwis auta i inne *ły ok 1-1, 5k. mc czyli na czysto zostaje mu 7-7, 5 tys zł | |||
~dziadtransportowy | zyga znajomy ma jakiś lipny ten kalkulator... paliwo 5-6, lizing te 1, 5 tys ale chyba za jakiegoś trupa 5 letniego bo jak ma auto nowe czy roczne to i bedzie 2-3tyś a w nowym jeszcze przeglądy w serwisie a nie w garazu pana henia... a gdzie podatek i Vat? z zarobku 17 tyś netto to do US w granicach 2-3, 5tyś trzeba oddać to jaki to zarobek??? 7, 5tyś - 3 tyś i robi się już 4tyś i zapomnij że że ma średnią 0, 40 w miesiacu i na busie robi tylko 10tyś km tyle to robia zestawami, a busem realny i dobry zarobek to 13-14 tyś min w miesiącu i poczytaj... wyloty z pl i powroty po 0, 28-0, 30 tyle oferują spedycje więc przestań słuchać kolegi pod sklepem przy piwku jak zjedzie na ten tydzień. | |||
jacek-kuba
| Co Wy macie z tym leasingiem? ?? 1500zł??? na międzynarodówce bus 3 lata i do żyda-albo robią się schody-to nie są ciężarówki robiące kilka mln km -zresztą z tym też jest problem. Dobrze wyposażone auto 3, 5 DMC to 130tys brutto-podziel to na 36 miesięcy-jakiś a*alfabetyzm wtórny-jakieś ubezpieczenie??? jakiś serwis??? Warzywniaki otwierać, nie brać się za tematy o których nie ma się pojęcia | |||
Mięsnyjeż
| ~gost (2014-12-30 21:14:10) Problem z Google CHROME. Dlaczego jest niegrzeczny? Prze praszam. Myślałem, że jesteś jednym z tych oszołomów co rozmawiają sami ze sobą. Co do tych stawek. Czego się spodziewałeś? Tyle płacą. Tak jak już pisałem. Wydoją cię z kasy i będą szukać następnego. Ciebie ratuje trochę to, że nie masz leasingu, a co za tym idzie raty ok 2, 5 tyś/m-mc | |||
~Alexcargo14 | Dzień dobry. Stosuje się do kilku firm wyglądają głównie Oferta stopy 0, 3-0, 38 euro. Myślę, że nie jest to bardzo rozsądne, jeśli ktoś bierze leasing samochodu, i nadal zatrudnia kierowcę. Wtedy to, co jest? ? wynagrodzenie !! Moim zdaniem optymalna wynosi około 0. 45-0. 5 euro. Możesz zarobić i nadal zapewniają kierowcy godne wynagrodzenie. Myślę, że jest to konieczne, aby szukać firmy, może ktoś kempingu rozsądne tempo co najmniej 0, 4 euro... | |||
~Alexcargo14 | Mam jeszcze jedno pytanie powstało. Gdy stopa oferta 0, 3 euro netto, co oznacza, że zostaną wypłacone (0, 3 euro + VAT) brutto = 0, 37 euro? ?? Czyli wypłata mojej pracy będzie 0, 37 euro km? ?? Nie oceniaj strgo, spychając uczenia się w tej sprawie. | |||
~ren | ~Alexcargo14 daj se spokój idż do pracy na etat bo z twoją wiedzą to zdechniesz z głodu | |||
~Katarzyna Zajac | Zastanawiam się, jak możemy teraz znaleźć lojalne firmy, które naprawdę pracują, aby pomóc tym, którzy naprawdę potrzebują pomocy. Na naszej wystawie jest wielu niewłaściwych ludzi. Najsmutniejsze jest to, że po skorzystaniu z ich usług rozumiesz, że już jesteś w niepowołanych rękach. W tej sytuacji podjąłem słuszną decyzję i nie żałowałem współpracy z Mariusz Jankowski. Nie zawiedli mnie i jestem zadowolony ze świadczonych usług. Każdy powinien skontaktować się z Mariusz Jankowski za pośrednictwem poczty elektronicznej (jankowskimariusz999 @gmail. com) w sprawie pożyczek |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.