ID: 154574
Scania R500 Opinie
ID: 154574
ID: 154574
Jestem na kupnie scanii R500 V8. prosze o opnie: spalanie, części, awaryjność itp. Scania będzie jeździła pod wanną.
Proszę żeby nie wypowiadali się fanatycy Scanii tylko osoby które mają styczność.
Pytam ponieważ jest to moja pierwsza Scania, wszystkie auta które posiadam są marki DAF.
Jestem na kupnie scanii R500 V8. prosze o opnie: spalanie, części, awaryjność itp. Scania będzie jeździła pod wanną.
Proszę żeby nie wypowiadali się fanatycy Scanii tylko osoby które mają styczność.
Pytam ponieważ jest to moja pierwsza Scania, wszystkie auta które posiadam są marki DAF.
~SCANIA 82*.43.78.119.ipv4.supernova.orange.pl
*.43.78.119.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (31)
~zdzisio | kuffnoo, szkoda kasy | |||
~Jasiek z Jelcza * | Do kolegi zdzisia jeżeli niemasz pojęcia o silnikach w układzie V to niezasmiecaj tematu Kolego jezeli chceszkupic scanie to tylko fałke Co do czesci niewiem co chcesz tam wymieniac ale cenowo sa takie same jak do rzedowki Spalanie o 0. 5 litry wyzsze od rzedowki Awaryjnosc to tylko moga byc problemy z ad blue ale to jest bolaczka kazdej scani | |||
~Fascik | Pod wanne na kraj to bierz, czy to rzedowka czy v-ka spali podobnie a 500 to jest czym jechac. A Kolega Jasiek z jelcza to chyba sie pomylil o 4, 5l; ) te silniki na miedzynarodoce pod firanka pala od 35l w gore; ) pod wanna wiadomo, wiecej | |||
~gosc | Nie bez powodu kraje zachodnie jezdza scania pod znakiem v8 awaryjnosc w porownami do rzedowki zadna a spalanie przy dobrym kierowcy porownywalna ja polecam | |||
~kierowca | Kolego jezdzilem scania R560 po Europie "norwegia-wlochy" i mniej palila niz R420 | |||
~maro | R420 spalanie poniżej 30 l/ 100km, na tych samych trasach 500 paliła 34-35 l. | |||
~coval20 | Wszyscy piszom tylko o spalaniu a nikt nie bierze pod uwagę mieszkania w kabinie. Dla mnie raczej jako kierowcy nie ma lepszego auta od Dafa i Mana. | |||
~mario | autor tekstu takim zapytaniem w zasadzie mowi o sobie wszystko. Na zachodzie jezeli ktos kupuje sobie v8 to nie dla oszczednosci tylko zeby podniesc prestiz firmy. Ja powiem tak kupujac v8 nie patrzy sie na koszty bo oznacza ze stac cie na jego utrzymanie | |||
~kiero | Pytał o r500, wy się rozpisujecie o v8. Ja napiszę inaczej zainteresuj się volvem, scania zeszła na psy. | |||
~maro | kiero przeczytaj raz jeszcze o jaki model pytał. | |||
~matu | Jesli chodzi o spalanie to nie auto pali tylko kierowca. Od tego trzeba zaczac. Wiekszosc kierowcow nie wie do czego sluza konie w ciezarowce. | 1 | ||
~maro | Ot i uczony się znalazł... to do czego te konie służą? Oświeć nas. | |||
~matu | Nikogo oświecał nie będę, tą wiedzę którą mam zostawię dla siebie. | |||
~R620 | No to mu pomogliście fachowcy... Zdaje sie jakby pisali sami ci których nie prosił o zdanie :-D Ja sam nie bede zmyslal gdyż ja tylko pracowałem na V8, 480 nic nie mogło sie równać z momentem jaki oferowała, zużycie to oczywiscie kwestia kierowcy, pewnie i taka 16tka troszkę wiecej łyknie ale samo są siebie mowi to ze Ci którzy potrzebują mocy naprzyklad Irlandzcy przewoźnicy żywca stosują tylko V8 bardzo zadko spotkasz "Orbis" nie V8 a rozrzutni to raczej oni nie są, wiec jakoś to wszystko ma sie do siebie. Jedno pewne jeśli będziesz umiał wykorzystać moment (moc) która oferuje Vka, nie bedzie wcale tak duzo palić, w sensie szybciutko umiejętnie osiągasz prędkość i lecisz. Pozdrawiam i proszę o opinie kiedy juz będziesz jej używał, ja szczerze polecam "Królowa jest tylko jedna" | |||
~kris | jezdze r500 v8. jak była skrecona na 87km/h to palila na pusto 30-31l, pelna tj 22do23, 5 tony 33do 35. rozkrecilem ja na 91, 5km/h i na pusto 34do 35l, pod ladunkiem 37do 39 teraz. | -1 | ||
~kris | zasadniczo pod maska tabun koni biegnie to i zjeść musza. napewno jest to nadpobudliwa wersja chociaż czasem brakuje mocy na koncowce gorki i trzeba zejść jeden bieg. 560ka bylaby idealna, zero redukcji i ciagle lewy; -}}} | -1 | ||
~kris | kiedy inne graty zdychają pod gorki, scania v8 zaczyna zyc!! :-}}} | -1 | ||
~boos | panowie to nie wiem co wy za skakanki macie moja V pali max 31l/100 jak wiecej spali to sprawdzam czy dystrybutor dobrze pokazuje | |||
~daf | dlaczego rezygnujesz z Dafa znasz jego bolączki wady i zalety dobry ciągnik uważam i na wanne super poco ta Scania jeszcze 500 nierozumiem tego | |||
~daf | i jeszcze cena przecież jest duża różnica a dafiki 460 niepesząc dobre auta | |||
~T. P. | Posiadam cztery scania v8 pala mniej niż 420. Gorąca polecam R500 v8 euro 5 trasa jedna pusta druga pełna 40 dMc spalanie 27, 5 spalanie to jest kwestia kierowcy R500 na pusto pali 22 /100 obecnie szukam kolejnej v8 miałem wcześniej man'a volvo dafa 480 zostaje przy scani | |||
~mysia pysia | siema de*ile!nie piszcie do scania 82, bo watek zakladal rok temu i juz olałwasze wypowiedzi... moczem. | -1 | ||
~grabol | Moja jeżdzi pod prysznicem to nie wiem jak sobie poradzi pod wanną | |||
~nikt | v8 500 grs 900 manual most 3, 08 z mc 31 v8 500 grs 900 manual most 2, 71 z mc 34 moim zdaniem optimum 560 km most 2, 71 z mc do 31 południe Europy pełne tony, a jeśli chodzi o awaryjność to nie por nawet silników rzędowych vałka została skonstruowana do długich dystansów | |||
~nikt | następną sprawą jest dobór opon 80 cz 70, kosztowała mnie ta wiedza z 15 tyś | |||
~nikt | na pusto średnio 22 l | |||
Spider481
| kolego ja jeździłem r500 v8 pod wanną po ue i powiem ci, że teraz jeżdżę dafem cf euro 6 i jazda bez porównania na + dla scanii. jeżdziłem również dafem xf i powiem szczerze nie jestem pasjonatem scanii ale jazda o wiele bardziej komfortowa niż dafami i do mieszkaniarównież super a spalanie na pełno Włochy, francja, niemcy, austria 33-35litrów. polecam | |||
~nikt | daf to traktor bez polotu nie porównujcie go do v8 bo to permamętny brak wiedzy i praktyki | |||
ese
| Nooo. Permamętny na pewno.. | 1 | ||
~Kiero | R 500 v8 po Rumunii 34l ladowady ok 23t w obydwie strony, na ten kraj zaj... ta jednostka |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.