ID: 149564
WITD: Na pozór legalnie
ID: 149564
ID: 149564
Wielkopolscy inspektorzy zatrzymali dwa pojazdy członowe należące do tego samego, polskiego przewoźnika.
Wielkopolscy inspektorzy zatrzymali dwa pojazdy członowe należące do tego samego, polskiego przewoźnika.
~etransport.pl
Posty (30)
~molenda | 99% kierowców na łódkach tak jeżdzi | |||
~szoferak | Nie tylko na łodkach ale w ogóle na kraju. Po co to ITD w ogóle jest? Banda nierobów do wykarmienia z naszych pieniędzy ! Tylko przeszkadzają i stresują kierowców a z pracą po 20h na dobę i tak nic nie zrobią. | |||
~maanik | Szoferak sek w tym ze jak my sami nic z tym nie zrobimy to nikt nas nie wyreczy a jak chcesz i godzisz sie na prace po 20 godzin twoja brocha zadaj sobie pytanie jak dlugo tak wytrzymasz i co poza praca bedziesz mial w zyciu | |||
~szoferak | Do tej pracy w ogóle trzeba pozbyć się godności. Jak można ją mieć siedząc w budzie tygodniami. Dla mnie najlepiej wychodzą ci co jeżdzą w koło komina patalnią i codzień są w domu. Nie dziwie się, że chłopaki wolą pstrykać zamiast kiblować system 6/2. To z przerzutami powinno się robić porządek | |||
~JKM ma rację | Dla jasności. Jest rok 89-ty. Bolek nie odsunął ubecji od koryta. Zamiast tego wchodzi w układ tłumacząc się niemocą i zależnościami. Dokładnie odwrotnie jak w Czechach - tam komunistyczne ry. je odsunięto na 10 lat od stanowisk publicznych dając czas na tworzenie się nowego - czystego. Następne 25 lat - wybarwiona ciężka komuna przejmuje i wyprzedaje majątek narodowy. Władzę piastuje ciągle ten sam układ. Aby utrzymać koryto potrzebne są pieniądze. Skoro nie wynikają one z działań gospodarczych (komuchy nigdy nie potrafiły wypracować - jedynie kraść) to trzeba je komuś ukraść. Najlepiej ludziom próbującym wypracować dochód w tym zas. ranym kraju. Powstają kolejne służby gończe. Piastowanie stanowisk gończych odbywało/odbywa się często z tradycjami rodzinnymi. Dziadek ubek Ojciec ormol gończy Synuś ispektorek w nowej polszy. Pranie mózgu, precyzja komend i poszły psy w teren. Zamiast tworzenia realu sprawiedliwości społecznej i wyrównywania warunków dla działań gospodarczych to łapanki i szukanie kasy za wszelką ceną. (np. insp. koopa - goniec skarbowy). Niestety nie po to, żeby stworzyć równość społeczną i sprawiedliwość gospodarczą a jedynie po to aby zasilać budżet. Folwark musi się wyżywić. Plebs niekoniecznie. Kto tego nie rozumie to ma problem. Ciemną masę łatwiej okradać. Tak było jest i będzie. | -1 | ||
~JKM ma rację | Gest Korwina w wersji z pięścią uzupełniony czubkiem buta powinna zaliczyć cała ubecja w 89-tym. Jedna sytuacja z symbolicznym liściem dla ubeka po 25-ciu latach to zdecydowanie za mało i za późno. Wtedy była szansa na normalność i zdrowy kraj ze zdrową gospodarką. Dzisiaj pozostał syf dla przeciętnych ludzi i koryto dla wybrańców. | -1 | ||
~JKM ma rację | Chciałbym cos jeszcze dodać o sądownictwie w tym okupowanych kraju ale wytłumaczenie Bolka mówi wszystko. Dobrze, że jeszcze czerwonych apaszek nie noszą zamiast... no właśnie. Efekty "sprawiedliwości" widzący widzą. | -2 | ||
peer
| JKM: przeczytaj artykuł a potem możesz się produkować, ale na temat | |||
~jacuś | Ostatnio jeden z którym jechałem aż od promu w Holandii do Swiecka mnie wyśmiał jak po wjezdzie do kraju zjechałem na przerwe powiedział ze u nich w kraju jezdzi się tylko na wylączniku i | |||
~jaras | 12000zl. Śmieszna kwota. | |||
~123 | ~jacuś na bramkach jest aktywność gościa, więc niech nie będzie taki cwany. To jest łatwe do udowodnienia. W razie kontroli ITD ma zapis z branek o której godzinie przejeżdżał oraz ma aktywność na tachografie. Co się stanie jeżeli taki gość pozabija ludzi na drodze ponieważ będzie przemęczony? Patologia trwa, ale do czasu... | |||
~diabel | Wieksze kary dla kierowcow za magnesy, wylaczniki itp, wlacznie z zakazem wykonywania pracy przy recydywie, moze to by spowodowalo ze sie opanuja bo widac ze obecne kary nie sa zadnym batem na kierowcow, jak dla mnie to wiekasza wina jest po stronie kierowcow bo wystarczy umiec powiedziec NIE szefowi i ze chce sie pracowac normalnie, ja jak i wiekszosc kierowcow u mnie w firmie tak zrobila a Ci co nie potrafili juz nie pracuja. | 1 | ||
~JKM ma rację | peer - czego nie zrozumiałeś? Za dużo zdań i za długi ciąg myślowy? Nic nowego. Trudno. Ja nie jestem od dokształcania mniej rozumiejących. Nie rozumiesz - nie czytaj. Po co? | |||
~JKM ma rację | ~diabel (2014-07-26 12:30:05) Uważaj co piszesz bo cię dziadostwo kjerofcowe zruga. | |||
zetek
| Sporo odpowiedzialności i konsekwencji w poście diabła, myślę, że plus nie nad wyrost. Podzielam postawę i jednoznaczne stanowisko. | |||
~mały | Ja z kolei dodam że tzw. wyłączniki to dobra rzecz ale nie popieram nadmiernego korzystania jak np jazdy po autostradzie, to tylko przydatne ewentualnie na załadunku czy rozładunku bo czasem bywa że trzeba długo czekać, a czas niekiedy goni | |||
~maanik | szoferak ja mam swoją godność Znalazłem w miare normalną firme ja szanuje szefostwo oni nie wymagają ode mnie rzeczy niemożliwych Płaca w miare jest tydzień w którym trzeba spędzić 5 dni poza domem ale nie rzadko zdarza się tak że pracuje tylko 3 dni w tygodniu Pensja stała + diety i nie oczekujmy aby ktoś nas szanował podczas gdy sami *y w swoje gniazdo zgadzam się z 123 udowodnić dziś jazde na magnesie cykniętemu krokodylowi nie jest trudno widać ze ani to ani wysokość kar na wielu nie robi wrażenia | |||
wesolek
| o kużwa JKM-za co te barany cię tak minusują.. za prawdę o kraju i obłudę naszych szemranych polityków, parlamentarzystów i wszelkiej maści złodziej majatku marodowgo z bolusiem na czele.. toć to nowa jenteligencja powstała bezwiednie po 89 roku. te neointeligenty, myślą, że zawojują świat. nic bardziej mylnego... | |||
~bbbbbbb | kazda gruszka z 10 metrami betonu wazy 42 tony jest zawsze przeladowana o 8 ton tarczki za okno zwlaszcza lafarge beton patelnie od nich to samo | |||
~diabel | ~mały, widzisz kolego, chodzi o to, ze nawet takie uzywanie na zaladunkach czy rozladunkach tez szkodzi bo potem na takich firmach sie stoi godzinami i nikt nie zauwaza problemu, przewoznik dalej bierze taki frachty bo przeciez kierowca sobie poradzi, zaladuje i oprocz tego wyjedzie jeszcze cala zmiane pracujac ponad 20 godz. nie mowie ze moja firma jest idealna ale szef wiedzac ze nie bede kombinowal ma gdzies taki frachty bo nie mozna potem dobrze roboty zaplanowac a auto zarabia jezdzac. | 2 | ||
~diabel | ~JKM ma rację, wiesz, mam to gdzies czy ktos za moje poglady mnie tu zruga jak to okresliles, takie mam i tego sie trzymam, ale co raz czesciej widac, ze sa tu tez kierowcy o podobnych pogladach i ciesze sie ze to idzie wlasnie w te strone, moze przyjdzie czas kiedy standartem bedzie tego typu zachowanie bo to tylko moze nam pomoc cokolwiek zmienic. | |||
scaniadriver
| Narazie wasz płacz jest żałosny, Trzeba robic robote bo inaczej będziecie bez magnesu ale też bez domu dobrowolnie uwiezieni w budzie na przezutach albo bez pracy w ogóle. Zmieńcie podejscie i obudżcie sie, że w takim systemie żyjemy - wszystko tu jest na głowie postawione. | |||
scaniadriver
| diabeł dobrze widzisz problem - wszedzie tam gdzie załadunki sa w kolejkach po kilka godzin są montownie magnesów i pstrykanie w wyłączniki. Potem taki nieszcześnik po 13 godzinnym dniu pracy na pauzie przez 8h ładuje stal i może z 2 godzinki pośpi żeby zdązyć z wyładunkiem do Gdańska bo termin już wcześniej zaplanowany. PRZECIEZ TO CHORE JEST ! DLACZEGO ITD NIE WJEZDZA NA FIRMY? | |||
~diabel | scaniadriver, robote jasne ze trzeba robic, nie inaczej, po to przeciez firma ma to miejsce pracy zeby kierowca robote zrobil, tylko nie rozumiesz jednego widze, to bardzo specyficzna praca w ktorej najwazniejsze jest odpowiednie zaplanowanie pracy w oparciu o obowiazujace przepisy itp, praca w firmie transportowej w przypadku musi sie opierac na wspolpracy na lini kierowca- spedytor bo tylko w ten sposob mozna odpowiednio ulozyc prace, tymczasem jak pokazuje rzeczywistosc tej wspolpracy brakuje a niekompetencje i brak doswiadczenia spedytorow jakm i tez kierowcow nadrabia sie magnesami i wylacznikami, to jest chore kolego rozumiesz. | |||
~diabel | chyba zle zrozumialem twoja poprzednia wypowiedz. | |||
scaniadriver
| U nas spedytorzy to często ludzie bez pojęcia o czasach pracy i planowaniu a zreszta nie lubią sie narobic to po co mają sie tym przejmować. Gamoń w kabinie i tak musi to wykonać a często sam siebie by ukarał bo nastepny załadunek juz umówiony do 15, 00 i jak nie wezmie to zakibluje weekend w budzie. O czym tu mówić jak u nas spedytor dobry to nie taki co planuje kierowcy prace ale taki co ma wejscia na ładunki z których można urwać pare groszy na kilometrze. Ten co ma znajomych gdzie trzeba a nie ten co ma w głowie poukładane. Jedno co kierowca może to w razie przypału naskarżyc krokodylowi na piśmie, że go baran pogania i tyle a kare i tak kierowca dostanie. Każdy powinien zrozumieć, że spedytorzy kierowców traktują jak szmaty bo ich praca polega na tym, żeby jak najlepiej wykorzystac auta. | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | kozystac z tych dobrodziejstw to trzeba potrafic. | |||
~diabel | ale uwierz, ze mozna, raz, drugi sam siebie udupisz bo gdzies stoisz ale to firma i spedytor ma wiekszy problem, niepodjecie ladunku lub spozniony rozladunek a to sa wymierne koszty tzn straty dla firmy i wtedy jesli szef oczywiscie w miare zrozumie problem to sam bedzie dazyl do tego zeby ta wspolpraca jednak byla, przerabialem to i wiem co pisze, teraz dostaje tylko info o jakis zaladunkach, rozladunkach, daty godziny itp i odpowiadam czy to jest do zrobienia czy tez nie lub moze sie uda a wtedy sprawdzana jest opcja czy ewentualnie mozna przelozyc jak cos nie pojdzie i nie mysle nawet o tym zeby zmieniac firme bo pracuje mi sie dobrze i spokojnie. | |||
scaniadriver
| Większosc firm kopnie takiego kierowce w d... bo nie pasuje i kłopoty robi. Za duża banda jeździ takich amoni co mówią co 3 słowo k i ch a są to ludzie bez żadnych ambicji i poszanowania dla swojej osoby. Mają przewage liczebną i nasrali w do swojego gniazda magnesami a jeszcze znajdzie sie osła który sie z magnesu cieszy. Taki pseudocwaniak - ale takich firmy potrzebują. Dzikusa najłatwiej pogonić i nie trzeba mu tyle płacić. Byle miał na papierosy i piwo. | |||
diabel
| tez dlatego staram sie otwarcie z tym walczyc, niestety jak na razie to ja jestem tym odmiencem ale jestem dobrej mysli bo sporo innych zaczyna rozumiec problem takze, sa to najczesciej kierowcy a nie tacy dla ktorych jest to przygoda bo zbyt latwy dostep do tej pracy takich naprodukowal niestety. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.