ID: 141911
Pierwsze dostawy Renault Trucks T w Europie
ID: 141911
ID: 141911
Kilka miesięcy po rozpoczęciu produkcji Renault Trucks T w Europie pierwsze pojazdy trafiły do klientów. Poprosiliśmy kilku z nich o podzielenie się swoimi wrażeniami na temat nowego pojazdu, który – po wcześniejszym przetestowaniu – zdecydowali się włączyć do swoich flot transportowych.
Kilka miesięcy po rozpoczęciu produkcji Renault Trucks T w Europie pierwsze pojazdy trafiły do klientów. Poprosiliśmy kilku z nich o podzielenie się swoimi wrażeniami na temat nowego pojazdu, który – po wcześniejszym przetestowaniu – zdecydowali się włączyć do swoich flot transportowych.
~etransport.pl
Posty (4)
Olcio720
| Podobno w Renault Trucks zwolnili się wszyscy handlowcy poza jednym Arturem F. I kto teraz te cuda będzie sprzedawał? | |||
4drive
| U nas też jest RT HS 520 na testach... ma zrobić 100000km. Przejeździła na razie niecałe 20tyś, ale zepsuła się juz na 3ci dzień, konkretnie ogrzewanie postojowe. 3razy wizyta na serwisie i nie potrafili naprawic... bo za nowe... w końcu zabrali na cały tydz i jakoś działa. Kierowcy chwalą za MEGA ilość schowków, w tym klimatyzowany w kokpicie (!!!), ciszę w kabinie, dobrą widoczność- także w lusterkach, wygodne fotele i duzo msca w kabinie. Niestety problem dziwnego położenia (regulacji) kierownicy pozostał, jak w MAGNUM: ( Spalanie wg komput pon 32, ale auta zarej na 44t, i często tyle sie waży, mało płaskich tras i często przejazdy przez ALPY (czasem 4razy w tyg!!). Nasz egz pali też dużo AdBlue... (3-4l!!!/100km) ale może sie ułoży? Napiszę więcej, jak sam pojeżdżę swoje 2tyg:) | |||
~irek | bardziej brzydkiego auta nie widziałem, wygląd zewnętrzny porażka także się nie podniecajcie. | |||
4drive
| Jeżdżę w podwójnej obsadzie już tydz tym "brzydactwem" T 520 High Sleeper, tak się chyba nazywa duża kabina... wsiądźcie, pojeździjcie, a potem piszcie. Kabina jest MEGA WIELKA z mnóstwem schowków, szafek i SUPER WYGODNYMI fotelami RECARO!!! Wcześniej jeździliśmy MAGNUMkami, a ostatnio polepszyli nam na VOLVO XL 500, szkoda tylko, że w starej kabinie. We wnętrzu nowego RENAULT jest cicho, kabina jest stabilna a widoczność, wraz z lusterkami, bardzo dobra. Posiada dużo ciekawych rozwiązań, (np rozsuwane dolne łóżko), ale jak na RENAULT przystało, kilku rzeczy niedopracowali. Nowe RENAULT moze i nie jest piękne, ale za jakiś czas sie opatrzy i będzie, kolejną zwykłą cieżrówką. Kilka razy, stając na parkingu, czy firmie, podchodzili kierowcy róznych narodowości, zeby obejżeć i mimo iż jeżdżą SCANIA, MP4, DAFem czy innymi, byli miło zaaskoczeni wnętrzem. To naprawdę kawał fajnego trucka i tylko czas pokaże, czy to tylko fracusko-szwedzki "wynalazek" dostarczający pracy serwisom, czy truck godny swoich szwedzkich korzeni. Jeździ się, i mieszka w niej w solidnych warunkach nawet dwójce kierowców. Zaczęliśmy jazdę ze stanem 20000km, przez dwa tyg zrobimy ok 10-11tyś. O tym czy będziemy nimi jeździć, zadecyduje BOSS a On chce auta które mało palą i przez 2lata w miarę bezawaryjnie przejadą 500000km. Zużycie narazie obiecujące, pomimo euro6, bo pali średnio ok1L mniej niż VOLVO 500 EEV CLASIC. Bezawaryjność... Ci którzy mieli do czynienia z renówkami, wiedzą, ze z tym bywało różnie. Za tydzień szkoda będzie się wypakować, bo przyjeżdża kolejna zmiana i być może już nie będzie okazji nią pojeździć, bo jest u nas na teście 100000km. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.