ID: 138549
Dlaczego kierowcy boją się załad / rozład?
ID: 138549
ID: 138549
Dałem ogłoszenie w gazecie ze nasza firma przeprowadza rekrutacje na stanowisko kierowcy c+e X 2, Przyszło w przeciągu tygodnia okolo 15 kierowców, to są dwie grupy, młodzi kierowcy z małym doswiadczeniem którzy chcą pracowac, i starzy kierowcy z wielkimi wymaganiami. Zostanmy przy starych stażem kierowcach, kazdy z nich zadał pytanie, "czy będę operatorem paleciaka na pace " hm.. zapytałem się czy szuka Pan pracy w której bedzie Pan lezał na zał/rozł? Gosciu ze 100 ponad kg, Panowie kierowcy, jestescie leniwi... gdubasy od nieróbctwa... ciezko wam wejsc na naczepe i rozładowac towar w 30 minut... max 30 min, bo 33 palety... dlaczego staliscie sie takimi nygusami? 20 lat temu to kierowca potrafil wszystko zrobic a dzisiejszy kierowca zachowuje sie jak cio_ ta ! Dlaczego dwa rozładunki... miał byc jeden w tygodniu... trasy miały byc po 2000 km... ale macie wymagania... skonczy sie to niebawem...
Dałem ogłoszenie w gazecie ze nasza firma przeprowadza rekrutacje na stanowisko kierowcy c+e X 2, Przyszło w przeciągu tygodnia okolo 15 kierowców, to są dwie grupy, młodzi kierowcy z małym doswiadczeniem którzy chcą pracowac, i starzy kierowcy z wielkimi wymaganiami. Zostanmy przy starych stażem kierowcach, kazdy z nich zadał pytanie, "czy będę operatorem paleciaka na pace " hm.. zapytałem się czy szuka Pan pracy w której bedzie Pan lezał na zał/rozł? Gosciu ze 100 ponad kg, Panowie kierowcy, jestescie leniwi... gdubasy od nieróbctwa... ciezko wam wejsc na naczepe i rozładowac towar w 30 minut... max 30 min, bo 33 palety... dlaczego staliscie sie takimi nygusami? 20 lat temu to kierowca potrafil wszystko zrobic a dzisiejszy kierowca zachowuje sie jak cio_ ta ! Dlaczego dwa rozładunki... miał byc jeden w tygodniu... trasy miały byc po 2000 km... ale macie wymagania... skonczy sie to niebawem...
~beret*.cust.tele2.se
*.cust.tele2.se
Posty (325)
~astrolog | amen | |||
~ktosik | "a widziales kiedys serwisanta np wozka widlowego jak zap... przy jakims zeby go naprawic na hali produkcyjnej i nie mialczy ze nie jest pracownikiem tego zakladu" ale wymyslil. | 2 | ||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\ | jak na osobe ktora ma ferie to ktosik dobrze prawi. bylem naocznym swiadkiem jak niemiecki kierowca nie pozwolil jezdzic polakowi poleciakiem na zaladunku a jak magazynier kazal mu wyjachac z hali jak sam nie laduje to ten kierowca zadzwonil i przyjechala policja i jeszcze ktos. od tamtej pory nawet nie wspominali zeby jezdzic paleciakiem | |||
~ehh | Ktosik- idac twoim tropem elektryk nie moze dokonac naprawy u klienta a smieciarze bezprawnie ciagaja pojemniki do auta... czlowieku zmien zawod bo chyba jestes jednym z tych ktorzy potrafia tylko wsiadac i jechac byle do przodu bo jak trzeba gdzies cofnac to juz jest problem... | -1 | ||
visitors
| ehh - podpisujesz umowe z elektrykiem na wykonanie usugi? elektryk jest zatrudniony w zakladzie ktory wykonuje uslugi elelktryczne? jest przeszkolony? | |||
alfatrans1
| wszystko w przepisach cmr jest i zleceniu transportowym przecież zawsze w adnotacjach jest ewentualnie ze kierowca ma pomoc przy rozładunku (jeśli konieczne) tylko ze mało kto mowi o tym kierowcy :) | |||
~ehh | Albo lepszy przyklad "doswiadczonego" szofera- tak zabezpieczyl ladunek ze od grzechotki go pouszkadzal (wartosc znikoma) -na haslo protokol szkody odpowiedz ze nie bedzie niczego podpisywal i dzwoni do spedycji... rownie dobrze mogl dzwonic do mamy... | |||
visitors
| jasne ze pomagam. pokazuje gdzie i jak maja postawic ladunek | |||
~ehh | Alfa- dokladnie tak sprawa wyglada. Idac dalej jaka umowe o prace zawrze przewoznik z kierowca i jaki zakres obowiazkow w niej umiesci takie czynnosci kierowca bedzie zmuszony wykonywac. | |||
visitors
| no. i na pewno bedzie tam napisane : praca w obcym zakladzie pracy | |||
~ehh | Visitors- wyobraz sobie ze umowa ustna jest takze umowa wiazaca wiec tak zawieram umowe z elektrykiem | |||
~Ł ysy | Co się dziwić tym spasionym ciulom. Mając moc pralki Frania, sprawność Misia Uszatka, po załadunku musieliby odpoczywać z pięć godzin. Lepiej mieć sadło i zawal niż od czasu do czasu trochę się poruszać. | -1 | ||
visitors
| ok. za umowe sie placi a co z przeszkoleniem? | |||
alfatrans1
| wogole nie wiem o co dym jest... na magazynie zawsze pytaja jak poustawiać (przy załadunku) i jak pomoc przy zdejmowaniu bo im nie zależy na tym żeby auto stało kilka godzin tylko żeby zaraz następne rozladowac. Ale jak wychodzi pan w kamizeli i chodakach od razu chamsko gadając to każdy okoniem staje. Wszystkiego przepisy nie uregulują czasem trzeba być człowiekiem. Często jeżdżę z kierowcami żeby sobie przypomnieć jak to było jak się samemu to spinało to jak magazynier jest cham to zaraz się go prostuje ale w większości przypadkow uśmiech i wola współpracy czynia naprawdę cuda a szczególnie w niemczech | |||
~ehh | Pojezdzij moze cysternami- bo twoim zdaniem ich zaladunek/rozladunek to tez jest "praca w obcym zakadzie" | |||
~Ł ysy | Jak dojdzie kilka "pifek" wieczorem, paczka fajek zaczyna nam się rysować obraz prawdziwego szofera na odległość jadącego piwoszczynem. | |||
visitors
| alfa - chodzi o to, ze zaden cwok z magazynu nie bedzie kazal kierowcy robic jego roboty. rozladunek i zaladunek auta to nie obowiazek kierowcy i niewazne jak sie dogada spedytor z moim szefem | |||
Bonifikacy
| A ja się cieszę jak mogę sam rozładowac paleciakiem naczepe... oczywiscie nie 5 x dziennie ale z checią to robie... po tylu godzinach za kierownicą to jest wrecz wskazane... w tym fachu przy 40 zawał murowany... tylko człowiek 10godz na *... 11 spi... a 3 h z browarem przy laptopie, dlugo taki pociągnie? napewno krócej od tego co zapitala na paleciaku na naczepie... | |||
alfatrans1
| robie tylko busami ale to tez niby transport chłopak do lodzi podjechal młody bo się uczy siedze i patrze co on zrobi i przychodzi magazynier ze maja suwnice i tylko gora zaladuja (tak tez było w zleceniu) młody na to ze *ziawa jak cholera i rozpinac dach w busie to się zapierniczy i ze nie zdazy zanim to zlozy... magazynier się zasmial zadzwonil przyjechal wozek widłowy zaladowal tylem transformator i pojechal. MOŻNA widać bez chamstwa i uśmiechu. ostatnio na baze przyjechal do nas pan w sandalach ze ma opony do samochodow to ja mowie mu zaraz chłopak przyjdzie i panu pomoze przeciagac je na bok i ja ladowarka je odwozil będę... on na to ze jest tylko kierowca a nie fizycznym i to tak po chamsku. to ja mu mowie ze dostanie tipa dobrego. ten jeszcze na mnie z mo*da., to ja mu ze ladowarka zepsuta chłopak odszedł i dzwonie do jego szefa... sam zapier... i poukladac musial na paletach na bazie i nic nie dostal :) | |||
~Ł ysy | Bonifikacy. Szcera prawda. Tylko spasionego ciula praca boli. Tacy są zawsze zmęczeni. I nie ma co się dziwić. Zawał murowany, ale do zawału Pan Kierofca. | |||
visitors
| Bonifikacy (2014-01-22 00:38:13) A ja się cieszę jak mogę sam rozładowac paleciakiem naczepe... oczywiscie nie 5 x dziennie ale z checią to robie... po tylu godzinach za kierownicą to jest wrecz wskazane... w tym fachu przy 40 zawał murowany spoko, chcesz to rob charytatywnie. ciekawe co powiesz jak niechcacy uszkodzisz towar i bedziesz musial za niego zaplacic "w tym fachu przy 40 zawał murowany" chyba kilka przegapilem.. | 1 | ||
~Ł ysy | Przegapiłeś, bo do tej pory dymałeś na budowie. Teraz jesteś Pan Kierofca. | |||
visitors
| za cienki jestes zeby nasladowac Ł ysego | |||
alfatrans1
| tez akcja po swietach kierowca mieszka od bazy 200 km (radom ciechanow) a załadunek w warszawie (nadarzyn) rozładunek chemnitz to pomyslalem po co ma chopak gnac sam to zaladuje oddam mu samochod a on mnie podrzuci na PKP i wroce jakos bo to godziny wieczorne i tak się stało. Na magazyn zajezdzam chłopaki wkurzone bo spóźniony atmosfera rozladowana papieroskiem ze korki były itp. i się skonczylo na tym ze widlakiem mnie podnosil zebym busa pospinal dobrze magazynier i kawke drugi przyniosl. a zadnego przeszkolenia ani kasku nie posiadałem. tak samo jak chłopaki woza mi materace na Niemcy na rozładunku zawsze sami pomagają (keuhne nagel) i przeważnie Niemcy daja im tipy jakies czy to piwko czy to kasa jakas skromna ale jest po ludzku i nie ma problemow | |||
Bonifikacy
| Visitors... skoro jestes taki stary to zapewne wiesz, ze czasami nie ma opcji by ktos inny cie załadował... Czasami trzeba wziąc tego przysłowiowego paleciaka i ruszyc... i tu nie chodzi o to ze chcem, chodzi o to ze musze... Cóz, pewnie nigdy tobie sie nie zdazylo ładowac samemu... no to masz szczescie, ja takiego nie mam... a gdybym odmówił hehe... | |||
alfatrans1
| nie chce się pomoc bo nie płatne a ciekawe czy szef obciaza za przecięte opony jezdzac po krawężnikach? ot filozofia kalego | |||
~miku | Beret doplac za rozladunek i zaladunek i wszystko bedzie ok bo ty ta kase dostajesz a chcesz wydymac kierowce. wszedzie gdzie kierowca sam lad lub rozl to ty jako pracodawca masz doplacane do frachtu wiec nie okradaj pseudopracodawco pracownikow | |||
visitors
| zaladowalem. raz. na wyraznie polecenie szefa. calkiem " przypadkowo " towar sie uszkodzil. szef zaplacil 4tys za strate. no i juz nie laduje. laduja magazynierzy. da sie? da. z usmiechem na ustach ; ) | |||
visitors
| Bonifikacy (2014-01-22 00:46:36) Visitors... skoro jestes taki stary to zapewne wiesz, ze czasami nie ma opcji by ktos inny cie załadował. Zawsze jest taka opcja. czasami trzeba tylko poswiecic na to wiecej czasu. | |||
Sergiej-TG
| Podgląd konta BonifikacyBonifikacy (2014-01-22 00:38:13) (... ) człowiek 10godz na *... 11 spi... a 3 h z browarem przy laptopie (... ) Ale to nie jest Twój rozkład dnia? ?? :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz