ID: 138214
Iveco stralis Hi way
ID: 138214
ID: 138214
Koszmar nie samochód. Nie idzie normalnie wyjśc zza kierownicy na wysoki tunel. Konsola wyjechana w kabine żadna półka nie pasuje. Dolne łóżko z 3 części, nie idzie spać takie twarde, podobnie jak górna leżanka. Szyber otwarty leje się do kabiny. Webasto sama elektronika na panelu 2 godz chodzi lub trzeba programować na max 9 godzin, i nie ważne ile ustawisz, pierwsza godzina jak ruski wentylator póżniej jakby świeczką grzał.
Zerżneli z magnum zasłone na przód ale po 10 cm szpary ciągle świeci w budzie. Boczne zasłonki też porażka. Za krótkie. Jak masz navi na szybie to gdy spuszczasz kotare blokuje.
i wiele wiele innych zajeb... udogodnień.
I to jest samochód roku 2013 !!!
Następny będzie trabant z kabiną od nysy i grzaniem z kurierka chyba.
Koszmar nie samochód. Nie idzie normalnie wyjśc zza kierownicy na wysoki tunel. Konsola wyjechana w kabine żadna półka nie pasuje. Dolne łóżko z 3 części, nie idzie spać takie twarde, podobnie jak górna leżanka. Szyber otwarty leje się do kabiny. Webasto sama elektronika na panelu 2 godz chodzi lub trzeba programować na max 9 godzin, i nie ważne ile ustawisz, pierwsza godzina jak ruski wentylator póżniej jakby świeczką grzał.
Zerżneli z magnum zasłone na przód ale po 10 cm szpary ciągle świeci w budzie. Boczne zasłonki też porażka. Za krótkie. Jak masz navi na szybie to gdy spuszczasz kotare blokuje.
i wiele wiele innych zajeb... udogodnień.
I to jest samochód roku 2013 !!!
Następny będzie trabant z kabiną od nysy i grzaniem z kurierka chyba.
~znikający punkt*.ipv4.elbonet.pl
*.ipv4.elbonet.pl
Posty (44)
~dziwne | ja jeździłem stralisem active space i poza tym ze mało schowków nienarzekałem | |||
~znikający pubkt | Zapomniałem dopisać że rewelacyjnie działa retarder/czytaj jakbym sandałem po asfalcie jechał/Zbijanie biegów powodóje jazde z góry na zajeb... obrotach mało skrzyni nie wyrwie. Pod górki zdycha gorzej od mesia. 20 na plecach pod małą skrzynie jedziesz. Pękają przewody gdzie im sie chce. Awarie na maxa. Samochód zabrany z salonu po kilku tys karuzela awarii na konsoli. Blokuje się skrzynia jak zrzucisz na małą na postoju. Orginalnie założone sita na kotły, nie nalejesz normalnie. Musich stać i lać z góry opierd... do samych butów od jajec ropą, bo jak włożysz pistolet litra nie nalejesz. I jeszcze zajeb sprawa. Na górne wyrko drabinka która jest za długa i nie wyjmiesz haha. Po prostu rewela. | |||
~ifa | znik. punkt ma w kilku punktach racje, jezdze od tygodnia takim, slaby jak maluch, baterie slabe, glosny, skrzynia automat kiepska, tylko volvo!!! | |||
~CIEKAWY | A JAKIE PLUSY NOWEGO HI-WAYA?? KTOS ZAUWAZYŁ Z JEŻDZACYCH??? | |||
~nnn | iveco renault man to nie ciezarowki tylko jakis badziew | |||
~kierowca | Volvo jest najbardziej przyjaznym dla kierowcy samochodem. iveco to złom. Tyle że tanie to kupują polscy przefośnicy. Ja plusów żadnych w iveco nie znalazłem. A jezdziłem nówkami prosto z salonu, kilka lat temu i teraz też. Żeby wymienić nietyp żarówkę kierunku pól osłon trzeba porozkręcać. z boku. Tunel jak w starej scani, zza kierownicy nie idzie wyjśc, Firanki ta żaluzja to żart. Jak wyżej opisane wszystko się zgadza. | |||
Pier-nick
| hi-way-plastik-fanta stic; ) szmelc taki jak i active space-2, 5 nimi przejezdziłem ostatnio. zero pozytywów dla kierowcy no może poza stolikiem który wyskakuje z zaczepu w najbardziej nieodpowiednim momencie. Woda skraplająca sie w schowkach... masakra>:P jedynym atutem hi-way jest stounkowo niskie zużycie paliwa.. ale to plus dla szefów... dla nas w porównaniu ze starszym modelem na euro 5 to tak jak i EEV tak i eur 6 to neporozumienie jeśli chodzi o podjazdy... jezdziłem active 500 kM i EEV 460 kM... generalnie to lepszym modelem był active... ale nie z EEV... mieszka sie w nich masakrycznie szczególnie jesli ma sie spać na dolnym łózku przy opcji ze stolikiem czyli 3 czesciowa dolna lezanka... | |||
Pier-nick
| 2, 5 roku jezdziłem... skrzynie automaty... masakra.. szczególnie eev... zbija biegi kiedy chce i jak chce.. i można tylko bluzgac. . | |||
~kierowca | Zapomniałem napisać o tej wodzie w schowkach. Radio się zawiesza trzeba resetować co chwile. Jeden plus to port usb do radia. Mało niby pali ale słaby pod górki niesamowicie 460 20ton i na 5ce jedziesz. Baterie słabe. Stolika nie używałem jak zobaczyłem że krojąc chleb mogę go połamać. Webasto do dup... dobrze że nie załapałem się na - 10 bo bym zdechł z zimna. Nastawisz max 30stopni po godzinie ledwo grzeje. I strasznie głośne jak motor tego złoma. W nogi wieje reumatyzm pewny. | |||
~SOS | Kierowca- takie pytanko, dlaczego twierdzisz, że Volvo to najlepszy samochód dla kierowcy? możesz to poprzeć czymś? | |||
~SOS | Jeździłem Stralisem i powiem, że i tam był problem z ogrzewaniem. Wystarczyło uchylić schowek i grzało. Osobiście wyciołem otwór między schowkiem a kabiną i włożyłem w tą dziurę kratkę taką jak w Volvie i zaczeło grzać. | |||
~kierowca | Ok. Wygodne łóżko. Konsola wszystko pod ręką, lodówka najlepsza jaką widziałem w złomach. Wydajne i bardzo ciche webasto. Na poduchach podniesiesz jak ci pasuje do spania wjazdu na prom by nie uszkodzić. W nowym zepsuli bo szyber pod kątem wodospad, stare leje pada śnieg nic nie leci do budy. Szafki pojemnie, w xxl dodatkowe nad koją na 3worki ziemniaków. Najszybsza skrzynia w automacie, 440 wymiata 580sraniee. Regulacja fotela jedyna tak obszerna że chce się jechać. Szczelne nie wieje na nogi zimno. Webasto po 5min ciepło mimo - 26 stopni/Norwegia/Uchy lony szyber non stop. Nie wiesz co to serwis. Wystarczy? Spalan ie 28 000 na plecach, góry śnieg, webasto 24/24 32/100 największe zużycie | |||
~SOS | ok to teraz Ja, kiepsko pali zimą, częste awarie osuszacza, schowki na papier toaletowy bo nic innego się nie mieści, małe łóżka a o górnym nie wspomne. Oczywiście rozmawiamy o podstawowej wersji. Volvem tylko fajnie się jeździ, nic poza tym. Zapomniałem dodać, że można kurzej ślepoty dostać takie kiepskie oświetlenie zewnętrzne i węwnętrzne też kicha. Pomysł z lodówką w schowku na zewnątrz to jakaś pomyłka, dostep do schowków tylko z zewnątrz. Ogólnie kabina porażka. | |||
~kierowca | sos - czy ty napewno piszesz o volvo?? Bo jezdziłem starymi, jedno z salonu i choćby mi na placu złote sranie itd postawili i stare fh to wybór tylko jeden fh. Jakie chcowki na papier??Nie popierd... ci się ze sranią może?? Lodówkę miałem pod koją na dole nie w schowku. Wiem że takie przeróbki były, zgadzam się. Światła ok, szału nie było ale widać dobrze bez halog. Dostęp do schowków z zewnątrz dla mnie normalka. ale jak podniosłeś wyrko mogłeś sięgnąć więc może nie zrobiłeś tego? Górne wyrko równie wygodne jak dolne, więc nie wiem o co biega. Idż spać do iveco zmienisz zdanie. | |||
~SOS | W starych faktycznie był dostęp z kabiny do schowków. Lusterka brudzą się jak by to była kara dla kierowcy. Górne schowki to do jakich celów są? Gdzie zimą trzymać kable rozruchowe, łańcuchy, butle z gazem o bance na wodę nie wspomne. Iveco to Faktycznie nie jest super auto, ale nie mów mi, że Volvo to nr1. Oczywiście są gusta i guściki, Ja uważam, że kabina Volvo to porażka a do tego ma wiele innych wad utrudniających pracę. | |||
~SOS | Osobiście to na podwozie Volva założył bym kabine Merca i było by super. | |||
~cdn... | SOS marnujesz się jako kierowca, złóż ofertę w biurze konstrukcyjnym Marca czy Volvo co zamienić czy zmienić takich tam szukają. | |||
~kierowca | To chyba nie jezdziłeś mercem hahaha. Potraktuję to jako żart. A ja w 440 fh xxl miałem schowki pojemne, nawet nie zapełniłem nad koją bo już zabrakło betów. Nie wiem jakim ty jezdziłeś ale dla mnie lepsze niż magnum i daf mimo że większa buda ale awaryjne itd. A texty szyba pod skosem mniejsza kabina kwituję magnum, daf, man większa buda do przodu na powietrze. Gorzej do grzania. Większe opory toczenia. - 10 w manie to kołdra pod uszy tak zimno. Nie daje rady grzać. Każdy ma swoje zdanie, ale cena mówi sama za siebie. Volvo kosztuje. Zobacz na girteke, ruskich 99% volvo. ich nie stać na przestoje na servisach na rowie. | |||
~Eas | Kierowca bez przesady z tym Volvem znam takich co mieli Scanie poszli w Volva i wrócili na Scanie ciągle coś z tymi Volvami więc każdy model nie jest idealny | |||
~SOS | Kolego jeździłem wieloma, F10 F12 FH12 Scaniami 112 113 143 R Mercem i Iveco oraz Dafem a zapomniałem, Reno Major o Jelczach i Starach nie wspomne oraz Maz. Jakie były czasy takimi się jeździło. Nie ma auta idealnego, wszystkie mają jakieś wady, ale takich którzy uważają jakąś markę za ideał to Ja uważam za Ludzi którzy mało wiedzą. | |||
~kierowca | Ja w dalszym ciągu uważam że volvo jest najlepsze. nawet trucki w stanach są na motorach volva. Wiadomo że ilu ludzi tyle zdań, moje volvo jest dobre. Nigdy servisu nie widziałem, jazda przyjamna itd. | |||
~SOS | Kierowca, a czym ty jeździłeś oprócz Volva? | |||
~cdn... | SOS, mało wymieniłeś tych marek jeszcze przed tym co wymieniłeś miałem okazję jeździć polskimi ŻUBR i SAN i Star 51/autobusy/a armia wszystkie Zisy i amerykańskie z demobilu Sztudry i Doczki, wychodząc z wojska były Stary 66 | |||
~SOS | Ja Żubrem nie jeździłem, ale Zisy i Ziły zaliczyłem. Nie będę wymieniał wszystkich bo to nie ma sensu. Ojciec jeżdził Żubrem i Starami 25 i 27 Ja juz zaczynałem od 28, zapomniał bym, był jeszcze Cepel którym miałem okazje trochę pojeździć. | |||
~cdn... | SOS nie będziemy się licytować. Zisów czy Gazów było multum/rodzaji/ jestem chyba w wieku Twego taty jak jeździł Żubrem/tata Jelcza/ bez żadnego wspomagania i ogrzewania, skrzynia biegów bez synchronizacji/przeg azówka/ i też się jeździło, na dziś kończę pisanie, może jeszcze kiedyś się spotkamy na ET, | |||
~kierowca | sos jezdziłem wszystkim włącznie z kamazem starem jelczem i majorką. | |||
~kierowca | Mogę powiedzieć że nowe magnum w automacie nie za bardzo dla kierowcy. Jakby mniejsza kabina. Man akurat podstawowy miałem też do dufy. Merc masakra jak i iveco to dopiero kombajn. Premium mimo podzespołów volva nie idzie jak volvo. I ten hamak 10cm nad nosem brak miejsca. Daf w automacie bardzo fajne auto. Miejsce dośc dobrze idzie skrzynia, duże wyrko. | |||
~kierowca | Iveco toTyle ze malo pali ale po jakims czasie karuzela kontrolek i zawsze cuś. star z inna kabiną. | |||
Rebelion
| Jeżdżę stralisem 460 eev w automacie, skrzynia porazka, tylko sie pojawi gorka juz redukuje i chce zeby ciagnac pod gore na 1600 obrotow, webasto nie nie moze zagrzac kabiny przy temperaturze 0 stopni, zadnego stolika w tym badziewiu. jednym slowem porazka. z pozytywow tylko duza lodowka (bez regulacji temperatury!!) | |||
~kierowca | To chyba masz farta ze duza lodówka?? Bo ja w oryginale z serwisu malusna miejsca w hu... na robienie pikniku w kabinie na nowym wymyslonym stoliku. Nie funkcjonalne na maxa. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.