ID: 137700
Ile Powinnien Zarabiać Polski Kierowca
ID: 137700
ID: 137700
://www. youtube. com/watch?v=vuAdn3b8 qZ4
://www. youtube. com/watch?v=vuAdn3b8 qZ4
~kierowca*.lebork.vectranet.pl
*.lebork.vectranet.pl
Posty (296)
~eeer | bylo by fair | |||
~//////// | kiero/ ty jestes ciemniak od diet nie odprowadza sie skladek ani podatku tylko od podstawy. Puzniej bedziesz plakal na starosc dostaniesz 500 pl. emerytury BEDZIESZ HOJRAK Z REKA W NOCNIKU. pozdrawiam | |||
NKWD
| kiero~dzieki za info jak wróce do kraju to skoncze liceum i otworze firme transportowa | |||
~sid | kierowca pow zarabiać tyle co pomocnik murarza 10zl/h brytto plus to co mu ustawa zapewnia diety ryczałty z noclegi itp | |||
~sid | miało być 10zl netto | |||
~Organizator | Ja tam mogę śmigać za 1200, byle tylko dziad się odpie rdolił od kotła. | |||
~astrolog | nkwd a gdzie mieszkasz? | |||
~ćieć z Pacanowa | Bulgar i Rumun wszedl na rynek pracy w Europie. Miska ryzu dla polskiego szofera robi sie coraz mniejsza. | |||
legnica
| kierowca powinien zarabiac wiecej bo : - spedza ponad 250 dni/nocy poza domem, z życia ma ok 10-15% tego co inni - pracuje po 10-15 godzin każdego dnia - w pracy musi cały czas być skupiony, nie może sobie pozwolic na zamknięcie oczu nawet na minute - bo wykonuje taką samą prace jak kierowcy z niemiec, francji więc czemu za tą samą prace po tych samych drogach miałby mieć mniej? - ze względu na szczególny siedzący tryb pracy i mało ruchu jest narażony na rózne choroby zawodowe - wyrzeczenie sie rodziny normalnego życia powinno być zrekompensowane - naraża sie na wypadek spędzając wiele godzin dziennie za kierownicą pośród świrów w osobówkach | |||
~astrolog | e tam w pracy z komunikatywnym niemieckim gdzie stanowisko pracy tego wymaga żaden rumun ani bułgar nie wlezie za ciemni są wielu polakow tez małe szanse sa prace dla kierowców ze trzeba umiec czytac dokumenty i tam dobrze płacą nawet polakom jak sa ogarnięci | |||
legnica
| w przeciwieństwie do prawnika, piekarza, informatyka, murarza - kierowcy niezwykle łatwo zmienić pracodawce na " zagranicznego " wykonując dokładnie tą samą prace w tym samym miejscu za nieco inne pieniadze | |||
~kierowca za funy | jak to powiedzial byly minister drzewiecki polska to dziki kraj. W tym kraju nikt nie chce zrobic porzadku z transportem i cala gospodarka. Jak mozna swiadomie isc do pracy z gory majac powiedziane ze polowa wyplaty pod stolem, no przeciez gdzies pracowac musial jeden z drugim az stalo sie to norma a teraz placz. Kolega z youtube zapomnial dodac ze jest pracownikiem tymczasowym i jutro przez miesiac moze dla niego pracy nie byc, ale podniecil sie ze zarobil w jednym miesiacu 3tys euro. Na dole rozliczenia juz odchodzi od tematu jak wypada dochod za caly rok. 1/100 ktorzy pracuja na zachodnich umowach ma dobre warunki pracy i placy, reszta zasuwa za ochlapy u zachodnich dziadow, ale i tak na o niebo lepszych warunkach niz w PL. | |||
ese
| A co znaczy "powinien"? Czy są jakieś przepisy nakazujące, lub zakazujące zażądać od potencjalnego pracodawcy n. p. 15 tys. zł. za miesiąc netto? Każdy sam decyduje czy za proponowaną kasę do roboty idzie czy nie. Jednemu pasuje 2 tys. na miesiąc, inny spokojnie może sobie granicę minimalną na 12 tys. postawić. | 2 | ||
~kierowca za funy | za 2 to pojdzie jezdzic dziadek na rencie, emeryt mundurowy, swiezak co odebral lejce, albo niedrorozwiniety przyglup - czytaj polski statystyczny szofer, 3 to placa w biedronie oczywiscie jak to u polskiego dziada ze skladkami fifty/fifty | 1 | ||
~Kierowca | Ten filmik powinni dawać nowym kierowcom razem z prawem jazdy. Odbierasz prawko oglądasz i nie dajesz się ruchać. | |||
~dziadtrans | Nie chce mi się czytac wszystkich postów ale żeby kiero zarabiał 2000 euro, to stawki za km powinny opiewać ok. 1, 2 euro/km + opłaty drogowe. Kto tyle da? | |||
~astrolog | sie ma dziadtrans jak twoja firma jezdzi pod niemiecka spedycją i ładujesz sie w tej samej firmie co niemcy to masz tyle samo tylko łzesz ze masz mniej zeby kierowcy nie płacić | |||
~eeer | dziad to jak to mozliwe ze szef majac 20 ciagnikow pod spedycja (0, 88c) placil 67gr w tym podstawa? wychodzilo pod 8mke | |||
~dziadtrans | astrolog, nigdy niemiec nie da Polakowi tyle samo co Niemcowi, zapamiętaj to sobie. Przy rozmowie tel. dowiadujesz się, ze albo Polaków nein, albo stawka mniejsza niż w ofercie, to ci każdy powie. | 1 | ||
~eeer | fakt polak mial 0, 88c a niemiec euro | |||
~dziadtrans | a Ciebie eer nie zrozumiałem | |||
~TakJest | eeer to sobie policz czy moze zapłacic kierowcy tyle... Policz koszta zamiast pisac bzdury bo dla większości 0. 85 to jest próg zerowy | |||
~eeer | no ale jak to jest ze jeden szef placi a drugi sciemnia | |||
~eeer | mial kilka konikow swoich reszte z hamy, pracowalem 2 lata | |||
g-a
| Ile powinien zarabiać? Tyle, na ile z pracodawcą się umówi plus jakaś premia od czasu do czasu, jak ma dobre wyniki. | 1 | ||
~dziadtrans | A teraz niech mi ktoś powie za ile się zjeżdzą z takiej francji do polski, czy nawet do niemiec? | |||
~astrolog | dziadtrans no może faktycznie ja jestem kierowcą i wiem tylko ze jako polakowi na pewno mi mniej nie płacą | |||
~dziadtrans | a ja wiem jako przewoźnik, ze polakom mniej płacą | 1 | ||
~M. G. | ODPOWIEDŹ JEST JEDNA : TYLE BY WYSTARCZYŁO MU NA GODNE ŻYCIE I REKOMPENSOWAŁO MU ROZSTANIE Z RODZINĄ A JEDNOCZEŚNIE POZWALAŁO NA DALSZY ROZWÓJ. Nikt przecież nie bęcie siedział za kółkiem do 67 roku życia! Dla każdego ta kwota jest inna. Każdy ma inne marzenia i cele życiowe więc nie ma sensu szukać wspólnej stawki dla wszystkich. Znając życie każdy znajdzie swoje szczęście w innej firmie a z czasem z pewnością w innej branży lub własnym biznesie. Każdemu z was życzę wiele szczęścia w realizacji tych planów. | |||
~eeer | tak jak napisalem kilka konikow swoich, reszte z hama-dbk, mial od spedycji 0, 88c (gdzie niemiec mial 1e), a placil 67gr/km. jak on to robil? milosierny samarytanin? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.