ID: 128433
Iveco Stralis czy warto kupić??
ID: 128433
ID: 128433
Witam chce kupić nowe Iveca StralIs auta maja chodzić u mnie w firmie przez 3 lata czyli ok 400tys km. czy to jest dobry pomysł? Czekam na inteligentne odpowiedzi a nie na odpowiedzi typu Iveco to szajs. Czemu? Bo to Iveco.
Witam chce kupić nowe Iveca StralIs auta maja chodzić u mnie w firmie przez 3 lata czyli ok 400tys km. czy to jest dobry pomysł? Czekam na inteligentne odpowiedzi a nie na odpowiedzi typu Iveco to szajs. Czemu? Bo to Iveco.
~Paweł*.dynamic.inetia.pl
*.dynamic.inetia.pl
Posty (56)
~Milosz | Witam koledzy kierowcy mam pytanie czy ktorys a was jezdzi nowym iveco s way chcialbym dowiedziec sie jak sie sprawuje itd bo mysle nad zakupem a gory dzienkuje za informacje | 4 | ||
~Krokodyl | wnioskuje z opisu, że chcesz wziąść to w najem? | 4 | ||
~Kris | Na 3 lata to nawet nowego Jelcza by się opłacało brać. | 3 | ||
~Gucio | Chyba jeszcze trochę za wcześnie na jakieś konkretne opinie. | 3 | ||
gigi
| poszukaj na forum, są rzeczowe odpowiedzi, generalnie Ci co jeżdżą iveco ( mam namyśli normalnych kierowców nie narzekaczy którym nic nie pasuje) raczej pochlebnie się wypowiadają, każda ciężarówka ma jakieś wady... warto rozważyć iveco i podzielić się opiniami z eksploatacji z innymi... | 3 | ||
~Roman | Ile kolego krzyczą teraz za nowego? W niskiej budzie? | 3 | ||
~Misiek2 | Po Hiszpanii tych najnowszych Iveco już trochę jezdzi ale tu raczej bym się masy info nie spodziewał | 2 | ||
gigi
| Czesi i Słowacy lubią Iveco, mnóstwo tam ich jeździ, a u Nas sporo jest tych aut w Śremie i okolicach... | 2 | ||
~Zainteresowany | Co jak co ale na żywo to Iveco robi wrażenie ładny jest skurczybyk i taki masywny się wydaje strasznie | 1 | ||
~Roman | No ja też oglądam teraz stralisa ale kilkuletniego z przebiegiem do 350tys po kontrakcie serwisowym. Gdyż Renault gama T to do października 2017 miało masę problemów jak się okazało : ( | 1 | ||
gigi
| stralisów widać nie wiele na drodze, są firmy co tylko siedzą w iveco... | |||
gigi
| słyszałem od 1 właściciela który ma stralisy że jak spłaci leasing ( leasing fabryczny Iveco) stralisa to odkupują od niego za jakąś tam określona kwotę ( mówił że do przyjęcia) i on idzie znów do salonu i bierze nowego, o awaryjności mówił że podobnie jak inne marki... | |||
gigi
| szkoda że nie wypowie się ktoś kto ma stralisy | |||
~Vestas | Co chcesz wiedzieć konkretnie? | |||
gigi
| ogólnie jak stralisy wypadają w eksploatacji w porównaniu z innymi markami | |||
~Vestas | Póki świeże (2017r) to jeżdżą tak samo jak wszystkie inne. Pierwsza wymiana oleju silnikowego i wszystkich filtrów, regulacja zaworów po 150kkm więc żywotności silnikowi nie wróżę. Na górkach 460 przerabia większość z siódemki producentów, ale i swoje spali, oszczędny na pewno nie jest. Wymieniane pompy Adblue i kolumny kierownicze (na gwarancji). Żadnych usterek elektronicznych, błędów i świecących wiecznie kontrolek. Po trzech latach absolutnie zero luzów w przednim zawieszeniu, a jeżdżą w b. wymagającym terenie. Serwisy na bardzo słabym poziomie, auto jedzie na aktualizację oprogramowania skrzyni biegów i w czasie zabiegu zostaje uziemiony na kilka dni, a części trzeba ściągać z Turynu - temat znany użytkownikom, same serwisy tego odradzają, sugerują aby kierowcy odmawiali aktualizacji ze względu na brak czasu (np przy okazji obsługi okresowej Iveco zaleca taką aktualizację). Co jeszcze z eksploatacji... jak dbasz tak masz. Mamy kilka marek w firmie i wierz mi, Stralis absolutnie nie wypada gorzej pod względem eksploatacji np do Scanii. Oczywiście, sądzę że po 10ciu latach taka Scania będzie jeszcze zarabiać, a po Stralisie zostanie jedynie wspomnienie, ale tak do 5 - 6ciu lat spokojnie można tym jeździć za granicę. Kabina i wrażenia z jazdy to już raczej inny temat, ale do pomieszkwania na kilka dni wystarczy. Zmanierowani "kierowcy" głównie z Volva i Scanii raczej długo tym nie pojeżdżą, zero lansu itp bzdur. Prowadzi się precyzyjnie, ale do Scanii to nawet się nie umywa, w FH komfort prowadzenia też dużo lepszy. Coś za coś. O Stralisie z ostatnich lat produkcji jedno powiem z pełnym przekonaniem, te rymowanki i ogólnie opinie o tym aucie są absolutnie nieprawdziwe i niejeden z tych krzykaczy radiowych, parkingowych i internetowych mocno by się zdziwił, gdyby choć raz przejechał się na tydzień czy dwa takim świeżym egzemplarzem. | 1 | ||
gigi
| ~Vestas dziękuję za bardzo wyczerpującą odpowiedź, czyli nie taki diabeł straszny jak go malują, to powinno koledze który założył wątek w zupełności wystarczyć... i chyba te ostatnie jest bez egr?dobrze kojarze z reklam na samochodach? | |||
~Fred | Autorze, na 3-4 lata opłaca się wziąć, po tym okresie w naszych warunkach (spadki temperatur do 0^C) zaczyna szwankowac uklad afblue i zaczyna sie niemily proces serwisowania, gdzie nasze serwisy sobie totalnie nie radza bo z wloskiej centrali nie ma prawidlowych wytycznych. Po paru naprawach kiedy dostajesz jobla, oni oskarżaja kierowce, ze nie dolewal srodka na czas i komputer zarejestrowal bledy, ktorych serwis nie jest w stanie wyczyscic (czyszczą tylko te powierzchowne, jak kasowanie kontrolki, po 100h pracy wyskakuje na nowo i w kolo Macieja ograniczenia mocy, potem predkosci do 20kmh gdy tryb awaryjny), lubi też wyskakiwac kontrolka niedoboru płynu do wspomagania kierownicy, mimo że stan jest dobry. Jak chcesz na 6 lat to polecam coś z mesiodesów. | 1 | ||
gigi
| nastepna rzeczowa wypowiedź | |||
~Roman | Koledzy Vestas i Fred - a te lata to rozumiem zakładając przebiegi 100-120tys rocznie szacujecie? Czyli do 600tys-700tys i bye bye? | |||
~Roman | No i kolego Vestas co znaczy, że nie jest oszczędny? W terenie płaskim czyli po krajówce jak może wyjść na pełno z 24t ale jeżdżąc delikatnie np 80km/godz i eko? | |||
~Roman | ??? | |||
~Młody | Też mnie interesują powyższe pytania co zadał Roman. Może ktoś odpowie?? | |||
gigi
| pora odkurzyć temat... | |||
~Veni | Do 26l/100km | |||
gigi
| Panowie odgrzewamy kotleta z iveco, podzielcie się doświadczeniami |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.