Nowa konstrukcja to reakcja firmy Hankook na rozwój segmentu transportu zaopatrzeniowego za pomocą pojazdów użytkowych o dopuszczalnej masie całkowitej do siedmiu i pół tony, który w 2024 r. wzrósł w całej Europie o 15 procent. Opona Vantra Transit to połączenie innowacyjnych technologii z wytrzymałą konstrukcją. Zoptymalizowany projekt profilu oraz szersza powierzchnia bieżnika zapewniają mniejsze zużycie oraz nawet o 18 procent dłuższy okres eksploatacji w porównaniu z poprzednikiem. Innowacyjna mieszanka bieżnika obniża opór toczenia o 15 procent w porównaniu z konwencjonalnymi oponami z segmentu transportowego. Dzięki temu klienci komercyjni oszczędzają pieniądze na wymianie opon oraz na paliwie. Dodatkowo wzmocniona struktura karkasu zapewnia wysoką wytrzymałość na obciążenia – to doskonała cecha w przypadku całkowicie załadowanego pojazdu. Ponadto dzięki odpornym na odkształcenia lamelom 3D GripKontrol opona Vantra Transit imponuje drogą hamowania krótszą o 9 procent oraz o 13 procent zwiększoną stabilnością podczas jazdy na mokrej nawierzchni.
Z Vantra Transit poszerzamy naszą ofertę w segmencie lekkich pojazdów użytkowych i oferujemy wydajne rozwiązanie dla profesjonalistów w branży transportowej. Ta opona łączy wysoką trwałość z bezpieczeństwem i efektywnością - kluczowymi czynnikami dla klientów komercyjnych, którzy codziennie polegają na swoich pojazdach i bacznie śledzą koszty eksploatacyjne mówi Jongho Park, prezes Hankook Tire Europe.
Opona Hankook Vantra Transit jest dostępna w 32 rozmiarach od 13 do 17 cali. Oprócz modelu Vantra Transit firma Hankook oferuje dodatkowe rozwiązania w zakresie ogumienia do samochodów transportowych i dostawczych. Opona Vantra LT wyróżnia się niezawodną wydajnością w warunkach letnich, podczas gdy Winter i*cept LV, dzięki doskonałej trakcji i właściwościom hamowania, gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa nawet w warunkach zimowych.
Źródło: Hankook