Do wyboru nowych ciągników podeszliśmy bardzo wnikliwie, analizując wszystkie czynniki. Przekonał nas stosunek jakości produktu do jego ceny przy aktualnych warunkach rynkowych, a także spalanie jakie można osiągać w tych pojazdach. Dbamy również o to, by nasi kierowcy pracowali w możliwie jak najlepszych warunkach, więc wybraliśmy większe kabiny oraz dodatkowe wyposażenie, które ma wpływ na komfort. Każdy z produktów zaoferowanych przez DAF-a, w tym finansowanie i kontrakty serwisowo-naprawcze, oceniliśmy jako korzystne. Duży wpływ na nasz wybór miała również postawa i zaangażowanie przedstawicieli marki i Grupy Wanicki – Tomasza Kurzypa i Andrzeja Kurasa
powiedział Konrad Wójtowicz, CEO PC Logistic.
Znacznie więcej niż naprawy i konserwacja
Działająca już od ponad dekadę firma PC Logistic z Dębicy to przewoźnik specjalizujący się w transporcie intermodalnym w całej Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii. Przewożą też produkty płynne, w tym również materiały niebezpieczne w specjalistycznych kontenerach wymiennych.Doskonale rozumiemy, że przewoźnicy funkcjonują w coraz trudniejszej rzeczywistości. Nawet w najsprawniejszych, najlepiej zarządzanych firmach nie wszystko można przewidzieć. Kontrakty DAF MultiSupport gwarantują właśnie przewidywalność i pewność – kosztów, czasu naprawy czy też wysokiej wartości rezydualnej pojazdu. To jednak znacznie więcej niż tylko naprawy i konserwacja. To rozwiązanie obejmujące wszystkie czynności związane z serwisem pojazdu ciężarowego – od wymiany filtra oleju po monitorowanie pojazdu i kontrolę kosztów. Jest to najbardziej kompletny pakiet, który pozwala klientowi poświęcić całą uwagę prowadzonej działalności. Tak, jak umowa MultiSupport otacza pojazd kompleksową opieką, tak my kompleksowo podeszliśmy do skonstruowania oferty dla klienta, która powstała dzięki ścisłej współpracy importera, PACCAR Financial i dealera. Uwzględniliśmy wszystko, co było ważne dla klienta, w tym specyfikację pojazdu, jego dwukolorowe malowanie, formę finansowania, harmonogram dostaw oraz skrojone na miarę kontrakty serwisowo-naprawcze
podkreślił Tomasz Kurzyp, Area Sales Manager w DAF Trucks Polska.

Gwarancja spokoju i przewidywalności kosztów
300 tysięcy zawartych umów to potwierdzenie naszych doświadczeń z kontraktami obsługowo-naprawczymi i głosów, jakie docierają do nas od klientów. Znakomita większość przedsiębiorców, którzy po raz pierwszy zdecydowali się na ten produkt, kolejne pojazdy również zamawia z pakietem DAF MultiSupport. Naszą rolą jest optymalne dopasowanie zakresu ochrony do możliwości i potrzeb klienta, warunków eksploatacji, a także charakteru jego działalności. Odpowiednio dobrany pakiet MultiSupport to dla klienta gwarancja spokoju, przewidywalności kosztów, a dla nas satysfakcja, że mogliśmy mu to zapewnić. Nie inaczej było w przypadku ciągników dla firmy PC Logistic, które objęte są pakietami Full Care z opcjami, których oczekiwali właściciele, jak i tymi, które my rekomendowaliśmy
podsumowała Agnieszka Kuśmierz, Commercial Services Manager w DAF Trucks Polska.

Źródło: DAF Trucks Polska