ID: 93042
brakuje kierowcow...
ID: 93042
ID: 93042
kierowcow juz brakuje:)
bez doswiadczenia biora jak leci
taki de rooy robi przeszkolenie dla mlodych
takze panownie jest dobrze:)
kierowcow juz brakuje:)
bez doswiadczenia biora jak leci
taki de rooy robi przeszkolenie dla mlodych
takze panownie jest dobrze:)
~mlody*.internetia.net.pl
*.internetia.net.pl
Posty (301)
~lubiący browara | -zin bo sezon na Leszcza w dziadowskim mniemaniu trwa cały rok !!! | |||
g-a
| Pitolicie, że kierowców brak i biorą jak leci... to skąd jest tu tyle wątków typu "zlitujcie się i powiedzcie gdzie biorą bez doświadczenia, bo nic nie mogę znaleźć"? | 1 | ||
ese
| ~huGo (2015-04-22 01:54:59) (... ) jeśli szef bierze z całego frachtu 87% dla siebie a tobie zostawia 13 % ochłap za całą przez ciebie wytyraną niewolnicza robotę w budzie przez cały tydzień jak pies.. - No właśnie! A przecież wystarczy by było odwrotnie: Fracht 1000 euro-kierowca dostaje 870 (w końcu on tą robotę wykonał) -szef dostaje 130euro. Za siedzenie w domu przed telewizorem to chyba aż za dużo. Dobrze liczę? | 1 | ||
look
| cyt:... ~huGo (2015-04-22 01:54:59) jeśli szef bierze z całego frachtu 87% dla siebie a tobie zostawia 13 % ochłap za całą przez ciebie wytyraną niewolnicza robotę w budzie przez cały tydzień jak pies... " i byłaby to prawda, pod warunkiem, że cały fracht kierowca przeniesie na własnych plecach z miejsca załadunku do wyładunku, oczywiście idąc we własnych butach tudzież ubranku... to tak w uproszczeniu. Ignorancja w zakresie nieznajomości kosztów transportu powoduje potem takie "aberracje" w pojmowaniu rzeczywistości... | 2 | ||
g-a
| A tu znalazłem coś dla wiecznie kwękających kiermanów... ://www. wiocha. pl/1213659, Praca-marzen... -moj-kraj-taki-piekn y#comform Pospieszc ie się, bo liczba miejsc ograniczona. | |||
~Ł ysy | Dlaczego szefowie poszukują kierowców?Trzeba powtórzyć, kierowców. Bo ci, c p do tej pory pracowali nadawali się do gnoju. Scenariusz powtarzający się w każdej firmie. Normalni kierowcy pracują latami, de*ile po kilka tygodni. Wieczna rotacja z nadzieją, że wreszcie znajdą się normalni kierowcy. | 2 | ||
~Ł ysy | Ale ci normalni nie przychodzą, dlaczego? Bo wszyscy płacą podobnie, więc jaki sens jest zmieniać pracę? de*ile myślą inaczej : w jednej firmie nakradnę, z drugiej wyłudzę, w trzeciej na dierach będę leżeć i chlać przecież kasa leci. Po pewnym czasie jest biblioteka świadectw i minimalne szanse na pracę. Wtedy przygłup zaczyna wylewać gorzkie żale na etransport. | 2 | ||
look
| No bo jeśli normalny kierowca znajdzie normalnego pracodawcę, to taki układ ma szansę przetrwać trochę dłużej niż "chwilę". I nie zawsze chodzi tylko o pieniądze, bo jest jeszcze coś takiego jak zaufanie, zrozumienie, współpraca. Tylko do tego jest potrzeba zwykłej uczciwości i umiejętności komunikacji... i to po obu stronach. | 1 | ||
~nowy11 | łysy *lnoles jak łysy o kant kóli tyle ci powiem. kierowcy beda jezdzic i rotacji nie bedzie jak zaplacisz to co mu sie nalezy podstawa +dieta+ryczałt. finito | -2 | ||
~nowy11 | do look... zgadam sie z Toba. | |||
~Ł ysy | Po osiągnięciu dna, przy zerowych szansach na pracę przygłupiasty kieroffczyk udaje się na emigracje. Dostaje ochłapy z tamtejszego rynku pracy, mieszka w samochodzie lub w warunkach urągających ludzkiej godności, to wszystko nic. Na portalach branżowych chwali swojego pana, chwali się zarobkami. Te cudowne zarobki zazwyczaj są na poziomie polskich porównując ich rzeczywistą wartość, czyli siłę nabywczą. Znamy wszyscy przygłupów piszących o zarobkach w Norwegii. Żaden przygłup nie napisał o kosztach życia. Ciekawe dlaczego? Znam odpowiedz, okazałoby się, że zarabiają mniej niż w kraju. | 2 | ||
g-a
| nowy11 - na tym świecie tak już jest, że nikt nie zapłaci za coś więcej jak niezbędne minimum. Jak się znajdują klienci do pracy za 4, 5 złotego w sklepie - to tyle płacą, nic więcej. Patrz na to co podlinkowałem na tym wątku o 9:23 | 1 | ||
~Ł ysy | Powiem wprost : ile należy zapłacić prymitywnym durniom życiowym bez wykształcenia, bez jakichkolwiek kwalifikacji, nawet w wykonywanym zawodzie? Pomijam kompetentnych, porządnych kierowców, ale tych jest naprawdę mało, może 5-10%. | 2 | ||
~nowy11 | no i wszystko jasne... | |||
~Rafal | czytajac te forum odnosze wrazenie ze kierowanie ciezarowka to wieksza sztuka niz pilotowanie samolotu lub operacja serca | 2 | ||
~Ł ysy | nowy11. Tacy kolesie jak ty za moment będą podziwiać samochody siedząc na przyblokowej ławeczce. Wszystko zmierza w tym kierunku. Dzisiaj eur w kantorach po 3, 96. Świetlana przyszłość przed nami. | 1 | ||
g-a
| Łysy - podziękujmy Grekom, alleluja... | -1 | ||
look
| kierowanie akurat to nic wielkiego. Ten zawód wymaga wielu innych predyspozycji, przede wszystkim zaradności i umiejętności radzenia sobie ze stresem oraz umiejętności komunikacji. Jak ktoś to robi bo lubi to ogarnia, jeśli życie kogoś "pokarało" tym zawodem, to zawsze będzie narzekał. Oprócz tego nie będzie się rozwijał, bo poczucie własnej "krzywdy" zawsze będzie zwyciężało chęci rozwoju. Poza tym to też trochę kwestia mentalności, czasami mam wrażenie, że Polak nie jest tak szczęśliwy jak jemu jest dobrze, tylko jak innym jest gorzej niż jemu. | 2 | ||
g-a
| No właśnie... atu komuś dyszel strzelił. Założę się, że dyszel był samodzielnie przerabiany - brak atestu. ://www. gk24. pl/apps/pbcs. dll/article?AID=/201 50422/BIALOGARD/1504 29889 | |||
~Rafal | puchatek ale raczej studia z zakresu logistyki do tego nie sa wymagane. | |||
~Ł ysy | Osiemdziesiąt procent rynku jest w rękach dużych operatorów logistycznych nie mających własnego taboru. podnajmujących samochody. Ile płacą? wszyscy wiemy. W takim razie, skąd wynagrodzenia 4tyś i wyżej za jazdę po kraju? Z tych wybornych stawek? Można się tylko pośmiać czytając etransportowych przygłupów. | 2 | ||
look
| Rałał, odpowiem za siebie, studia nie są potrzebne chociaż na ten przykład mi się przydają :D, no ale ja robię to co lubię i nikt mnie nie zmuszał do tej roboty. Z innej beczki jako ciekawostka: jak robiłem kurs kwalifikacyjny to około 20-30% ludzi to byli ludzie po studiach, którzy też chcą pracować w tym zawodzie, bo lubią... więc jak widać takich "masochistów" jak ja jest więcej :D | 1 | ||
~Ł ysy | Look. Dawno temu małpy zeszły z drzew. Teraz lenie, przygłupiaste osły schodzą z rusztowań prosto do ciężarówek. Trzeba mieć wyjątkowe predyspozycje do pracy za kierownicą? Sami jesteście zaprzeczeniem tej tezy. | 1 | ||
g-a
| look (2015-04-22 10:21:51) po jakich studiach oni byli? WSGnŚ? Wyższa Szkoła Gotowania na Świeczkach) | |||
look
| oczywiście, że nie trzeba mieć wyjątkowych predyspozycji. Pewnie tak samo jak do gotowania... ale i w jednym i w drugim przypadku są po prostu tacy ludzie, którzy to lubią. Widzisz, ja wyznaję zasadę: rób to co lubisz, a nigdy nie będziesz musiał iść do roboty. Ale nie twierdzę, że to co dobre dla mnie, dobre dla innych, ani nie próbuję "zbawić" świata na siłę i przekonać, że moje musi być zawsze na wierzchu. | 1 | ||
look
| g-a, nie mam pojęcia po jakich, bo już o konkrety nie pytałem. Mogę odpowiedzieć za siebie, jestem po "dobrych" technicznych i nigdy nie miałem problemów ze znalezieniem pracy. Po prostu w którymś momencie zrezygnowałem z korporacji, bo miałem już dość. Jak będę miał już dość zawodu kierowcy to też pewnie poszukam innej pracy (o ile w ogóle tak się stanie). | |||
~max | Ł ysy ja to Ciebie nie rozumiem, psioczysz tak na tych kierowców, a Twoje ogłoszenia o pracę ciągle wiszą na gratce, przecież jak to jest taka prosta robota, i nie potrzeba do tego żadnych umiejętności, to weź zrób uprawnienia kilku bezrobotnym, i problem pracownikami masz załatwiony, a Ty tylko psioczysz i wyznaczasz innym mądrości | |||
easyrider15
| to kto broni kierowcy kupić samochód założyć licencję i jeździć. Ale każdy boi sie o swoją * żeby nie zbankrutować i jakoś żaden kierowca nie współczuje włascicielowi że za wszystko odpowiada. A kierowcą i tak dalej źle i wypisują jak to pracodawcy ich wykorzystują. | 2 | ||
g-a
| look - założę się, że byli po humanistycznych | |||
~Ł ysy | look. Znowu bredzisz. Ci kolesie z wyższym wykształceniem nie znaleźli pracy w swoim zawodzie. Rynek negotywnie ich zweryfikował. Nie mając innych perspektyw zostali kierowcami z tym, że ich wiedza i umiejętności w tym zawodzie nest równa zeru. Właśnie te miernoty najgłośniej drą ryje. Przecież oni są lepsi od innych, wykształceni. W rzeczywistości są absolwentami wyższych szkół seksu i biznesu. Dlaczego seksu i biznesu? Bo każdy biznes potrafią spier do lić. Stąd liczne tezy nowej ekonomii na etransport. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.