ID: 84678
Nowy Renault Master 125km i 150km OPINIE
ID: 84678
ID: 84678
Nowy Renault Master 125km i 150km prosze o opinie, jakie spalania w jakich przedziach i przy jakich wymiarach, chodzi mi głownie o plandeczki
Z góry dziekuje
Nowy Renault Master 125km i 150km prosze o opinie, jakie spalania w jakich przedziach i przy jakich wymiarach, chodzi mi głownie o plandeczki
Z góry dziekuje
~użytkownik_*.dynamic.chello.pl
*.dynamic.chello.pl
Posty (64)
~piotrek | Wyjmij szkło. tam będą śruby w środku chyba 3, powinno się poluzować do tego stopnia że wyjdzie kierunek. powodzonka | |||
POSTERzalogowany
| Dzięki. Będę cudował jak przyjdzie paczuszka z kierunkiem. | |||
~Dawid | Witam. Mam renault master z rocznika 2007 od tygodnia nie działają wentylatory powietrza. 1, 2, 3 nie działa a czwarty zakres regulacji działa co o może byc? | |||
~sobota | Nowy master wyświetla komunikat drzwi otwarte po otworzeniu i zamknięciu drzwi (kierowcy) komunikat gaśnie ale nie na długo. Trochę to denerwuje gdzie szukać przyczyny gdzie jest jakiś czujnik od drzwi na pierwszy rzut oka nic nie widać. | |||
~marcin | rezystor oporowy. Dostep pod szafka pasazera- łatwy dostęp | |||
mareq776
| lampkę kierunkowskazu w lusterku odkręcam malutkim gwiazdkowym, najpierw delikatnie popychając dół lusterka do przodu ( na dole oprawy jest śróbka, która trzyma oprawkę kierunku). | |||
~zet | A jak jest z awaryjnością mastera III do II, czy ma ktoś jakies swoje doswiadczenia w tej materii? A trwałośc głównych podzespołów, sprzęgło, wtryski turbina? | |||
~Darek | Ma Mastera III chłodnie 2. 3 125 km pali mi około 12 litrów mam pytanie one tak dużo palą? | |||
jacek-kuba
| Master plandeka 8 ep średnie spalanie z ostatnich 25tys km 10. 18l jazda z prędkością 90-100km/h w tym ok 3 tys km na maxa. Jazda na tempomacie-wiadomo, że bez-można jeszcze to zużycie ograniczyć. Reasumując to ok 1. 5l mniej niż Fiatem czy podobnym 180PS Ta różnica to minimum 1000zł miesięcznie w kieszeni. | |||
~kusy | To samo co napisał sobota. Wyświetla komunikat drzwi otwarte mimo to że są zamknięte po otworzeniu i zamknięciu komunikat gaśnie ale też nie zawsze. Gdzie szukać przyczyny? Marcin napisał że rezystor oporowy? O którą szafkę chodzi? | |||
~kusy | Nikt nie ma pojęcia co z fantem jak wyżej? | |||
~impreza | Zakładał ktoś do mastera trzeciej generacji jakieś dodatkowe nagłośnienie? ?? Jeśli tak to jakiej mocy i czy radio zostało fabryczne? | |||
~_adams_ | Panowie, szukam mastera plandeki 8p na kraj 150KM ze starszej generacji (2006-2009). Nie bardzo wiem jaki to silnik? Iveco czy renault? I jaką ma pojemność? 2. 3 czy 2. 5? "kusy" - ten rezystor tyczy usterki nawiewu, a nie drzwi. Zdaje mi się... | |||
~_adams_ | Trochę poszukałem. Najlepiej 2. 3. A co z silnikiem 2. 5 140KM? Kupa czy ok? | |||
~KDiK Financial | KdiK Financial Sp. z o. o. - jesteśmy firmą należącą do grupy KDiK Sp. z o. o. Centrum Obsługi Przedsiębiorczości. Celem grupy KdiK jest wsparcie Klientów w kompleksowym i efektywnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. Dzięki sukcesywnej współpracy z Get In Leasing KDiK Financial Sp. z o. o. proponuje tanią i elastyczną ofertę leasingową dopasowaną do profilu Państwa firmy. Leasing to nowoczesna i efektywna ekonomicznie forma finansowania inwestycji, nie wymagającą angażowania dużych środków własnych. Skorzystaj z oferty leasingowej dostosowanej do swoich potrzeb: 1. Przyjazne i uproszczone procedury, 2. Minimum formalności, 3. Elastyczny harmonogram spłat, 4. Możliwość negocjacji warunków 5. Profesjonalna i szybka obsługa 6. Opłata wstępna od 1% 7. Okres leasingu do 84 m-cy W ofercie: - Leasing finansowy, - Leasing operacyjny, - Leasing "Na Start", - Leasing zwrotny, - Kredyty i pożyczki samochodowe ZAP RASZAM DO WSPÓŁPRACY tel: 667 986 716 e-mail: wojciech. kolodziuk@kdikfinanc ial. pl | |||
~MASTER | MASTER 150KM 2008R ŚREDNIE SPALANIE OK 10L/100KM | |||
~poter | Witam, Mam w firmie kilkanaście busow, z czego jeden ducato 180 ps, dwa sprintery 316, a reszta to mastery II i III generacji. Jestem z renowek bardzo zadowolony. Zywotnosc silnikow to bite 500 tys. Z zadnym nie miałem poważniejszych problemów. Spalanie nowych masterow większe niż w starszych wersjach, ale jak ktoś ma wybierac to w trzeciej generacji polecam 150 ps. 125 ps nadaje się wlasciwie do miasta, a w trasie do 130 km/h pali więcej niż 150 ps | |||
~Mirek | Niekoniecznie najlepszy to rocznik 2007 do 2011. Kupiłem w ://renault-tandem. pl rocznik 2013 i nie narzekam. Nie mam z nim najmniejszych problemów. | |||
~Nie lubię aut na F | Panowie nie opowiadajcie bzdur że Master z plandeka pali 8-9 litrów. Jeżdzę w zakresach od 90-120 momentami 130 na godzinę i dochodzi do 13 litrów na setkę | |||
~rwawro | kupiłem mastera 150km 2007r na trasie bez załadunku do 90km/h 6, 4l !!! z załadunkiem na max. do 90km 7, 3l, przy 120-140km/h 8, 4l !! nie wiem jak reszta ponieważ mam go dopiero 3 miesiące ale mam problem ze sprzęgłem 2 masa - przy ruszniu trzęsie i grzechocze ale na zimnym silniku chodzi super -co to? ?? | |||
~cez | Na temat mastera. Dostałem swoja masterkę w lutym do tej pory nakręciłęm już nia 111tyś km, . Pierwsza usterka 40 tyś km wymiana lożyska przedniego kompletnie rozwalone. Plandeka 10pal spalanie na poziomie 14-15 litrów, nic po niżej co do mocy tego auta nie chce sie wypowiadac, lipa totalna. | |||
~soniak | To jest auto do roboty a nie na wyścigi... 15 litrów... to Tyś geniusz normalnie:) :) Master i tylko Master - to są woły robocze!!! Masterki z starymi dziobami 2009-2010 150 kucy - palą do 11 litrów latając do 110 km/h. Nowe Majstery - palą teraz po zmianie kierowców 2, 3 125 kucy rekord 10, 3 a max jaki teraz mamy to 11, 3 - kaganiec do 110 km/h. Jaki kierowca - takie spalanie | |||
~szofer | Jak się płaci kierowcy 2tyś za trzy tygodnie w trasie to potem nie dziwota że auta palą po 15 litrów. Macie co chcieliście. Tylko złodziej zgadza się na takie waruni bo dorobi na paliwie. | |||
~zet | A czy ktoś juz gania nowym sportowym masterem biturbo? Jak tendencja modernizacji silników się utrzyma, to nie trzeba bedzie wprowadzac zadnych zakazów żeby wygonic busy z miedzynarodówki. Koszty napraw to zrobią... | |||
~driver | Witam! Spalanie Master 4 r. 2012 125 KM do 110 KM/H - 9, 1 do 9, 5. załadunek ok 300kg. | |||
~dziadek | zrobiłem Masterem 125, 600 tys km. zero problemów. naprawy eksplatacyjne, i koniec. prawda pod góre trzeba bieg w dół, i ogień. spalanie, 13 litrów. tylko właśćicielom firm, auta palą 11. sprzęt, nie do za... bania. polecam. | |||
~turus | Witam! :) MAm problem ze swoim Masterkiem. poranne odpalanie wyglada w ten sposob ze: odpala prawie ze odrazu ale nie reaguje na gaz i po 1-2sek gasnie. tak okolo 5-10razy trzeba powtórzyć i dopiero zaczyna pracowac silnik. co to moze byc? ; / | |||
~nowy | Egr u mnie to samo było wymiana Egr i po sprawie | |||
~waldek | Uźytkujenowego 165KM mastera. Co do wad tryb eco dziala w plusowych tmp, aku jest akumulatorem w technologii AGM (NIE WOLNO ICH LADOWAC ZWYKLYM PROSTOWNIKIEM). Pada aku placisz za doladowanie 50 zl (Warszawa) | |||
jacek-kuba
| Możesz ładować-chodzi jedynie o to, że max 14, 7V więc albo masz ogranicznik, regulację ew minimalny prąd i raz na pół dnia sprawdzasz napięcie. Jak pali to auto w stosunku do 150? Napisz jak możesz, jakie różnice zauważasz -jeżeli jeździłeś z poprzednim silnikiem-mam na myśli motor, zawieszenie, układ kierowniczy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.