ID: 61817
Hamowac biegami?
ID: 61817
ID: 61817
Czy są jakieś przeciwwskazania hamowania biegami? zarówno w osobówce jak i ciężarowce?
Czy są jakieś przeciwwskazania hamowania biegami? zarówno w osobówce jak i ciężarowce?
~pryzmat*.swiatlowod.elomza.pl
*.swiatlowod.elomza.pl
Posty (105)
FAN-MAGNUM
| chyba za mało - JESTEŚ WIELKI :-0 | |||
~lonia | ktosik roznych kret... ynow slyszalem ale ty przebiles wszystkich. NA LUZIE SIE NIE JEZDZI KONIEC KROPKA. | |||
zibi1906
| ~lonia (2015-09-18 18:19:11) ktosik roznych kret... ynow slyszalem ale ty przebiles wszystkich. NA LUZIE SIE NIE JEZDZI KONIEC KROPKA. A żyć można na luzie czy też nie? | |||
~maryjann | A, hamowanie przy pomocy kotwicy? | |||
~kaMBaz | No!Widzę, że auta na bazach, albo na parkingach, lub w krzakach, więc: Co do osobowych, to biegami świetnie wyhamowuje się Mercedesem W123, Beczką" i-o dziwo-Dełó Majtyzem (co jest chyba jedyną zaletą tego podsamochodu) | |||
FAN-MAGNUM
| cóż to za dwie różne marki tak fantastycznie hamują biegami - różnią się wszystkim :-) rozmiar :-) pojemność :-) waga :-) lata produkcji :-) a hamują biegami fantastycznie, hihiha | |||
~mtf | Sam mam prywatnie busa 2, 5d i często dojeżdżam w odpowiednich sytuacjach na luzie, często też hamuję silnikiem. Wszystko zależy od sytuacji na drodze. Korzystając z jazdy na luzie faktycznie mniej sumarycznie mi pali ale to zależy od doświadczenia. Ogólnie przyznaję rację Ktosikowi. | |||
~Zakręcony | zibi1906... z tymi dwusuwami to była fajna sprawa jeśli chodzi o hamowanie na biegu, gdyby nie rozwiązania konstrukcyjne to silnik z pewnością by stanął. | |||
FAN-MAGNUM
| ~mtf (2015-09-18 23:17:33) Sam mam prywatnie busa 2, 5d i często dojeżdżam w odpowiednich sytuacjach na luzie, często też hamuję silnikiem. Wszystko zależy od sytuacji na drodze. Korzystając z jazdy na luzie faktycznie mniej sumarycznie mi pali Ciekawi mnie jedynie jak to obliczyłeś? ? MISTRZOSTWO ŚWIATA :-) | |||
~Zakręcony | Sam sobie prywatnie wyliczył dojeżdżając w odpowiednich sytujajach, będąc na luzie bez hamulców. | |||
~mtf | Tak, jeszcze nie odpowiedziałem i już się mądrzy znaleźli. | |||
~mtf | Zaraz wam to rozpiszę... jednokomórkowcy | |||
~mtf | Choć komentarze gościa Zakręconego mocno zniechęcają i i uświadamiają poziom gdzie trzeba zejść | |||
~Młody Bóg | najlepsze hamowanie biegami jest jak od razu wlepisz wsteczny - retarder wysiada !!! | |||
~Zakręcony | mtf... sorry za krytykę. Hamując biegami sugeruję o jeden niżej. | |||
~Młody Bóg | ~Zakręcony chu. ja sie znosz !!! od razu R czeba wlepić | |||
~mtf | Kupiłem busa jw i oczywiście jeździłem jak natura przekazała - jazda zawsze na biegu. Akurat charakterystyka silnika w moim busie była taka, że dość mocno zwolniła jazdę i zdarzało się tak, że musiałem podciągnąć np do świateł itp. Z czasem zacząłem częściej puszczać go luźno i zdecydowanie dalej dojeżdżałem bezwładem niż z nogą na gazie ( praktycznie zawsze jeździłem bez obciążenia ale sama masa busa robiła swoje) Zauważyłem, że ilość kilometrów na baku zwiększyła się z czasem. Kiedyś dla sprawdzenia czym to jest spowodowane zrezygnowałem całkowicie z języka luzie przez 2 tankowałem pełna i się wk... o ile mniej przejechałem. Teraz wręcz pilnuję się aby wykorzystać wszystkie dogodne sytuacje na jazdę luzem. Widzę że więcej przejadę i już, cała filozofia. Aha i informacja dla martwiacych się o bezpieczeństwo - nie przekroczyłem moim busem chyba nigdy 100 km/h. P. S. Dla napalonych na ripostę... przeczytaj mój post kilka razy | |||
~mtf | P. S. Piszę z telefonu i wkradło się kilka chochlików... | |||
~mtf | A ja sugeruję stosownie do sytuacji na drodze bo o 2 a nawet 4 niżej... teoretyku | |||
~Młody Bóg | jak masz busa to się nie wpie. rdalaj tutaj, to jest forum dla fachFcó od dużych aut a nie od zabawek | |||
~Zakręcony | " Kiedyś dla sprawdzenia czym to jest spowodowane zrezygnowałem całkowicie z języka luzie przez 2 tankowałem pełna i się wk... o ile mniej przejechałem" Możesz to przetłumaczyć? | |||
~Zakręcony | mtf... sugeruję bieg niżej, niż bieg na którym są optymalne obroty silnika. | |||
~mtf | Kolejny... Baran albo koleś ba promilach. Mam busa prywatnie. 2 lata sporo nim jeździłem. Od pół roku jeżdżę dużym, na automacie od 2 m-cy. Łącznie 1mln km mam zjeżdżone, za to w piciu wódy Cię pewnie nie przegonię... | |||
~mtf | Tak jak pisałem wkradło się parę chochlików. Przez dwa tankowania do pełna całkowicie odpuściłem jazdę na luzie i wyszło słabo... Mniej km zrobiłem. Teraz ok? | |||
~Zakręcony | Twój pierwszy chochlik dzieciaku, to z pewnością pomyłka skrótów. Wiesz od czego pochodzi skrót "mln"? | |||
~mtf | Kiepsko oceniłeś mój wiek... porównaj poziom treści, zasób słów, inne posty, itp. Nie obraziłem się, nawet poprawileś mi humor. A jeszcze teraz próbujesz dodać sobie powagi... weź... | |||
~Zakręcony | mtf... zbyt rzadko zaglądam tutaj, aby oceniać wcześniejsze treści Twych wypowiedzi. Opieram się na ostatnich. | |||
~Zakręcony | Przepraszam Cię mtf, masz rację we wszystkim. | |||
~kaMBaz | FAN-MAGNUM (2015-09-18 23:14:55) - w mistycznej, Beczce"to jakość hamowania silnikiem mnie nie dziwi (w oparciu o czynniki, które wymieniłeś). Ale Matiz mnie pod tym względem zaskoczył. Piszę w oparciu o własne doświadczenie... | |||
FAN-MAGNUM
| kaMBaz (2015-09-19 08:39:07) to tylko dla podtrzymania tematu- nie jeździłem takimi pojazdami którym robisz reklamę, ale mogę Ciebie zapewnić że inne też "fajnie hamują biegami" a zwłaszcza te z silnikiem diesla- sorki to nie jest reklama "ropniaków" :-) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.