~Jacek Antczak
| DHL to po prostu horror. Przesyłka z Krakowa do Tryszczyna wędrowała 14 dni by wylądować w Krakowie u nadawcy. Najpierw 7 dni paczka leżała w punkcie by kurier DHL ją odebrał. Następnie przesyłka dotarła do węzła DHL w Solcu Kujawskim by wrócić do nadawcy bo Kurier nie znalazł ulicy (wystarczyło wpisać w google maps lub zadzwonić pod podany nr telefonu odbiorcy. Efekt jak opisany na początku. Teraz przezywam horror z reklamacja. Pierwsze dwie skargi systemowo zostały "zlane" przez DHL. Składając reklamację aby otrzymać zwrot kosztów przesyłki plus słowo przepraszam i zadośćuczynienie muszę dołączyć list przewozowy który ma nadawca (ja jestem tylko odbiorcą). Po prostu DHL FIRMA DU... Ą DO KLIENTA. NIEMIECKA JAKOŚC NA TERENIE POLSKI. PS INNA PRZESYŁKA ZOSTAŁ DOSTARCZONA PRZEZ IN POST W TERMINIE 48 GODZIN OD MOMENTU NADANIA. SUPER. | | | |
~MMM
| DHL to maskara. Czekając w domu na kuriera dostaję wiadomość, że moja przesyłka została awizowana koszmar. Brak kontaktu z kurierem kiedy już złapałam na osiedlu kuriera okazało sie że to nie on podał mi numer do tego odpowiedniego faceta który oznajmił mi że już jest daleko i nie może dostarczyć mi paczki. Zamówienia internetowe wykonuję minimum raz w tygodniu i pierwszy raz spotkałam sie z tą firmą niestety zawsze przesyłki dochodziły do mnie firmą dpd tam zawsze jest podany numer telefonu do kuriera i kurier sam dzwoni i nie ma problemu z odbiorem przesyłki. Nie polecam nikomu zaraz napiszę skargę bo to jest masakra. | | | |
~Patryk
| Zlecenie na odbiór przesyłki złożone dwa dni temu i do tej pory kuriera nie ma. Ale nie to jest najlepsze. Pierwszego dnia dzwonię na centralę i opowiadam, że kuriera nie ma. Podaje nr. listu przewozowego, po czym dostaje informację, że kurier jednak był pod domem o 10:53 i dostał informację, że nie ma dla niego żadnej paczki do odebrania. Kto mu tu powiedział i gdzie pozostaje wielką tajemnicą, ponieważ cały dzień ślęczałem przed oknem i żadnej ciężarówki nie dostrzegłem. Gdyby tego było mało sprawdziłem też obraz z moich kamer i tam żadnego kuriera również nie było. Po 3 telefonach na centralę udało mi się wyżebrać dyspozycję: "kurier będzie jutro między 10 a 13" (warto wspomnieć, że do oddziału w Częstochowie nie ma nawet żadnego numeru, wszystko trzeba robić przez Warszawę).
Nadszedł drugi dzień. Tak samo jak dnia poprzedniego kolejny maraton pt. "czekanie na kuriera". Nie doczekałem się. Dzwonię na infolinię i znowu dowiaduję się, że kurier był o 10:57 ale nikt nie odpowiedział na dzwonek do drzwi. Naturalnie na kamerach żadnego człowieka z DHL również nie było. Po 4 telefonach na centralę przy 5 dowiedziałem się, że można poprosić dyspozytora o kontakt z kurierem (ale nie myślcie sobie, że bezpośredni, dzwoni dyspozytor). Po kilku minutach rozmowy dyspozytorka oznajmiła mi, że kurier przekazał iż przez 2 dni nie miał miejsca w samochodzie i dlatego nie odebrał mojej przesyłki! Dacie wiarę? To po jakiego ch.. a te kłamstwa, że był u mnie pod domem jak nie był! Nie mógł k... a zadzwonić! Nie dość, że denna wymówka to jeszcze kurier tchórz i nierób. Mam uwierzyć, że po Częstochowie porusza się jedna furgonetka DHL? To nie jest Warszawa gdzie mają po kilkadziesiąt tysięcy paczek do przekierowania!
O prócz tego dostałem zapewnienie, że jutro W KOŃCU się pojawi. No cóż mam to gdzieś. Czy się pojawi czy nie to i tak nic mi nie zrekompensuje tego całego burdelu bardziej niż złożenie osobistej skargi na kuriera.
Ale jedno wiem na pewno i dobrze wam radzę ludzie na przyszłość: NIGDY WIĘCEJ DHL!!!
Oszczędzicie sobie nerwów i będziecie mieli satysfakcję, że nie dajecie sobą pomiatać. Mamy kapitalizm, na rynku jest tyle innych firm kurierskich, że DHL może nas wszystkich pocałować w d.. ę! | | | |
~Monika
| Najgorszy dowóz paczek! Brak smsa pred doręczeniem a co najgorsze, chcąc skontaktować się z kurierem, trzeba dzwonic do biura obsługi. Nastepnie obi dzwonią do kuriera (kurierzy w DHL nie maja firmowych telefonów). Okazało się ze kurier nie odebrał telefonu z biura obsługi i było drugie awizo. Paczka wróciła do nadawcy!!! Żenada !!! NIE POLECAM !! | | | |
~Jul1
| Dają złe terminy dostarczania paczek, miała być w czwartek, byli w piątek gdy nie było osoby dorosłej w domu, nie da się sprawdzić co się dzieje z paczką, niby dwie darmowe próby dostarczenia a po jednej (w innym terminie niż napisali) pani z zalando powiedziała, ze paczka jest do odbioru u nich Gorąco nie polecam | | | |
~ankaszklanka
| Nie polecam DHL. Najgorszy kurier jaki może być na świecie. We wtorek nie doręczyli paczki z braku czasu, w środę kurier w ogóle jej nie otrzymał, a w czwartek nie dostarczył mi jej, ale w opcji śledzenia paczki jest, że nieudana próba doręczenia choć cały dzień byłam w domu. Porażka, nigdy więcej DHL!!! | | | |
~volvo
| dhl nie wyrabia, tyle tego maja do przewiezienia. jak jestem w trasie, to przynajmniej żyję oszczędnie. po powrocie do domu natomiast zaczyna się wydawanie pieniędzy na potęgę. akurat duzo zamawiam w sklepach wysyłkowych i znam temat | | | |
~Wojtek
| Patałachy to mało powiedziane. | | | |
~Worozek
| 03. 09. 2018 09:49
Bydgoszcz (z siedzibą w Solcu Kujawskim)
Przesyłka dotarła do oddziału DHL Parcel Solec Kujawski. Doręczenie jej do Odbiorcy planowane jest w dniu 04-09-2018. Dziś można odebrać ją osobiście w naszym oddziale:
Bydgoszcz (z siedzibą w Solcu Kujawskim) :
ul. Brukselska 3
86-050 Solec Kujawski
Przesyłka dotarła do oddziału DHL Parcel Solec Kujawski. Doręczenie jej do Odbiorcy planowane jest w dniu 10-09-2018. Dziś można odebrać ją osobiście w naszym oddziale:
Bydgoszcz (z siedzibą w Solcu Kujawskim) : Komentarz nie potrzebny | | | |
~Hania
| DHL Łomża. Dostałam sms-a że nie odebrałam przesyłki, została odesłana. ZERO kontaktu z odbiorcą bez telefonu bez awizo, co za czasy najgorsza firma przewozowa ostatni raz zamówiłam DHL, nie polecam nikomu! | | | |
~faq
| U mnie przygoda tego typu...
Zamówiłem paczkę za pobraniem, kurier doręczył i poszedł:D
350 zł do przodu..
ps. tydzień i nadal cisza | | | |
~Dhlka
| Wam sie cos *a. lo, to nie opinie od klientow o id pracownikow kierowcow mialy byc. | | | |
~Idiotka
| Dopiszę i swoją uwagę.
JA idiota - na portalu dla pracowników DHL-u - idiota Wasz klient.
Czekam na paczkę. Siedzę w domu. Oczywiście nie mogą dostarczyć, bo mnie nie ma... . Piszą sms- że ni udane doręczenie.
Siedzę już na działce cały dzień i waruję. Nie ma go...
Otrzymuję w końcu sms-a że odmówiłam odebrania przesyłki.
Najlepsze, że w między czasie dzwonił do nich mój mąż i dowiedział się, że państwa zgubili umowę, ( bo to był telefon T-mobile i umowa) i dlatego kurier to wozi, ale nie przywozi.
podaję nr przewozowy 18284047194.
Serio - jestem idiotką, żeby współpracować z kimś kto robi ze mnie gówwwnnooo. | | | |
~Verdum
| Zdecydowanie nigdy więcej. ! Przesyłka powinna być już kilka dni temu, za pierwszym razem nie było mnie w domu chociaż dostałam wiadomość, że kurier przybędzie w zupełnie innych godzinach, drugim razem dostałam wiadomość o dostarczeniu paczki w godzinach 10-12, siedziałam cały dzień w domu, nawet nosa za drzwi nie wystawiłam bo pewnie przyjedzie popołudniu, nikogo nie było. W związku iż istnieje możliwość wybrania dnia dostawy uczyniłam tak, wskazując dzień który mam wolny i na pewno będę w domu. Dwa dni przed wybranym dzwoni do mnie Pani z Ukrainy, która nie rozumnie mnie ani ja jej i mówi że czeka u mnie pod domem, proszę ją grzecznie żeby zaczekała bo za dosłownie pięć minut będę to stwierdziła że nie może tyle czekać bo nie ma czasu. Proponuje mi więc inny dzień i godziny takie że wiem że nie będzie mnie w domu, to każe mi przekierować paczkę do pracy, tylko że nie po to zamawiam towar do domu, żeby później ogromny, ciężki karton targać przez całe miasto (nie mam samochodu). W końcu nie wiem kiedy dostanę zamówioną paczkę, ale jednego jestem w stu procentach pewna. Nigdy więcej, przenigdy nie zamówię niczego co pędzie wymagało przewoźnika DHL. Z każdą inną firmą kurierską można się normalnie dogadać, a tutaj zawsze jest problem. Zdecydowanie nie polecam. | | | |
~Zdenerwowana
| przesyłka zapłacona, czekam... czekam i w końcu mogę sobie odebrać sama bo kurier nie ma czasu czy nawet zamiaru dostarczyć przesyłki do domu. Już po raz kolejny napotykam na kuriera który ma klienta daleko gdzieś.
Pierwszej paczki nie dostarczył, ponowna próba za dwa dni i co się okazuje paczka została dostarczona jakiemuś Panu X którego nie znam, nie mieszka w moim bloku ba nawet na ulicy, 2 dni poszukiwałam, złożyłam reklamację na kuriera i nic z tym nie zrobili, nawet odpowiedzi.
Druga paczka przesyłka znowu nie dotarła, krążyła po Polsce 2 tygodnie w końcu po moich wypełnionych 2 egzemplarzach formularzu informacyjnego dotyczącego danych do dostarczenia, pojawiła się w Zielonej Górze no i co dalej? to samo co w pierwszym przypadku kurier nawet nie był łaskaw do mnie dojechać ( podobno 2 razy nikogo nie zastał a byłam chora i leżałam w domu w łóżku) żadnych informacji o dostarczeniu, kuriera nawet nie zadzwonił, ba nie napisał nawet smsa a przecież mógł pozostawić paczkę u sąsiada gdyby mnie faktycznie nie było w domu. Dlaczego inne firmy potrafią szanować klienta, przecież oni też mają dużo pracy, Proszę mi powiedzieć czy my klienci firmy DHL nie jesteśmy osobami ciężko pracującymi? czy taki kurier pracuje za karę? jeśli taki system pracy i kontakt z klientem mu nie odpowiada to na liniach produkcyjnych jest wiele wolnych etatów, tam nikt nie będzie marudził ani psioczył. Sama pracuję całe życie w bezpośrednim kontakcie z klientem, wiem, że są różni ale jako moi klienci zasługują na szacunek i nie zależnie od branży z każdym można się porozumieć.
Nie skorzystam już z usług firmy DHL i nie polecę nikomu wręcz przeciwnie będę ostrzegać | | | |
~Zdenerwowana
| dhl | | | |
~Zbyszek
| 07. 11. 2018
Wczoraj czekałem na przesyłkę z ZALANDO od godz. 11. 00 do 18. 30 i nic, cisza. Sprawdziłem status przesyłki a tu : o godz. 17. 53 kurier nie zastał odbiorcy. Są telefony i jak się już nie mogło dostarczyć przesyłki to wypada zadzwonić i podać powód wg uznania, można to zrozumieć. DHL wstyd i po przeczytanych opiniach może jakaś refleksja z Waszej strony. | | | |
~Sandra
| Kurier dhl miał dostarczyć mi paczkę 30. 10 i tego nie zrobił, ponieważne przełożyłam to na kolejnh dzień. 31. 10 dostałam informacje ze kurier pojawi się między 10-14 z paczką. Nie doszło do tego, a mało tego. Kolejna próba doręczenia miała nastąpić 2. 11, ale kurier mi jej nie dostarczył z niewiadomych przyczyn. polecono mi zgłoszenie interwencji bo wtedy (ponoć) paczka jest pod specjalnym nadzorem i niewiadomo co by się działo kurier "musi mi ją przywieźć niewiadomo co by się działo" w kolejnym wyznaczonym terminie (tak mówiła pani z infolinii). Kolejna próba doręczenia miała nastąpić 5. 11 jednak kurier stwierdził, że nie zdąży, więc kolejna próba doręczenia miala nastąpić 6. 11 i wtedy również stwierdził, że nie zdąży. Dziś jest 7. 11 założę się że dzisiaj też nie zdąży. To jakaś kpina z Jego strony | | | |
~Wkurzony
| Wchodzisz poczytać opinie kurierów i czytasz opinie klientów.
No rzesz kurde ludzie... Czytajcie czego dotyczy forum.. | | | |
~Powodzenia wszystkim.
| Komentuję, jestem z Polski. W czerwcu wyjeżdżam do Niemiec, aby założyć firmę z pożyczką w wysokości 38 000 euro, którą otrzymuję od Jameson finance Inc. Moje pytanie dotyczy osób, które potrzebują pieniędzy na swoje potrzeby biznesowe lub osobiste. Czy potrzebujesz pilnej i zabezpieczonej pożyczki? następnie skontaktuj się z Jameson Finance teraz e-mailem: (theodorejamesonfina nce@gmail. com), ponieważ pomagają tak wielu ludziom z pożyczkami.
Powodzenia wszystkim. | | | |
~Madzia
| Nigdy więcej i przestrzegam przed tą firmą. To trzeba zrobić zbiorowy pozew i do sądu o odszkodowanie podać oraz likwidację tej firmy. To jacyś totalnie nieodpowiedzialni ludzie. Poczta zawsze kojarzy się z rzetelnością a tu mamy jakieś gówniarskie wyczyny. Kto prowadzi te firmę? Niech się zwija z rynku. Nie ma tu dla was miejsca! | | | |
~Izzy
| Skandaliczne zachowanie- biorę pod uwagę zgłoszenie do Rzecznika Praw Konsumenta. Kurier dwukrotnie nie pojawił się w wyznaczonych godzinach ( pytanie czy w ogóle był?). Po pewnym czasie straciłam możliwość monitorowania przesyłki- PO PROSTU ZNIKNĘLA. Po dwóch kolejnych dniach dostaję informację że muszę odebrać przesyłkę z hurtowni z drugiego końca miasta w ciągu 6 dni roboczych! Wcześniejsze skargi nic nie pomagały- na prośbę o numer telefonu Pani z DHL przestała się do mnie odzywać... Dodzwoniłam się wreszcie do hurtowi we Wrocławiu i okazało się że dobrze nie jechałam bo przesyłka wróciła do ZALANDO! A podane godziny przybycia kuriera są tylko HIPOTETYCZNE!To są jakieś kpiny! Po tym doświadczeniu nie zamierzam korzystać ani z usług Zalando ani DHL. | | | |
~Zirytowany
| Jestem bardzo niezadowolony z obsługi, przez miesiąc wysłałem około 40 paczek po 20 tej a kurier odbierał prawie codziennie po 5 czy sześć zirytowany powiedział że nie ma czasu aby do mnie jeżdzić poinformowałem go iż jeszcze kilka przesyłek i koniec.
Po nadaniu ostatnich pięciu czekam kilka dni na odbiór i nic.
Zadzwoniłem do obsługi klienta, a tam niespodzianka, kurier stwierdził iż paczki nie spełniają norm.
Wszystkie przesyłki były prawidłowo zapakowane w karton oraz miały prawidłowo wydrukowane etykiety, jak stwierdziła infolinia nie mogą zmusić kuriera do przyjazdu więc ciekawi mnie fakt dlaczego osobiście nie poinformował mnie o tym wcześniej sam kurier że ma jakiekolwiek obiekcje co do paczek. Co mi jeszcze doradzono jak przekonam kuriera to je odbierze no kpina totalna.
Brawo podejśce do klienta bezcenne. | | | |
~MGS
| DHL to najgorsza firma transportowa z jaką miałam do czynienia. Paczki uszkodzone, kilkudniowe oczekiwanie na dostarczenie przesyłek, na odbiór... Żenada. | | | |
~Jebdhl
| Tragedia żenada horror masakra i hu, j wie co jest jescze | | | |
~Maniek-Miedźna. (SPS)
| Czekanie z paczko i 1paleto. | | | |
~Maniek-Miedźna. (SPS)
| A tak-z paczko i z jedno paleto pod rampo. Tak sie czeka koledzy. | | | |
~KARTA
| Pozdrowienia dla wszystkich obywateli Polski, mam dla ciebie bardzo dobrą wiadomość, a ta dobra wiadomość dotyczy załadowanej karty bankomatowej, którą otrzymałem online, z tą kartą od 5 miesięcy mogę zbierać 5000 zł dziennie.
To nie jest tylko żart, jestem dowodem i używam karty od czerwca 2018, postanowiłem podzielić się tym świadectwem z wami wszystkimi, ponieważ ten sam człowiek, który dał mi wtedy kartę, poprosił mnie, bym powiedział innym ludziom do złożenia podania, a ponieważ tak jest, postanowiłem poświęcić trochę czasu i poinformować wszystkich o tej karcie.
Jeśli chcesz zacząć codziennie tworzyć własne 5000PLN, radzę ci, abyś ubiegał się o tę konkretną obciążoną kartę, której używałem, aby uzyskać kartę, wystarczy skontaktować się z divinecardhacker@gma il. com
Ta karta może być używana w Bankach, centrum ATM, supermarkecie, a także do płacenia za towary online.
Byłem tak szczęśliwy, że mam tę kartę, abyś mógł dostać dzisiaj swoją.
Dzięki | | | |
~Sandra
| Z całego serca nie polecam firmy DHL !!! Zamówiłam choinke na święta i do tej pory jej nie dostałam. kurier przysyłał sms-y że nikogo nie było w domu a zawsze ktoś był.
Brak słów. Najgorsza firma. Doszło do tego że na ostatnią chwile musze kupić choinke. | | | |
~Katarzyna Kuczyńska
| Witam to co się dzieje w DHL to jest porażka przesyłki są wysyłane na poczatku stycznia i docierają po 7 dniach kurierzy kłamią ze docierali do klientów a okazuje się ze klient do mnie dzwoni że nie było nikogo nie polecam nikomu tej firmy i naprawdę rezygnujcie bo stracicie klientów | | | |