ID: 40794
VW CRAFTER
ID: 40794
ID: 40794
Proszę o opinie nt. VW CRAFTERA. Mam zamiar dokonać zakupu tego auta ale wcześniej chciałbym dowiedzieć się od użytkowników jak się sprawdza ile pali itd?I czy np. Sprinter nie jest lepszy.
Proszę o opinie nt. VW CRAFTERA. Mam zamiar dokonać zakupu tego auta ale wcześniej chciałbym dowiedzieć się od użytkowników jak się sprawdza ile pali itd?I czy np. Sprinter nie jest lepszy.
Posty (145)
~Łukasz | Craftera dziś odstawiony do Vtech Łowicz z brakiem mocy. Zobaczymy jak Panowie się uporają... braki mocy zaczęły się od miesiąca i im dłużej jeździłem tym częściej to się zdarzało. Wstępna diagnoza turbina, coś więcej mają powiedzieć jutro. Podzielę się wrażeniami po naprawie. | |||
Ambrozy
| Żebyście nie przeslodzili. | |||
~Łukasz | Mam nadzieję, że nie przesłodzę i że auto będzie zrobione tak jak chłopaki na forum piszą bo już trochę z nim walczę. Czekam na info co z autem i jak coś będę wiedział i odbiorę autko to na pewno napiszę. Myślę, że jak serwis Bednarek mnie do nich wysyłał to już coś znaczy, aczkolwiek zobaczymy... | |||
~hubertuss | Crafter bez problemu zrobi 800 tys. W pewnej firmie craftery 2, 5 tdi 136 i 164 KM buda max dojeżdżają 700 - 800 tys km. Gdzie co dziennie jeździ 3 kierowców. Na kilkanaście busów a łącznie już chyba kilka dziesiąt, które przewinęły się przez firmę może dwa czy trzy skończyły z pękniętym tłokiem przy ponad 500 tys przebiegu. | |||
~hubertuss | Dodam jeszcze, że wersje 2. 0 tdi średniaki 136 KM dojeżdżają do 500 tys. Jakieś usterki były, ale raczej drobiazgi. Crafter 2, 5 tdi 136 KM max 11 r 450 tys km. Awarie to maglownica przy chyba 220 tys. 350 tys podstawa filtra oleju i pompa oleju. Vacum pompa oprócz tego i przy 450 tys wymiana łożyska prawego tylnego koła. DPF i dwumasa nie ruszane. Nawet w serwisie nigdy dpf wypalany nie był. Spalanie wersji 2, 5 jest nie małe. Ale czego się spodziewać po dużym busie z tylnym napędem i dość dynamicznym motorem. Z czego chętnie się na trasie korzysta. Moje spalanie crafter max 164 KM 06 r (100km/h2250 obr/min) w około przysłowiowego komina jak się da za miastem 100-120 km/h około 13 l/100 km. Autostrada 140 km/h pod wiatr około 15 - 16 l/100 km. Autostrada około 110-120 km/h 12-13 l/100 km. | |||
~hubertuss | Z pewnych źródeł wiem, że wraz z otwarciem fabryki we Wrześni vw zacznie produkować nowego craftera. Już bez współpracy z mercedesem, który zacznie robić busa z renault. Pojawią się wersje z przednim napędem. Oczywiście będą też tylno napędowe. Pojawią się silniki v6. Będzie to auto wytwarzane tylko przez vw i tylko pod jego marką. Pojawi się na rynku pod koniec 2016. | |||
~Łukasz | I jednak info na tym forum na temat vtechu w Łowiczu nie jest ni grama przesłodzone. Usterka zdiagnozowana uszkodzony był sterownik silnika. W serwisie nie zdiagnozowano mi usterki wogóle, panowie nie wiedzieli o co chodzi, dlaczego auto szarpie, nie ma mocy itd. Za 650zł Pan Jacek nprawił mój sterownik, auto odebrałem z pełną mocą, bez grama kopcenia i trybów awaryjnych. Oceniam robotę na fachowo i ekspresowo wykonaną i oby więcej takich fachowców. | |||
~woj - trans | Ma ktoś numer do tego Jacka z vtech lowicz?? Ponoć dla forum mają promocję na chipowanie i obniżenie spalania crafterow, a nigdzie nie mogę znaleźć takiego info. Pozdr | |||
~Marek | 509963064 | |||
~woj - trans | dzięki Marek, dodzwoniłem się i wsio załatwiłem. Faktycznie jest promocja i to nie mała z 1300zł do końca miesiąca mają cenę za zachipowanie 950zł, Umówiłem się juz na wizytę i ze 136 ma byc 164 :)... az jestem ciekaw efektów :). Marek dzięki za numer i pozdrawiam | |||
~woj - trans | I jestem juz po zabiegu, crafter zachipowany na 160 koników, przejechałem 500km, spalanie na trasie 0, 5 litra mniej na 100km, auto stało się jakby lżejsze. Polecam każdemu taki manewr. Temat jest na prawdę mega i robota bardzo profi. | |||
jacek-kuba
| Zrobiłem to samo w nowej Toyocie Avensis, auto ewidentnie żwawsze, minimalnie ekonomiczniejsze, efekt turbo dziury znikł. Po 100tys km wtryski do wymiany-potem sprzedałem-ale mam pewne obawy o trwałość. Kolega nowy Land Cruser 200tys km oryginalny chip Toyoty, rozwalony blok silnika. Korci mnie to dalej, ale już się boję | |||
jacek-kuba
| Reasumują, do busa jeszcze na międzynarodówkę -nie włożyłbym. Chociaż kilka firm pozakładała-ale na razie za krótko na ocenę | |||
~woj - trans | I myślisz, że blok silnika od chipa... . wadą auta i tyle. Poza tym nie ma co chipów toyoty do strojenia auta na hamowni porównywać. Widziałem jak to jest robione i koledzy też u nich robili i dlatego się zdecydowałem. Puki co nie żałuję, a znajomi nalatali juz na ich robocie od cholery km i wszystko gra. Poprostu miałeś pecha po mojemu. | |||
~woj - trans | aa Ty piszesz o takich chipach w sensie dokładne pudełko do auta. Ja robiłem remap. Poczytaj o nich np. Na forum tourana. W pyte aut narobił i żadne się nie posypało. | |||
jacek-kuba
| woj nie neguję tego co piszesz, wspomniałem jedynie o własnych doświadczeniach. W moim autku, robiłem w Krakowie w jakimś znanym specjalistycznym zakładzie w dużej wstawiali w Toyocie, puszkę jak mówisz. Trzymam kciuki i pisz czasami jak maszyna się sprawuje. | |||
~woj - trans | melduje crafter zrobił przez weekend 2000tys km, spalanie pól litra mniejsze, jedzie się super. Auto zachowuje sie jakby mu odpiął przyczepkę, która go trzymała, wyprzedzanie bez zmawiania różańca czy zdążę, bardzo zadowolony. | |||
c-max
| ~hubertuss - czy mógłbyś opisać, sprawe maglownicy w crafterach i ich awarie. Ja mam tak że czasem na parkingu jakby zacina mi sie kierownica i musze poczekać lub przełamać ja i nie wiem co to może być przyczyną. | |||
~Waldek wuwua | @ woj-trans dzięki Twoim opiniom i ja się zdecydowałem na chiptuning mojego sprinterka. Robiłem w Łowiczu w poniedziałek z dwoma crafterami. Od poniedziałku zrobłem 4000km i na prawdę rewelacja. Usuwałem DPF i robiłem chipa. Auto jest nie do poznania, zasówa az miło, spalanie mi może bardzo nie zeszło, może jakieś puł litra ale jazda rewelacja. Ja równiez polecam, to na prawdę dobra robota i nie ma co gdybac. Szerokości mobilki | |||
~mariusz_skr | Za waszymi polecenia mi i ja zrobiłem chiptuning 2 aut w vtechu w Łowiczu. Na prawdę rewelacja. Robota bardzo profesjonalna, auta sprawdzone pod względem kondycji na hamowni, parametry dobrane idealnie, zero dymienia, zeszło spalanie. Mega podejście i robota. Polecam jak nsjbardziej. | |||
~woj - trans | Przejechałem już po chipie 13000km, auto jeżdzi super, pali mniej jakieś 0, 8 litra, wszystko w jak najlepszym porządku. Utwierdzam się jedynie w tym, że dokonałem dobrego wyboru | |||
~hubertuss | Maglownica dostawała delikiatnych luzów poza tym wszystko było ok. Była to już druga przekładnia. Pierwszą aso zmieniło przy 220 tys. A gdy auto sprzedawałem było 450 tys. Jeśli w pewnych miejscach przycina się kierownica radzę sprawdzić, czy nie zacierają się krzyżaki wałka łączącego kierownicę z maglownicą. | |||
~hubertuss | W crafterze, którego mam teraz 201 tys km. Wspomaganie chodzi o jakieś 20-30 % ciężej. Ale mi to nie przeszkadza. Nie wiem czy to maglownica czy pompa. Ale nie ma luzów czy wycieków. Za to pompa vacum sama przestała stukać gdy już myślałem o wymianie. Oczywiście wszystko działa jak trzeba. Co do tuningu mam 164 KM, silnik ma duża turbo dziurę ale da się z tym żyć. Tuningowac go nie chcę bo gdzieś czytałem, że od 164 KM w górę mosty nie wytrzymują. Nie wiem czy to prawda i nie bardzo chcę na swoim aucie to testować. | |||
~Zbyszek_wro | Ja robiłem swojego craftera 164 konnego na 180 koni właśnie we wspomnianym w tym temacie vtechu w Łowiczu 2 lata temu. Nic mi się nie ukrecilo ani nie ma zamiaru. Autko zyskało i jeździ bez szwanku, a robie nim 15000km na 2 miesiące. Nie wrócił bym do fabrycznych nastaw za nic w świecie. Dorzucam zrobiony chip nic wg mnie nie uszkodzi, a do firmy z Łowicza mam pełne zaufanie bo robota jest profesjonalna. | |||
~hubertuss | Mocno ci spadło spalanie? Mocno odczuwalna jest turbo dziura? | |||
~Zbyszek_wro | 0. 6-0. 7 litra | |||
~Zbyszek_wro | Turbo dziury wogole juz nie ma. Jacek z Łowicza zrobił soft bez dymu, z super elastyny i mniejszym spalaniem. Koleś jest ogarnięty w temacie. | |||
~Luki | Potwierdzam, robiłem u Jacka w Łowiczu w piątek swojego craftera 2. 5tdi 109 koni na 140 i jest totalnie inne auto. Bardzo polecam, widać że wie co robi i robi to dobrze. | |||
~Mati | Ja robiłem u Jacka Tourana i Sprintera i też jestem bardzo zadowolony, robota profi nie ma co dużo gadać. | |||
~driver | Umówiłem się u nich na jutro swoim crafterem na chipa. Mam 2013 rok maszynę i w moich okolicach nie chcą się podjąć : (. Tu twierdzi przez tel, że bez problemu... hmmm. Mam nadzieje, ze na darmo się nie przyjadę. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.