~Janek
| Nic się nie zmienił od poprzednika
Mam crafter silnikiem 2. 0 biTurbo 177 km z 2017 roku
Jest tragiczny !!! 25 tys przebieg, bierze olej, do tego słychać ze padają wtryski, szyba przednia się rozkleiła, pali z towarem 17-19 l a Vw umywa łapska. Jedyny plus ze jest podwójny ocynk.
Nie polecam ! | | | |
~adam
| co jest przyczyną że crafter 2. 5 TDI przerywa po dodaniu gazu | | | |
~Primanus
| Jeśli chodzi o branie oleju, taka może być tego przyczyna:
s://www. t5-forum. pl/viewtopic. php?f=7&t=1449&a mp;start=20
Olej znika, ale wszystko idzie w wydech. DPF ciągle się wypala i szybko będzie do wymiany...
Ma ktoś jeszcze taki problem z częstym wypalaniem DPF-u i znikaniem oleju?
Trzeba chyba zaczynać od wymiany zaworu EGR.
Na innym forum czytałem, że wersja 2. 0 BITDI 240 km ma problem z temperaturą oleju. Często w trasie olej ma temp: 120-125. To za dużo. Olej jest za rzadki, silnik się szybko zużyje... | | | |
~Primanus
| poprawiony link:
s://www. t5-forum. pl/viewtopic. php?f=7&t=1449&a mp;start=20 | | | |
~Primanus
| Na początku adresu powinno być: "s" a nie tylko "s"
s://www. t5-forum. pl/viewtopic. php?f=7&t=1449&a mp;start=20 | | | |
~Primanus
| h t t p s | | | |
~Primanus
| nie można tu wkleić poprawnie całego linku...
wpiszcie sobie w wyszukiwarkę:
2. 0 bitdi rozwarstwia się egr
i poczytajcie na: t5-forum | | | |
~Darek
| Witam, kupiłem tego VW Crafter, 177 KM, blaszka, max długi, ładnie wygląda, wygodny dla kierowcy i to już koniec zalet. Mam go już ok. 1, 5 roku, przebieg ok. 150 tyś. km moja ocena to ; wielka kupa g.. na jak ktoś już tam napisał. Gwarancja to tylko słowo, producent ma to w dpie. Nie ma miesiąca żeby nie był w serwisie, podejście serwisu VW to wielka zlewka, nie chce mi się wchodzić w szczegóły ale przestrzegam, nie kupujcie tego chyba że lubicie kłopoty to proszę bardzo. Poza tym w zakupie drogi, przeglądy serwisowe też drogie a jakość produkcji to dno, nie polecam | | | |
~Nid
| kupiłem crafta bitd
Komfort lepszy niż w sprintu.
Może sprint ma lepsze prowadzenie. wiadomo tylny napęd.
Spalanie Rewelacja.
Długa blacha nie przekracza nam 8. 5 litr
Trasa do Niemiec z v 110 do 120 to około 7. 8 litra.
Aha mam jeszcze iveco 3litrowe. czuc ze mocniejszy. Ale pali prawie 3 litry więcej na tej samej trasie.
Mam też boxera 130 ps
Komfort ok ale na trasy Max do 30 km.
AWARYJNOŚĆ.
ZOBACZYMY
wykupil em gwarancję do 150 tyś km
Ceny w serwisie do przyjęcia | | | |
~Olew 79
| witam zakupiłem Craftera rok 2009 mam go parę dni a już problem podczas jazdy przestają działać kierunkowskazy, wycieraczka światła drogowe oraz opadają wskazówki na desce rozdzielczej, czy ktoś miał podobny problem i jak go można rozwiązać | | | |
~Włodek
| Witam mam taki problem podczas jazdy gdy hamuje garną światła i włączają się kontrolki. Co może być przyczyną? Vw crafter 2. 0l 177 2019r. | | | |
~Włodek
| Witam podczas jazdy włączają się wszystkie kontrolki i garną światła. Co może być przyczyną? Pacjent vw crafter. | | | |
~Mp@gmail
| Witam nasz nowy crafter ma przejechanie ok 60 tyś mamy go prawie rok z czego w trasie był kilka tygodni resztę czasu stoi na serwisie popsuło się już chyba wszystko !! Ale jest wygodny i nie pali za dużo jak na taki gabaryt | | | |
~Mariusz
| Witam czym sie rozni silnik o symbolu CKT od SILNIKA CKU | | | |
~Łodzianin
| Witam od 2017 posiadam craftera bi turbo 177km. Mamy. 07. 2020 przebieg 155tys. Wymiany olejy co 15 tys, nie zadne long life, po 50 tyś, zdiagnozowano wyciek spod uszczelnienia wału, usunieto na gwarancij, przebieg 120 tyś ubetek plynu chlodzacego, diagnoza:rozszczelni enie chlodnicy intercoolera plyn szedzl w. Wydech wymiana na gwarancji, i po miesiacu od nowosci wymioniana lampa przednia poniewaz mrugal led. Auto uzytkuje sam tylko trasy, ladunki ok 1. 5 do1. 8 t 6epal do 187cm wys. Spalenie srednnie z wyjazdu wyliczone to 8. 9- 9. 1 komouter podaje 8. 6- 8. 8, . Od wymiany do wymiany nie dolewam ani grama oleju (motul). Predkosci z ladunkiem do 110. na pusto do 130. temperatura oleju na poziomie 95-105 | | | |
~Marcin
| Ja mam bliźniaka 8 palet spalanie ok 12-13l ładuje 4 tony przebieg 51tys jak na razie ok bardzo wygodny | | | |
~Nid
| Miałem kłopoty z nagarem
Serwis to opanował
Chyba coś z dpf
Przejechałem 15 tyś km od tej usterki i cisza.
Auto jeździ jest ok
Byłem na hamownii
Silnik ma 191ps i 420 mm.
Wydaje mi się że po kłopotach z dpf serwis wgral inną mapę silnika
Stracił pazur.
Wymiana oleju co 10 tyś km | | | |
~Nid
| Łodzianinie
A konkretnie na jakiej specyfikacji oleju jeździsz?
Komfort auta oceniam na wielki plus. | | | |
~Nid
| Na trasie chorzow konin
Pustym bitd
Uzyskałem 7. 1 spalanie
Auto puste
Jazda na tempomacie 110km h na autostradzie do Częstochowy i na ekspresowce Złoczew Sieradz
Resta drogi to plus minus jazda 100km H
Do Wielunia jechałem za laweta Iveco Daily z jednym autem.
Całą droge jechałem na yanosiku-takze teren zabudowany to 70km H
Wyjechałem z Chorzowa o 16. 30 w piątek
Auto było świeżo po wymianie Oleju 3 raz przy przebiegu 29tys km
Przeszedłem z oleju 5w30 ligui moly na 0w30 Castro
Dodatkowo zrobiono plukanke castrolową.
Do Chorzowa jechałem z 1toną średnia z 600km to 7. 8l 100km. | | | |
~Johny2000
| Witam. Czy ktos przerabial juz temat craftera 177km z automatyczna skrzynia biegow? | | | |
~Johny2000
| Witam. Czy ktos przerabial juz temat craftera 177km z automatyczna skrzynia biegow? | | | |
~Ducato
| Witam. Piękne i ładne auto, zależy kto co robi, na trasy 2. 0 to za mało, polecam znalesc ducato 3. 0 używkę ponieważ fiat już 3. 0 nie matuje, 2. 3 na bi turbo to porażka, wiem co pisze bo temat przerabiałem i 3. 0 ma inne przełożenie skrzyni i mam stuknięte 850tys, na jednym turbie ale skrzynia była robiona 4i6 bieg. Ja ducato na nic bym nie zamienił. Tanie w eksploatacji. A pali około 8 przy 2 tonach towaru. | | | |
~Ducato
| Oczywiście blaszka w maksie, i olej co 25 tys. | | | |
~Nid
| Mam i craftera I ducata
Ducato to auto na trasę 50km Max
Zero komfotu | | | |
~Rozporek
| Jak nowy VW to dobry a po 5 latach i 350 tys km sprzedawać bo koszty rosną i w sprinterze to samo. Produkty motoryzacji niemieckiej to przepłacony szmelc taki sam jak francuski czy włoski. Ale to twoje pieniądze | | | |
~Nid
| Polecam craftera
Ja kupiłem bo ponieważ cenowo nie był wiele droższy
Niż ducata
Dopisze tak mam a6c8 2020 rok
Trudno może w to uwierzyć ale crafter w trasie do Niemiec wcale nie jest bardzo mniej wygodny
Za stary jestem żeby jeździć ducatami
W trasy | | | |
~Nid
| Różnica zakupu netto
Minus podatek dochodowy
Tańsza finansowanie
I realnie różnicy jest Max 15 tyś.
Przy kupnie nowego
Bierz z fabrycznym stopniem z tylu
Zuzycie bitd w trasie do Niemiec
Przy jeździe do 115 km h z tona
8. 7
Na pusto 8. 2 do 8. 3 | | | |
~MTuck
| Czubus, biez lising na tego craftera, pedały muwiio, że wygodny, to ty też z klaso będziesz w nim zarabiał, | | | |
~Thgj
| Ortografia z zerówki u przedmowcy | | | |
~MICHAŁEK
| Taak oczywiście... a ja Crafterem 2. 0 177KM przejechałem obecnie prawie 350tysi i wymieniłem zaledwie chłodniczke spalin, zawór turbo WG, i raz wymieniłem uszczelkę pod głowicą i kpl. sprzegło bez dwumasy bo nadal w śqietnej kondycji a tak to śmiga aż miło... to jest auto do jeżdzenia a nie za*ania ot co... a Ducato3. 0 bicz please | | | |