Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

63 tony na inspekcyjnej wadze. Przewoźnikowi grozi 30 tys. zł kary i utrata licencji

ID: 283536


Na S19 w okolicach Radawca, inspektorzy z WITD w Lublinie zatrzymali do kontroli pojazd ciężarowy z dwoma 20-stopowymi kontenerami morskimi. Ładunek był przewożony z gdańskiego portu do Rzeszowa. Po zważeniu okazało się, że zamiast dopuszczalnych 40 ton, pojazd z ładunkiem ważył aż 63 tony.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (25)

~lolo
publikujcie nazwy firm dziad transów co takie praktyki w zleceniach stosuja !! kierowcy tam nie będa pracować !!
~zzzz
Q co to jest za kara 30 tyś. Kary powinna się zaczynać od 100 tyś wzwyż.
~Jaś
A kierowca świadomie podjął taki ładunek, więc uważam że skoro nie zna przepisów to powinien mieć cofnięta uprawnienia i być skierowany na ponowny kurs prawa jazdy zakończony egzaminem. Będzie to lepsza kara niż pieniężna która i tak zostanie mu zwrócone przez szefa.
~wózki widłowe z aułtomatu
Jaś tak zwróci, albo usłyszy co mnie to obchodzi
~wózki widłowe z aułtomatu
Co mnie to obchodzi jak nie pasuje to idz do domu i bedzie następnego jelenia szukał
~maly
Co tak malo? 60T to same 2 tematy powinny wazyc zeby sie oplacalo hehe a tak naprawde to przeciez norma
~helmut
Dziod i parówa krótkonożna
~Anty dziadtrans
A co robi pomorska ITD, że dopuszcza wyjazd z Trójmiasta na drogi? Przecież to nic nowego, poza tym mało i tak ważył. Zestawy niby nie legalne, ale co z tego skoro taki Transbu... ma to wliczone w koszty. Jeden wpadnie 30 przeleci i podwójną stawkę capnie. Za to się trzeba zacząć brać szczególnie w WITD w Gdańsku!!!
~Xyz
A kiedy itd na poważnie weźmie się za 3, 5 t tiry? Zwłaszcza kurierów, ogólnie wszystkich firm
~beindzburg
Kontenery ładuje się na terminalu, i tamtejsi pracownicy nie powinni byli tego w ogóle załadować, a papiery z firmy xiong ping pong też mogą być naciągane (waga), wina jest też po stronie terminala-brak ważenia przy wyjeździe
~Roki1979
Dokładnie jest tutaj naruszenie przez załadowce że dopuszcza taki ciężar bez pozwolenia oczywiście przewoźnik też narusza ale coś mi się wydaje że waga w cmr była inna tylko podejrzewam że waga jest w środku konia na zegarach pokazało przeciążenia ale 20 ton to jest już ładne przeciążenie
~Grzes
Zabierać licencję wszystkim szambiarzom kontenerom itp co jada przeciazeni
~Roki1979
Dokładnie jest tutaj naruszenie przez załadowce że dopuszcza taki ciężar bez pozwolenia oczywiście przewoźnik też narusza ale coś mi się wydaje że waga w cmr była inna tylko podejrzewam że waga jest w środku konia na zegarach pokazało przeciążenia ale 23 ton to jest już ładne przeciążenie normalnie musiałoby iść innym transportem
~Jarek.
Malo tego. Zdarza się że czasem mam nocne zmiany i gdy jadę na tzw. odcięciu u mnie to 88km/h to najczęściej kontenery wyprzedzają mnie nie wiele wolniej niż osobówki. Czy tam dzala jakiś tachograf...
~Lukasz
Zaladowca może nic nie wiedzieć. Wjeżdżają laduja 1 na tył, wyjazd, odczepia tylna i wjezdza po 2 sztuke samą przednią częścią.
~Lukasz
Co do ITD to jest jak z Fajkami na bazarze jak by chcieli to w miesiąc by wyłapali wszystkich. Ale po co jak można walnac codziennie kilka kar po 30 kola i interes się kręci.
~Mały transportowiec
Ja nie wiem jak to jest, za byle naruszenie jest cofanie licencji i utrata dobrego mienia czyli brak możliwości prowadzenia firmy transportowej. Natomiast taki transbud jest wyjmowany raz w tygodniu przeladowany i dalej jeżdżą? Jak zawsze w Polsce są również i rowniejsi
~NieZNaWcA
Ja mam takie pytanie, od kiedy zespół pojazdów który posiada 8 osi ma 40t DMC? Bo albo ja nie rozumiem czegoś albo ktoś źle napisał artykuł.
Ł ysy
Fotoradary wracają do gmin.
Teraz dopiero zaczną się łowy.
Prosta recepta na poprawę lokalnych budżetów.
Ryży ns kiepełę.
~Łukasz
Przecież nikt o zdrowych zmysłach nie kupuję takiego zestawu żeby wozić 40 ton
~miska ryżu dla was
ładuje gdańsk - lublin 1x 20 - 3000zł przeciez to jest nie opłacalne dlatego musi zabrać drugą 20 stkę, wtedy 6 000zł juz mozna jechac, dwa takie kołeczka w tygodniu dopiero cos zostaje, no czasem mozna cos załadowac na powrót zeby ze 20 000 obrotu na tydzien było inaczej szkoda pracy
~Itd
Widzę że sami idioci nieznający przepisów się wypowiadają
Pozdraw iam patologio
~Klemens
Dlaczego rejestrują takie podwozia kontenerowe?Zakazać i po temacie!
Chyba że Inspekcji to na rękę i z tego mają kasę. Nie wiem, nie rozumiem!
~Debi
Wszyscy trąbią o ekologi a tu jedno auto robi za dwa ciężarówki albo źle myślę naczepy mają homlogacje istotny wpływ mają przepisy nacisk na osie się liczy w niszczeniu nawierzchni dużo tu nienawiści panowie kierowcy jeśli stan techniczny i czas pracy jest ok nie widzę przeszkody transport i przepisy powinny dostosować się do potrzeb rynku są kraje gdzie nie ma problemu z jazda takich zestawów.
~Bolek
Debi na prezydenta.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.15.225.164

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels