ID: 283536
63 tony na inspekcyjnej wadze. Przewoźnikowi grozi 30 tys. zł kary i utrata licencji
ID: 283536
ID: 283536
Na S19 w okolicach Radawca, inspektorzy z WITD w Lublinie zatrzymali do kontroli pojazd ciężarowy z dwoma 20-stopowymi kontenerami morskimi. Ładunek był przewożony z gdańskiego portu do Rzeszowa. Po zważeniu okazało się, że zamiast dopuszczalnych 40 ton, pojazd z ładunkiem ważył aż 63 tony.
Na S19 w okolicach Radawca, inspektorzy z WITD w Lublinie zatrzymali do kontroli pojazd ciężarowy z dwoma 20-stopowymi kontenerami morskimi. Ładunek był przewożony z gdańskiego portu do Rzeszowa. Po zważeniu okazało się, że zamiast dopuszczalnych 40 ton, pojazd z ładunkiem ważył aż 63 tony.
~etransport.pl
Posty (25)
~lolo | publikujcie nazwy firm dziad transów co takie praktyki w zleceniach stosuja !! kierowcy tam nie będa pracować !! | |||
~zzzz | Q co to jest za kara 30 tyś. Kary powinna się zaczynać od 100 tyś wzwyż. | |||
~Jaś | A kierowca świadomie podjął taki ładunek, więc uważam że skoro nie zna przepisów to powinien mieć cofnięta uprawnienia i być skierowany na ponowny kurs prawa jazdy zakończony egzaminem. Będzie to lepsza kara niż pieniężna która i tak zostanie mu zwrócone przez szefa. | |||
~wózki widłowe z aułtomatu | Jaś tak zwróci, albo usłyszy co mnie to obchodzi | |||
~wózki widłowe z aułtomatu | Co mnie to obchodzi jak nie pasuje to idz do domu i bedzie następnego jelenia szukał | |||
~maly | Co tak malo? 60T to same 2 tematy powinny wazyc zeby sie oplacalo hehe a tak naprawde to przeciez norma | |||
~helmut | Dziod i parówa krótkonożna | |||
~Anty dziadtrans | A co robi pomorska ITD, że dopuszcza wyjazd z Trójmiasta na drogi? Przecież to nic nowego, poza tym mało i tak ważył. Zestawy niby nie legalne, ale co z tego skoro taki Transbu... ma to wliczone w koszty. Jeden wpadnie 30 przeleci i podwójną stawkę capnie. Za to się trzeba zacząć brać szczególnie w WITD w Gdańsku!!! | |||
~Xyz | A kiedy itd na poważnie weźmie się za 3, 5 t tiry? Zwłaszcza kurierów, ogólnie wszystkich firm | |||
~beindzburg | Kontenery ładuje się na terminalu, i tamtejsi pracownicy nie powinni byli tego w ogóle załadować, a papiery z firmy xiong ping pong też mogą być naciągane (waga), wina jest też po stronie terminala-brak ważenia przy wyjeździe | |||
~Roki1979 | Dokładnie jest tutaj naruszenie przez załadowce że dopuszcza taki ciężar bez pozwolenia oczywiście przewoźnik też narusza ale coś mi się wydaje że waga w cmr była inna tylko podejrzewam że waga jest w środku konia na zegarach pokazało przeciążenia ale 20 ton to jest już ładne przeciążenie | |||
~Grzes | Zabierać licencję wszystkim szambiarzom kontenerom itp co jada przeciazeni | |||
~Roki1979 | Dokładnie jest tutaj naruszenie przez załadowce że dopuszcza taki ciężar bez pozwolenia oczywiście przewoźnik też narusza ale coś mi się wydaje że waga w cmr była inna tylko podejrzewam że waga jest w środku konia na zegarach pokazało przeciążenia ale 23 ton to jest już ładne przeciążenie normalnie musiałoby iść innym transportem | |||
~Jarek. | Malo tego. Zdarza się że czasem mam nocne zmiany i gdy jadę na tzw. odcięciu u mnie to 88km/h to najczęściej kontenery wyprzedzają mnie nie wiele wolniej niż osobówki. Czy tam dzala jakiś tachograf... | |||
~Lukasz | Zaladowca może nic nie wiedzieć. Wjeżdżają laduja 1 na tył, wyjazd, odczepia tylna i wjezdza po 2 sztuke samą przednią częścią. | |||
~Lukasz | Co do ITD to jest jak z Fajkami na bazarze jak by chcieli to w miesiąc by wyłapali wszystkich. Ale po co jak można walnac codziennie kilka kar po 30 kola i interes się kręci. | |||
~Mały transportowiec | Ja nie wiem jak to jest, za byle naruszenie jest cofanie licencji i utrata dobrego mienia czyli brak możliwości prowadzenia firmy transportowej. Natomiast taki transbud jest wyjmowany raz w tygodniu przeladowany i dalej jeżdżą? Jak zawsze w Polsce są również i rowniejsi | |||
~NieZNaWcA | Ja mam takie pytanie, od kiedy zespół pojazdów który posiada 8 osi ma 40t DMC? Bo albo ja nie rozumiem czegoś albo ktoś źle napisał artykuł. | |||
Ł ysy
| Fotoradary wracają do gmin. Teraz dopiero zaczną się łowy. Prosta recepta na poprawę lokalnych budżetów. Ryży ns kiepełę. | |||
~Łukasz | Przecież nikt o zdrowych zmysłach nie kupuję takiego zestawu żeby wozić 40 ton | |||
~miska ryżu dla was | ładuje gdańsk - lublin 1x 20 - 3000zł przeciez to jest nie opłacalne dlatego musi zabrać drugą 20 stkę, wtedy 6 000zł juz mozna jechac, dwa takie kołeczka w tygodniu dopiero cos zostaje, no czasem mozna cos załadowac na powrót zeby ze 20 000 obrotu na tydzien było inaczej szkoda pracy | |||
~Itd | Widzę że sami idioci nieznający przepisów się wypowiadają Pozdraw iam patologio | |||
~Klemens | Dlaczego rejestrują takie podwozia kontenerowe?Zakazać i po temacie! Chyba że Inspekcji to na rękę i z tego mają kasę. Nie wiem, nie rozumiem! | |||
~Debi | Wszyscy trąbią o ekologi a tu jedno auto robi za dwa ciężarówki albo źle myślę naczepy mają homlogacje istotny wpływ mają przepisy nacisk na osie się liczy w niszczeniu nawierzchni dużo tu nienawiści panowie kierowcy jeśli stan techniczny i czas pracy jest ok nie widzę przeszkody transport i przepisy powinny dostosować się do potrzeb rynku są kraje gdzie nie ma problemu z jazda takich zestawów. | |||
~Bolek | Debi na prezydenta. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.