ID: 280684
Praca w przewozie kontenerów morskich
ID: 280684
ID: 280684
Witam tak jak w tytule chciałem podpytać jak wygląda praca na kontenerach morskich ogólnie osluchalem się samych najgorszych opini o tego typu transporcie ale od nikogo konkretnie kto sam ćwiczy ten temat od dawna tylk kupmpel kumpla albo takie tam.
Mam transport od 8 lat, od zawsze firanki i nie bawem sprzedaje jedną naczepę a mam kontak do firmy ktora prowadzi kontenery od paru ładnych lat i jak na razie nie ma nic negatywnego o tej firmie na żadnych forach wiec może warto było by spróbować głównie z powodu ilosci kilometrów około 11 tys-11, 5 tys na miesiąc jak ktoś zna temat to wie że firanką max 9500-10000 tys to juz przy długich misiacach się uda na kraju.
Proszę o odpowiedzi osoby które coś naprawdę mogą doradzić i wiedza coś na temat stania w portach, przeladowania lub innych takich sprawach
Witam tak jak w tytule chciałem podpytać jak wygląda praca na kontenerach morskich ogólnie osluchalem się samych najgorszych opini o tego typu transporcie ale od nikogo konkretnie kto sam ćwiczy ten temat od dawna tylk kupmpel kumpla albo takie tam.
Mam transport od 8 lat, od zawsze firanki i nie bawem sprzedaje jedną naczepę a mam kontak do firmy ktora prowadzi kontenery od paru ładnych lat i jak na razie nie ma nic negatywnego o tej firmie na żadnych forach wiec może warto było by spróbować głównie z powodu ilosci kilometrów około 11 tys-11, 5 tys na miesiąc jak ktoś zna temat to wie że firanką max 9500-10000 tys to juz przy długich misiacach się uda na kraju.
Proszę o odpowiedzi osoby które coś naprawdę mogą doradzić i wiedza coś na temat stania w portach, przeladowania lub innych takich sprawach
Posty (39)
liwtrans
| jak w temacie... | |||
tagoo
| Na początek zapytaj, czy będą ci ładować kontener na powrotach po rozładunku, czy będziesz musiał sam ogarniać na transie. Bo na pewno nie zapłacą pełnej stawki tam i nazad na pusto do portu, bądź depotu. Nie wiem jakie dzisiaj są stawki i jeśli np. za km na firance masz 4 zł, to za kontener wywóz będziesz miał 6 zł, ale wracając na pusto rozkłada się po 3 zł, więc kwestią jedynie czasu będzie, że kołdra finansowa stanie się za krótka. Jeśli sami będą ładować, to zapłacą na powrocie normalnie i wówczas jest ok. Na początek... | 1 | ||
tagoo
| Ta ilość kilometrów, bierze się również z faktu, że często po rozładunku kierowca wraca na pusto, więc nie traci czasu na podjazdy i załadunki, a pauzę kreci pod rampą w czasie ręcznego rozładunku. Więc ilość km jest złudna. Wszystko zależy od załadunku na powrocie, co daje szansę na sukces finansowy. | 1 | ||
tagoo
| Możesz również dostać zlecenie na wyjazd po załadunek z konkretnym kontenerem - wielkość i armator, więc jedziesz tam na pusto po podjęciu kontenera w depocie, bądź porcie, a wracasz załadowany i też dla przykładu mudi, to być 8 zł tam i nazad, a nie 6. | 1 | ||
tagoo
| I nie słuchaj opowiadań bajerantów ze spedycji, że wracasz na pusto, więc małe spalanie będzie. Kierowca nie traci czasu na załadunki, więc wszystko przejechanymi dodatkowo kilometrami nadrobisz i wyrównasz. Jeśli jesteś przewoźnikiem z doświadczeniem, to wiesz, że na transporcie zarabiasz tu i teraz, albo tracisz i nie ma miejsca oraz czasu na żadne odrabianie - bo oni dadzą ci lepszą i szybszą trasę z szybkim załadunkiem, bądź rozładunkiem. Nie słuchaj takich bajerantów... | 1 | ||
tagoo
| Bardzo również istotne jest po czyjej stronie jest rama podkontenerowa. Jeśli oni dają swoją, wraz z pełnym serwisem i ubezpieczeniem, to dobrze, a jeśli po twojej, to będziesz uwiązany i zdany na ich łaskę i znaczenie zawęzisz swoje możliwości przewozowe w stosunku np. do firanki na którą znajdziesz jakby co znacznie szybciej pracę nie oglądając się na ich kaprysy. | 1 | ||
tagoo
| Przeczytał? Coś pomogłem, podpowiedziałem... Jak coś ci się nasunęło w trakcie czytania, to pytaj dalej i jak będę znał odpowiedź, to szczerze odpowiem, bądź przyznam się, ze nie znam odpowiedzi, to może ktoś inny coś doda. Szatan, też jest w tym temacie chyba oblatany, bo widzę po wpisach, że jest z Pomorza i dużo wie na temat portów. | 1 | ||
tagoo
| Boli, że piszę fachowo i z sensem - jak zawsze zresztą, a opinia kuku mnie ziębi, bo on jej tutaj nie ma w ogóle. Więc zjawił się leming i zrobił kupę... Wystawiacie sobie lemingi sami o sobie opinię, że jesteście zwykłymi dyletantami o pustej zawartości makówek, którzy potrafią jedynie obrażać. Przeczytaj ze dwa razy, co wyprodukowałeś i jak to się ma do wątku i jego treści. Idź gdzie indziej robić kupę, bo tutaj trafiłeś całkowicie przysłowiową kulą w płot, ale mnie to nie dziwi - wstyd... Ogarnij się... | 1 | ||
tagoo
| Czy twoja uwaga przyłoży się na poradę o którą prosi zakładający wątek. Mogłem pisać dalej po przecinku, ale chodziło mi o podkreślenie podnoszonej przez zakładającego wątek sprawy, więc zacząłem właśnie w taki sposób, abu mu nie umknęło - profesor zrozumiał? ! Tylko do kogo ja to piszę i PO co... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.