ID: 278108
Jaki ciągnik E4/E5 kupić
ID: 278108
ID: 278108
Cześć. Chciałem zapytać czy jest szansa dorwać coś sensownego do powiedzmy 40tys netto? Chcę kupić konia do wywozu własnego towaru. Kilometrów mam zamiar robić około 500-700 parę razy w tygodniu. Zastanawiałem się nad Premiumką bo widzę że jeździ ich sporo, a duża kabina mi niepotrzebna bo raczej nie będę mieszkał w samochodzie (chyba że gdzieś nie zdążę dojechać o czasie do klienta to wiadomo-raz na ruski rok). Drugi wybór padł na TGXa, bo jak jeszcze jeździłem za fajerą wydawał mi się całkiem przyjemny do jazdy i palił w sumie niedużo bo koło 30l. Ówczesny szef sobie chwalił, ale wszystkie klamoty kręcą się z przebiegiem powyżej bańki i zastanawiam się jak jest z nimi pod względem wytrzymałości. Co do TGXa to czytałem że lepiej wymienić pompe oleju za wczasu.
Zdaję sobie sprawę, że z tym budżetem cudów nie kupię, ale ciagnik ma tylko pomóc w rozwoju firmy, a nie być głównym środkiem zarobków, zatem nie chce się ładować w żadne leasingi bo i tak się nie zwróci.
Jeśli byście mogli szanowni koledzy coś doradzićto byłbym bardzo wdzięczny. Próbowaliśmy z giełdami i spedycjami, ale stwierdziłem że spróbuję sam wywozić towar zamiast szarpać się ze spedytorkami.
Z góry dziękuję za sugestie i pozdrawiam.
Cześć. Chciałem zapytać czy jest szansa dorwać coś sensownego do powiedzmy 40tys netto? Chcę kupić konia do wywozu własnego towaru. Kilometrów mam zamiar robić około 500-700 parę razy w tygodniu. Zastanawiałem się nad Premiumką bo widzę że jeździ ich sporo, a duża kabina mi niepotrzebna bo raczej nie będę mieszkał w samochodzie (chyba że gdzieś nie zdążę dojechać o czasie do klienta to wiadomo-raz na ruski rok). Drugi wybór padł na TGXa, bo jak jeszcze jeździłem za fajerą wydawał mi się całkiem przyjemny do jazdy i palił w sumie niedużo bo koło 30l. Ówczesny szef sobie chwalił, ale wszystkie klamoty kręcą się z przebiegiem powyżej bańki i zastanawiam się jak jest z nimi pod względem wytrzymałości. Co do TGXa to czytałem że lepiej wymienić pompe oleju za wczasu.
Zdaję sobie sprawę, że z tym budżetem cudów nie kupię, ale ciagnik ma tylko pomóc w rozwoju firmy, a nie być głównym środkiem zarobków, zatem nie chce się ładować w żadne leasingi bo i tak się nie zwróci.
Jeśli byście mogli szanowni koledzy coś doradzićto byłbym bardzo wdzięczny. Próbowaliśmy z giełdami i spedycjami, ale stwierdziłem że spróbuję sam wywozić towar zamiast szarpać się ze spedytorkami.
Z góry dziękuję za sugestie i pozdrawiam.
Posty (9)
Raccoon
| jak w temacie... | |||
~DXI | jelcz, liaz | |||
~Malo. | C-330, wsam raz dla ciebie. | |||
~Sasza | Volvo Fh Najlepsze Euro 5... Będzie Pan Zadowolony... | |||
g-a
| Za cztery dychy możesz co najwyżej używanego Dustera - takiego Z10 lat kupić. | |||
Raccoon
| Dzięki Sasza. Jakieś typowe usterki? | |||
~sid | popytaj rolnikow na blokadzie, oni sprzety po 1 milion majo to sie znajo | |||
Raccoon
| Malo. - prącie Ci w pupę | |||
~Quattro | DXI następny mądruś. Na tym forum to serio .e siedzą. Nie ma nic mądrego do powiedzenia, ale i tak się wypowie. Ja bym kolego brał premiumke z ostatnich roczników. Jak kilometrów dużo nie masz zamiaru robić ani komfort nie potrzebny to myślę że najlepszy wybór, tym bardziej że jak myślę dopiero chcesz wypróbować czy się taka forma współpracy opłaci. No i części tanie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.