ID: 27366
ile zarabiają niemieccy kierowcy w Niemczech? Ile zarabiają Polacy w Niemieckich firmach na przewoza
ID: 27366
ID: 27366
Jak ktoś ma autoryzowane informacje to proszę pisać.
Jak ktoś ma autoryzowane informacje to proszę pisać.
~Ernee*.internetdsl.tpnet.pl
*.internetdsl.tpnet.pl
Posty (501)
jacek-kuba
| W kraju jak dobrze trafisz-zarobisz więcej jak u wroga. Ale skro szajs to spadać na stałe do de i pisać po tamtejszych forach-jak jest pięknie i kolorowo. Widziałem już klientów, którzy mieszkają tam w przyczepach, zarabiają 1200E i chwalą Pana. | 1 | ||
~Kierowca Setry | Do Stanley Bytom chciałbym się zatrudnić na autobusik w D. możesz napisz gdzie jeździsz i czy przyjmują. Martinkowal@wp. pl czekam na info na poczcie. pozdrawiam. | |||
~OLEK | BVH GIESSEN SZUKA KIEROWCOW KAT. D PRACUJE TAM POLACY BVH KASSEL | |||
paulos
| Pracuję w niemczech jako kierowca autobusu miejskiego. Wolfsburg, około 10. 50 brutto, przerwy sa częsciowo płatne. Zapotrzebowanie na kierowców jest duże, ale jezyk trzeba chociaż w minimalnym stopniu znac. Z bardzo dobrą znajomościa języka mozna liczyć na wyższe stawki w innych firmach. Jak na razie nie mysle o powrocie do PL. | |||
paulos
| Jest jeszcze mozliwosć pracy tutaj w okolicy. Pensja stała 1850 brutto. Od poniedziałku do piatku plus co drugi weekend jeden dzień. | |||
~sid | tam gdzie polacy pracują to nie zarobisz | |||
~sid | to ile na te dzieci można szarpnąć dodatkowo [ | |||
Mlodytrucker19
| w kraju wiecej jak u wroga? no z tego co wiem to w polsce nigdzie nie placa 10 000zl brutto + diety tylko 1680brutto + diety ale prostaki | -2 | ||
~astrolog | młody trucker poczytałes sobie według ciebie w niemczech kazdy ma minimum 2500 e na reke to jak wyprostowany jestes czy dalej brednie wciskasz | 2 | ||
~kier. | ciekawe ile zarabiają kierowcy chińscy w Japonii a Japończycy w Chinach. | 2 | ||
~123 | Młodytrucker Kiedy ty w ogóle pracujesz. bo jak przejrzałem parę postów w których bierzesz udział to to cały czas coś tam wypisujesz.. Myślę ze za czym Niemiec cokolwiek komuś zapłaci to najpierw musi zobaczyć efekty pracy a u ciebie z tym będzie poważny problem | |||
BAGERA85
| Dziadowskie forum, napisz troche prawdy i kasują post... Smiech na sali... | |||
~kiero 53 | Pensja 2300 netto na niemiecka umowe ale trzeba tu zamieszkac. Okolice magdeburga | |||
ese
| A nie Oldenburga? | |||
~kiero53 | No chya wiem gdzie mieszkam i pracuje. Dodam ze warunkiem przyjecia byla dobra znajomosc jezyka. | |||
ese
| paulos (2014-09-05 10:34:19) Pracuję w niemczech jako kierowca autobusu miejskiego. Wolfsburg, około 10. 50 brutto, przerwy sa częsciowo płatne.. " paulos (2014-09-05 13:15:39) Jest jeszcze mozliwosć pracy tutaj w okolicy. Pensja stała 1850 brutto. Od poniedziałku do piatku plus co drugi weekend jeden dzień. Z Wolfsburga do Magdeburga niezbyt daleko. | |||
~mike | 10, 50 brutto? przy ocieplaniu budynków dają w okolicy dortmundu 18 brutto :) | |||
ese
| Widać więc jak jest praca kierowcy ceniona na Zachodzie, konkretnie w Niemczech. Połowę niżej jak prosta praca na budowie | 1 | ||
~ciapowaty | Tak samo będzie w Polsce, ale za 20 lat. | |||
ese
| Obawiam się że prędzej niestety. Ostatnie lata to pokazują. Pierwszym etapem była masowa migracja z budów i pól za kierownice "Tirów". Obawiam się, że czeka ta sama droga, lecz w przeciwnym kierunku. | 1 | ||
~kier. | cipowaty już tak jest w Polsce że fachowiec budowlaniec ma tyle pensji co internacjonał, nie mówiąc o tych co pracują na ciężkim sprzęcie dżwigi, koparki, spychy itp. tylko tyle że mieszka w domu i je obiad z żoną i dziećmi i w weekend jest relaks czy kino z rodzinką/nawet jakaś gorzała z znajomymi/. | |||
ese
| Właśnie. Wniosek prosty, że zamiast narzekać na niedocenianie, nieszanowanie, zbyt niskie wynagradzanie itd. , prościej jest albo odmówić pracy na takich warunkach, albo przenieść się tam, gdzie cenią, szanują i wynagradzają godnie. | 1 | ||
~kier. | powstaje w miastach dużo domów/apartamentowcó w/ budują to ludzie b. bogaci i fachowcy budowlańcy zarabiają duże pieniądze i tak to jest mniej jak zagranicą musieli by takim specom płacić i tak odbiją sobie na sprzedaży mieszkań. | |||
~ciapowaty | Do Ese; Może prędzej, dokładnie nie da się tego przewidzieć, ale wszystkie (znane dziś) uwarunkowania przemawiają za tym, że wynagrodzenia kierowców w dłuższej perspektywie będą relatywnie niższe od obecnych, z tym drobnym zastrzeżeniem, że przez najbliższe kilka lat w konsekwencji wdrażania dyrektywy 96/71/WE, wynagrodzenia kierowców mogą przejściowo nawet wzrosnąć. | |||
ese
| Może i tak. Ale myślę, że niezależnie od wszelkich dyrektyw nadmiar chętnych do tego zajęcia powoduje to co widzimy. Mniej więcej to, że słyszy się głosne (tym głośniejsze im dalej od firmy) narzekania i wygrażania, a jakoś odchodzących z roboty nie widać za bardzo. Bo wiadomo przeciez, że długo po nas plakać nie będą, za to ochoczo na nasze miejsce wskoczy "kolega", chętny pracować za podobną (oby) lub niższą kasę. Widzi się coraz więcej kłótni i wyzwisk między kierowcami. Kolegami podobno. Kilka lat temu tego w takiej ilości i natężeniu nie było. Też świadczy, że niejeden obok jest traktowany jako zagrożenie. | 1 | ||
~kier. | ese nie było tego takiej konkurencji bo kierowcy byli/przeważnie z dużych miast chyba że wojsko/Ośrodki szkoleń kierowców były tylko w miastach wojewódzkich typu LOK czy Automobilkluby/tak że wieś nie miała dostępu do tego/ też nie jestem z małego miasteczka były tylko 3 ośrodki na przeszło milion ludzi/. | |||
~ciapowaty | Do Ese: Wcale nie macie powodów do radości. Uważam, że polskich przewożników czeka, w najbliższym czasie, bardzo trudny okres. | |||
ese
| W żadnym razie nie dzieliłbym tego na miasto i wieś. Nie widzę takiej zależności. Za to wiem jakie były wymagania do tej pracy wtedy, gdy było to zajęcie naprawdę elitarne. Nie wiem czy obecnie 10% byłoby w stanie przejść przez sito rekrutacji. Po której było dopiero zasadnicze, kilkumiesięczne doszkalanie. | 1 | ||
ese
| ~ciapowaty (2014-09-12 14:08:03) Do Ese: Wcale nie macie powodów do radości. Uważam, że polskich przewożników czeka, w najbliższym czasie, bardzo trudny okres. - Nie za bardzo rozumiem. Do jakiej radości? Co ma tu radość czy jej brak do rzeczy? | 1 | ||
~kier. | ese, nie musisz dzielić bo mieszkańcy wiosek nie mieli możliwości, chyba że w wojsku ale też było ale, Ostróda czy Piła byli tam kierowani poborowi co mieli z tym coś wspólnego w cywilu szkoła czy kurs LOK-u trochę wcześniej LPŻ-u, tak że kierowców ze wiosek nie było. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.