Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

120 euro ( 580 zł) płaci Girteka za dzień

ID: 269259


580 zł... tyle za dzień płacą w girtece. Jak tam wygląda praca

~Mietek
*.mobile.kyivstar.net

Posty (1052)

~LOGIC
Wyobraźcie sobie, że jedyną radością panów kierowców była świadomość, że na rynku wszyscy się biją o pana kierowce. wiadomo, ze taki w wiekszości to ma wielke G, bo niezaleźnie czy dniówka, 80 czy 120 Euro to mowa o takiej kwocie, jaka byle dziad zarobi w trakcie spaceru tam dokad nawet Król chodzi piechota... i tu nagle, im wieksze dziadziska, tym wiecej maja odlozone i bardziej wy ye pa ne na panow kiero... ci sie gotuja, jak rozjuszone byki... uważajcie z używaniem słowa RENTIERKA, kiero na to słowo najpierw sie zawiesza a potem musi miec twardy reset żeby dalej funkcjonowac. w jego mniemaniu życie polega na lataniu od firmy do firmy w poszukiwaniu 5 Euro wiecej dniowki.
~męczennik transportu
Drutex?
Jakiś czas temu robotnik przekonywał że mają pełno roboty.
The bill.
Czas płacić za wojnę z ruskim.
Budżet 0.
Zadluzaja już wasze wnuki i prawnuki.
Dodatkowo kradli na niespotykaną skalę w historii Polski.
Zapewniam że w styczniu żaden szef nie spyta : czy chciałbyś zostać na weekend? Pytanie retoryczne.
Wielkie Żarcie uważam za zakończone.
Ciężkie czasy?
Raczej...
Rzeźnia. Rzeźnia
~Dawid87
powiedzmy że auto robi kwotę X zysku w danym miesiącu, teraz w porządnej firmie kierowca ma ZUS od całej wypłaty nowy samochód za którego płaci się 2500 euro raty do wymiany żarówki wzywa się serwis, do wymiany koła serwis co wszystko kosztuje, druga firma tak zwany dziad trans również ma zysk w kwocie takiej samej jak porządna firma ale oszukuje kierowcę na wypłacie, składkach, ma starsze auto za którego nie płaci leasingów, koło każe wymieniać kierowcy jak żarówki itd.

siłą rzeczy u dziada jest więcej gotówki niż w porządnej firmie, jakim cudem spełnią się wasze marzenia o upadku dziadów i pozostaniu na rynku super firm?

-1

~scan cargo
Kierowcy nie kumaja takich ruchów jak firmy robią że np w czasach prosperity firmy co miałby zlecenia z amazona po 3 E mogli i zapłacic i 18 tys za kierowce aby go szybko przejąc na już ale teraz jak Amazon płaci 1-2-1, 6 to sobie wymieniaja na tańszych i taki kierowca jest mega rozżalony bo już mu apetyty wzrósł już podniosł standard życia i wydatków do tych 18 tys pln a tu znok i nie zazdroszcze firmie co przyjmie takiego pacjenta bo on o całe zło obwini nowego pracodawce a to już prosta droga to " dziad mnie okrada " wiec i ja moge w druga strone bo skoro wczesniej płacili 18 tys a teraz nie wiem 14 tys jak to patryczek pisze to i tak wniosek prosty dziad mnie okrada
~!!!iiii
SCAN Girteka gdzieś pisała, że opóźnia się dostawa kierowców z Indo-Wschodu, Pojazdy, które zamówiła na przełomie 21/22 sprzedaje, po cenach niższych jak obecnie dilerzy sprzedają dla odbiorców "detalicznych".
20-30% redukcji u Ciebie czy u mnie to kilka aut ale 20% w Girtece to kilkaset. Oczywiście, że ten kryzys nie będzie dla kierowców bardzo dotkliwy ale dający do myślenia.
To co ten kryzys pokaże to to, ze nie liczyłbym już na wzrost pensji jak i na radykalny spadek ale przy tej inflacji to żadne pocieszenie. Szybciej na utratę pracy i szukanie nowego pracodawcy. Duża cześć pracodawców z dziedziny usług MŚP, doświadczeni ciężkimi czasami pozyskania pracownika będą walczyć do końca, aby utrzymać miejsca pracy aż się zorientują, że to tylko mielenie pieniędzy a zarobek pochłaniają pracownicy i jak to będzie jeszcze w miarę prędko to redukcja etatów i restrukturyzacja kosztów ale jak nie zorientują się w porę to będzie szybki koniec, bo w przypadku usług transportowych koszty są potężne w odniesieniu do zysków i nie potrzeba wielu zmiennych aby koszty przerosły wpływy.
~scan cargo
Dawid jest to tak oczywiste jak 2+2 = 4 ale nie w logice grupy zawodowej -kierowcy zawodowi ich zdaniem pensji nie reguluje rynek i popyt podaż tylko Urzednicy i Unia ich zdaniem koszty nie maja znaczenia, ich zdaniem jak kółka sie kreca to znaczy jest super skoro pensje ida do góry to jest super ( tu akturat maja czesciową racje ) tylko leasingowcy nie maja wyjscia tam kazde auto musi jeździć non stop nie ma opcji że jak kierowca zjezdza na wolne to że sobie 2 tygodnie postoi
~Ordynator jest tylko 1!
Jak kółka się kręcą to jest super!
~scan cargo
do iiii zgadzam sie z tobą w 100 % to samo napisałem wczesniej że wystaczy iskra kiedy pracodawcy nie beda sie już bali że pozniej nie pozyskaja pracownika bo zaczna sie zwolnienia wtedy pojdzie to lawinowo na razie nauczeni ostatnimi latami sie boja wiec wola zmniejszać ilosc godzin wysyałać na urlopy wynajdowac prace takie na co nie było wczesniej czasu niż zwalniac
~LOGIC
to super sprawa co opisał kolega, ma byc WIECEJ, a idą tylko obniżki... co mądrzejsi nie zgodzą się na podwyżki, a maszyny drukują dzień i noc. wiec wystarczy utrzymać wypłaty i w praktyce 30% obniżka...
~Ordynator jest tylko 1!
Czy się stoi czy się leży, się należy.
Ciągle mao!
~scan cargo
mam kolege co ma 100 % aut w leasingu i on cały czas mi mówi z pretensja "że ty masz inna sytuacje bo nic nie musisz ", i tu sie z nim zgadzam on nie ma wyjscia musi walczyć, ja moge sie wycofać i nie traktuje tego jako porażke czy poddanie sie tylko raczej oszczedzanie sił nie zawsze bitwy wygrywało sie idac na hura czy prezac muskuły w pełnym słońcu czasami trzeba dac krok do tyłu aby przeszkody same sie usuneły i można było zrobić kilka kroków naprzód
~LOGIC
równo tydzien temu był taki chwilowy posmak tego, co sie dzieje, jak ilosc aut przekracza dwukrotnie ilosc samochodow. Na rynku spot, albo jedziesz i jesteś DAWCĄ kapitału dla drugiej strony lub usługodawcą swiadczacym przysluge ponizej kosztów albo jesteś PRZYTUŁKIEM dla kierowcy, zapewniasz dach nad głową ( w zimie ogrzewanie webasto) i dodatkowo ile tam sobie pan życzy 120 Euro za dobe? piękna perspektywa... :) dawajcie podwyżki bo pracownicy odejda... i kto wam bedzie samochodów pilnowal...
~scan cargo
No ja wczoraj doswiadczyłem smaku porażki jak po dobie stania posciłem auto 700 km na pusto bo nie było sie jak przerzucic a miałem równo zleceń i aut 1-1 co z tego jak nie w tym miejscu fak że odbije bo ma kółko na 3800 km już zaklepane wysokomarzowe ale jeszcze 2 miesiace temu bym za ładunek z de - FR łyknał 1000 E na tej trasie a tak 1000 E poszło sie gonić :-)
~Tadek
Nie będzie podwyżek w transporcie koszty poszły w górę nie ma przestrzeni do podwyżki na razie mamy siłę rozpędu
Dane makroekonomiczne i prognozy nie napawają. Brak przewidywalności powoduje brak inwestycji
Do tej pory mały ale ten nawis zawsze był
wiec bracia transportowcy będą mocno ograniczać
Dziad transy o których tak się martwią kierowcy zostały głównie ci w wieku emerytalnym albo przed wiec dorobi.
tylko jeden padający dziad trans to jest 10 -20 panów kierowców wiec trzymajcie się siedzeń i bacznie obserwujcie czy to przypadkiem nie twój dziad trans zmienia profesję a ty na zieloną trawkę i pamiętaj
... Szanuj dziada swojego bo możesz mieć gorszego !!!...
~driver
Koszenie kierowców będzie dopiero po zjeździe na 1. 11 Zalicza wtopy i zobaczą ile dokładają do biznesu Z dalekich Niemiec fracht na Warszawę to max 700e podobna stawka z nl i be a i z GB 1150
~!!!iiii
Olo w NyByPy tylko ciężko się drukuje :-)
~kierowca
o, uwaga, dekiel srajwer podał nową datę. 1. 11. Po tym dniu nie będzie niczego.
Wpisać do kalendarza, to już za parę dni.
Co za dzban...
:)
~Remik
A kto wam każe za granicę jeździć?
W Niemczech już dawno się większość firm z tego wycofała
I jakoś nie bankrutują.
Zostawili to dla polskiego dziada który za psie pieniądze jedzie a teraz niby jeszcze dopłaca.
Prognozy niemieckie są takie że kierowców brakuje i będzie jeszcze więcej brakować więc wasze kwiki były już dawno przewidziane a będzie dla was tylko gorzej. I tak w większości pl ciężarówek tylko USA jeździ więc pójdziecie na dno razem z nimi.
Chciał dziad wydy/Mać kierowcę a sam się wydy/mał...
~300D
tee Remik- spróbuj zrobić taki test:
-trzymasz się za lewe ucho zamykasz prawe oko i podnosisz lewą nogę
a potem odwrotnie
i tak do rana na zmianę.
~Remik
300 zrób test i wyginając się do tyłu poliż jaja aż ci się uda
~300D
nie uda się, ledwie co żołędź sięgam językiem
trudno się mówi, prawie piątka z przodu, pewne zmiany trza zaakceptować.
jacek-kuba
Zapytam wprost -czy ktoś zna dziada, który zostawił transport i jest rentierem? Osobiście nie znam żadnego i wręcz sobie nie wyobrażam takiej sytuacji. My rentierzy musimy mieć sporą wiedzę, żeby nie utonąć. To zajęcie dla ludzi myślących, matoł nie ma szans. Mówię to z pełna odpowiedzialnością. Aha wyobrażacie sobie rentiera bez zębów i w gumofilcach? no to już cyrk by był.

-1

~300D
jacuś pajacu- nie wiem co mam ci odpisać.
chyba tylko tyle że praca uzależnia, to chyba dobry nałóg
jacek-kuba
300 kto głupku leśny z tobą gada? ty coś chcesz napisać? do kanału burku tępy.

Trackier nowy film zamieścił, internet się blokuje, taka oglądalność. Ocenia kapustę kiszoną dzisiaj-doskonały odcinek i trzyma w napięciu. Na naczepie walczy z cieniem, potem z workiem-no skubaniec dobry jest i na nogach nieźle chodzi-silny jak tur, widać po ciosach. Rozwali ten worek jak driver -dżesikę dmuchaną.

-1

~scan cargo
widze Remik że masz pojecie tu masz info z 2017 roku gdzie napisano że od 2005 do 2017 ilość przewoźników w Niemczech spadła z 56 tys do 45 tys nie jest napisane czy zamkneli czy zbankrutwali ale pewnie jakby im firmy przynosiły kokosy to raczej by nie zamykali nie zarzyna sie kury znoszącej złote jajka - piszą o firmach posiadajacych licencje w DE w czasie długiej prosperity gdzie w tym samym czasie w Polsce ilosc wzrosła kilkakrotnie

s://trans. info/pl/od-2005-r-li czba-niemieckich-prz ewoznikow-spadla-o-2 0-wygryzly-ich-wscho dnioeuropejskie-firm y-transportowe-593f8 85dbc04fa9d6c8b4646- 19833

Nie moge znaleźć wywiadu z Niemieckim przewoźnikiem który narzekał że konkurencja ze wschodniej europy wyparła ich całkowicie z długich tras krajowych i została im tylko praca lokalna wokół komina
~kierowca
Trudno od dziadów wymagać, żeby pomyśleli
Rozmawiał em kiedyś w hamburgu z kolesiem, polakiem, który 20 lat ma transport w niemczech, wozi kontenery. Konkluzja była prosta - a na co mi się użerać z międzynarodówką? Przepisy, mandaty, wieczne szukanie kierowców. Spróbuj wsadzić niemca w klamota na więcej niż 4 nocki. Lepiej małą łyżeczką a spokojnie.
Zdziwienie, że niemcy wycofali się z transportu dalekobieżnego?

1

~scan cargo
i to jest własnie logika kierowcy jak on pracuje u Niemca to cacy i jego pracodawca jest cudny a jak Polski przewoznik tak samo zatrudnia tańszego Ukraińca czy kierowców w Azji to jest dziad pokretna dość logika 2 I Niemcy też sie wycofali z krajówki na dłuższych trasach i po to walczyli o cooling off? ? i wprowadzili zasade że wolny rynek działa tylko tam gdzie maja przewage konkourencyjna? ??
~Dawid87
Nie ze Niemcy się wycofały, oni zostali wypchnięcie przez przewoźników z Polski, Litwy, Bułgarii itd. Została im tylko rynek krajowy bo są ograniczenia w kabotazu
jacek-kuba
Na zdradzieckiego dziada, anty-Polaka, złodziejskiego wieśniaka- NNaaPRZÓDDDDddddddd, brać buca

-1

jacek-kuba
brać pustaka. HHHHUUUURRRRaa

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.144.4.4

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels