ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23466)
jacek-kuba
| tomku -zdecydowana większość naszych /przedsiębiorców/ na zachodzie padłaby max 3 miesiące. Natomiast typowy dziad-siedziałby w ciężkim więzieniu już od lat z długami, jakie nawet tobie się nie śniły. | |||
jacek-kuba
| Reasumując, biznes nie polega na alkoholizmie, złodziejstwie, niewiedzy i chciwości. Dzisiaj biorąc się za biznes, należy przynajmniej nauczyć się pisać, mówić, czytać ze zrozumieniem i myśleć cokolwiek. Skrajny jełop sobie nie poradzi. | |||
~driver | Dziady nie beda walczyc na rynku To nie ma sensu Kto sie wyzbedzie szybko problemu bedzie miał spokoj A juz wiadomo ze zima bedzie ciężka I teraz co utrzymać nieroba ktory bedzie czekał jedynie na przelew? placić zus pefron pit4 itp... To chyba musi robić desperat Tak ktos tak bedzie miał oczywiscie Ale własciciel musi byc idiotą | |||
~robert2 | Jacek gdzie ta praca za 13 tys bo jakoś nie widziałem takich ofert | |||
~kiero | Drugie ogłoszenie poniżej. zarobki od 8000 zł do 14000 zł netto | |||
~robert2 | Ale on pisał o pracy 8h nie jako kierowca. A to 8-14 to coś duży rozrzut | |||
jacek-kuba
| Robert 2 musisz zacząć trochę czytać, nie będę cię nakierowywał na proste sprawy. Nawet bolszewickie strony to podają jak wirtualna Polska, wyborcza czy money. pl. Czyli kwintesencja neobolszewii, kwintesencja antyPolski, lewactwa i wszelkiego zarobaczywienia. Masz dostęp do sieci? Powinieneś w minutę wszystko znaleźć. | |||
~pks poland | Co się kundle opluwacie? Zarobek kierowcy z weekendami w domu na poziomie 7500 czy system 3/1 9000 oczywiście netto nie jest zły. Zła jest infrastruktura. Po 17 znalezienie miejsca graniczy z cudem. Kierowca traktowany na firmach jak pijak spod sklepu, Zero szacunku, nawet do WC cię nie puszczą. Każdy pędzi jak poje@ny po co? ??nie rozumie i już chyba nie pojmę. Większość jak by poszła do pracy na budowę, czy magazyn to po tygodniu by byłego bossa po piętach całowali. Taka prawda. | |||
~!!!iiii | Hycel to, że Ty lubisz się bredzlowac w sieci to nie mierz wszystkich swoją miarą. Jak dobrze przegladniesz wątek to znajdziesz wpisy gdzie podawałem zestawienia dzienne, bo to było łatwiejsze do weryfikacji i filtracji niż podawanie liczby ze strony gdzie algorytm usuwania starych anonsów jest niewiadomą oraz powtarzanie co chwilę tych samych ogłoszeń od tych samych oferentów jest plagą. Po drugie jak się ma ilość aut na parkingu do wiadomej redukcji pojazdów. Myślisz, że jak taki korpo-trans zredukował auta to dlatego, że w to miejsce wejdzie taki dziad jak my, że nie wspomnę o wyspecjalizowanym transportowym sprzęcie. Hycel idź lepiej złap kilka bezpańskich psów, bo w transporcie zatrzymałeś się gdzieś dekadę temu. Praktykujący kierowca czy tylko flirtujący??? | |||
~Hycel | Kto wejdzie na twoje miejsce w transporcie to kwestia poboczna. Ale jeśli chcesz wiedzieć to mogę się zastanowić. Na pierwszym miejscu będzie Ukrainiec którego kiedyś witaliscie chlebem i solą, na drugim miejscu przewoźnicy z Europy zachodniej będą mieli równa konkurencję a na trzecim miejscu kierowcy na swoim. | |||
~Jan | Zapraszamy przewoźników do stałej współpracy Zestaw 7, 7+7, 7 / MEGA Zaplanujemy efektywnie Twoje auto przez cały rok Płacimy za każdy km e-mail: jan. j@maszonski. com 506 778 037 | |||
~pks poland | KIEROWCÓW NIE MA I NIE BĘDZIE. | |||
~scan cargo | Kierowcy beda tylko nie z Europy najwieksze firmy już dawno to zrozumiały rekrutujac kierowców z Azji jako przykład podam Fercam tam obecnie wiekszosciowy skład Filipiny i nie maja problemów z kierowcami | |||
~K. | Kierowców jak psów w schronisku Tylko narazie im się wydaje że coś ugrają W marcu będą stać pod płotem i witać dziadów na kolanach | |||
~!!!iiii | SCAN a dlaczego ten bodajże skandynawski Fercam nie zatrudnia tych kierowców u siebie??? | |||
~!!!iiii | Takie znamienny efekt wyroku TSUE o wycofaniu się w PM ze zjazdów aut co 8tyg do kraju rejestracji. Efekt był widoczny w wieku serwisach wydających nowe pojazdy. Przez kilka tygodni stały auta dużych korpo-transow, które można było kupić, bo ponoć nie chciały już odbierać. Po wyroku TSUE już się odmieniło tym korpo-trans i zaczęły odbierać auta. Ciekawa koincydencja. | |||
~gienio | i te 20. 000 netto robi się realne za miesiąc lekkiej oczywiście pracy. | |||
~ambasador życia swego | W Anglii od 20. 000 na PLN się zaczyna. Życie droższe bo połowa na mieszkanie, opłaty jedzenie ale połowę odkładasz bez większych wyrzeczeń. Ludzie pomocni, uśmiechnięci luz bez spiny jak na UE. | |||
jacek-kuba
| Widziales kiedys wojenke docencie? Skad dane, ze cos sie konczy? Z interii? | |||
Ł ysy
| paweł. Jak wrócą na Ukrainę upasy, tam na 100% zarobią lepiej niż u nas czy na zachodzie. Wiesz dlaczego? Bo taki świrek jak ty sobie coś wymyślł. | |||
~Mikołaj Sylwester | ambasador życia swego, widzisz akurat byłem w Anglii. To co piszesz to czyste kłamstwo. Sam się nie utrzymasz, a pracując z żoną ledwie odłożysz 200-300 funtów. Ale musisz bardzo oszczędnie żyć. Wiec wyjazd do Anglii jest rozwiązaniem dla najuboższych w pl. Każdy kto zarabia ciut więcej nie ma powodu wyjeżdżać. A o sympatii i wspaniałomyślności ludzi to ty lepiej nie pisz nic więcej. Są naprawdę wspaniali. Emigrantów noszą na rękach. | |||
~kris | Driver ciagle pisze jak to w styczniu bedzie koniec swiata. Łysy cos marudził o wiosnie. A ja dostałem zestawienie od jednego klienta wysyłek na styczen a tam wzrost o 20% tonazu do wywiezienia. Taka hydrozagadka. | |||
Ł ysy
| kris. Ty należysz do wybrańców. Ciebie zawirowania na rynku nie dotyczą. Jesteś The Best. | |||
~K. | A ile Ci ten kontrahent podniósł stawki od stycznia Bo koszty stałe znów jakieś 10-15%Jakoś się nie chwalisz bo już wiesz ze to po twojej stronie będzie A ja ci powiem ze będziesz miał roboty po pachy | |||
~K. | Zawiruje nim regesta i magtrans AMP walczy z co2 oni już się pchają w zero emisyjne auta żeby mu zabrać krociaki Bo przecież nie będą nimi jechac na zagłębie w de A gdzieś będą musieli jeździć z logiem AMP | |||
~sid | Dziadpraca, nie dziekuje | |||
~kris | Driver tłuku mowilem ci najpierw nauka logiki potem dyskusja. Teraz wypier. dalaj. | |||
~K. | Logika jest prosta jak cep Ty z tej gry wypadniesz z boiska Ktoś napisał projekt na ekologiczne pojazdy które będą dowozić ekologicznie towar i będą walczyć że złem pt co2 Ale za plecemi jest tak Słuchaj zrobimy szum jesteśmy eko kupimy kilka klamotów zero emisyjnych i będziemy odbijać się nimi na hucie wywożąc przez bramę ładunki Ale jest Warunek bierzemy to co nam pasi i ile A potem będą przepinki i jazda tradycyjnym autem Oni będą raportować niskie zużycie co2 bo przecież wożą to zero emisyjne auta A Ty będziesz lizał cukierka przez szybę | |||
~kris | Widzę ze jednak masz wiekszy problem. Ty durniu nawet budowy cepa nie ogarniasz? regesta przez ostanie 20 lat nie brała króciaków. Wogole na polskich hutach mało operuje. Głownie w belgii i de. Teraz kupili auta elektryczne za 250 tys euro zeby brac króciaki po 500 zł zeby za brama sie przepinac i jechac 10-20 km do klienta wracac na hute i znowu sie przepinac do elektryka i tak codziennie po kilkadziesiat razy. Kooorwa tego to nawet einstaein z noblem by nie wymyslił. Ale nie mysl juz wiecej bo ci to szkodzi ja ci wytłumaczę jak to działa. Regesta ma siec magazynów w odległosci jednego ładowania auta elektrycznego i miedzy własnymi magazynami bedzie woziła towary i na nich sobie postawi ładowarki. W papierach bedą mieli obnizona emisje zeby własnie wygrywac przetargii za granicą i dalej brac całą robotę z eisen czy bremen i sprzedawac podwykonawcom bo na tym własnie zarabiają. | |||
~kris | Firma Tobi na 80 aut ma miec 3 elektryki bo tylko tyle sie zepnie finansowo wg prezesa. Tzn ze jakby miał wiecej to byłby w dooopie bo klient nie zapłaci wiecej. Przy 3 szt to 77 jeszcze na to zarobi. To jak regesta ma 300 aut to moze beda mieli 10-15 sztuk elektryków zeby sie to zbilansowało. To ile oni tymi elektrykami roboty moga zrobic. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.