ID: 264575
Jakie stawki dzienne w firmie 2022 dla kierowcy
ID: 264575
ID: 264575
Jakie są obecnie stawki dla kierowcy?
Jakie są obecnie stawki dla kierowcy?
~Tadek*.lyon2.fr.psi.net
*.lyon2.fr.psi.net
Posty (260)
~!!!iiii | driver za miesiąc zrobisz wyrównanie z dodatków do wynagrodzeń spokojnie ale tak jak mówisz tanio to już było chyba każdy to widzi po rachunkach a teraz będzie jeszcze okolejny procent inflacja droższa, bo transport zdrożeje. | |||
~!!!iiii | Łysy jeśli dobrze pamiętam to osoby wykładające towar w sklepach czy szykowanie towaru w logistykach nie jest takie proste, bo tam sprawdzają efektywność i jeszcze odpowiedzialność materialna za straty. Tam musisz robić wszystko Tip Top albo płacisz za błędy i to od razu, bez dyskusji. Zbita flaszka dobrej łychy przy wykładaniu płatne w kasie na koniec pracy. | |||
~driver | Czas na przemyślenia nad pewnymi krokami Już widzę jak leasingowcy dołożą do auta po 5tys jak zysku mają po 4 | |||
~!!!iiii | driver zysku 4 z leasingowego zestawu optymistą jesteś. | |||
~driver | W przewoźnikach i spedytorach codziennie jest to oddania przekazania kilkadziesiąt samochodów ostatnio Ciekawe jest to ze większość to firmy z nowym sprzętem na wypasie a w komentarzach powodem oddania jest brak zysku | 1 | ||
~olo | Cholera, podły Ł ysy znowu trafnie przepowiedział przyszłość. Pierwszym pytaniem szukajacego pracę może być pytanie o wiek auta. Jak do pięciu lat, dziękuję za prace z ryzykiem niewypłacalności. Może byc w cenie praca na spłaconym zadbanym Premium czy Ivecu. Z czego zapłacą szefy posiadajacy nówki koszty pracy? No z czego? | |||
~olo | Do czerwca wszystko się wyjaśni, chociaż już widać braki kasiory w firmie. Koleśność zapłaty. 1. Karty paliwowe. 2. Drogi 3. Leasingi 4. Ubezpieczenia 5 kierowcy. Na ostatnią pozycję może zabraknąć. Jak zysk był wyliczony przy poprzednim wiborze i cenie paliwa na 5 tyś zł z auto, to teraz braknie. Pozdrawiam wszystkich oportunistów i optymistów. Kierowca zawsze da sobie radę. | |||
~!!!iiii | driver jak ktoś planuje biznes na kwartał a koszty stałe tworzy na 5lat to co się dziwić. Ja ostatni nowy sprzęty kupiłem za 85e/netto dziś nie wiem czy kupisz jakikolwiek ciągnik z tą kwotę. Pamiętam 08/09r i wtedy też koszt paliw czy czas oczekiwania na pojazd był podobny jak teraz i co było w 10r. Do tego o PM już wiadomo od 2lat, pandemia i problemy z produkcją automotiv też od ok 2 lat za chwilę albo kryzys albo mocna korekta rynków. Rozumiem duże floty wymieniają pojazdy (i tak z rocznym poślizgiem spowodowanym pandemią i wstrzymaniem zakupów) ale tam nie ma bogatych wersji tak nie rozumiem MŚP gdzie mają jakieś a*alityczne podejście do biznesu. Zapłacić 100 za DAFa czy 110 za SCANIA. Taki korpotrans kupił rok temu Scanie za 70 max 80tys a dziś używkę taki moloch sprzedaje za 80-90tys czyli dość, że tanio kupił to jeszcze zarobił i realnie używał go za darmo i wszyscy się dziwią, że Girteka jeździ za 90cent. A mały biznes daje się dymac sprzedawcą aut, że taniej się nie da. Myślę, że też duża część sprzedaży tych rocznych aut to właśnie chęć zarobku i ostatni moment na wyjście z tego biznesu na jak najmniejszych stratach. Jak byłby duży problem to nie sprzedawaliby tych aut tylko prosili o cesję leasingu. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Wszystko się zgadza. Aby firma zarabiała dziad musi pakować kalesony robić weki i ogień na tłoki na 8 tygodni. Nikt nie płaci za leżenie jak to wy dziad transi mowiliscie. Teraz będzie okazja się popisać samemu :) | -1 | ||
~Seff | Patryk głupi byłęś głupi jestes i głupi bedziesz | 1 | ||
Ł ysy
| Patryk. Twój kolega skubnie żonie z rodzinnego budżetu 1500zł. Zrobi iprawnienia na koparki i będzie twoim konkurentem. Ten sam poziom kwalifikacji zawodowych co ty, czyli zero. Ten koleś wygryzie cię miscu kopary. Nie fikaj, nie cwaniakuj. Życie jest brutalne. | 1 | ||
~driver | A jak koszt pizzy? Szef już zakończył? | 2 | ||
~Hycel | Ł ysy dobrze powiedziałeś życie jest brutalne. Jak Putin w 2014r wygnał polskich dziadów z Rosji to większość kupiło ełro5 I jeździło na zachód. To duży rynek i wszystkich wchłonie. Co będzie jak dziady wrócą z wilczym biletem z zachodu i szczęścia popróbują na viabaltice? Stawki spadną, podatki wzrosną. Nawet jeśli to przetrwasz jak karaluch katastrofę to lata szykują się chude | -1 | ||
~Hycel | Mam nadzieję Ł ysy że zrobiłeś odpowiedni zapas części ze złomowiska do swoich renówek ełro zero i łopon z Chin bo to może być towar trudno dostępny w przyszłości. A to sposób na wyeliminowanie konkurencji. | |||
Ł ysy
| Hycel. Czy ty musisz wiecznie pier do lić swoje glupoty? | 1 | ||
~Hycel | Ł ysy wiecznie to ty tu siedzisz. Zawsze piszesz że kierujesz się logiką. Koledze piszesz że z pracy operatora koparki mogą go wygryść konkurenci. To ja zaraziwszy się twoją logiką pisze jaką masz receptę jak z zachodu konkurenci wrócą na polski rynek? Logicznie myśląc nie każdy kierowca będzie robił uprawnienia na koparki bo robota w transporcie pozostanie, a każdy dziad za wszelką cenę nie będzie chciał upaść więc do kraju wróci. | |||
Ł ysy
| Hycel. Nam dziadom transportowym mędrcy za kierownicą nie są potrzebni. Chcemy zatrudniać tylko porządnych, wykwalifikowanych kierowców. Medrcom mówimy spier da lajcie do "ucciffych " firm. | 1 | ||
Ł ysy
| Hycel, nie sądziłem, że jesteś aż tak głupi i nie potrafisz znaleźć odpowiedzi na proste pytanie. Rusz pustą pałą, może coś wydumasz. | 2 | ||
~Hycel | Ł ysy piszę tylko o brutalności życia. Logicznie wykaż mi w którym miejscu pier. dole | |||
~Www | Hycel idź z Patrykiem na koparkę albo pizzę robic. Będziesz miał dopiero o czym pisać a transport zostaw cielaki w spokoju | 2 | ||
Ł ysy
| Hycel. Nikt nie wróci, bo powrót oznacza plajtę. Brak powrotu też oznacza plajtę, ale po wykorzystaniu wszelkich kół ratunkowych w postaci skont, faktoringów, kredytów obrotowych. Przed wejściem w transport warto poznać tabliczkę mnożenia i zasady dodawania i odejmowania. | 2 | ||
~Hycel | No wiem Ł ysy mędrców i myślicieli nie potrzebujesz a tu 90%szoferów względem twoich standardów to mędrcy. Przyjmując twoją logikę 10% spełnia twoje standardy. Tylko jak pozyskać tego dobrego jak konkurencja jest duża? Oczywiście kwestię finansowe nie wchodzą w grę. Ten dobry najlepiej jakby pracował pro bono | -1 | ||
Ł ysy
| Hycel. Coś jeszcze? | 1 | ||
Ł ysy
| Hycel. To forum ma swój niepowtarzalny koloryt. Tu każdy przygłupiasty szoferzyna chce uchodzić za boga. | 1 | ||
~Hycel | Nikt nie wróci z zachodu na viabaltikę bo oznacza to plaitę. Ł ysy podejrzewam że ci co mają firmy na przerzutach znają tabliczkę mnożenia może i lepiej od ciebie, większość ma auta na wynajem długoterminowy nie liesing. Podejrzewam że zanim splajtują powrócą a jak splajtują to licencja na żonę lub córkę i dalej istnieć będą | |||
Ł ysy
| Może wrócimy do przewodniego tematu. Spuszczanie jadu przez hycla nikogo nie interesuje. | 2 | ||
~Hycel | Najgorsze jest to kiedy przygłupiasty szoferzyna piszę bardziej logiczne od jaśnie oświeconego przedsiębiorcy. | |||
~Seff | Hycel jaka jest różnica wynajem długoterminowy a leasing za wynajem nie trzeba płacić? ?? | 1 | ||
Ł ysy
| Hycel. Może tylko przygłupiastemu szoferzynie wydaje się, że pisze z sensem i zna temat? Rozpatrywałeś taki wariant? | 2 | ||
Ł ysy
| Hycel. Postem z godziny. 14:16:17 potwierdziłeś swoją głupotę. Tak widzi świat głupawy szoferzyna. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.