ID: 250383
Transport zaciąga hamulec. Zadłużenie branży powoli się rozpędza
ID: 250383
ID: 250383
Krajowy Rejestr Długów na bieżąco monitoruje sytuację w poszczególnych branżach. Przewoźnicy jako pierwsi odczuli skutki epidemii, co może mieć negatywne konsekwencje w dalszej perspektywie, zwłaszcza że branża ta zmagała się z wielomilionowych długiem jeszcze zanim w Polsce ogłoszono stan zagrożenia epidemicznego, a następnie epidemii.
Krajowy Rejestr Długów na bieżąco monitoruje sytuację w poszczególnych branżach. Przewoźnicy jako pierwsi odczuli skutki epidemii, co może mieć negatywne konsekwencje w dalszej perspektywie, zwłaszcza że branża ta zmagała się z wielomilionowych długiem jeszcze zanim w Polsce ogłoszono stan zagrożenia epidemicznego, a następnie epidemii.
~etransport.pl
Posty (362)
~Sancho Pancho | Śmieci trzeba segregowac. Po co jeździć dla dziada za 7000-8000 zł. A systemy i tam są 3/1 4/1 Tylko że zarobisz w DE 10. 000 zł i śpisz normalnie jak człowiek, nie płacisz za kąpiel i za sranie. O czym Ty driver i jakiś baossaku mówisz, piszesz. Jesteś zwykłym dziadem i nikim więcej To co spadnie zachodniemu Panu że stołu zezresz | |||
~Sancho Pancho | No i jak tam BOSSAKI. Rzeczywiście jest 3000 ale euro. W polandzie zawsze był i będzie kryzys dla pracowników | |||
~x-man | Sancho Panczo zmien dielera bo nawet nie wiesz co sie w DE dzieje. tymi ogloszeniami to sobie mozesz pokoj wytapetowac tyle sa warte w tej chwili. na chwile obecna nie zatrudnia nikt tylko sa redukcje i sprzet jest odstawiany na bok z braku ladunkow. | |||
~x-man | firmy na Kurzarbeit przyestawione dostaniesz gpra 60% podstawy i tyle, jak miedzyczasie nie przyjdzie wypowiedzenie | |||
~Remik | X-Man właśnie zmieniłem prace i nie pisz że nikt nie zatrudnia. Kierownik starej firmy powiedział że jeżeli coś będzie nie tak to drzwi zawsze mam otwarte wystarczy zadzwonić. | |||
~kierowca | Dziś dzwoniłem na ogłoszenie do pracy na chłodnię do Niemca - padło tylko pytanie od kiedy mógłby Pan zacząć. | |||
~Driver | Co może wiedzieć riksiarz z ubera o transporcie | |||
~x-man | dwie jaskolki nie czynia wiosny. duzo pracy maja chlodnie i e-commerce. na plandekach LIpa | |||
~driver | to sa tylko przykaldy które znam z ucieczek moich kieroffców ale dobrze ze poszli bo bynajmniej mam fajną załoge z ua która fajnie pracuje s://www. gowork. pl/opinie_czytaj, 21452872 RUTOMCARGO s://etra nsport. pl/forum199769. 0. html Moja gwardia poszła podbijac zachod do tej firmy a po 3 miesiącach wracali na kolanach żeby ich brac nawet za mniejszą dniuffke Odeszli razem a wracali pojedynczo A tego co ich namawiał tak dojechali ze chłopina 2 tyg w szpitalu odpoczywał za doradztwo | |||
jacek-kuba
| No no a od mojego znajomego odeszli i nie wracają. A co tydzień dzwoni i podnosi stawkę. | |||
~driver | chyba obniża jak 90% transportu stoi bezrobotnie już | |||
~driver | 3/4 etatu to ma z was każdy zatrudniony w Niemczech spokojnie tylko wy nie umiecie czytac ani po polsku ani po niemiecku i ten wasz entuzjazm Niemcami mija szybciutko Do niemiec to się jeździło do pracy 20 -30 lat temu nie dziś bo teraz za*acie przez agencje pracy i nawet nie wiecie ze nie macie zadnego prawa i ubezpieczenia w większości I wiekszosc umow jes tylko na okres waszej pracy pobyty w domu są jako okresy bezskładkowe | |||
~Sancho Pancho | Wyjechałem w 2009 roku po kryzysie do UK. Bardzo się zdziwiłem, pracowałem na minimum i jeszcze odkladalem pieniądze 200-300 funtów miesięcznie. Byłem bardzo zdziwiony, nie musiałem pracować 250-300 godzin miesięcznie jak w Polsce. Fakt pracowałem 190-220 godzin i o dziwo miałem placówek nadgodziny. Dziwna sytuacja, bo w 2007 roku na betoniarce byłem ala Panem bo zarabiakem około 5000 zł za 250-300 godzin. :) | |||
~Remik | Driver matole jeżeli rozmawiam o pracy z szefem i z nim podpisuje umowę to co ty piertolisz że przez agencje? Widzę że wirus cię dopadł ! | |||
~Remik | Tylko zamiast na płuca poszedł na głowę | |||
~Sancho Pancho | Wolalbym na minimum pracować zagranicą, niż u takiego w wiejskim transporcie. Pluć w ryj, a on powie że deszcz pada | |||
~driver | remiku kto będzie gadał z prostakiem z polski jak on tylko potrafi ja ja a rozumie mus arbaith polnich swaine Szef dziś ma wy*e żeby ogladac mo*dy kierowcow woli patrzeć na młode dupcie | |||
~driver | a jak Uber i bolt cos zero newsów czyzby w rikszy łańcuch się skończył | |||
~Sancho Pancho | Weekend się zbliża driver, ile pójdzie na kobietę lekkich... 5000 - 8000 zł za noc !!! | |||
~Sancho Pancho | Jakbyś czytał, to byś wiedział *iszonie :) | |||
~driver | tyle ze ty nsa to będziesz musial rok tyrac | |||
~Sancho Pancho | Tzn ile !!! Bo nie wiem ile kosztuje teraz noc z kobietą. Na początku pisałeś 3000, później 5000 zł. To teraz po inflacji i pewnie jest ozonowana :) jeszcze więcej | |||
~driver | a jak twój idol don kichot bo twój osioł już pewnie ledwie dycha i jak wojna z wiatrakami? ?? | |||
~Sancho Pancho | No powiedz nam :) | |||
~Remik | Driver uj mnie obchodzi to że jesteś deb/ilem i nie potrafisz w obcych językach się porozumieć? Akurat nie mam z niemieckim problemu. A poszczekać to sobie możesz bo tyle ci zostało | |||
~Driver | Polaczki zawsze mają coś do powiedzenia więc lepiej niech pracują poza Polską to najlepsze rozwiązanie Każdy wie że poza roszczeniami wyzwiskami nic więcej nie reprezentuja | |||
jacek-kuba
| Mylisz się, reprezentują jeszcze jeden element. Za polaczków, walą w ryj bolszewiku-zrozumiał eś? | |||
~Remik | Za polaczka normalnie byś w ryj dostał ! | |||
jacek-kuba
| swołocz się pleni jak robactwo czas to wytępić. | |||
~Sancho Pancho | Tak jak napisałem, śmieci trzeba segregowac. Niestety na zachodzie Polaków cenią za pracowitość. Polacy się uśmiechają, bo nie mają problemów ani finansowych ani w pracy, pracodawca. W Polsce właśnie chce się ich tlamsic. Nie ma praw pracownika, a raczej się nie przestrzega. Jeszcze dużo w Polsce jest do zrobienia. Segregowac pietnowac inaczej się nie wypleni zarazy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.