~Gienio
| To żądni pracodawcy. To zwykle chłopy bardziej uwladzczone dsjacevw łapę i podkupujacy roboty. Czyli ja pojadę za mniej wrzuta mnie a będę sluzyl spedycji. | 1 | | |
~Hans klops
| I tak za fajera u polska, 80 % Ukraina czego tu żałować każdy wie że co dobre to kiedyś się skonczy | 1 | | |
~Przewoźnik
| Geno ty czubek jesteś. pewno masz małego ptaszka i dlatego taki zakompleksiony
O nas się fiucie nie martw. a przez takich gnoju cierpią porządni polscy kierowcy. twoich wypocin trolu nikt poważnie nie traktuje. Zakompleksiony anonimowy fiucik | 1 | | |
~Wielki Szu
| Miały chamy zloty róg ostanie jem się ino sznur. Dziady potrafia żreć jak knury z koryta. Żygajo i dalej żro. Swolocz jedna | 1 | | |
~paweł
| Sami stworzyliście chore systemy 3, 4 itd. tygodnie w budzie to teraz padajcie chamy. | 1 | | |
~kris
| Kolego Paweł jak spiewa budka suflera do tanga trzeba dwojga. Są kierowcy dla ktorych liczy sie tylko kasa i oni wybierają takie systemy. Co ciebie tak boli? Ty sobie mozesz wybrac inny system | 1 | | |
~kris
| Kolego Gulden a co oni niby poprawili dla kierowcy? | 2 | | |
~kris
| Tak jeszcze napisz ze w jakims mariocie albo innym 5 gwiazdkowym. Nawet jak jakims cudem powstaną jakies noclegownie to uwierz mi będziesz wolał spac w swojej kabinie | 2 | | |
~Pablo
| Ja pracuje u dziada bo sam jestem dziad kierowca i jest mi tak wygodnie. | -1 | | |
~Kris
| No jak ma do wyboru krzaki albo smierdzący obsrany kibel to wolę krzaki | 1 | | |
~kierowca
| Przykład z ogłoszenia gość z Białegostoku proponuje kierowcy system 6 tyg/ 1-2 w domu. Do tego dojazd firmową osobówką do D lub L na podmianę, za tą robotę 10-12tys netto. Jaki sens ma zatrudnianie się u takiego gościa, gdzie system dla niewolnika i ogólnie śmieszne, a kierowca doświadczenie mini 5 lat na UE, bo do jazdy jest nowe volvo. Myślicie, że normalny doświadczony kierowca się na to skusi. Coraz więcej kierowców ucieka za Odrę, nawet młodzi z krótkim stażem pracy w zawodzie mają tam lepsze warunki pracy i większe szanse, dlatego uciekają jak najdalej od polskich biznesmenów. Sami kręcicie bata na siebie, a UE Wam w tym nie pomaga i nie pomoże. Jak wejdzie za 18miesiecy PM, to dopiero będziecie płakać. A jeszcze jedno w ogłoszeniu jest napisane, że mile widziany kierowca z UA lub BY, wiadomo obcego łatwiej oszukać, bo to macie we krwi. | 1 | | |
~kierowca
| PM kogo najbardziej dotknie, a właśnie tych biznesmenów co mają w swojej firmie zatrudnione pół rodziny, bo jak firma padnie, to gdzie pójdzie żona biznesmena do pracy do prywaciarza, by Ją gonił jak psa i jeszcze robotę do domu dawał?A synek co zrobi jak u Tatusia był jakimś tam kierowniczkiem w biurze? Córka do Biedronki na kasę nie pójdzie, bo to wstyd damie tak nisko spaść. Kierowca to pracownik fizyczny, żyje w drodze i gdzie nie pójdzie to sobie jakoś poradzi, ale rodzinką bosów się wody w dup... e naleje. | 1 | | |
~Wielki Szu
| Gdzie jest bydle- trociniak 87 z Miszą Griszą i Antonem? | 1 | | |
~DAFik
| Niemcy Polskę napadli podczas wojny a wy chcecie iść do pracy do niemców? Jak wam nie wstyd? Nie macie honoru? | 1 | | |
~kierowca
| Dafik czasy się zmieniły, teraz lepiej potraktuje Cię obcy jak swój. | 1 | | |
~DAFik
| @kierowca
niemiec poklepie ciebie po ramieniu a w duchu będzie się z ciebie śmiał i z tego jesteś dumny? | 1 | | |
~DAFik
| @kierowcy
To jest wasza mongolska logika kupować niemieckie produkty zamiast Polskich...
-stare niemieckie samochody od byłych okupantów Polski zamiast koreańskie albo japońskie
-na wycieczkę za granicę do arabów do egiptu zamiast nad Polskie morze
-niemieckie ciastka, batony, cukierki
-niemiecki e zabawki, ubrania
-na koniec do niemiec na kierowcę a Polski transportowiec niech upada jeszcze się cieszą | 1 | | |
~dobry kolega
| Dafik zapomnial napisac ze nad polskim morzem w zamian za dziadowskie warunki nawet klimy nie ma i pogoda nieraz tydzien do bani spiewaja obecnie ceny jak na majorce dlatego ludzie wola tam leciec bo w cenie jest tez przelot samolotem a nad morze w pl trzeba sie przeczolgac w korkach | 1 | | |
~3000zl
| Ogłupiałe do reszty szofery!
Firma w sąsiedztwie bankrutuje. Zamiast wypłacić szoferom zaległości szef wpadł na pomysł obciążenia szoferów za spowodowane straty. Nie będę zdradzał szczegółów, ale szofry niewiedzące o niczym dostały komornicze wezwanie do zapłaty!
Zdradzę tylko, że chodziło o zwrot nadpłat, zwrot za uszkodzone mienie... Średnio szoferu MUSI wpłacić 10000zł. Sprawa dla szofera prawie nie do wygrania. Trudno firma bankrutuje, widocznie ktoś zdecydował wyciągnąć z niej co jeszcze się da.
Nie życzę wam tego, ale musicie wiedzieć, że bankrutujące firmy to nie tylko problem właściciela. Może pociągnąć resztę za sobą.
Uprzedzając głupawe komentarze, bez bardzo dobrego i perfekcyjnie przygotowanego prawnika podobnej sprawy nie wygrasz. Jesteście przegrani już na starcie. Forumowy bełkot nic nie znaczy, podobnie jak wy.
Miłego weekendu niedojdy w osikanych dresach. | 1 | | |
~BILL
| u Niemca robiłem 2 lata i za żądne pieniadze tam nie wróce. Dwulicowe świnie, które traktuja pracowników przedmiotowo. Jestes nic nieznaczacym numerem. | 1 | | |
~Gucio
| Dafik tak samo mógłbym zapytać :Dlaczego polskie firmy transportowe pozatrudniały kierowców z UA a swoich rodaków traktują o wiele gorzej?Moim zdaniem oprócz wynagrodzenia ważna jest atmosfera w pracy, podejście do pracownika (oczywiście to ma działać w dwie strony). Jak pracowałem w firmach z PL, to miałem takie nieszczęście, że zawsze było coś nie tak, a to za krótko w trasie, bo mógłbym jeszcze tydzień zostać, a to wymyślanie przepałów itp. Jakoś ten "wróg" Niemiec nigdy mnie nie zawołał i nie spytał, czemu w tym tygodniu auto spaliło 2 litry więcej (dodam, że nigdy żadnego pracodawcy nie okradłem, bo nie jestem złodziejem) , mało tego ten Niemiec zawsze wszystkim daje na święta (nie tylko) jakieś premie, a przecież nie musi. Robię swoją robotę i nie ma problemu. Może w PL miałem pecha i tak trafiałem, ale szybko zniechęcili mnie do siebie przewoźnicy z PL. Czy nie chciałbym pracować dla Polaka pewnie, że tak, ale nikt mi nie da takich warunków i wszystkiego na papierze. | 1 | | |
~3000zl
| Ukraińcy też nie chcą jechać do Niemca.
Powtórzę co mówią:
Za 100 euro więcej nie będzie robił dwa razy więcej, dojeżdżał dwa razy dalej i rozumiał dwa razy mniej a za wszystko płacił dwa razy więcej.
Cieszą się że wyjeżdżacie. Robicie dla nich miejsce.
Jedno mogę wam zagwarantować. Łatwo Ukrainy się nie pozbędziecie.
Obstawiam, że z kilka lat polski szofer kojarzyć się będzie wszystkim jedynie z problemami.
Bezrobocie czeka.
Przecież wy nie nadajecie się do innej pracy. Zapomnieliście o tym?
Nikt ciebie nie weźmie nawet na budowę. Po co?
Wysłuchiwać, że mało?
Po to żebyś buntował załogę?
Wylecisz z kabiny, rozpocznie się twój upadek szoferu.
Będziecie błagać polskich pracodawców o pracę.
Pamiętajcie kim jesteście, bo wielu już zapomniało.
To było twoje pięć minut.
Pilnuj się szoferu. | | | |
~3000zl
| Jak pracodawco chcesz podziękować szoferowi za kontrole, przekaż odpowiednim organom logi z gps auta szofera wraz z danymi z karty kierowcy. Wskażesz i udowodnisz używając homologowanego uradzenia pomiarowego gdzie szofer rażąco złamał przepisy ruchu drogowego.
61km/h w terenie zabudowanym wystarczy. Znajdziesz i udowodnisz dziesiątki podobnych sytuacji.
Głąb straci prawo jazdy w minutę.
Milczeć szofery.
Jesteście przegrane już na stracie. To tylko mała próbka co można z wami zrobić. | 2 | | |
~3000zl
| Mozę akurat jakiś pracodawca przeczyta i podziękuje wam w taki sposób :} | 2 | | |
~3000zl
| Nic nie możecie szofery, przypominam wam o tym, bo wielu już ZAPOMNIAŁO! | 2 | | |
~skg dk
| 3000zl ja ciebie rozumiem bo takie dziady jak sa w pl kierowczynami to sie w innych krajach nie nadaja do niczego mam na mysli swoja firme w ch giezendanner transport AG mialby wozic kontenery chemiczne w intermodalu sam je ladowac dzwigiem, jechac do klienta rozladowac pompa lub kompresor albo TDI i jeczcze komunikowac sie ze szwajcarskim dyspozytorem w dialekcie i wozic to po gorach dmc 44t, a stare kontenery nie maja falochronow w srodku a ladunek nieraz 28000 kg to 99% z tych leszczy osrana po przejechaniu 1 km a na et pelne kozaczenie | 2 | | |
~3000zl
| Większość z nich nie ukończyła nawet szkoły średniej, Umiejętności też poniżej średnich.
Za to wymagania co do zarobków grubo powyżej średniej !
Szoferu zarabiasz tak jak wycenił cię rynek. Czyli coraz mniej. | 2 | | |
~ja tu tyko na chwile
| Dobre masz te teksty 3000 | 2 | | |
~ja tu tyko na chwile
| Brak średniego wykształcenia to prawda, mało jest co najmniej po zawodówce, ale tu nie wykształcenie się liczy, tylko chęci do pracy, zaangażowanie. | 2 | | |
~ja tu tyko na chwile
| Z tym homologowanym urządzeniem to już jednak trochę cię poniosło :D :D | 2 | | |