ID: 247871
Mini Heavy Miniszewski
ID: 247871
ID: 247871
Jak wygląda tam praca? realne zarobki i zjazdy do domu? Sprzet widze że świeży
Jak wygląda tam praca? realne zarobki i zjazdy do domu? Sprzet widze że świeży
Posty (11)
reandy
| jak w temacie... | |||
~XXXXX | Nowe auta dostaja przy*sy. Praca nie poukladana. Wyplata czesto nie na czas a auta naprawiane tak zeby wypchnac w poniedzialek z bazy. Wynagrodzenie wysokie jak na Kutno i okolice mimo tego wielu z okolicy nie pcha sie do pracy. Ciekawe czemu? Bardzo czesto ladunki zbyt wysokie lub za ciezkie a firma wie co mozna a co nie. Jaka kolwiek odmowa podjecia ladunku to telefony od szefa i pieprzenie opowiesci gownianej tresci. Nie polecam bo szkoda nerw i zdrowia. Jest kilka firm w Polsce zajmujacych sie transportem ponad normatywnym w szczegolnosci aut ciezarowych placace nie mniej niz Mini Heavy ale jezdzace na legalu i przynajmniej kierowcy nie musza martwic sie podczas kontroli w Niemczech. Podsumowujac Firm a syf z szefem dowartosciowujacym sie mercedesem za ponad 300tys zl placacym czesto nie na czas i pieprzacym bajki ktore kierowcy maja lykac jak mlode pelikany. Nie polecam Pracowalem i byla to strata mojego czasu i zdrowia. | |||
~Mmmm | To jakie są wg ciebie lepsze firmy? | |||
~XXXXX | ATF MarTrans Poszu kaj a znajdziesz jesli kreci Cie jezdzenie tego typu zestawami | |||
LukasDE
| W pełni zgadzam się z opinią XXXXX. Przed rozpoczęciem pracy w Mini Heavy ustaliłem stawkę minimalnego wynagrodzenia liczonego za dniówki. Niestety przy pierwszej wypłacie okazało się, że słowem szefa można sobie tyłek wytrzeć i z obiecanych 400 zł/dzień otrzymałem 325 zł/dzień. Ponadto obiecywano mi, że będę w domu najpóźniej w piątki popołudniu, ale jak się później okazało standardem jest praca w soboty i powroty na bazę w sobotę późnym popołudniem. Przy okazji rozliczenia miesiąca okazało się, że wynagrodzenie zależne jest również od ilości przejechanych kilometrów, a minimum wynosi 12. 000 km miesięcznie i jak to mawia właściciel, kierowca musi mieć cały czas prawą nogę wyprostowaną, gaz w podłodze i 90 km/h na blacie. Praktycznie wszystkie ładunki są ponadnormatywne, ale kierowca jest obowiązany jeździć bez wymaganych pozwoleń zarówno w Polsce, jak również w innych państwach UE. Samochody są w różnym stanie technicznym, jednakże często mają wiele drobnych usterek, które naprawiane są na szybko, aby tylko wypchnąć auto za bramę. Jeden z kierowców przez 3 tygodnie jeździł z nie działającym Webasto, gdy na zewnątrz była minusowa temperatura i nikt się tym nie przejmował. Praca w zimnie, deszczu, śniegu, brudzie... W firmie panuje paskudna atmosfera, rotacja kierowców i pracowników jest bardzo duża, bo mało kto jest gotów zaakceptować relację ja Pan, ty niewolnik. Kolejny dziad trans, któremu transport się nie opłaca, a mimo to dokupowane są nowe zestawy... Szczerze odradzam każdemu, kto chce spróbować szczęścia w tej firmie, szkoda nerwów i czasu. | |||
~Olo | Wielkie dzięki za info. Ostro się reklamują, tak myślałem, że może być nieciekawie. Omijamy szeeeeeeeerokim łukiem. ; ) | |||
~xxx | koledzy przesiadzcie sie na kontener to nie bedziecie mieli takich problemow... praca wymaga myslenia przy zaladunku jak widac nie dla kazdego. Szef do dogadania na pieniadze tez nie narzekam | |||
~asdfda | Kasę idzie tu zarobić i to calkiem dobrą, auta spoko - wygoda na trasie jest. Chłopaki z biura zawsze pomocni. Kontakt z szefem również spoko | |||
~uciekać stąd | Nic się nie zmieniło, auta naprawiane na trytytkach, spawanie elementów które nadają się do wymiany. Auta z pozoru ładne, ale w środku choinka. Zmarnowany czas i pieniądze które miały być inne. Aha.. przerzutów w ujj i jeszcze trochę. | |||
~Maro | Panowie coś się zmieniło w kwestii warunków i komfortu pracy? | |||
~Maro | Duża troska o budowanie wizerunku i reklama na FB, prestiżowe nagrody nijak się maja do agresywnej działalności właściciela na parkingach i załadunkach w sprawie agitacji kierowców do pracy i pięknie malowanego obrazu firmy przez właściciela |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.