ID: 247683
W Polsce transport się opłaca
ID: 247683
ID: 247683
Liczba nowych firm z kapitałem zagranicznym rejestrowanych w Polsce jest w tym roku rekordowa. Główne PKD tych działalności to transport drogowy towarów. Według Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczej na polskim rynku pojawiło się do czerwca 2019 roku 296 zagranicznych przedsiębiorstw z branży transportowej. Kilkadziesiąt z nich to biznesy z Ukrainy, a przynajmniej kilkanaście z Białorusi.
Liczba nowych firm z kapitałem zagranicznym rejestrowanych w Polsce jest w tym roku rekordowa. Główne PKD tych działalności to transport drogowy towarów. Według Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczej na polskim rynku pojawiło się do czerwca 2019 roku 296 zagranicznych przedsiębiorstw z branży transportowej. Kilkadziesiąt z nich to biznesy z Ukrainy, a przynajmniej kilkanaście z Białorusi.
~etransport.pl
Posty (22)
~Gienio dostawca kebaba | ... ale nie kierowcom. | 1 | ||
~Sancho Pancho | Dokładnie gienio. Słyszałem że BOSSAKI chcieli rejestrowac firmy zagranicą. Co się stało że nie poszli :) Bo 2800 euro odtraca prawie 1000 euro na ZUS y i podatki :) BOSSAKI zawsze tylko szczekają | 1 | ||
~Pajda | Transport się opłacał do początku lat 2000, potem to już syf i kiła. Polacy już zmądrzeli. Ciekawe kiedy Ukraina, Bułgaria czy Rumunia pójdzie po rozum do głowy. | |||
~bary | Mądre Państwo chroni swój rynek co nie dotyczy Polski. Dzisiaj się cieszą że obce firmy przenoszą swoje siedziby jutro będzie płacz. Tolerowac można uczciwą konkurencję a tu o takiej nie ma mowy. Zresxta czym jest "pozyskiwanie tańszego paliwa", "tańszech pracowników". Może wrócimy do starych czasów i pozwolimy gościom na dodatkowe zbiorniki taki po 3-5 tys. litrow. Polak przed szkoda i po szkodzie głupi. | 1 | ||
~Gucio | Czyli wychodzi na to, że wcale nie jesteśmy tacy mocni i Nasze firmy się będą zamykać, a w to miejsce wschód otwiera swoje oddziały w PL, tak jak słynna Girteka, baza LT, PL, D i jak z nimi konkurować?Jaką szanse przebicia ma średni przewoźnik z takim gigantem?O to walczą właśnie Francuzi bronią swojego rynku pracy przed przewoźnikami ze wschodu. A jakby nie patrzeć to jeżeli wejdzie w życie PM w tej obecnej formie, to niestety ale wiele Naszych firm temu nie sprosta. | 1 | ||
~Pajda | ~bary myślisz, że mało jest firm co mają własne naczepy że zbiornikami 1 czy 2 tys. w naczepie? Nikt nigdy nie pozwalał na takie zbiorniki. Na zachodzie kary są za to akceptowalne. Kontroli też zresztą niema za dużo, trzeba mieć pecha jadąc nieoznaczona naczepa i koniem po 2tyg. kabotażu wpaść. Prędzej wpadnie niedo*y gamoń wyprzedzający na zakazie. I o to chodzi. Ja na CB na zakazie mówię jak się spieszysz lewy pas - droga jest twoja:) | |||
~Pajda | Na takie "specjalne" zestawy młodych idiotów się nie zatrudnia. | |||
~mlody drajver | na takie "specjalne" zestawy mlody nie pojdzie jezdzic bo ma mozg. potrzebny stary cap z prawdziwego zdarzenia drajver co to szefowi nawet jajka wyliże | |||
~Pajda | ~mlody drajver brawo TY. | |||
~Scania | Wroński to wróg nr. 1 Polskiego Kierowcy. | |||
~Gucio | Widać jak we Francji funkcjonują te związki zawodowe, wiedzą, że jak razem będą grać do jednej bramki to musi się coś zmienić i muszą rządzący się z nimi liczyć. U Nas każdy gra do swojej bramki, jedności wśród przewoźników nie ma, kierowców tym bardziej, a jak już jest coś praktycznie przyklepane, gdzie stoimy na pozycji przegranej wystąpi jakiś tam główny niby związkowiec w Radio lub TV i powie jak to ciężko pracują i jak się ostro w Brukseli biją, by Nasz transport kwitł. Nikt nie bierze pod uwagę, że straci na tym każdy, tylko jak zwykle " a jakoś to będzie". To tak jak z Naszymi piłkarzami, e czarny koń, z grupy wyjdą, reszta to leszcze, 3:0, a potem wszyscy śpiewają "Nic się nie stało... " | |||
~Jakko | W sumie najlepszy okres na strajk -i to był jesienią, następny może po nowym roku. Najgorszy okres jak wiadomo to święta i okres wakacyjny, urlopowy. Najlepszy to okres przed wszelakimi wyborami tak z 1/2 roku wcześniej. | |||
MANnalegalu
| Pany. ta branze doprowadzili do dna nie rumuny i bulgary. jeno przewozniki polskie. taka prawda. czy sie podoba czy nie... | |||
MANnalegalu
| Siedzi w temacie albo troche pojezdzil ten wie... ile sie zarabialo u guldena w latach 90... jakie byly stawki. a potem polskie bydlo zalalo rynek (600zl na umowie do opodatkowania choc na tarczkach czas wyjechany maks+kilkanascie tarczek za okno). romki i turki nic nowego nie wymyslily-oni tylko biora przyklad z polandu | |||
~dobry kolega | man ja w firmie jest jeden polak ujdzie jak dwoch trzeba byc czujnym a trzech i wiecej to trzeba spadac bo tylko syf i zla atmosfera powstaje | |||
~xthx | MANnalegalu masz racje to polskie psiewozniki do tego doprowadzili | |||
~jarek ogarek | litwini to najwięksi przemytnicy i złodzieje samochodów, to oni kradną w niemczech a policja wina obarcza polaków, litwa zyje ze złodziejstwa i reexportu do rosji gdyby nie to to bieda az piszczy | |||
~kompost z łysych | a jak w firmie jest ktoś taki jak dobry to szef musi się za portfel trzymać bo za chwilę będzie chciał rządzić | |||
~Transportowski | Transport się nie opłaca. | |||
~Pan fajera | ma sie dziadom nie oplacac. | |||
~Transportowski | Koledzy macie tyle do powiedzenia co ciec na bramie. | |||
Kawa6702
| Nic nie trwa wiecznie! IDĄ ZMIANY! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.