ID: 245534
Wynagrodzenie kierowcy międzynarodowego C+E
ID: 245534
ID: 245534
Pytanie o wynagrodzenie dla kierowcy.
Pytanie o wynagrodzenie dla kierowcy.
~Igor Nowicki*.174.176.249
*.174.176.249
Posty (36)
~Igor Nowicki | Faktycznie powinienem sprecyzować. Podane stawki są netto a firma z centralnej Polski, okolice Łodzi. Wiadomo że jeśli na Benelux to jedna trasa, wtedy w poniedziałek po rozładunku w Berlinie ładuje do Belgii, tam rozładunek w środę rano, następnie załadunek do Niemiec, późnej z Niemiec do Polski. | 1 | ||
~Ł ysy | O takie sprawy pytasz na etransport? To forum skupia parkingowych idiotów, którym całkowicie pomiedzało się w pustych głowach. Piszą o obligatoryjnych pieniądzach na poziomie 8-10 tyś zł. W realu zarabiają o 2, 5 tysiąca mniej. Tal wygląda realny świat. | 2 | ||
~Ł ysy | "pomieszało " | 2 | ||
~czapka TSNO | 200 zł dniówki w trasie to nawet nie jest 50 euro za 24 H w pracy | 1 | ||
~obi21 | Witam, kolego czapka jest napisane 200zł dniówki do tego podstawą 2000zl oraz premia | 1 | ||
~zcx | łysy idioto przecież to ty w swoich anonsach wypisujesz takie stawki. | 1 | ||
~Ł ysy | zcx. Śmieciu znowu kłamiesz. Płacę bardzo dobrze o dlatego dużo wymagam. Nie dla psa kiełbasa. | 2 | ||
~Ł ysy | "i dlatego " | 2 | ||
~Igor Nowicki | Łysy, w takim razie możesz podzielić się w jaki sposób ty wynagradzasz kierowców? | 1 | ||
~abc | Igor - przeczytaj posty Łysego - dwa razy, napisał Ci dobrze, stawka jaka proponujesz za takie wyjazdy jest przyzwoita. 2000zł + 600zł ( premia zawsze bedzie bo polski kierowca to elita swiatowa) = 2600 ; 22-23 dni=118zł + 200zł = 318zł. A teraz policz sobie koszty i zastanów sie czy warto pchac sie w transport. powodzenia. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Buchachachacha... glaca płaci bardzo dobrze... ale ciągle szuka kierowców. Z ryja ci w takim razie wali yełopie, że nikt u ciebie nie chce robić? | 1 | ||
~zcx | Ł ysy 2019-09-04 18:04:40 smardzew icki idioto poczytaj swoje anonse niczym nie odbiegają od tego co krytykujesz. dużo wymagasz i dlatego cały roik rotacja | 1 | ||
~kiermano | w TVN był program o filipińczykach jeżdżących ciężarówkami w PL firmie. dziennikarz gadał że jest im źle bo robią za 1000 euro miesięcznie zamiast za 3000 euro jak polscy kierowcy. masz odpowiedź ile trzeba płacić | 1 | ||
~świetlicowa | pięć i pół tysiąca to jest dobre płacenie według glacy - dziady tak mają | 1 | ||
PavelSPM
| ~Igor Nowicki Podstawa minimalna - 2250 zł. brutto (około 1634 zł. netto) za jeden etat (19-23 dni pracowniczych, 152-184 godzin pracy ("jazda" + "młotki"), zależy od miesiąca) co daje minimalną stawkę godzinową - 14. 8-12. 2 zł/h brutto (średnio około 10 zł/h netto). Dodatek za jedną godzine pracy w porze nocnej (8 godzin pomiędzy 21. 00 a 07. 00) - 20% stawki godzinowej (2. 5 zł. netto). Jedna godzina dyżuru/dyspozycji ("koperta") - 30%-60%-100% stawki godzinowej (3. 3-10 zł. netto, zależy od warunków) lub rekompensata jako czas wolny. Jedna nadgodzina pracy (powyżej 8 godzin) - 10 zł. plus 50% co daje około 15 zł. netto lub rekompensata jako czas wolny. Jedna nadgodzina pracy w porze nocnej, niedzielę, święto - 10 zł. plus 100% co daje okolo 20 zł. netto lub rekompensata jako czas wolny. Jedna godzina pracy za kabotaż, Milog, Loi Makron - stawka godzinowa odpowiedniego kraju (Milog - 9. 19 eur/h brutto, Lie Makron - 10. 03 eur/h brutto). Dobowa krajowa dieta - 75 zł. (30 zł. dieta plus 45 zł. ryczałt za nocleg w razie nieprzedłożenia rachunków za noclegi) zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS od 01. 03. 2013 r. Dobowa zagraniczna dieta - około 63-98 euro (270-420 zł. ) , zależnie od kraju docelowego (okolo 38-52 euro (160-220 zł. ) dieta plus około 25-50 euro (110-215 zł. ) ryczałt za nocleg (25% od limitu na nocleg) w razie nieprzedłożenia rachunków za nocleg) zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS od 01. 03. 2013 r. Rozliczenie wszystkiego z danych ewidencji (cyfrowa karta kierowcy) po fakcie w 1-miesięcznym okresie rozliczeniowym za zużyty miesiąc. | |||
~Ł ysy | Płacę i wymagam. Jak Pan Kieroffca okazuje się typowym parkingowym przygłupem, dziękuję za pracę i tyle. Czy jest sens przepychać się z kolesiami, których kwalifikacje zawodowe są na poziomie zerowym? Na rozmowie kwalifikacyjnej każdy jest The Best. Z czasem wychodzi głupota, lenistwo, wszawy charakter. Te słowa załatwiają sprawę :" dziękujemy panu. Nie spełnia pan naszych oczekiwań". Tylko tyle i aż tyle. | 2 | ||
~Ł ysy | zcx. Czyżbym ja cię skrzywdził? Co cię tak boli. | 2 | ||
~Ł ysy | Właśnie zlałem się na klawiaturę i idę spać ze swoim kotem | 1 | ||
~Pan Ordynator | Glaca nie płacisz i nie wymagasz. Jesteś tylko dziadem którego każdy zlewa. Czaisz przygłupie? | 1 | ||
~kierowca | Za jazdę Premiumką to trzeba dobrze płacić. | 1 | ||
~kierowca | Co może wymagać gość co jego tabor to Paryżanki, każdy normalny kierowca już wie z kim ma do czynienia i że szału nie będzie. | 1 | ||
~Ł ysy | Już się zaczynają jasełka. Przygłupy posuwają swoje prawdy absolutne. | 1 | ||
~Ł ysy | Sprzęt służy do zarabiania pieniędzy, a nie do podnoszenia ego panuff kieroffcuff. | 2 | ||
~Prorok | Lysol ile kosztuje cala Twoja firma razem z Twoja zona? Bo bym sobie kupil.. | 1 | ||
~Prorok | Sprzety oddam na zlom, a zone oddam Ci za dwa lata za free. Pasuje? | 1 | ||
~kiero wawa | Przestałem jeździć po unii, teraz wyłącznie krajówka stała linia, codziennie w domu. 50 groszy za kilometr i co dzień 680 km. Łatwo policzyć ze wyjdzie 7500-8000 do ręki. | 1 | ||
~Ł ysy | Dorian właśnie dotarł do Smardzewic. " Cza " kajak z wody zabierać. | 1 | ||
~Sancho Pancho | Kierowcy muszą dostać podwyżkę. Z 11 zł netto na 11. 50 zł netto. Przynajmniej :) za godzinę | 1 | ||
~Maniu | Autotransport na kraju 6-8 netto zagranica 8-10 system co weekend w domu. Oczywiscie na te pieniadze trzeba sie naza*ac jak kon. Odprowadzone od calosci oprocz diet | 1 | ||
~Gregor | Zaplata za godzine pracy a nie jakies składniki by obejść podatki. Diety ryczałty nie sa wynagrodzeniem. Pomyslcie kierowcy o urlopach, chorobowym, emeryturze. Kierowcy nie zgadzajcie się na inne formy zatrudnienia. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.