ID: 245185
Na polskim rynku pracy w najbliższych latach zabraknie 3–4 mln pracowników
ID: 245185
ID: 245185
Kryzys demograficzny wymusi na firmach wiele działań.
Kryzys demograficzny wymusi na firmach wiele działań.
~etransport.pl
Posty (144)
~Sancho Pancho | lekarza ! cukier się podniósł. | 1 | ||
~Gruby | Ciec z ochrony nie będzie udzielał mo rad. Znaj swoje miejsce chłopczyku | 1 | ||
~Mieciu | Wystarczy nieroby z KRUSu wygnać, gdzie to potrafią 4 gęby siedzieć na jednym KRUSie o składce 1000PLN na kwartał!!!No ale do tego potrzeba odwagi politycznej... (uprzedzam odpowiedzi: w standardowym a nawet większym niz średnie gospodarstwo rolne w 99% przypadków nawet kury nie spotkasz-więc co ci ludzie robia?) | 1 | ||
~Gruby | Prawdopodobnie dlatego ze obelgi przekracaja masę krytyczna. Trudno trzeba naucYc się pisac łagodniej do tych przyglupow | 1 | ||
~Sancho Pancho | będzie kryzys 2020 się zbliża :) | |||
~Janusz | W Polsce zostaną najlepsi Oby z łódki nie wypadli po 2 giej w nocy | |||
~Kiero | Śmiechu warte brakuje pracowników to ktoś dobrze płaci za te artykuły. | |||
~L ysy | Zawodowych trzymaczy kierownicy jest już za dużo, bezrobocie na wsi ciągle pogarsza sytuację, pensje co najwyżej będą teraz spadać w dół. Niestety tak jest jeśli pracowników jest więcej niż stanowisk pracy. Jaki trzeba być wiejskim tumanem żeby zrobić sobie dwu miesięczny kurs i myśleć że zostanie się milionerem. A jak przebywanie w budzie całymi miesiącami się nie podoba to nikt wam nie każe pracować w tej branży. Zapijaczine durnie | |||
~L ysy | Pora zrobić porządek z wiejskimi przyłączami kierownicy, część aut musi wypaść z obiegu, przez to ceny frachtów pójdą w górę i transport wreszcie zacznie się opłacać. Koniec z wieśniakami za kierownicą, koniec z tumanami nie znajacymi jezyka, koniec z chlaniem w miejscach publicznych takich jak parkingi, KONIEC ZAPIJACZONE MATOŁY, TO JUŻ WASZ KONIEC. | |||
~Pan Ordynator | Tak jest! Gumofilce muszą odejść! | |||
jacek-kuba
| łysy ośle jesteś tak prymitywny, że podróbą śmierdzisz na odległość. | |||
~pijaczek czesio | w dobrym momencie wszedlem napisze to jeszcze raz. Pracy jesg wbrod ale niestety 70 procent pracodawcow to oszusci panowie jesli traficie na takiego co sie czepia o byle co albo utnie chociaz zlotowke z naszych diet lub ryczltow nie podpisywac delegacij nie brac pieniedzy. zglaszac do PIP. dziadtrans musi ustapic miejsca prawdziwym przewoznikom. jeft ich za duzo. nas jest znikoma ilosc musimy sie cenic!!! glaca ma marzenia jego nie sluchac widzimy swiat realny on ma jakis swoj skorodowany pod siebie hahaa | |||
jacek-kuba
| Prawdziwy łysy ma swoje urojone wizje-ale ten to nędzna prymitywna podróba-dziada nie stać nawet na 1 własny nick | |||
~Gruby | Ty dobry jak to czytasz. W twojej firmie są żółte many? Nie jestes w norymberdze przypadkiem? | |||
~zcx | L ysy 2019-08-20 17:26:12 I pewnie nie miałeś na myśli swoich aut, bo ty wieki psiewoźnik jesteś i dlatego okrągły rok szukasz na swoje klamoty. prymitywny wiejski rozumek, prymitywny wiejski wpis. | |||
~L ysy | Wy jesteście prymitywami jeśli nie widzicie co się dzieje na rynku, potraficie tylko upić się na parkingu A potem krzyczeć że pracujecie 24h na dobę, do PIPu możecie zgłosić sami siebie, gdyż spożywania alkoholu w pracy jest przestępstwem, patologio. Proponuję iść zrobić ostatnie siku na koło waszego pana i wracać spać bo musicie wytrzeźwieć A wielu z Was rusza po "9 godzinnym odpoczynku" psy, gorzej niż psy | |||
~L ysy | Bo kim trzeba być żeby odpoczywać 9h na niebezpiecznym, zaszczanym parkingu w drugim końcu Europy, codziennie być gnanym i poniżanym, pracować po 15h dziennie i upijać się w miejscu publicznym będącym miejscem pracy należącym do pracodawcy. KIM? odpowiedź jest jedna. Polskim zawodowym trzymacze kierownicy któremu w normalnym życiu nie wyszło, zwykłą patologią nie znającą normalnego życia. Jesteście dnem i możecie tylko szczekać na tym forum | |||
~L ysy | Szerokośći : (; (: ( | |||
~Pan Ordynator | Te jakiś szofer ci kobite wyruchał yełopie? | |||
~dobry kolega | Gruby w mojej firmie sa biale many a przypadkiem jestem. kolo worms w de | |||
MARIUSZ1981
| Lysy ktoś cię skrzywdzić z kierowców że tak psioczysz??? Jedno jest pewne przesiew jest konieczny w tej branży wśród pseudo firm jak i kierowców. | |||
~Jam | Za kilka lat mamy dogonic szwajcarie, więc nie stresować się | |||
~Jam | Oczywiscie piszę o kwestiach gospodarczych | |||
~zcx | L ysy 2019-08-20 18:44:51 skoro wypisujesz takie głupoty to jedynym który nie widzi jesteś ty. | |||
~zcx | lysy jakim trzeba byc ponadprzeciętnie narcystycznym by wypisując o wypadaniu z obiegu nie brać siebie pod uwagę. | |||
~takijeden | Nie dziwie sie ze wkrotce zabraknie rak do pracy w PL. Bo trzeba byc nieprzecietnym durniem zeby dawac sie dymac pracujac na zasilki dla patologii. Wiadomo ze bogactwo i dobrobyt to pochodne pracy a nie zasilkow | |||
~dobry kolega | Jam kiedy polska ma dogonic szwajcarie jak ma cala energetyke przestarzala oparta na weglu? np. to tylko pierwsza bariera druga podatki w ch place podatek dochodowy 3, 1% w pl od 18 do 31% plus panstwo podnosi caly czas podatki postednie vat w pl 23% a w ch 9% to sa bariery nie do przebicia plus innowacje i patenty szwajcaria swiatowa czolowka polska ogon na swiecie | |||
Ł ysy
| L ysy. Mógłbyś wszystko to co wyżej, wyszczekać pod swoim nickiem? | |||
Ł ysy
| Czesio pijaczek. Pracy jest tak dużo, że auta zaczynają stawać z braku ładunków. Już pizzę wozi się za min 6000zł. Kelnerzy na napiwkach wychodzą 1000zł za dzień. Cieć ma 4 tysie. Spawacz osiem, budowlaniec min sześć. Jak widać, coś się zmienia. Nie wiadomo tylko czy świat się zmienia, czy w pustych pałach obwody płoną? | |||
~kompost z łysych | Budownictwo też było oparte na betonie dopóki ten beton nie wyjechał owiec pasać u śwajcara |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.