ID: 241763
13 600 km w ciągu 16 dni. Pierwsza ciężarówka z Chin dotarła do Hiszpanii
ID: 241763
ID: 241763
CEVA Logistics rozszerzyła zakres usług przewozowych między Chinami a Europą, po udanym pierwszym w historii przejeździe TIR-a z Chin do Polski pod koniec ubiegłego roku.
CEVA Logistics rozszerzyła zakres usług przewozowych między Chinami a Europą, po udanym pierwszym w historii przejeździe TIR-a z Chin do Polski pod koniec ubiegłego roku.
~etransport.pl
Posty (36)
~Tomek | Jaki szacuc. Trzeba mieć najeb... Żeby jechać 16 dni do Chin, o ile nie ma żadnych przymusowych postojów. Tam załadunek i powrót tyle samo czasu. | |||
~Głos rozsądku | I ten dumping socjalny przejechał przez łunię??? 6 weekendow w budzie. | |||
~fryc | ~Marek 2019-04-06 18:44:52Frycku dobrze Hugo Boss napisał!!bo kuma temat a ty jesteś tylko zwykłym fryckiem bez pojęcia!!! Goowno kuma nie temat Pawelku. | |||
~-4% | 6weekendów, to chyba uchodźca jakiś. Uchodzi za de*ila:-D | |||
~fryc | 16 dni tumany to raptem dwa weekendy w trasie. | |||
~rtttttt | średnio 850 km na dzień na tej trasie nie realne, oczywiście legalnie | |||
~kiero | ~rtttttt a gdzie ty wyczytałeś że był tylko jeden ierowca? ?? 850 km dziennie dla podwójnej obsady to żaden wyczyn... | |||
~gość | No i polskie jełopy zauważcie, że Chińczyk jest niewybredny, bo turla się w niskiej kabinie. A wam Premiumki nie pasiły. Oj porobiło się, oj porobiło się. Idzie nowe, oj idzie nowe. | |||
~kierowca | 2019-04-06 21:35:13 Dla Chińczyka to duża kabina, bo tam średni wzrost to 165cm, idealny wzrost na robotę na lorę. | |||
~Robert | Hugo jak transpot stali to wiadomo kolej jak elektroniki to wiafomo samolot ale jak wlasnie wioza te ciuchy lub te chinskie badziewia to na kolach najlepiej sie oplaca bo kontener na statku plynie ponad miesiac | 1 | ||
~Z telefonu | Widziałem to na trasie. Daf 85 cf, zdezelowany na wszystkie możliwe strony, ale trzeba przyznać, szedł jak przecinak | 1 | ||
~Nowy | A magnes był gorący od zakładania, 850 km na podwójnej po autostradzie to nie wyczyn ale nie mogę doszukać się autostrad na wschodzie | -1 | ||
~lajkonik | ludzie połapali się że instalują programy szpiegujące po smartfonach to wysyłają teraz ciężarówki przez cały kontynent żeby szpiegowały dla nich | -1 | ||
Pchela187
| + i - : + dużo szybciej niż transport morski, a - koszty jakie ponośi przedsiębiorca. | -1 | ||
~fryc | Za koszty placi i tak ostatecznie klient. | |||
~Janusz | Trzeba mieć na*e żeby walić miesiąc w zelazie tomuś hahaha | |||
~fryc | Sprzedawca opierdzieli kurteczki z wiosennej kolekcji 2 tygodnie szybciej od konkurencji. Zarobi napewno. | |||
~fryc | Janusz pilnuj żony lepiej. | |||
~Janusz | Nie mam pajacu hahaha Agresja na et? | |||
~Janusz | Fryc haj hitla:-) | |||
btk
| Z granicy chińskiej do Madrytu jest ok 8000km to z kad te 13600km | -1 | ||
~DAFIK | 13600km w 16 Dni? To ile jechał na magnesie? | |||
~Palyszek | to kiedy można ruszać na te Chiny z Polski są ładunki czy jeszcze nie | |||
~Fiolet | 16 dni z Chin do Hiszpanii no niezły kozak, dajcie mu teraz z 48 godzin snu po koksie jaki zarzywał a co na to BAG, i reszta milicyjnej zachodniej bandy. Impulsator tak namagnesowany że śruby 12 mm z asfaltu zbierał. I jeszcze takie kr*ynizmy w wiadomościach podają. | |||
~fryc | Fiolet ty słyszał kiedy o podwójnej obsadzie? | |||
~Korektor | Ale z was są idioci. Od kiedy AETR obowiązuje w Chinach czy innym Kazachstanie? Przepisy tego chińczyka zaczęły obowiązywać pewnie dopiero od polskiej granicy czyli po wjechaniu do Unii. Glaby | |||
~Jan | To żaden wyczyn, Rosjanie na kierunku do Chin czy Władywostoku robią ponad 10 tys km w jedną stronę, w pół roku pokonują 100 tys km, średnia na dzień wynosi ok 800 km. | |||
~Z telefonu | Rosja podpisała konwencję Aetr, o ile się nie mylę KZ również | |||
~Jan | Z Moskwy do Władywostoku jeden kierowca jedzie średnio 11 dni, kierowcy z firmy Trasko robią trasy od Chin po Europę Zachodnią, oczywiście większość ładunku zostaje w Rosji. | |||
PavelSPM
| Mapa Unii Europejskiej oraz krajów sygnatariuszy umowy AETR oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EEA) : 1. Kraje Unii Europejskiej - Austria, Belgia, Bułgaria, Cypr, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Polska, Portugalia, Republika Czech, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy. 2. Kraje AETR - Albania, Andora, Armenia, Azerbejdżan, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Kazachstan, Lichtenstein, Macedonia, Mołdawia, Rosja, Serbia i Czarnogóra, Turcja, Turkmenistan, Ukraina, Uzbekistan. 3. Kraje EEA - Wszystkie kraje UE oraz Islandia, Lichtenstein, Norwegia. Uwaga: Szwajcaria nie jest państwem UE. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.