ID: 241716
Totalna przegrana europejskiego transportu drogowego w Parlamencie Europejskim
ID: 241716
ID: 241716
Grupa wyszehradzka okazała się fikcją. Sprawozdanie Parlamentu w sprawie Pakietu Mobilności w bardzo niekorzystnym dla nas kształcie zostało przyjęte.
Grupa wyszehradzka okazała się fikcją. Sprawozdanie Parlamentu w sprawie Pakietu Mobilności w bardzo niekorzystnym dla nas kształcie zostało przyjęte.
~etransport.pl
Posty (145)
~Ngine | Zesr ała się bida i płacze. | |||
~Grzegorz | Bardzo dobrze. . bravo | |||
~Madmax | Nginie biedny to ty jesteś. Umysłowo. | |||
~Madmax | Grzegorz. Brawo co? Że wszystkim będzie się trudniej pracować? Że wszystko jest coraz bardziej zawiłe i skomplikowane?? Typowy polski być z ciebie. Naśmiewać z kogoś nieszczęścia. nie martw się. Na kierowcach to się też odbije. | |||
~Madmax | Buc. I... ta. D... il. | |||
~Grzegorz | Madmax masz pojęcie o czym piszesz. Kto zniszczył stawki w Unii tacy jak ty? . Francuz jeździł po cenie litra paliwa za km. Dziś nie ma szans z wami elitą transportu. Nabraliscie samochodów nie myśląc o jutrze. Trzeba było się dostosować do cen unijnych za km i tak trzymac.. Mniej aut płacić kierowcą i jest OK. Zasłużyli na to przewoźnicy sami na to pracowali od wejścia UE | 1 | ||
~kierowca | No coż "Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka". Dobra passa kiedyś się kończy. | |||
~dobry kolega | Dziady nie beda wozic towaru po ue kierowcy nie beda zarabiac a podobno w pl same podwyzki i nikt bez 10 z przodu nie wsiada do budy eh bajkopisarze parkingowi | |||
~Wielki Szu | Wróciłem właśnie z ryb i czytam same dobre wieści. Na pohybel polskim szubrawcom. | |||
~to ja Wiesiek | Kończy się koczowanie tygodniami w budzie. System 2/2 na przerzutach i będzie zgodnie z przepisami. Albo kółka z PL. | 1 | ||
~Wielki Szu | Były czasy ze szofery ze starej unii nie wozili kanapek ze sobą. Wszyscy stołowali się w knajpach. Od kiedy wpuszczono trzode chlewną w gumofilcach na salony wszystko się posypało. Belgijski i francuski transport leży na obu łopatkach. Tak dziady. Zaoliwione kanały i klepiska. Tyle po was zostanie. | |||
~to ja Wiesiek | Trzy dni kabotażu i 60 dni przerwy. Raz na 4 tygodnie auto ma wracać do Polski. Jeżeli kierowca więcej przebywa na terenie np. Niemiec, umowa niemiecka. Jak tam dziadostwo przerzutowe się czuje? Trzeba firmę zarejestrować w kraju, w którym się wykonuje robotę i płacić według tamtejszego prawa. | 1 | ||
~to ja Wiesiek | Jeszcze jedno kierowca który wykonuje większość pracy w danym kraju, podlega tamtejszej inspekcji pracy. | 1 | ||
~Transportowski | Głupi Szu już chodzi łowić ryby, niedługo będzie zbierał szczaw i mirabelki. | |||
~Asdf | No to ukry już na pewno spie.. ola od dziadów do Niemca. | |||
~987 | Wschodnioeuropejscy przewoźnicy przyzwyczajeni do zarabiania w zachodnioeuropejskic h stawkach nagle będą musieli dać jakieś minimum wynagrodzenia i warunkow pracy zachodnioeuropejskic h. Katastrofa, jak tak można! To nienormalne dla ludzi wywodzących się z dzikiego kapitalizmu. A na WP artykuł że "cofamy się o 20lat" jak widać propaganda wiecznie żywa. | |||
~BORYS | POLAK JEST ZA BARDZO ŁAPCZLIWY, COŚ POPUSZCŻĄ TO NIE MOŻNA MIEĆ 5-6 SAMOCHODÓW TYLKO ODRAZU 200 DOBRZE ŻE UKRUCAJĄ ŁAŃCUSZKA... TERAZ TO BEDZIE 3. 000 Z PSIODU:D | |||
~Robert | Co to za platformerskie bekotanie tej pani pseudo poslanki, brak konkretow tylko standardowa szpila w polski rzad, tym razem w ministra Adamczyka | |||
~!!!iiii | Wiesiek jak nazywa się inspekcja pracy w Niemczech lub Francji. Wydaje się, że takich instytucji tam brak. Coś się nie podoba to prawnik i sąd za to najpierw trzeba zapłacić. To u nas relikt PRL inspekcja pracy lata na każdy bezpodstawny głupi donos bez konsekwencji dla sygnalisty. A jeśli chodzi o sprawę to najbardziej odbije się to na szarym kierowcy ostatni w łańcuchu transportowym. Będzie szybsze parcie na Terminale cross dock przy granicy i ciężarówki autonomiczne. Będzie bój o robotę na kraju a tu te przepisy nie sięgają. | |||
~Wielki Szu | Ł ysy ma lub będzie miał wizytę pip u siebie na klepisku. Sprawa jest wedle ryczałtu normatywnego. Nikt nie zna takiego pojęcia poza ł ysym. | |||
~Wielki Szu | Kiedy wszystko wróci na swoje tory to zachodnie firmy będą również jeździć do Polski. Przywiazą ładunek i zabiorą import do swojego kraju. Oj ciasno się zrobi polskim dziadtransom. Oczywiście w tirach zachodnich firm będą polscy Panowie Szoferowie śmigać za godziwą zapłatę. 3000 tyś euro będzie standardem. Proszę nie mylić z Ruskim standardem. | 1 | ||
negro_
| jesli w końcu uda im się te przepisy wprowadzić w życie to najbardziej dostaną po głowie kierowcy, 2/3 firm padnie, a te co zostaną obniżą kierowcom stawki o 25 % conajmniej, nikt nie będzie płacił zachodnich stawek kierowcy za jazde na jeden wykend na zachód bo po prostu nie będzie z czego, a większośc firm upadnie no bo dla ilu wystarczy towaru z Polski i do polski? każdy kto choć trochę wie o co chodzi w tym biznesie wie że tak będzie, także powodzenia, cieszcie się dalej de, bile | -1 | ||
~Transportowski | Głupi Szu już napisał swój wirtualny scenariusz, przygłupie idź łowić ryby i szykuj się na wykopki kartofli, o zbieraniu szczawiu i mirabelek już nie wspomnę. | |||
Ł ysy
| Jednak polski kierowca głupi jest. | -1 | ||
~to ja Wiesiek | Wykrzyknik sprawdź sobie co to jest DDTEFP we Francji, Gewerbeaufsicht w Niemczech. To są chyba odpowiedniki naszej inspekcji pracy. A francuska ma jeszcze większe uprawnienia od naszej, nazywają ich żandarmami prawa pracy. | 2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.