ID: 240287
Kierowcy żądając większych pieniędzy podcinają gałąź, na której siedzą...
ID: 240287
ID: 240287
Przedstawiamy jeden z wpisów jaki w ciągu ostatnich dni pojawił się na naszym forum. Każdy ma prawo przedstawić swoje zdanie, każdy może się wypowiedzieć. Podrzucamy więc temat zachęcając do merytorycznej dyskusji.
Przedstawiamy jeden z wpisów jaki w ciągu ostatnich dni pojawił się na naszym forum. Każdy ma prawo przedstawić swoje zdanie, każdy może się wypowiedzieć. Podrzucamy więc temat zachęcając do merytorycznej dyskusji.
~etransport.pl
Posty (409)
silwio
| ~paweł... jak ci ciężko za kółkiem, to idź do łopaty... nie becz tutaj... | -1 | ||
~Stary. | Niech sie zglosi do WOŚP. tam mu pomogą | |||
~Ronin | Silwio dziadu nie obrazaj ludzi :) | |||
~Haha | Sami wykształceni ludzie się tu wypowiadają:) A jak navi braknie to ciemnogród do domu nie potrafi wrócić ale ciągle zarobki małe. | |||
~Mirek | Autor, czyli przewoźnik. Mógłby sobie chociaż nazwę darować BMWX6. Pije Wino i *li. Ale Po alkoholu włącza się. A Co do biedronki, to niech siedzą 24 godz. (pauza 9, 11, ale niech siedzaZa kasa) to wtedy można porównać. | |||
kamazista007
| 3. 4 to banda de*ili którzy nie wiedzą do czego połowa klawiszy w samochodzie służy, od siebie nie potrafią dać nic, nawi się *... to płacz bo wg mapy czy znaków nie da rady nawet biedak autostrada jechać, wymagania z miesiąca na miesiąc wyższe a szacunku do pracy zero, przy samochodach nie robi nic, nawet żarówki nie wymieni, weekendy wolne, w nocy nie pojedzie 7 z przodu musi być i ciągle płacz. dostaniesz nowy samochód to nawet na słowo dziękuje nie stać? cmr nawet nie potrafi wypisać a później płacz na drodze jak dostanie mandat bo nie wpisali mu nr auta na załadunku i on za to musi płacić. to się kiedyś skończy, i to jeszcze za Waszej kadencji... 8230;. zapamiętaj sobie człowieku zarabiasz 3 razy więcej niż szefowi zostaje z samochodu więc doceń chociaż trochę to co masz ! | |||
~Ronin | Kamazista czasy komuny juz mineły :) szukaj jelenie z ukrainy i watpie ze u Ciebie bedzie robił :) | |||
~Ronin | Zarabiasz 3 razy więcej niz szefowi zostaje. HAHAHAA. | |||
~Janusz | Skoro 3x więcej zarabiamy to gdzie najniższej 10. 5 tysiąca? 3. 800-4. 500 w biedronce jako magazynier 8 godzin dziennie. | |||
~Tonieja | Transport się niepłaca? Firma z Lubuskiego. Przychody ponad 90 mln złotych. Zysk prawie 18 mln. Za rok 2017. Rok wxześniej było mniej zysku przy podobnych przychodach. Tacho na maxa. Prawie codziennie rozładunek załadunek, najczęściej ręcznym paleciakiem. Dodatkowo firma każe kierowcom podpisywać fałszywki o pobraniu zaliczek na delegację, a to przecież czysty zysk bez podatku gdyż idzie w koszty. W sumie zysk ponad 20 mln. Firma wystawiła nowy biurowiec. Ciekawe czy piękne fasady i wnętrza wpłyną pozytywnie na wzrost przychodów. Podkarpackie. Przychody prawie 60 mln, a zysk prawie 5 mln za 2017. Obciążenia za paliwo i trasy bez pytania czy może droga zamknięta czy zakazy. W 2018 będzie mniej zysku - masowo się zwalnialiśmy. Obecnie firma szuka tylko ukr. RZiS obu firm do sprawdzenia w Monitorze Polskim, albo poszukać kopii w interecie. | |||
~Wielki Szu | Etransport to już w tej chwili rownia pochyla. Portal 40 ton jest merytoryczny. Portal etransport kieruje się hasłem- Fikcja jest wykładnikiem prawdy. Tak etransport niech trzyma. Na kursie i na ścieżce jak tupolew pod Smoleńskiem. | |||
~Tonieja | Nigdy nie jest tak jak było. Nie jestem wróżem. Nikt nie zna przyszłości. Masowa jazda transportu na gigantycznej dźwigni finansowej musi skończyć się przegrzaniem koniunktury. Ale kiedy? Nie wiem, ale z obserwacji wnioskuję, że nie dalej jak za 3, 4 lata to pierdyknie. Widać to po kowchozach które masowo likwidują własny transport i szukają jeleni na umoczenie kapitału w sprzęcie i długach, już od roku 2017. Przykładem niech będzie xpo (nie potrafię tej nazwy wpisać dużymi). | |||
~Ronin | Każdy obraża każdego. Przwewoznicy wyzywaja kiero i odwrotnie. A gdzie jest admin??? | |||
~!!!iiii | Ronin masz rację jakoś nie przeczytałem tu żadnej merytorycznej wypowiedzi. Tonieja są jeszcze 2 duże niemieckie firmy, które zapowiedziały zmniejszenie taboru o ok 300 zestawów każda. Drużyna czerwonych RR z pod Cottbus już chce kierowcą wciskać składy na własną niemiecką działalność. | |||
~Tonieja | O tym właśnie piszę. Duzi się boją, a mali gotowi są ryzykować. Koszt kapitałowy nowego zestawu pod spedycją może obecnie sięgać nawet 250 tyś. euro. Kto chętny na takie utopienie kasy, jeśli niedługo może nie być rentowny, a za 4 lata nowa norma euro7 i gigantyczna utrata wartości auta za prawie pół bańki? PS. Jestew nazistą gramatycznym i celownik liczby mnogiej rzeczownika rodzaju męskiego powinien mieć końcówkę -om. | |||
~Tonieja | Sorki za literówki, ale piszę na małym szajsungu. | |||
~Tonieja | Z kim piję na parkingu? Z kierowcą. Komu szef winien zapłatę za ciężką robote? Kierowcom i mechanikom. Hehehe | |||
~!!!iiii | Dziś popyt na nowe ciężarówki nie wynika z podaży tylko z wprowadzenie nowego tacho. Naczepy już wyhamowały a po wakacjach to samo będzie z ciężarówkami. | |||
~Milicja | ~!!!iiii popyt na nowe auta mają firmy które się rozwijają, | |||
~weteran | Niektore przyglupy pisza ze praca kierowcy to ciezka praca to niech ida na budowe albo np do kopalni to wtedy braknie jm okreslenia ciezkiej pracy. praca kierowcy w dzisiejszej technologi to luzik. co byscie powiedzieli na prace kierowcy w latach np 70 -tych czy nawet 80-tych. aby wam ulzyc w tej ciezkiej pracy pracuja madrzy ludzie nad autonomia | |||
~Str | Taka bieda w transporcie ze autor textu nazwał się BMWX6... dajcie zarobić na lepsze auto koledzy... dziękuje | |||
~fryc | weteran żaden kiero w Biedronce 8 godzin nie wytrzyma. Na kolanach do dziadtransa wróci. | 1 | ||
żałosne
| tylko pracownik w biedronce wypracowuje swoje godziny w miesiącu i ma święty spokój a kierowca planowanie , dbałość o powierzony zestaw i towar i godziny wyrabia w 2 tygodnie nad stan godzin co zwykły pracownik w miesiąc, nie ma płacone za nadgodziny i godziny nocne. pozdrawiam autora wspaniałego wpisu. | |||
~Pan Ordynator | weteran, też uważam że obecnie praca kierowcy, jest wiele łatwiejsza niż lata temu. Często zadaję więc sobie pytanie, dlaczego te szofery teraz takie delikutaśne są? | |||
~Tonieja | Ciężka praca to nie tylko pot. 15 godzin. Stres. Gonienie na fixa. Problemy z parkingami. Mandaty po stronie kierowcy nawet jak nie z jego winy. Złodzieje i bandyci na parkingach. Turyści w drodze na wyspy. Dojazdy do firm często zastawione osobówkami i bez nawrotki. Przemądrzałe lemingi w roli spedytorów. Tankowanie w Dunkierce lub Calais w drodze na wyspy. Pauza w dzień przy 40-u stopniach i jazda całą noc. Kary finansowe u klientów za zły kolor kamizelki. Na budowie dużo wypadków i są kary, ale praca do 12 godzin. Też są kary ale np. za alkohol lub BHP. W budowlance najgorsza jest pogoda i niepewność czy napewno zapłacą. Wiem bo robiłem. | |||
silwio
| Ciota82 swoje brednie wciska... tylko tyle głąb potrafi... ~!!!iiii/Tonieja ... tutejsze forumowe głąby, mają swój pogląd na świat... parkingowy.. | -1 | ||
~!!!iiii | Ja nie pojmuje dlaczego kierowcy tkwią w tym zawodzie i skoro tak dużo godzin pracują to do sądu pracy i wyciągać kasę za nadgodziny czy może wydaje się wam, że tyle pracujecie a w rzeczywistości z tacho (wasza karta pracy) wychodzi zupełnie co innego. Pracy w PL jest dużo i coraz lepiej płatne to spokojnie można zmieniać pracę. | |||
~fryc | Żałosny jakim sposobem w dwa tygodnie przepracujesz 176 godzin? Nie da się. | 1 | ||
~!!!iiii | Pewnie na 2 karty lub 2 auta na tarczki :-) | 1 | ||
~Tonieja | U Derooya nie takie czary |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.