ID: 239792
Man TGX 480 XLX 2015 Spalanie
ID: 239792
ID: 239792
Witam wiem że temat był wałkowany wielokrotnie ale pare osób napisało że trzeba się nim nauczyć jeździć i wtedy pali mniej proszę o opinie bo jutro wybieram się na oględziny takiego i chcę go kupić ale przeraża mnie te spalanie więc proszę o opinie kogoś kto sam jeździł 440 i 480 wersją i sam czuł różnicę w spalaniu
Witam wiem że temat był wałkowany wielokrotnie ale pare osób napisało że trzeba się nim nauczyć jeździć i wtedy pali mniej proszę o opinie bo jutro wybieram się na oględziny takiego i chcę go kupić ale przeraża mnie te spalanie więc proszę o opinie kogoś kto sam jeździł 440 i 480 wersją i sam czuł różnicę w spalaniu
Posty (7)
liwtrans
| jak w temacie... | |||
kodeksowy
| skoro wiesz ze byl walkowany, to sobie poczytaj. | |||
Prorok
| Man lubi paliwo bardziej niz dziwka banknoty. Jest malo awaryjny i wygodny, ale to jest paliwozerca. Z checia zamienilbym na 5 lat starsze fh440. | |||
liwtrans
| Aktualnie mam 2 sztuki 440 E5 z 2012 r i obia w jezdzie do 85km/h w ładunkuch głównie ciężkich po DE (północ południe) palą mi miedzy 28 do 30 to max jak cały tydzień oblata na ciężko więc nie gadajcie że są paliwozerne na maksa tylko trzeba ekonomicznie jeździć, chciałem tylko dopytać czy napewno wersja 480 pali dużo więcej | |||
liwtrans
| W efekcie końcowy kupiłem Euro 6 2014 r 440 km ponieważ 480 konne były strasznie zajechane i ubogie i teraz zastanawiam się czy ten silnik 440 km w Euro 6 ma większy moment obrotowy niż te które mam w Euro 5 a nigdzie nie mogę znaleźć dokładnych danych technicznych tych silników, pomoże ktoś | |||
liwtrans
| Teraz zawsze szukam XLX i takiego też kupiłem, prędzej miałem XXL i w podobnych warunkach zawsze trochę wiecej palił dlatego wybieram XLX. Też jest dobrze wyposażony inteligentny tempomat, kontrola pasa ruchu, system natykolizyjny itp, przebieg 235 tys dlatego narazie nie kazałem wymieniać turbin wziolem tylko komplet nowych opon, nowe baterie, nowe sprzęgło i kontrolę wtryskow pod obciążeniem, nawet w Manie gdzie go kupuję mówią że za wcześnie na turbiny bo w Euro 6 naprawdę rzadko siadają | |||
gigi
| 440 km euro ma większy moment bo to silnik 12, 4 l a w euro 5 były 10, 5 l |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.