ID: 238937
Brexit – realne problemy Polaków
ID: 238937
ID: 238937
„Brexit” to nie tylko kłopot dla urzędników w Brukseli. 25 listopada, na chwilę przed szczytem UE – Wielka Brytania, Pracodawcy RP przypominają, że to także ogromny problem polskich przedsiębiorców.
„Brexit” to nie tylko kłopot dla urzędników w Brukseli. 25 listopada, na chwilę przed szczytem UE – Wielka Brytania, Pracodawcy RP przypominają, że to także ogromny problem polskich przedsiębiorców.
~etransport.pl
Posty (18)
~Miskolorowy | Ale robicie aferę... Panikujcie. i tyle. Lepiej się zainteresujcie tym że rząd nie dopuścił do podwyżki energii, a tak na prawdę to kolejny wał... By pieniądze wyciągnąć z budżetu. | |||
Bies
| W tym wypadku nie widzę problemu. Każdy w tym wypadku będzie cierpiał. Inaczej sprawa sie miała z tym całym Loi Macron. To dopiero było "udogodnienie"... | -2 | ||
~Pan Ordynator | Problem będą mieć tylko angole. Z Hoojni, nikt bezkarnie odejść nie może. | |||
Bies
| Pełna zgoda. Teraz z UE za daleko wszystko zaszło. Niemcy i Francja jeszcze za malo zarobili. A za dużo już włożyli. Zabawa będzie trwać. Byle tylko granicę dało się przejechać a sama UE nie jest potrzebna. | -2 | ||
~Pan Ordynator | Kto jeździ do Uk ten wie, że z logistycznego punktu widzenia łatwo nie będzie. Ale w tej sprawie istnieje inny, moralny aspekt. Policzek który Bruksela otrzymuje od Londynu, z pewnością nie ujdzie bez kary. Rewanż okaże się z pewnością bardzo bolesny dla Anglii. | |||
Bies
| Też tak uważam. Dlatego w tym wypadku, nawet jeżeli będzie ciężko, kibicuje Angolom. | -2 | ||
~kierowca | W mojej firmie nie jeździmy na Anglię i lejemy na to. Ci co się nastawili na UK niech się martwią. | |||
~biznes | w czem problem? UK broni sie przed naplywem " wahofcuf " ze wschodu i trudne sie temu dziwic. tak dlugo jak polscy " wahofcy " siedzieli u siebie, cala europa rozkwitala. po otawrciu granic i rynkow pracy, wszystko zaczyna padac na pysk. a granice? byly i wczesniej. dzien dwa jak jeden z drugim postoi, odpocznie na granicy, to tylko z korzyscia dla wszystkich | |||
~kierowca | "a granice? byly i wczesniej. dzien dwa jak jeden z drugim postoi, odpocznie na granicy, to tylko z korzyscia dla wszystkich" Ciekawe co na to powiedzą kierowcy co jeżdżą z km lub %? W moim rejonie jest dużo firm co płacą 50gr/km na UK i nic więcej, na umowie najniższa. | |||
~Pan Ordynator | To po co się na to godzicie, przymus? | |||
~Kierownik ciężarówki | biznes 2018-12-29 18:12:28 w czem problem? UK broni sie przed naplywem " wahofcuf " ze wschodu i trudne sie temu dziwic. tak dlugo jak polscy " wahofcy " siedzieli u siebie, cala europa rozkwitala. po otawrciu granic i rynkow pracy, wszystko zaczyna padac na pysk. a granice? byly i wczesniej. dzien dwa jak jeden z drugim postoi, odpocznie na granicy, to tylko z korzyscia dla wszystkich A dlaczego nie napiszesz także o obywatelach LT, LV, EST, BG, RO, SK, CZ, SLO, i innych. Piszesz o Polakach, jakby to oni całe zło na Europę sprowadzili. | |||
~biznes | domysl sie dlaczego. ile jest ich, ale tych z PL na tab. rejestracyjnej. wpominac w ogole o tym show na CB? tam mozna spokojnie wywnioskowac jaki element siedzi za sterami | |||
asostrow
| Ktoś policzył że jeżeli każde auto zajedzie na uc w douver tylko na 2 minuty odprawić to po 48godzinach korek będzie od Brukseli po M11 więc jak się nie obawiać brexitu i takiego burdelu | -1 | ||
asostrow
| PS łatwo policzyć jaka przepustowość maja porty w UK kto jeździ to zna temat tego dziadostwa przeważnie wracając z UK odwiedzam parking "lorda" by odprawić, 70% z moich wizyt w tym dziadostwie z problemami tzn kolejka na wjazd naciągane się z cięciem że na odprawę brak miejsca blokowanie wjazdu przez chłopakow bez czasu itp | -1 | ||
~biznes | no i kogo to obchodzi? nie ogarniasz? zmien robote na wyuczona | |||
~Wielki Szu | Sprawa jest zupełnie prosta. Im więcej swołoczy dziadtransowej padnie tym lepiej dla szoferów | |||
~kaziu | Angole dobrze zrobili zgadzając sie na brexit dlaczego barany z brukseli mając mówić co w danym kraju wolno jeść, produkować, mówić. Ta demokracja juz tyle złego na robiła że trzeba powiedzieć stop. Transport do anglii będzie jeździł normalnie tak jak było przed UE. Dzisiaj jest jeszcze prościej jeżeli chodzi o ue, są procedury celne uproszczone a anglia nie jest samowystarczalna i musi sprowadzać towary i dlatego wszyscy będą chcieli im sprzedawać. A transport nawet nie odczuje brexitu no chyba że kontrola pojazdu o było zawsze. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.