ID: 238092
Wysokie kary i utrata dobrej reputacji im niestraszna
ID: 238092
ID: 238092
Nadal zbyt często na drogach spotyka się pojazdy, których kierowcy mimo wszystko wspomagają się różnymi urządzeniami celem fałszowania czasu pracy. Niektórzy nawet wykazują się literackim „talentem” wypisując na swoich samochodach mało wyszukane hasła typu „PRZERWA, PARKING, BAJERA - TO NIE DLA MNIE – CIĄGAM KONTENERA”.
Nadal zbyt często na drogach spotyka się pojazdy, których kierowcy mimo wszystko wspomagają się różnymi urządzeniami celem fałszowania czasu pracy. Niektórzy nawet wykazują się literackim „talentem” wypisując na swoich samochodach mało wyszukane hasła typu „PRZERWA, PARKING, BAJERA - TO NIE DLA MNIE – CIĄGAM KONTENERA”.
~etransport.pl
Posty (7)
laki81
| Trzeba zabierać kierowcą o razu na drodze PJ i wprowadzić zakaz prowadzenia ciężarówki na min 6mies (kod 95-zwieszony), po tym czasie ponowny kurs kwalifikacji. W przypadku recydywy na min. 2 lata i ponowne egzaminy w WORD. Ciekawe ilu chętnych by się znalazło. A dla firm kary na wzór Danii. Może kiedyś wreszcie jakiś mądry człowiek weźmie się za to. Dziś jak widać obecne kary są mało skuteczne. Bezpieczeństwo jest na drugim planie, bo to przysłowiowa "kura znosząca złote jaja". | 1 | ||
~Kiero1234 | Kolego wladza na to nie pojdzie bo po wyborach nie bylaby juz wladza. To jest grubsza sprawa bo kazdemu zalezy na szybkim transporcie od klientow po spedycje i przewoznikow. Jak kierowca sam nie umie sie postawic lub zmienic pracy to dalej bedzie tak jezdzil. Poza tym to jest spory wplyw do budzetu bo nie brakuje delikwentow. | 1 | ||
~4700 | Pewnie że mogli by zabierać PJ ale po co taki kierowca by nie jezdził przez te 6 miesięcy a tak może za tydzień czy za miesiąc znowu będzie kontrola i mandat i to samo do właściciela firmy on zapłaci te 10 czy 20 tyś. zaboli ale zapłaci i dalej będzie taka sama jazda. W Polsce sie takich spraw sie nie eliminuje tylko państwo zarabia na tym i chyba taki jest cel tego, po co zatrzymać swinie jak mozna tylko upuszczać krew. To chyba tyle w tym temacie | |||
~bbbbbb | te lesnie dziadki co kontenerami jezdzą uwazaja sie za bogów i wszystko wiedza najlepiej hahahahahahaa człowiek spokojnie nie moze zaparkować bo taki dziod leśny bedzie az podskakiwał na fotelu i pokazywał ci na zegarek ze go czas goni hahahaha prać takich dziadów w durny łeb az napuchnie | 1 | ||
brzydal
| Witam. Brak przepisów dopuszczający do użytku łączone naczepy to normalnie abstrakcja. w użytku są już kilka lat w innych państwach jeszcze dłużej, a tu prosze postępowanie administracyjne bo inspektor widzi, wie co to jest i do czego służy, ale nie może znaleźć wytłumaczenia na to w przepisach. Przeładunki to inna bajka bez komentarza. | |||
~fryc | Inspektor ma stosować się do obecnego prawa. Nie może go naginać wg własnego widzimisię. | |||
~fff | znasz to prawo? co mowi? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.