ID: 235134
Brak ładunków co się dzieje?
ID: 235134
ID: 235134
Co się dzieje że od jakiegoś czasu ciężko załadować samochody? Ktoś coś wie? Czym to jest spowodowane?
Co się dzieje że od jakiegoś czasu ciężko załadować samochody? Ktoś coś wie? Czym to jest spowodowane?
~Xyz*.249.83.176.inea.pl
*.249.83.176.inea.pl
Posty (926)
~gość | czikuś ne dość że milioner, to jeszcze forumowy wykładowca akadenicki Ja poproszę o egzamin np z fizyki monekularnej | 1 | ||
~Pan Ordynator | Jaki ty Łysek mundry sie zrobiłeś, odkąd do tego Tomaszowa pojechałeś pekaesem. | |||
~Ł ysy | Konstruktywne sugestie ze strony kierowców mile widziane. Znając polskich miscuf kierofnicy ich bełkotu nigdy nie nazwałbym działaniem konstruktywnym. O stylu swojej pracy przygłup wielokrotnie pisał całe oracje. Rysio szatniarz stylem pracy zasługuje na szczególny szacunek. Czy jest jeszcze pracodawca nie widzący różnicy między kierowcą, a przedstawicielem szoferskiej hołoty? | |||
~Zorro | Ciężarówki autonomiczne temat w 100% związany z transportem. Wychodzi czytając forum że transport to głównie bluzgi i wyzwiska. Rzeczywiście nie ten grunt, a może nie ten poziom gruntu. Już kiedyś napisałem, twórczość znanych nam osobników stawia resztę w jednym rzędzie z nimi. Tylko sobie szkodzą. Nawet zwierzęta dbają o śwój interes. | |||
~gość | czikus, zaczynam być fanem twoich mądrości, przenosni i porównań | |||
~Pan Ordynator | Łysek który kierowca cię wydymał, że tak skrzywił psyche? | |||
~zcx | łysy w Polsce umowa słowna ma taką samą moc prawną jak ta pisana. A w polskim transporcie ulubioną formą umowy z pracownikiem to umowa pisano-słowna. mimo tego i tak znaczna część siefów ma problem z dotrzymaniem tej pisanej. | |||
czikakola1973
| Zorro Już kiedyś napisałem, twórczość znanych nam osobników stawia resztę w jednym rzędzie z nimi. Tylko sobie szkodzą. Nawet zwierzęta dbają o śwój interes. Tylko nie zapomnij, że to działa w dwie strony. Twórczość obecnych tutaj właścicieli firm transportowych stawia resztę w jednym rzędzie z nimi. | |||
~gość | Socjologia na najwyższym poziomie | 1 | ||
~zcx | Niestety ale w polskim transporcie jest większość co uważa że na linii pracodawca pracownik prąd płynie w jedną stronę, czego łysy jest idealnym przykładem. | -1 | ||
~gość | Ale niestety na całym świecie jest tak, że to pracodawca rozdaje karty a pracownik musi sie dostosować Ale nie musi, szukając odpowiednich warunków dla siebie | |||
~gość | Nigdy nie było i chyba nie bedzie odwrotnie, chociaż wpisy niektórych mogą świadczyć, że może a nawet musi byc inaczej | |||
~zcx | gość nie czytaj co chcesz tylko co jest napisane. | -1 | ||
~Zorro | Socjologia kija i marchewki. Jedynie stosując takie praktyki ogarniesz szanowne towarzystwo. Dyskusja z nimi to 100% strata czasu. | |||
~Transportowski | Tym tłokom kamiennym nie idzie wytłumaczyć istoty problemu, samo posiadanie C+E i kursu na przewóz rzeczy nie gwarantuje wysokich zarobków, to tylko narzędzie w rękach pracownika-kierowcy. Trzeba jeszcze się napracować, jak w każdym zawodzie, aby osiągnąć efekt finansowy. Za pisanie głupot i debatowanie jak być powinno, a jak nie powinno nikt nie będzie płacił. Kierowcy myślą i wierzą w medialne bajki, że brakuje kierowców? Ja pytam gdzie? Skoro jest popyt to cena rośnie, a w stawkach się to nie przekłada. | -1 | ||
~Bastek | Łysy zapomniał dopisać że gołota to polscy kierowcy z uprawnienia, doswiadczeniem, wiedzących "w czemu okoliczność", za to prawdziwymi kierowcami są ukraińcy z kupiony prawkiem uczący się fachu na jego sprzęcie. | |||
~Bastek | Miało być oczywiście "hołota" nie gołota. Przepraszam | |||
~Zorro | Sami sobie szkodzą. Nigdy ale to przenigdy kierowca nie będzie miał wpływu na zarząd firmy oraz decyzje jakie podejmie. Przekonałem się śledząc forum, że nawet wysłuchanie jegomościa jest błędem w zarządzaniu. Kij i marchewka wyznacza kierunki. Są to określenia poziomu i ostrzeżenie od jakiego poziomu akceptujemy jego pracę. | |||
~Pan Ordynator | Transpurtowski kurs na przewóz rzeczy (i osób). od dawna nie istnieje. Ale skąd taki baran jak ty, może o tym wiedzieć? | 1 | ||
~zcx | transportowski po siadanie kilku czy kilkunastu klamotów w leasingu nie gwarantuje że jest się poważnym przedsiębiorcą transportowym a tym bardziej pracodawcom, którego warto polecić innym | |||
~zcx | zorro zasada kija i marchewki działa w dwie strony. czytaj bzdury łysego i innych i dalej podniecaj się potęgą polskiego transportu. | -1 | ||
~Zorro | Patrz na drogę i nie myśl o rzeczach, które cię nie dotyczą. Nie jesteś stroną do dyskusji. | |||
~zcx | zorro może choć raz coś na temat nabazgrzesz. | -1 | ||
~Transportowski | Wracając do tematu wątku, przewoźnicy stwierdzili, iż zatrudniając takiego osobnika jak ku ku na muniu, czy kiero82 przy dzisiejszych stawkach i wieczne użeranie się z jegomościami nie ma sensu. Lepiej sprzedać auto a panów kierofców wysłać na kuroniówkę. Stąd ich wieczne przesiadywanie i pisanie głupot na forum. Rynek sam oczyści się z wszelakiej maści krzykaczy i pieniaczy. | |||
~Transportowski | ku ku na muniu kurs kwalifikacji wstępnej bądź szkolenie okresowe, jak zwał tak zwał magistrze parkingowy. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Żeby sprzedać to trzeba być włascicielem, a nie gołodupcem z leasingiem. Czy pustak paniał? | |||
~kompost z łysych | Koński zwisie. Pracownik ma obowiązek owszem. Za tą pracę żetelną pracodawca ma obowiązek uczciwie zapłacić. A wasze umowy niewiele mają wspólnego z uczciwością | -1 | ||
~Transportowski | Dlatego takie cfaniaki wybierają firmy, które muszą jeździć. U mnie dostał byś po prostu kopa w zad. Czaisz w czem okoliczność? Twój dziad trans jak tylko zejdzie z leasingu zrobi to samo. Kop w zad w podziękowaniu za współpracę, stad się biorą zbieracze świadectw pracy lub bezrobotne ciule. | -1 | ||
~kompost z łysych | Pianobiju transportowski. Idz ty już lepiej pomóc dzyndzlowi 87 pokrywać auta. W poniedziałek sprawdzimy czy ta faktura z myjki jest.. W poważnych tematach lepiej już głosu nie zabieraj. Cwaniaczku spod budki z piwem. | |||
~kompost z łysych | I do roboty ciulu |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.