ID: 232873
Zakup ciągnika, własna działalność (doradźcie)
ID: 232873
ID: 232873
Witam.
Chciałbym otworzyć własną działalność, zakupić ciągnik siodłowy do 70 tys zł i sam nim jeździć.
Jaki ciągnik doradzacie?
Myślę nad Renault Magnum.
Z jaką Spedycją warto współpracować i ciągać ich naczepy?
Jakie są stawki przy takiej współpracy po kraju?
Bardzo proszę o wypowiedź doświadczonych kierowców a zarazem szefów własnej firmy.
Z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi. Pozdrawiam.
Witam.
Chciałbym otworzyć własną działalność, zakupić ciągnik siodłowy do 70 tys zł i sam nim jeździć.
Jaki ciągnik doradzacie?
Myślę nad Renault Magnum.
Z jaką Spedycją warto współpracować i ciągać ich naczepy?
Jakie są stawki przy takiej współpracy po kraju?
Bardzo proszę o wypowiedź doświadczonych kierowców a zarazem szefów własnej firmy.
Z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi. Pozdrawiam.
~Damian*.vm15.cable.virginm.net
*.vm15.cable.virginm.net
Posty (116)
~kris | Milicja o jakim poważnym prowadzeniu firmy piszesz skoro kolega chce kupić samego konia i wstawic do spedycji i sam jezdzic. To nie jest powazna firma ale jest to jakis sposob na zycie. I tyle. Nie wiem jakie ty masz doswiadczenia w prowadzeniu firmy ale przypuszczam że zadne. ja siedzę w transporcie 12 lat. Ja zaczynałem z 7 zestawami to jedziłem na zachód, potem pribałtyki, następni cwiczyłem włochy i słowenię, Potem austrię. A teraz krajówka i bliskie czechy. Wyjazdy zawsze z pierwszej ręki powroty w 50% tez z pierwszej ręki reszta od spedycji. Wieć nie pierd... o powaznym biznesie bo nie masz o tym pojęcia. | |||
~Kiero82 | Kris, ale nie pisz ze przy prowadzeniu firmy transportowej, twoje koszty stale to 1600zl, bo sam ZUS niewiele mniej kosztuje. Do tego taki sztrucel, jakim ty jezdzisz, wymaga napraw. Wiec chyba czegos nie doliczyles, i na koncu wyjdzie, ze jezdzac u kogos wyjdziesz na tym lepiej. | -1 | ||
~Kiero82 | Kris, ty zaczynales majac pare zestawow, a teraz co? Bankrut? To jakie ty masz pojecie o prowadzeniu firmy? Bo sa firmy ktore zaczynaly 12 lat temu z jednym zestawem, a teraz maja ich 100szt, albo i wiecej. Wiec biznesmen z Ciebie zaden. | -1 | ||
~kris | Kolego kiero wogóle wiesz co to są koszty stałe i zmienne? | 1 | ||
~Kiero82 | Czyli mam rozumiec, ze ZUS i ksiegowa, to sa koszty zmienne? | -1 | ||
~Kiero82 | Cos to liczenie zle ci idzie. Szybciej sie staraj. | -1 | ||
~kris | Ok nie doczytałeś moich wyliczeń teraz się czepiasz. Dyskusja do niczego nie prowadzi | 1 | ||
~kris | Jak ktoś wie o co w tym chodzi to starymi magnumkami albo FH12 zarobi więcej niz ten z nowymi Dafami albo Mercedesami w leasingu. Ale nie mam potrzeby udowadniać Ci niczego. Jak mówię kazdy ma swój pomysł na życie. | 1 | ||
~Kiero82 | Uciekam, trzymaj sie. Milej nocki. | |||
jacek-kuba
| Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ponieważ zakręciło mi się w głowie. Biznesmen zaczynał lata temu z 7 zestawami, obecnie jeździ sam wokół komina za kilka groszy i udowadnia, że to najlepszy biznes? Dodatkowo koszty stałe na poziomie 1600 zł? To naprawdę najwyższa półka. Najwyższa z możliwych i możliwa do osiągnięcia jedynie na ET | |||
~Max | Jacek Kuba to forumowy idiota pochwalił się że latem udało mu się przejechać Brianconem zawsze wiedziałem że jesteś ciota nie kierowcą | |||
jacek-kuba
| ku*delku max, mówiłem ci, że onanizm jest zły. Zdurniałeś już całkowicie od tego procederu. | |||
~egon | kris - id i o ci tego nie pojmą, to jest dla nich czarna magia, kiedys wygrałem pzetarg na obsluge zakladu, jazda 1 km na dzien cena 1000 zl ryczałt na dzien za soboty / niedziele 1500 zł, po co mi jakies trasy, kontrole viatoll, inspekcje, , niestety robota była tylko na rok | |||
gustav
| W swoim czasie miałem wstawione dwa samochody i cztery naczepy do transportu technologicznego. Dyżur 24/7, stawka godzinowa, noce i weekendy 100% ekstra. Trasa około 4 km w jedną stronę, 3-4 wyjazdy dziennie, nocą, sobota, niedziela jeden albo wcale. Trocinowy pachołek wyliczy wam jak się oblicza stawkę godzinową w transporcie i jakie są to pieniądze. | |||
~kris | Dla mnie ciekawe wnioski z tej dyskusji są. Mianowicie jakie kierowcy maja wyobrażenie o kosztach i dochodach w transporcie. | |||
irish_dude
| Kierowcy - ok, niewielu jest na tyle wykształconych, aby zrozumieć całość. Dla mnie ciekawsze są teksty pajaców, którzy nigdy z transportem nic wspólnego nie mieli - a to przecież większość na tym forum. Czyż nie? | |||
~gosc | z własnego doświadczenia... nie pakuj się w ten dochodowy biznes bo więcej będziesz dokładał jak wyjmował a takim autem za 70 tys to możesz sobie od razu szukać dobrego mechanika | |||
~Ordynator ku-ku | kris a co to kierowcę obchodzi?To jest działka przedsiębiorcy, nie ch więc on o tym myśli, nie kierowca. Każdy normalny kierowca/pracownik, zawsze stara się swoją usługę wykonać taniej i lepiej. Ale raczej nie liczy kosztów, od tego w firmie jest księgowa. | |||
~kris | Tak z ciekawości kolego"gosc" w jakim wieku i jakiej wartosci masz osobowkę? | |||
~Ordynator ku-ku | A tym bardziej nie liczy dochodów pracodawcy. Nie moje małpy, nie mój cyrk. | |||
~kris | tak ordynator masz rację. Tylko powiedz to tym mądralom ktorzy wypowiadają się nt kosztów w firmie. | |||
~Ordynator ku-ku | Po co?Przecież daremny to trud. Pustakowi nie ma sensu tłumaczyc kim jest, bo i tak tego nie pojmie. | 1 | ||
~Kiero82 | Ku-ku, hola hola. Niech gosc nie pisze, ze jego koszty stale, to 1600 zl miesięcznie, bo tylko i to glownie w tym watku chodzi. Bo koszt staly to zus, ksiegowosc, ubezpieczenie. I tutaj juz wszystko sie nie zgadza. Bzdety pisze i tyle w temacie, a wy go jeszcze popieracie. A kosztow ruchomych jest o wiele wiecej. | -1 | ||
~Ordynator ku-ku | kiero nikogo nie popieram. Ale nie interesują mnie zarobki i wydatki mojego pracodawcy. Jego firma, jego w tym głowa. | |||
~Kiero82 | Dla mnie to jest ktos, kto z prowadzeniem firmy transportowej ma nie wiele wspolnego. Po prostu, udziela sie na watku, zeby zablysnac. A czlowiek umiejacy liczyc, to koszty stale sobie wyliczy szybki, i wie, ze 1600zl miesiecznie nie starczy. | -1 | ||
~Ordynator ku-ku | Nie wiem kiero. Mnie nie interesuje ile pieniędzy ma mój pracodawca, co je, kiedy sra i czy chodzi do burdelu. Za dobrze wykonaną pracę, otrzymuje wynagrodzenie zgodne z umową którą podpisałem. To mi wystarcza. Facet nie musi być moim przyjacielem, ale musi być odpowiedzialnym pracodawcą. | |||
~Kiero82 | Gdybym ja patrzal czym jezdzi, co je i ile pieniędzya moj pracodawca, to juz dawno misial bym sie zwolnic, bo jego auto jest wartosci mieszkania w centrum Poznania. I nigdy nie patrze ile ktos ma pieniedzy, bo mnie to nie interesuje. Sa ludzie bogaci, i chwala im za to ze sie dorobili. Ale tutaj jest akurat temat kosztow stalych, o to jest smieszne ze gosc malo wie co pisze. A to ze majac auto ktore jezdzi na miejscu i robi malo km miesięcznie, ktore przynosi normalny dochod, i z tego idzie tez zarobic, to ja wiem. Moj dzef w poprzedniej firmie, miał scanie ktora jezdzila na miejscu po Poznaniu i robila miesiecznie jakies 2000-3000km, bo taka specyficzna robote miala. I zawsze mowil, ze najwiecej pieniedzy to zostaje mu z tej scani. Nawet auta na miedzynarowce nie zarabialy tyle na czysto co auto ktore jezdzilo na miejscu. Tabor zlikwidowal, ale scanie i jeszcze jedno zostawil i jezdza do dzisiaj. Takze cos w tym jest. | |||
~Ordynator ku-ku | kiero, czemu tak daliście doopska z tą ległą?Myślałem że mnie *ica weźmie. | |||
jacek-kuba
| Ja koledze nic nie liczyłem, oczywista kwestia-krótkie kółka, samochód podstawiony pod firmą, stały kontrakt itp. to zupełnie inne stawki, koszty itp. Chodzi zupełnie o coś innego. Kolega zaczynał lata temu od 7 zestawów-siedmiu słownie. Dzisiaj ma Magnumkę wartą 12 tys zł i zarabia ok 7tys zł. Czyli zarabia na kiepskie życie, do tego niedługo ten ciągnik będzie musiał wymienić-czyli dojdzie kredyt-co dalej? Jak to się ma do startu z 7 zestawami??? Po co jest dalsza dyskusja, o jakim sposobie na życie kolega pisze? o jakim biznesie? O czym my w ogóle piszemy? | |||
~Kiero82 | Ku-ku, piszesz o legii? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.