ID: 228004
Polski transport kiedyś i teraz. Pokonaliśmy długą drogę...
ID: 228004
ID: 228004
Spot, który zmieni Twoją ocenę branży transportowej.
Spot, który zmieni Twoją ocenę branży transportowej.
~etransport.pl
Posty (20)
~podpisywacz | po ogladnieciu tego filmiku dla idiotow, nachodzi mnie refleksja : a jakby wygladal polski transport, gdyby sie tylko oplacal. . ? | |||
~Sanitariusz ku-ku | Transport sie kurna nie opłaca! | |||
~egon | transport opłaca się ale nie wszystkim, najmniej przewoznikom, ten film trochę propaganda, dla kierowców az tak wiele sie nie zmieniło, to prawda nie ma granic, lepsze drogi i warunki pracy, ale wszechobecna inwigilacja, pośpiech stres sprawia ż e t ten zawód traci sens | 1 | ||
~Benet | Macie racje... Jedno tez dodam, transport sie duzo nie zmienil- tak jak 20-30lat temu obracal sie na tych samych okraglych kolach, tak sie kreci nadal... No moze, poza wyuzdanymi fryzurkami, tipsami klikajacymi w klawiature i wiekszym klamstwem w branzy. (Bez urazy) | |||
grzegorz88
| ale bzdury. zwlaszcza koncowk. wynika z niej ze kiedys kierowcy spali w kabinach swoich ciezarowek a teraz maja do dyspozycji jakies nie wiem co to bylo-hotel?swietnie wyposazone z pralkami, kuchniami, lozkami i teraz tak odpoczywaja. w autach juz nie spia. | |||
~... | Dorobili do pracy kierowcy mase pasozytow, ktorzy zyja z pracy tego kierowcy. Sluzby kontrolne, spedycje i stada nie majacych zielonego pojecia o pracy kierowcy dyspozytorow. To kiedys kierowca spal w firmowym hotelu Pekaesu i kiedys byl co trasa w domu. Na garbach kierowcow, ktorzy zyja na poziomie niewolnika, rozbudowaliscie floty. Teraz powoli nadchodzi czas zaplacic rachunek za ob s rane parkingi i zniszczony transport na Zachodzie. Prawda, ktora Was wyzwoli jest taka, ze konkurujecie z Zachodem, tylko tanim kierowca i niewolniczymi systemami pracy. To jest Wasz sukces! | -1 | ||
ese
| 2018-01-13 20:18:13 ale bzdury. zwlaszcza koncowk. wynika z niej ze kiedys kierowcy spali w kabinach swoich ciezarowek. . "- Tak. Z głową na poduszce położonej na kierownicy. Albo na materacu położonym na płycie na masce silnika | 1 | ||
MANnalegalu
| CZYLI ZNOWU FALSZYWY ALARM???POLSKI TRANSPORT JEDNAK W TYM ROKU NIE PADNIE???-da ktos znac jak jest bo jak co to sie zdaze zapisac na kurs na kominiarza | |||
~filou | Poczekajmy do konca roku jak zaczna dzialac przepisy o pracownikach delegowanych. Pozatym czym tu sie chwalic. Kierowcy pracuja za miske ryzu, flota aut w leasingu, centra logistyczne to wszystko zachodni kapital. Cale szczescie ze Unia pomogla nam drogi zbudowac i nie musimy Jelczem jezdzic. | |||
Nadul
| ja bym jednak poczekał do maja, do pierwszego maja ; -) | 1 | ||
~filou | Naturlnie ze Niemiecki kierowca jest bardziej efektywny. Ma swoje auto, zna jezyk i nie da sie ustawic pod rampa w nieskonczonej kolejce. Nie wola po trzech tygodniach ze chce do domu. W Piatek jest na bazie i w Poniedzialek zaczyna. Polak dostanie zawsze syf auto i co 3 tyg. inne. To normalka bo nikt nie postawi go pod plotem i bedzie czekal caly tydzien az szanowny pan przyjedzie z Polski. Dostaje go w rece nastepny burak a za 3 tyg. znowu inny ~conoco albo ciocioto z Koziej Wolki | 2 | ||
~Kier | Dzieki ubezpieczaniu kierowców od najniższej krajowej oraz omijaniu placenia dodatkow socjalnych polski transport rozrosl sie do potegi. Wielcy szefowie przez 20-scia lat dorobili sie ogromnych flot czego nie maja na zachodzie przewoznicy zaczynajacy branze 70 lat temu albo i dalej. Na szczęście koncza sie ich najlepsze czasy. UE powoli zaczyna brac sie za koczowanie w kabinach tygodniami. | |||
~Senator ku-ku | Tera dziady leżom kurna i kwiczom jak trza! | |||
~kiero | filou - nie kazdy ma tak jak ty. ja nie siedze po trzy tygodnie, jak ide na urlop, na tydzien, dwa, czy trzy, to auto czeka pod plotem na mnie i oprocz szefa nikt tam nie wsiada wiec jak ci nie pasi to zmien firme. przeciez jestes fachowiec, wiec ze znalezeniem pracy nie bedziesz mial problemu. ps, uprzedzajac - nie, w firmie gdzie pracuje nie ma miejsca dla de*ili | |||
~filou | Ekspansja polskiej "szoferszczyzny 'przyczyniła nie do rozwoju firm produkujących dywany. Po 1 maja znacząco wzrosły zamówienia od klientów zachodnich. Hitem stały się czerwone chodniki szerokości 1m i nieograniczonej długości. Jeden z dużych klientów wyjawił sekret owych zamówień. Po tychże dywanach stąpają polscy kierowcy w drodze do niemieckich ciężarówek. W Germanii rekordowe zyski zanotowały również szkoły posługiwania się nożem i widelcem, korzystania z toalet. | 1 | ||
~marian | kiedys ten zawod to byl uznawany byl Pan Kierowca a teraz ciec na bramie jest wazniejszy od kierowcy | |||
~erto | filou typowy desperat transportowy, żal du pe ściska że aua stoją pod płotem i wyładowywuje emocje na forum | -1 | ||
~filou | Poza tam ze siedze na cieciowni logistycznym nie mam nic do czynienia z transportem. Tak nisko jeszcze nie upadlem. | |||
~erto | ~filou to jak nie masz nic do roboty to weź miotłę i pozamiataj plac a nie podniecaj się na forum, jak nie masz pojęcia o transporcie to szukaj" e cieć " to coś dla ciebie | -1 | ||
~filou | Plac zamiataja siofery co nie potrafia przyczepy zapiac. :=) | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz