ID: 227106
Mam dość polskiego dziada !
ID: 227106
ID: 227106
Przeleciałem sporo firm transportowych, myślę że z pół setki. Czasami jedno kółko i już wiadomo że rzeźnia. Zmiana pracy i następny biznendzmen z bożej łaski. Niesprawne, brudne, nie w pełni wyposażone auta, pośpiech na granicy szaleństwa, lenistwo spedytorów o znajomości pracy kierowcy i realiach na drodze nawet nie wspominam. Co z tego że znam się na robocie i nie piję jak realia są takie jakie są. Po n-tej firmie i którymśtam "szefie mam serdecznie dość polskiego dziadostwa transportowego. Zaczynam myśleć o wyjeździe z kraju.
Przeleciałem sporo firm transportowych, myślę że z pół setki. Czasami jedno kółko i już wiadomo że rzeźnia. Zmiana pracy i następny biznendzmen z bożej łaski. Niesprawne, brudne, nie w pełni wyposażone auta, pośpiech na granicy szaleństwa, lenistwo spedytorów o znajomości pracy kierowcy i realiach na drodze nawet nie wspominam. Co z tego że znam się na robocie i nie piję jak realia są takie jakie są. Po n-tej firmie i którymśtam "szefie mam serdecznie dość polskiego dziadostwa transportowego. Zaczynam myśleć o wyjeździe z kraju.
~Zrezygnowany. *.9.56.125.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.9.56.125.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (532)
~mark | chlopak sie poprostu zalamal bo jego wymarzony zawod przerosl jego mozliwosci | 1 | ||
piotrpodg
| Zrezygnowany nie myśl o wyjeździe z kraju tylko to zrób jeżeli zamierzasz pracować jako kierowca LKW. Ja u niemca już 1, 5 roku i sobie chwalę. Polski pracodawca ma całkowicie inne spojrzenie na transport np. rozliczanie ze spalania, z tras itp. do tego potrącenia z pensji za to co sobie wymyśli... wynagrodzenie takie jakie wszyscy wiedzą nie będę się powtarzał. Jedno jest pewne: szkoda Twojego czasu na pracę w polskiej firmie no chyba że nie jako kierowca... Krótka piłka i męska decyzja!! pozdr. | |||
~mark | nie zgodze sie z kilkoma tezami np. potracenia za to co sobie wymysli czy wyplata wszyscy wiedza jaka jest. wyplatta jest taka na jaka sie godzisz chyba jestes czlowikiem doroslym decydujacym o swoim losie tzn nie ubezwlasnowolnionym i wiesz co podpisujesz podobnie z potraceniami | 1 | ||
~Kierownik CE | Dixi i inni "fachowcy" i znawcy wasz bełkot was nakręca. Wielcy psiewoznicy z bożej łaski. U takich "pracodawców" nikt normalny pracować nie będzie. I jest to tylko i wyłącznie wasza wina ze nie macie ludzi do pracy. Jak ktoś napisał trzeba czytać co się podpisuje i znać KP. Właśnie dlatego nikt waszych umów nie podpisuje. | -3 | ||
~Kierownik CE | Zrezygnowany odwagi dasz radę, znajdź pracę u Niemca. Sam się przekonasz jak jest. Nie słuchaj durniow forumowych co na każdym wątku są znawcami. Na umowie będzie wszystko że szczegółami. Powodzenia życzę. I Wesołych Świąt | |||
~maro | kierownik znajdź mu robotę u niemca od 6-tej do 16-tej to awansujesz na miszcza. | 1 | ||
irish_dude
| Kłopot w tym, że jęczący nie pojedzie do Niemca, bo języka nie zna ( sam to napisał wcześniej). Koleś dostał tzw. kopa w torbę z kolejnej firmy, bo jest roszczeniowym gamoniem, o zerowych kwalifikacjach. Teraz ma dużo wolnego, to płacze na forum. Ot, taki folklor. | 2 | ||
~remik | maro roboty takiej jest pełno | |||
~remik | widać jacy obeznani jesteście w zagranicznych rynkach transportowych... | |||
~ASDF | KOPNIJ SIE ŁYSY SAM W SWOJEGO RYJA-TY de*ilU FORUMOWY. DO PSYCHUSZKI IDZ NA ŚWIĘTA ŁYSY GAMONIU. | |||
~Brat Tuska | piec minut polskiego drajwera minelo | 1 | ||
~dawidek | remik ale maro wie wszystko to jest guru na ET. robota od 6 do 16 i szwaba wielki wyczyn bo 70 procent ogloszen to nahverkehr czyli od 6 do max 16 lub nocka ale tam nie mozna w budzie mieszkac i tu jest problem dlatego 85 procent zatrudnia sie w kolchozach 3 na 1 a potem placz | |||
Ł ysy
| Trzeba się logować, znowu jakiś podszywający się śmieć daje znać o sobie. Śmieciu, to cię rajcuje czy jest przejawem lęków? | |||
Ł ysy
| piotrpod. "Niemiec ma inne spojrzenie na transport, np. rozliczanie ze spalania tras". Czy chcesz powiedzieć, że Niemca łatwiej okraść? Normy spalania były pojęciem nieznanym dla zachodnich przewoźników do momentu pojawienia się szoferskiej hołoty z Polski. Niemcowi w głowie się nie mieści, że pracownik może kraść paliwo, a to wam pasuje. Z czasem przyjdzie otrzeźwienie. | 3 | ||
~maro | remik z dawidkiem więc pomóżcie koledze. Najlepiej tak realnie, a nie wklejając ogłoszenia. No który z was pierwszy? | |||
Ł ysy
| kierowcaCE. Sam sobie przeczysz. Przecież umowa jest aktem woli, więc w czym problem? Nie podpisuję umowy, która nie spełnia moich oczekiwań. Nie podpisuję umowy, która w precyzyjny sposób nie określa relacji pracodawca-pracownik | 2 | ||
~dawidek | ja pierwszy. Jezeli kolega zna jezyk i chce pracowac bez systemu to prosze o podanie kontaktj. Praca od 6 do max 16 od poniedzialku do piatku ciagnik siodlowy 2-3 miejsca dziennie i max 250 km. wynagrodzenie 2400 brutto plus 12 euro diety otaz pieniazki na swieta urlop ktorego jes 28 dni w roku. Brak mozliwosci spania w aucie ale mozna wynajac pokoik z internetem tv sanitariami za 200 euro zapraszam | |||
~maro | Pięknie. To teraz czekamy na decyzję zrezygnowanego. | |||
~dawidek | firma obok rowniez szuka na tygodniowki czyli od poniedzialku godz 6 do piatku max 18 wynagrodzenie 2500 plus 24 euro diety same plandeki. Praca rowniez bez systemu i z komunikatywnym jezykiem rowniez pieniazki na swieta i na urlop | |||
~dawidek | przepraszam on chcial od 6 do 16 wiec tylko to pierwsze wchodzi w gre ale miejsca sa nie ma problemu | |||
Ł ysy
| Zupełnie nie rozumiem polskich kierowców. Zachodni przewoźnicy proponują wysokie zarobki połączone z doskonałymi warunkami socjalnymi, a nasi biedni kierowcy na siłę chcą pracować u polskich dziadów. Jest tyle ofert pracy na zachodzie, dlaczego nie chcecie z nich skorzystać? Nie łatwiej podjąć pracę w porządnej niemieckiej firmie niż reformować dziadów pod kątem własnych wymagań? To wszystko trąca paranoją. | 1 | ||
Ł ysy
| Zrezygnowany. Powiem przewrotnie, nie pomyślałeś, że polski dziad może mieć dość takich jak ty? Oczywiście dziad pisany, " dziad". Teraz poprawnie. | 2 | ||
~Forest glemp | Ja tez to pie. r. d. ole!!! Mowilem bossowi zeby mi kupil dodatkowa lampe cofania do naczepy i kupil... halogena!!! A nie leda!!! Mlotka do felg tez nie mam, bo przez ponad 6 lat jak u niego tyram to jednego kapcia zlapalem, to jeszcze zlamas serwis wezwal. A i jeszcze nieraz to dziewiuntke pauzy musze robic. Kurva co za dziad!!! | 1 | ||
~Zrezygnowany. | Czy czyste i sprawne auto oraz spedytor umiejący policzyć trasę to za duże wymagania dla polskiego pracodawcy? Nic dziwnego że tyle firm szuka kierowców... | |||
Ł ysy
| " Czy czyste " -może ci jeszcze po* posprzątać w kabinie? Klozet, jedyne miejsce dla takiego jemioła. | 1 | ||
~maro | dawidek oferuje mu pomoc, ale ten znów tylko jęczy. | |||
~mark | dawidek w te jfirmie jeszcze musi byc zakaz jazdy jak pada snieg i zakaz jazdy pod slonce bo to oslepia kierowce | |||
~Remik | Słuchaj maro po pierwsze żeby pracować w takim systemie trzeba znać j. niemiecki ponieważ dyspozytorzy przeważ dyspozytorzy po polsku nie rozmawiają po drugie to jest opcja dla tych co raczej chcą się przeprowadzić bo tylko weekendy wolne i oczywiście urlop płatny po trzecie to nie że się zastanawia tylko podejmuje męską decyzje... jeżeli faktycznie by chciał niech da namiar | 1 | ||
~Remik | I jeszcze jedno mieszkanie. Przeważnie żeby wynająć to musi przepracować jakiś czas bo wynajmujący nie chcą za bardzo odrazu wynajmować czyli zostaje na początek hotel robotniczy lub u kogoś się zameldować | |||
Ł ysy
| Remik. Zapomniałeś napisać o bardzo ważnej rzeczy. Z tymi zarobkami, mieszkając na stałe w Szwabilandzie poszerzysz grono biedoty. | 2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.