ID: 221180
Dlaczego kierowcy zarabiają tak mało???
ID: 221180
ID: 221180
Średnio kierowca pracuje 12 godzin dziennie ( magnesiarzy z litości pomijam) co daje:
przy stawce podstawowej 10 zł na godzinę
(godziny x podstawa) + (godziny x podstawa 150%) + (godziny x podstawa 200%) + delegacje
(8*10) + (2*15) + (2*30) +30=200
10 zł na godzinę!!!
I to nie wszyscy chcą płacić!!!
Byle jaki magazyn i praca na wózkach to minimum 12-15 zł a spotkać można oferty po 20 -25 zł wszystko w ZUS.
Gdzie sens gdzie logika
Średnio kierowca pracuje 12 godzin dziennie ( magnesiarzy z litości pomijam) co daje:
przy stawce podstawowej 10 zł na godzinę
(godziny x podstawa) + (godziny x podstawa 150%) + (godziny x podstawa 200%) + delegacje
(8*10) + (2*15) + (2*30) +30=200
10 zł na godzinę!!!
I to nie wszyscy chcą płacić!!!
Byle jaki magazyn i praca na wózkach to minimum 12-15 zł a spotkać można oferty po 20 -25 zł wszystko w ZUS.
Gdzie sens gdzie logika
~MiM*.itvmedia.pl
*.itvmedia.pl
Posty (954)
~kompost z łysych | Dobry baranie bagienny do roboty leszczu | |||
~kompost z łysych | Taa A dobry go na baranie zawiezie. Od wodopoju do wodopoju | |||
PavelSPM
| 2019-08-22 16:23:17 "Jedno miesieczny okres rozliczeniowy nie jest obligatoryjny. " Ustawa o czasie pracy kierowców Art. 15. 3. Okres rozliczeniowy nie może być dłuższy niż 1 miesiąc, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5. 4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach okres rozliczeniowy może być przedłużony, nie więcej jednak niż do 3 miesięcy. 5. Przy pracach uzależnionych od pory roku lub warunków atmosferycznych okres rozliczeniowy może być przedłużony, nie więcej jednak niż do 4 miesięcy. Czyli, jeśli udaje się zamieścić, w okresie 1 miesiąca, pracę i chociażby część odpoczynku w domu to nie ma prawnych podstaw żeby ustalać więcej niż 1-miesięczny okres rozliczeniowy, oprócz zastrzeżenia ust. 5. Art. 15. Uoczpk (sezonowa praca). Jak przykład : System 1/1-4/1 - 1-miesięczny okres rozliczeniowy. System 5/1- 8/1 - 2-miesięczny okres rozliczeniowy. System 9/1-"... " - 3-miesięczny okres rozliczeniowy. | |||
~Transportowski | Koledzy, może to i marne pocieszenie ale będziecie zarabiać coraz mniej. | |||
~kompost z łysych | Dziady nieżle was Paweł prostuje. Dawaj dalej a dziady się ze złości poplują. | |||
~kompost z łysych | Tak transportowski twoi koledzy dziady przewoźnicze będą zarabiać dużo mniej. Dużo dużo mniej | |||
~Transportowski | Piszę do szoferaków, że będą zarabiać coraz mniej, a dlaczego? Bo przewoźnicy muszą zarabiać coraz więcej. | |||
~Pan Ordynator | Przewożnicy?Transpor tprącie nawet koło takiego nie stałeś. Jeśli już jesteś kimś, to tylko zakałą transportu i wrzodem na jego du/pie. Glaca zresztą też. | |||
~Ronin | Transportowski zarabiać więcej to raczej nie bedziecie. Sami siebie wybijecie. A dla pracownika bedziecie musieli zapłacic wiecej. Wiesz dlaczego? Wiesz dobrze tylko udajesz durnia :) | |||
~dobry kolega | O juz jest frustrat kompost my szwajcarscy kierowcy gorscy lubimy czytac teksty takich leszczy | |||
~Ł ysy | Nie wiedziałem, że pisanie bredni nazywa się prostowaniem? Przygłupiasty Pavelku dorośnij. Warunki pracy i płacy ustala pracodawca w oparciu o KP. Pracownik może zaakceptować warunki lub nie Jeżeli nie chce zaakceptować nie podejmuje lub wypada z pracy. Koniec kropka. Nikogo nie interesują nadinterpretacje KP jakiegoś kapryśnego szoferzyny. Dla takich nie ma wakatów. Jest tylko klozet. Teraz Pavelku możesz się realizować, wzbudzać szacunek u przygłupów w stylu ronin, ku ku, kompost. Oni twoje brednie łykają, ja nie. Zbyt dobrze znam KP, abym zastanawiał się nad kaprysami szoferzyn. | |||
~Pan Ordynator | Jedno jest pewne, dziada nie zapłaci godziwie pracownikowi, to wypad na bruk. Już nawet ukry, przekonały się kim jest pokski dziada. A ukrom wsio radno, w jakim mieście będzie pracować. Czy dziada czai okoliczność? Są dwa wyjścia, kasa albo komornik. | |||
~Tadek | Czyli, jeśli udaje się zamieścić, w okresie 1 miesiąca, pracę i chociażby część odpoczynku w domu to nie ma prawnych podstaw żeby ustalać więcej niż 1-miesięczny okres A cóż to za uzasadnienie? | |||
~Tadek | Nie pasuje pracą w systemie równoważnym z trzymiesiecznym okresem rozliczeniowym to zawsze można wrócić do 8 godzin pracy w każdy dzień roboczy. | |||
~Tadek | A wtedy siofer Paweł będzie musiał pisac podanie o urlop, aby dom zobaczyć. | |||
~Transportowski | ku ku na muniu mogę tobie mogę wypłacać w naturze czyli w szczawiu i mirabelkach, dla mnie tyle jesteś wart co tu piszesz, kompletne 0. | |||
PavelSPM
| ~Ł ysy 2019-08-22 18:42:43 "Zbyt dobrze znam KP, abym zastanawiał się nad kaprysami szoferzyn. " Buuuuuuchaachaa chaa!!! Napisal ten kto otwarcie nie certując namawiał publicznie pracodawców do kryminalnych metod odbierania pieniędzy u prasowników : "~Łysy 2019-08-01 10:24:19 Po wejściu w życie Pakietu Mobilności proponuję wizyty u stomatologa. Zęby muszą być zdrowe. Będziecie w nich przynosić szefowi kasiorę. Po wprowadzeniu " Tanga Milonga " przez pewien czas powyższy manewr ćwiczony był w litewskich firmach. Sprawdza się. " | |||
~Tadek | Szoferakom we łbach się poprzewracalo i sami nie wiedzą już czego chcą. Płatne wszystkie nadgodziny, ale jednocześnie tydzień w domu., bo on ma daleko i na weekend mu się jechać nie oplaca. Tylko że kogo to obchodzi? | |||
PavelSPM
| 2019-08-22 18:52:26 "A wtedy siofer Paweł będzie musiał pisac podanie o urlop, aby dom zobaczyć. " Z reguły, za 3 tygodni kierowca wypracowywuje ponad ustaloną miesięczną normę czasu pracy, a 1-miesięczny okres rozliczenia pozwalia w każdym mieciącu mieć jeden tydzień wolny, nie tracąc roczny urlop. Właśnie z tego tyle szumu i negatywu ze strony pseudo pracodawców z powodu wprowadzenia kierowcami "młotków" i "kopert" do tachografu, co jest obowiązkową czynnością, bo im nie wdaje się zamieścić aktywność i gotowość kierowcy w 8 godzinach na dobę i 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym, i tamtym samym zmniejszyć płacę lub dni wolne za godziny nadliczbowe jako kompensację. | |||
~Transportowski | Tadek u kierowców ze wschodu tego nie ma, oni chcą pracować, nie to co polskie leniuchy. | |||
~Pan Ordynator | Tadek jesteś debi/lem. Pozdrów ciotko Aga Parówa. | |||
~Tadek | Z reguły, za 3 tygodni kierowca wypracowywuje ponad ustaloną miesięczną normę czasu pracy, a 1-miesięczny okres Nie ma takiej reguły. | |||
~Pan Ordynator | Doktora wyrypatora też tumanie. | |||
~Tadek | Pracodawca nie ma obowiązku zapewnienia pracy w wymiarze większym niż 8 godzin dziennie, aby siofer zalapal nadgodziny. | |||
PavelSPM
| 2019-08-22 19:03:10 Nie ma takiej reguły. Wystarczy wprowadzać "łóżko" do tachografu tylko w miarę potrzeby, wymaganych przepisami, w czasie odebrania przerw (15; 30; 45 minut) czy odpoczynków (9; 11; 24; 45 godzin), a reszta czasu rejestrować, wspierając się na przepisy, "młotkami" i "kopertą", i spokojnie bez problemów kierowcą wypracowują się w jednym tygodniu (5-6-pracowniczych dni) maksymalnie dopuszczone 60 godzin pracy ("jazda"+"młotki"). Sprawdzono w praktyce. | |||
~Ł ysy | O czym tu dyskutować? Nie pasuje praca, płaca? Kluczyki na stół i po problemie. | |||
~Tadek | Od kiedy to wprowadzanie symboli do tachografu jest pracą? | |||
~Tadek | Pracujesz- wtedy ustawiasz tacho na mlotki. I tylko wtedy, a nie kiedy się to tobie przywidzi. | |||
~Pan Ordynator | Glaca, befrem byłeś hcoojowym, psi wożnikiem teź jesteś hcoojowym. Może pora już pora powiedzieć sobie, źe znowu w życiu nie wyszło. Na uszczelkę do du/py nawet matole się nie nadajesz. Siedź lepiej w czworakach, i licz baranki. O ile potrafisz liczyć. | |||
PavelSPM
| 2019-08-22 19:05:39 "Pracodawc a nie ma obowiązku zapewnienia pracy w wymiarze większym niż 8 godzin dziennie, aby siofer zalapal nadgodziny. " Praca w godzinach nadliczbowych to już nie jest specyfiką pracy kierowcy? Czyli, po 8 godzinach pracy kierowsa ma stać i zacząć dzienny okres odpoczynku? Tak? Jeśli kierowcy zaczną tak robić to pracodawcy na kolanach jeszcze będą prosić i błagać kierowców żeby przedłużyły swój dzienny okres pracy bo będą spóźnienia i jak skutek - kary na firmy. O czym piszesz? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.