Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

System 2 / 2

ID: 220532


Dlaczego warto?

~Michał
*.146.4.247.mobile.internet.t-mobile.pl

Posty (144)

~Michał
jak w temacie...
~Michał
Nie rozumiem osób co wyśmiewają chęć pracy w systemie 2/2. Umożliwia on balans w życiu prywatnym i zawodowym. Po zsumowaniu wszystkich godzin rzeczywistej pracy przez te dwa tygodnie, wychodzi pełny etat. Jazda, załadunki, obsługa zestawu, planowanie trasy, przygotowanie dokumentów itd. zajmują około 14 godzin dziennie. X 12 dni = 168 godzin. To jest dokładnie 40 godzin tygodniowo, czyli pełny etat !
krakdriver
Masz racje. Niestety większość kierowców nie potrafi liczyć ; -)
~Rysiek777
wyśmiewać moze tylko dziad bo dlaczego miałby on nie pasować kierowcy? przecież jak ktoś chce dużo pracować to może się zatrudnić na dwa etaty i nie mieć tych dwóch tygodni wolnego :)
~ostrowiec
dokładnie. System 2/2 jest bardzo dobry tez go praktykuję. Tylko u mnie on wygląda od środy + 2 tygodnie a nie od poniedziałku. Kierowcy zadowoleni nie rzucają się nie kombinują i brak telefonów od żon "kiedy mąż wróci"
~Rysiek777
to jeszcze lepiej bo dwa wekendy wchodzą zamiast jednego i dwie dodatkowe diety wpadają
~Damian
Ktos oferuje w malopolskim lub swietokrzyskiem 2 na 1 albo 2 na 2 najchetniej chlodnia kierunki obojetne 692 980 067
~ostrowiec
no tak się robota układa :) a po resztą odpadają urlopy itp. jakieś inne wyliczenia bo jest pół miesiąca wolnego.
~Rysiek777
z jakiego powodu odpadają urlopy?
kierowca przepracowywujący w miesiącu 168h ma prawo do pełnych 26dni urlopu !!!
no chyba że ktoś nie ma po co go brać :) i woli ekwiwalent

-1

~ostrowiec
Rysiek, wychodzą Ci dwie niedziele wolne bo dwie soboty też jeździsz bo łącznie jeździsz 12 dni i 2 niedziele wolne
~ostrowiec
druga sprawa masz dwa tygodnie wolnego miesięcznie więc w roku masz tych dni wolnych znacznie więcej niż 26 dni także policz też to :)

1

~maro
Rysiek kiedy dziada wykosisz? Nie nie może tak być, że okrada kierowcę z należnego urlopu.

1

Dawid87
system 2/2 rozumie dwa miesiące w trasie i dwa dni wolnego, jak pasuje zapraszam oferuje super wynagrodzenie

-2

~maro
To dużo diet u Dawida. Rysiek byłby usatysfakcjonowany.

1

silwio
Nieprawda, Rysio lubi siedzieć w szatni, a u Dawida "czeba"pracować.

-2

~Rysiek777
ostrowiec - kierowca na pełnym etacie ma przepracować 168h w miesiącu,
pracując w systemie 2/2 te godziny ma przepracowane,
wiec w imię czego miałby nie otrzymać należnego urlopu? ??

-1

~ostrowiec
dlatego, że jakbyś nawet zastosował równoważny czas pracy i wtedy pracodawca ma obowiązek "oddać" Ci dni za to przepracowanie to i tak masz tydzień gratis w związku z tym masz znacznie znacznie więcej dni urlopu. Oprócz tego przepisy prawa pracy pozwalają dać większą ilość dni urlopu a pracownik nie może się w ogóle tego przywileju zrzec. W takiej sytuacji jak ja opisuje warunki urlopwe są korzystniejsze niż przepisy prawa pracy dlatego mogą mieć zastosowanie. Miałem 2 kontrole PIP i ITD i żadna tego nie podważyła mało tego padło określenie "tez bym chciał tyle mieć wolnego". Co do ilości godzin 168h na miesiąc (tych godzin pracownik pracuje mniej bo umnie jest zasada że maksymalnie wolno mu mieć 12h x 12 zatem jest to 144h (tak ma być robota do grana). Więc te brakujące godziny i tak są na plus. Jak się zdarza że dojeżdzają samochodem zagranice to i tak miesze się w tych 168 h. Raz kontroler PIP zasugerował, że na dobrą sprawę umowy te mogłby być na 3/4 etatu bo kierowcy mają czasu jazdy 106-108 h miesięcznie choć czasu pracy więcej. Nigdy z tym nie miałem problemu.
Zresztą system pracy, który wprowadziłem został pozytywnie potwierdzony przez oficjalne stanowisko ITD i PIP. Kolejna sprawa przy takim systemie pracy kierowcy są zadowoleni bo nie siedzą po 4 tygodni w budzie
~Rysiek777
wszystko zależy od tego jak bardzo kierowcy rejestrują czas swojej pracy?
z tymi 144h to się trochę pogubiłeś bo jaki miesiąc ma 28dni? tak wiem luty co cztery lata :)
i przez te 2-3 dni kierowca dobija do tych 168h !!!
u nas też był kiedyś system 2/2 i wolne dwa tygodnie nie umniejszało urlopu a też PIP przychodzi i jakoś ma zupełnie inne stanowisko :)

2

~Rysiek777
owszem nie ma czego porównywać do tych co pracują po cztery tygodnie ale oni mają dużo nadgodzin za które należy im się wynagrodzenie a w systemie 2/2 ich nie ma

1

laki81
Też osobiście uważam, że system 2/1 lub 2/2 jest jak najbardziej życiowy i zapewne w dzisiejszych czasach byłoby wielu chętnych na takie warunki. Można mieć z tego dość dobre pieniążki i mieć czas dla rodziny. Przy dobrej organizacji zarówno kierowca jak i szef powinni być zadowoleni. Oczywiście jak ktoś chce w innych systemach to już jego kwestia. Do tego odchodzi problem z pauzami 45h.
~ostrowiec
no właśnie miesiąc ma więcej dni jak 28 w związku z tym jest to korzystniejsze dla kierowcy. Druga sprawa nadgodzin nie wolno Ci mieć za dużo albo tak, że jest to stała cecha Twojej pracy. Trzecia rzecz jeszcze rozporządzenie 561/2006 więc i tu musi być zgodność a jak wiemy przepis szczególny jest nad przepisem ogólnym (kodeks pracy). Kolejna sprawa charakter pracy jest również bardzo ważny. W razie czego nie boje się iść do sądu bo raz że sprawa będzie długo trwała a dwa sąd w tej kwestii na pewno będzie miał wątpliwości czy to było korzystne czy mniej korzystne dla pracownika.
~maro
ostrowiec czy w upalne dni zapewniasz kierowcom wodę do picia?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.119.116.27

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels