ID: 218545
Niemiecka branża transportowa potrzebuje Europy Wschodniej
ID: 218545
ID: 218545
Gdy Polacy wycofają się z rynku, załamie się cały niemiecki system.
Gdy Polacy wycofają się z rynku, załamie się cały niemiecki system.
~etransport.pl
Posty (33)
~Misza | Eee tam gadanie. W latach 90 tych tez kraje unii sie bogacily i rozwijaly, a polski transport miedzynarodowy dopiero sie rozwijal. Stawki byly inne, trasy i odleglosci byly inne. Wszystko sie zmienilo i rynek tez sie zmienil. Teraz wejda nowe przepisy i znowu wsxystko sie zmieni i rynek sie zmieni. A za 15-20 lat znowu beda zmiany. Bez obaw nic sie nie zalamie. Jedni sie skoncza to wejda inni lub obejda przepisy. | 1 | ||
~Wielki Szu | Niech Polska martwi sie o siebie. Ja jestem pewny ze Niemcy doskonale sobie poradza bez polskich dziadtransow. Odwrotnie czyli polskie dziadtransy bez niemieckiego rynku -z pewnoscia nie. Dla Polski pozostaje Wyszechrad i Pribalty. A tam wiadomo juz jest ciasno a co bedzie potem? Zlomy dziadtransow beda staly na wystawkach za darmo do wziecia. | |||
~Www | a ty wielki szu obok tych złomów będziesz stał i prosił dziada o wyczyszczenie felgi bo na chleb nie będziesz miał i tyle w temacie | |||
~Wielki Szu | Za rozwalony w puch transpory francuski i belgijski polskie dziady powinny beknąć jak mrowka po jabolu. Wpuszczajac ta dzicz na europejskie rynki nie przewidziano skali procederu. To tak jak kmiota w gumofilcach wpuscic na Wersal. Patologia. | |||
~Wielki Szu | Wiekszosc szoferow juz tyra u Niemca. A polowa zlomow dziadtransow obsadzona jest przez Ukraincow. Dobry polski szofer nie podciera tylka polskiemu kmiotowi zagrodowemu. | |||
~Wielki Szu | Swego czasu przywodca duchowy dziadtransow zaklinal sie ze nigdy u niego nie tyral obcokrajowiec. Dzis Bialorusy go olewaja. Zawsze pisalem ze dla dziadtransow przyszedl czas rowni pochylej. Jesli wejda do uzytku pojazdy autonomiczne to zachidni rynek zamknie sie na zawsze dla polskich kmiotow. Za glod za krew za lata lez przyszedl czas zemsty na dziadtransach. | |||
~Wielki Szu | Www ostatnim moim zyczeniem jest to zeby ktorys dziad sie o mnie martwil. Martw sie przyjacielu o siebie. Nigdy nie dostalem od ciebie kromki chleba ze smalcem i dalej na to nie licze. | |||
jacek-kuba
| O jakim wersalu mówisz? FR? D? różne idiotyzmy tu czytałem ale ty przebijasz wszystkich | |||
~dobry kolega | polskie dziady rozwalily rynek europejski poprzez niskie ceny ale okazało sie ze rumuny i bulgary sa jeszcze tansi i dziady w placz ze unia nie pozwala sie rozwijać rzetelnym psiewoznikom z pl dramat i smiech | |||
~Wielki Szu | Nikt nie przewidzial skali procederu. Dzis byle chochoł zza płota ma transport. Unia ma racje. Wyrwac patologie z korzeniami. | |||
~Wielki Szu | Za niskie ceny transportu placa wprost kierowcy. Mieliscie polskie dziady zloty rog a ostanie wam sie ino sznur - piszac jezykiem oborowo zagrodowym czyli dziadtransowym | |||
eltrans33
| No dziadtransy czas pakować swe biznesy, albo zaczniecie się szanować, nie będziecie zaniżać stawek i będzie Was stac na porządnych kierowców albo przyjdzie pozbyć się swoich willi. O nas kierowców się nie martwcie, my se poradzimy ofert pracy za normlne pieniądze jest mnóstwo... | |||
~zorientowany | "Rozbity w puch transport Francuski i belgijski". Wielki Szu, byle co jesz i byle co gadasz, a polską przedsiębiorczość nazywasz patologią! 20 lat wcześniej przepływ towarów to było 10% tego, co dzisiaj. Poza tym nigdzie nie widziałem tego "puchu". Belgusy mają w doopie inwestowanie i ogarnianie tysięcy aut. Wolą jednak tych tańszych romków, Bułgaró i Polaków. Gdyby tak nie było, nie dawaliby zleceń i nie podpisywali umów z firmami wschodnimi. Czy ty byłeś kiedyś w B lub F? ?? | |||
~zorientowany | W takim razie unia powinna się zabrać za firmy zachodnie, które wykupiły i zniszczyły polskie firmy produkcyjne!!! Taki jest tok rozumowania W Szu :) | |||
~zorientowany | Biedronka też zniszczyła pss społem :) Do gazu z n imi:) | |||
MANnalegalu
| potrzebuja... za 1400e czy 1600e to beda potrzebowali do konca swiata i jeden dzien dluzej. tak samo jest w PL. brakuje kierowcow... kierowcow jest od groma ale nie placa to kierowcow nie ma-prosta logika | |||
~dobry kolega | jest drobna roznica w Niemczech kierowca za tydzień spania w budzie ma tyle co wozkowy w fabryce za 8 godzin w Polsce raczej nierealne | -3 | ||
~Zakręcony | Dziady wykończyły się dziadowaniem na dziadach. Dziad dziada dziadem poganiał. | -1 | ||
ese
| ~dobry kolega 2017-06-16 21:29:26 jest drobna roznica w Niemczech kierowca za tydzień spania w budzie ma tyle co wozkowy w fabryce za 8 godzin w Polsce raczej nierealne"- A ile ma w Emiratach Arabskich? A w Kuwejcie? A w Islandii? A co ma piernik do wiatraka? No i jakim cudem "a w Niemczech kierowca za tydzień spania w budzie ma tyle co wozkowy w fabryce za 8 godzin" jeśli wiadomo przecież, że Niemiecki Kierowca jeśli śpi poza domem, to w hotelu? Zaś weekend zaczyna w piątek o 14, 00 a kończy w poniedziałek po 11, 00 | |||
~dobry kolega | już ese wjechal z mondrosciami kierowca w de często ma 1700 e za miesiąc tyle samo co w fabryce za 8 godzin trudno zaczaić o co chodzi | |||
~ryszard w | dziady na bezrobocie | |||
ese
| ~dobry kolega 2017-06-17 16:20:06 (... ) kierowca w de często ma 1700 e za miesiąc tyle samo co w fabryce za 8 godzin trudno zaczaić o co chodzi"- No faktycznie trudno.. Bo jak by to w Polsce, to temat byłby jasny. Dziad, złodziej i oszust by mógł więcej zapłacić a nie chce. Woli za to na wczasy polecieć albo kolejną "kusiódemkę" albo "beemkę" kupić by synalek miał co rozbijać. Ale że "w de" tak się zdarzać może.. , to trudnio zaczaić.. | |||
~dobry kolega | szwajcaria i norwegia nigdy nie wpuscily polskich dziadow na rynek dlatego tam kierowca dalej zarabia ok 5000 chf a w Niemczech dziady sie bija o ladunki za 70c wiec normalne ze i niemiecki kierowca nie zarabia kiedyś w Niemczech sie zarabialo tyle co w ch dziś Niemcy pracy szukają w danii Holandii itp | |||
ese
| Mało ważne ile się zarabia, ale co za to można nabyć. Przypominam dane szwajcarskie, że poniżej 4600 CHF na rodzinę na miesiąc liczy się ubóstwo gdzie można się ubiegać o pomoc socjalną. W Norwegii nie lepiej. Stąd niewarte komentarza są przeliczania wprost zarobków, bez uwzględniania kosztów. W tym stałych. | |||
ese
| Zaś "podpinanie się" pod miejscowych jest żałosne. | 1 | ||
ese
| Ein Rechenbeispiel: D as Ehepaar A. hat keine Kinder. Frau A. ist seit Jahren arbeitslos und hat kein Einkommen. Herr A. arbeitet zu 100 Prozent im Gastgewerbe und verdient 3500 Franken pro Monat. Der Grundbedarf für ein Ehepaar beträgt gemäss Skos-Richtlinien 1509 Franken. Hinzu kommen unter anderem Gesundheitskosten und Miete. Das Ehepaar A. kommt so auf einen 8211; individuell berechneten 8211; Betrag von 4000 Franken pro Monat. Dies ist das sogenannte soziale Existenzminimum, das ihnen das Sozialamt garantiert. Damit Herr A. gegenüber nicht erwerbstätigen Sozialhilfeempfänger n nicht benachteiligt ist, kommt der Einkommensfreibetrag von 600 Franken zum Zug. Diesen Betrag 8211; 600 Franken bei 100 Prozent Arbeit 8211; müssen arbeitende Sozialhilfeempfänger nicht von der Hilfe abziehen. Das Ehepaar A. kommt so mit ergänzender Sozialhilfe auf 4600 Franken monatlich. | 1 | ||
ese
| Wiec nawet nie na rodzinę, a na parę 4600 CHF jest określane na "Dies ist das sogenannte soziale Existenzminimum, das ihnen das Sozialamt garantiert. " | |||
~dobry kolega | już to raz pisales tylko ze to jest normalna pensja pracownika fizycznego w ch wiec pojedz tam choć raz popytaj ludzi ile sie zarabia a potem rob wklejki | |||
ese
| Nie muszę. Znam to bliżej niż sądzisz. To jest jeden z oficjalnych przykładów na liczenie uprawnień do pomocy socjalnej by osiągnąć "minimum egzystencji". Co jako "mówiący biegle w kilku językach oraz dialektach" przecież widzisz | |||
~dobry kolega | pensja w regionie ticino to ok 3000 chf jako bywalec pewnie tez to wiesz |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.