ID: 209373
Dlaczego brakuje kierowców zawodowych w Polsce? Dowiesz się tego dzisiejszej nocy słuchając "Jedynk
ID: 209373
ID: 209373
Od 0:10 do 3:00 Maciej Wroński, prezes Związku "Transport i Logistyka Polska" przedstawi wyniki raportu, który szczegółowo opisuje sytuację w transporcie, mówi o przyczynach i daje sugestie do działań w tej dziedzinie.
Od 0:10 do 3:00 Maciej Wroński, prezes Związku "Transport i Logistyka Polska" przedstawi wyniki raportu, który szczegółowo opisuje sytuację w transporcie, mówi o przyczynach i daje sugestie do działań w tej dziedzinie.
~etransport.pl
Posty (523)
~pospolity kowalski | a jak jednak nie wrocimy no wiesz z roznych przyczyn to nie bedziemy podli dla tych co nie chca zatrudnic Rysia | |||
~pospolity kowalski | nie musisz mi odpowiadac | |||
~Ł ysy | To co się stanie, koniec świata będzie? Uruchomią darmowe kursy, po 3 miesiącach będą rzesze nowych " miscuf kierofnicy ". Tak samo" kompetentnych" jak wy. | 1 | ||
~Ł ysy | A jak wrócicie, to co, ktoś was zatrudni? Chyba tylko prawdziwe dziadtransy. | |||
~pospolity kowalski | ty tak powaga czy masz swoj swiat | |||
~pospolity kowalski | zapytaj inaczej kto chce wrocic | |||
MarcinSE
| Fascynujące... chyba z trzy tygodnie wstecz był wywiad z tymże samym prezesem w popołudniowej audycji i tam pan prezes mówił, że transportowcy nie mają z niczym problemu wręcz rozwijają się wspaniale tylko ta biurokracja MiLog, LoiMacron... A tak nie ma kłopotu! Minęło 3 tyg i raport że brakuje kierowców... :) Posłucham z ciekawością i porównamy zasoby wiedzy prezesa i prezesów etransport :) | |||
Leeon
| Ł ysy - dziadtransy padajom sały czas. Po pierwszym styczna zacznom padać szybciej. A po pierwszym maja nie będzie już żadnego, a ftedy misce kierownicy wrócą do łopat i betoniarek. A na poważnie... Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego idiota się rajcuje tym że jego chlebodawca może splajtować? Nie dociera do idioty że, on (idiota) wyląduje wtedy na śmietniku? ; -) | 2 | ||
Leeon
| Ukasz co widzisz dziwnego w tym że jestem teraz w pracy? Od wielu już lat jeżdżę w nocy. Weekend zacznie mi się w sobotę rano a skończy w poniedziałek wieczorem. Wiem że ciężko ci pojąć że nie wszyscy pracują tak jak ty byś pracował (gdybyś pracę miał). To co dobre dla jednego, dla drugiego może być do doopy. Pojmij to w końcu. ; -) | 1 | ||
MarcinSE
| Leeon - on już tam był gdzie Ty masz pracę w nocy... Czy trzeba napisać jak to się skończyło... ? ? :) :) | |||
~Rysiek777 | Leeon - rajcować się można że dziad plajtuje i pracodawcy rozwiną swoje floty | -1 | ||
MarcinSE
| Rysiek... Możesz to wyłożyć matematyczne, tak plus minus... ? ? | 1 | ||
Leeon
| Był. I co z tego że był? Pewnie skończyło się jak zawsze. ... Dostał po pysku i wrócił z podkulonym ogonem do mamusi; -) | 1 | ||
MarcinSE
| Leeon - USPOKÓJ SIĘ!!! :) :) | |||
Leeon
| Jestem spokojny. Na wspominki mnie wzięło. O ile pamiętam to tego nieudacznika co jakiś czas ktoś po gębie obijał. ; -) | 1 | ||
~Rysiek777 | a czego nie rozumiesz? jest grupa przewoźników którzy jadą za 2e (nie w PL i nie z PL) i są dziady co puszczą zestaw nawet za 0, 6e żeby na ratę było i takich nie szkoda bo jak gnida splajtuje to ktoś tą lukę na rynku wypełni | |||
MarcinSE
| Nadal nie rozumiem... tzn - rozumiem, że np pada pięciu, "dziadów" w okolicy, każdy z nich ma po 3 auta czyli 15 kierowców... A tam gdzieś już czeka 15 aut na tychże kierowców by ich rodziny miały ciągłość egzystencji!? Tak to mam rozumieć??? | |||
~Rysiu777 | Można i tak a wiesz że teraz ogólnie auta czekają więc jest tylko migracja kierowców i ten kto placi to ich ma | |||
MarcinSE
| Hmmmm... "ogólnie auta czekają"... I to jest klasyfikacja dobrych pracodawców??? Ciekawa teoria | 1 | ||
Leeon
| Czego Marcin nie rozumiesz? Dobrzy kierowcy TYRają u dziadów i są przez nich dymani na kasę. Dobrzy pracodawcy mają auta pod płotem bo... nie mają kierowców. Dopiero jak dziady popadają, to dobrzy kierowcy przejdą do dobrych pracodawców. Auta wyruszą z pod płotów na szlak, za sterami będą siedzieć dobrzy kierowcy (których już nikt nie dyma), dobrzy pracodawcy będą się rajcować tym że mogą dobrym kierowcom godnie płacić. Dziady zaś będą leżeć i kwiczeć. Proste? ; -) | 2 | ||
MarcinSE
| Cichooo - słuchajcie!!! "Stawki mamy jak zachodni transportowcy i jeszcze zarabiamy na logistyce"... SŁUCHAMY!! | |||
irish_dude
| Właśnie skończyłem - dzisiaj tylko 600 mil, bo w US mało czasu :-) Leeon - podsumowanie dobre, szkoda tylko, że piszesz " na Berdyczów ", bo pajacyki i tak tego nie pojmą... A ja się zastanawiam, dokąd będę musiał "zwjać " z Kanady, jeśli okaże się, ze tu też kicha... | 2 | ||
~gnębca gamoni | Łysy napisał - że jak zabraknie kierowców na rynku to UP uruchomi darmowe kursy. To nie rok 2004, że ludzie robili CE bo nie mieli nic innego. Teraz młodym się po prostu nie chcę jeździć, bądź mają do wyboru pracę w innych sektorach za dużo lepsze wynagrodzenie niż proponowano w 2004 W lutym UE otworzy rynek dla Ukrainy. W maju sytuacja z zatrudnieniem kierowców się pogorszy. | |||
~Rysiek777 | "3 Miesce wolne od 09. 01. 2017 Zatrudnię kierowcę C+E, ciągniki siodłowe MAN; IVEO oraz naczepy firanki (Mega w większości). Obsługujemy głównie trasy to daleki Transport w Niemiec, Holandia, - atrakcyjne wynagrodzenie 2000 zł brutto" i tak wygląda większość ofert i powiedz mi jaką motywacje ma mieć młody człowiek do zrobienia uprawnień? zamknięcia za sobą domu i wyjazdu na cztery tygodnie z Polski??? | |||
~Rysiek777 | i wytłumacz mu dlaczego miałby wyłożyć 10tyś na zrobienie kwitów i pracować po 300h z ciągłym batem nad sobą od policji i służb kontrolnych gdy np w alternatywie za 0, 5tyś może zrobić kwit na widlaka i pracować 168h za ok 3tyś brutto choćby? | |||
~yabadu | ale godzine se wybrali kto bedzie tego luchal | |||
~Rysiek777 | magnesiarze :) | |||
~Gnębca gamoni | s://www. youtube. com/watch?v=Ve7sv6rE RVY | |||
Akar
| Zacznijmy od tego, transport się nie opłaca, trzeba dobrać 5 zestawów. 1. Stawki mamy jak na zachodzie? Ciekawe ponieważ Niemiec za 1, 2e myśli czy ruszyć skład a Polak za 0, 6 odpala maszynę i leci ! 2. Chcecie zatrzymać kierowców? Jedna metoda zacznijcie płacić więcej z kilometra lub od frachtu i będzie ok bo nie oszukujmy się ale 90% pracodawców płaci dla kierowcy z KM (chyba nikt nie będzie jeździć cały miesiąc za 900zl np. na umowie zleceniu8230;. ) 3. Wystarczy kilka kontroli ITD. W miejscach załadunków gdzie każdy jest na rzepie (magnit) ukarać kierowców i się skończy jazda po 2, 6zl na kraju. 4. 8221; Jeżeli się nie rozwijasz to musisz inwestować8221; Co za głupota! Przecież zawsze pracodawca musi dokładać i narzeka ze nie ma z czego, też tak chcę kupić nowe auto z salonu i dokładać tylko skąd dokładać? 5. Zmieńcie przepisy, minimalna stawka za KM dla przewoźnika, zrobić naloty na wielkie firmy, sprawdzić wypłacania DIET etc etc ! 6. 4000zl Brutto hmm to ile wyjdzie? 3 z przodu za system 4/1? 7. Sranie w banie 8230; To zostaw rodzinę i mieszkając w Krakowie pracuj w Gdańsku ciekawe czy tak sobie się zwolnisz i zmienisz robotę cwaniaki przed mikrofonem 8230; 8. Nie wypracowywać model wynagradzania tylko niech pomyślą co zrobić z cenami FRACHTÓW ! Będzie dobra kasa z frachtów to będzie i kasa dla kierowcy i szef będzie zadowolony8230; 9. " NIE SMARUJESZ, NIE JEDZIESZ !" czasami kierowca musi sam zapłacić żeby mógł jechać zarabiać pieniądze 10. SRANIE W BANIE TEN CAŁY Pan Maciej W. prezes Związku "Transport i Logistyka Polska" 8230; Gada głupoty ten kto nie siedzi w tym bagnie może to łyknie tak jak kierowcy na parkingach8230; Piszemy wszyscy : info@tlp. org. pl CZEKAJA NAJLEPSZE OFERTY PRACY ! | |||
~pląba | Powód jest stosunkowo prosty i oczywisty : kasa, temat poruszany wielokrotnie... Na ścianie zachodniej są już firmy które płacą za 3/1 7, 5 tyś - Przykład ND, ale to kasa z dietami więc podstawa wciąż niska, - powód - różnica w odprowadzeniu składki na ubezpieczenie w Niemczech 300 e od kwoty 1600 e u nas jest to połowa składki czyli 800 e i tu cała różnica, już o tym kiedyś pisałem, oczywiście należy też dodać ze Niemcy mają lepsze stawki, nie jest to taka różnica jak 5 lat temu ale jednak są firmy produkcyjne które zwyczajnie dla zasady zapłacą więcej Niemcowi jak Polakowi, o przyczynach myślę ze nie warto tu pisać. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.