ID: 209373
Dlaczego brakuje kierowców zawodowych w Polsce? Dowiesz się tego dzisiejszej nocy słuchając "Jedynk
ID: 209373
ID: 209373
Od 0:10 do 3:00 Maciej Wroński, prezes Związku "Transport i Logistyka Polska" przedstawi wyniki raportu, który szczegółowo opisuje sytuację w transporcie, mówi o przyczynach i daje sugestie do działań w tej dziedzinie.
Od 0:10 do 3:00 Maciej Wroński, prezes Związku "Transport i Logistyka Polska" przedstawi wyniki raportu, który szczegółowo opisuje sytuację w transporcie, mówi o przyczynach i daje sugestie do działań w tej dziedzinie.
~etransport.pl
Posty (523)
~qwerty | Konserwator - jakie auta posiadasz bo ja mam auto z października, przeczytałem instrukcje, ale takich rewelacji o których mówisz tam nie ma, może mam skróconą instrukcje, albo ty masz auta typu Jelcz i star tam faktycznie były pokrowce na chłodnicę. | |||
300D
| de*ilowaty zakłamany głupku konserwacje_zab... Na wymioty mi sie zbiera od twoich gównianych wypocin... chyba nie tylko mi. Jesteś żałosny głupku. | 1 | ||
~pląba | ~Ł ysy 2016-12-03 16:21:51 pląba. Nie wnikam w politykę rozwojową podanej przez ciebie firmy. Ale, no właśnie. Jest sens kupować auta "na wyrost "? Jak pisałem wcześniej miałem 5 aut teraz mam 1 duże i busa, więc odpowiedź na twoje pytanie jest oczywista, nie wnikam w powody stawiania "dobierania aut" ja dobierałem dlatego bo zwyczajnie była taka potrzeba, teraz jej nie odczuwam więc się pozbyłem nadwyżki. | |||
~profesor parkingowy | Napisz mu jeszcze co to chlodnica, bo może mu się z bimbrem kojarzyć | |||
konserwacje_zabytkow
| rysiu, ale dlaczego ja mam ci coś naświetlać? czy ty myslisz, że moje naświetlanie zmieni cokolwiek w twoim podejściu do pracy, do stosunku pracy, do relacji: pracownik-szef? Masz swoje uprzedzenia i tego nic nie zmieni obawiam się. Nawet gdy ktoś zaproponuje ci pracę za 15. 000 zł/mc, to i tak będziesz niezadowolony, bo pomyślisz sobie, że jak daje 15 to dlaczego nie da 17 albo 18? jeżeli chodzi o moich pracowników, to umawiam się zawsze na stałe kwoty - ryzyko jak widzisz ponoszę ja. panie profesorze - jeżeli chcesz będąc kierowcą zarabiać jak manager w Warszawie, to należy dać coś od siebie. Nie uważasz? Któryś z geniuszy na tym forum kiedyś napisał, że kierowcy należy się 10. 000 zł za "gotowość do podjęcia pracy" - ja za taką gotowość płacić nie zamierzam, ale pracę i na dodatek ciężką wynagrodzić pracownika potrafię. I powiem ci w sekrecie, że głupcem jest taki pracodawca, który widząc starania pracownika nie będzie go właściwie wynagradzał. Musisz jednak wiedzieć, że implikacja ma jeden kierunek: "jeżeli jesteś dobrym kierowcą jesteś dobrze wynagradzany" a nie na odwrót. Z matoła i nieroba nie zrobisz supermena nawet gdybyś mu operację plastyczną zafundował za 100. 000 zł + 30. 000 miesięcznie | |||
~pląba | konserwacje_zabytkow 2016-12-03 16:33:23 pląba - a powiedz, co byś zrobił jako pracodawca. Wyobraź sobie, że przychodzi do ciebie taki inzynier kierowca i mówi: "jestem kierowcą i znam troszkę podstawy angielskiego. chcę pracować z polskojęzycznym spedytorem i chcę 10. 000 zł na rękę"? powiedz co robisz? przecież taki tekst nadaje się do jakiegoś kiepskiego lubuskiego kabaretu. Ja rozumiem - przychodzi kierowca do pracy i okazuje się, że jest naprawdę dobry. że jest profesjonalistą, że nie trzeba mu mówić o tym, że jak spada temperatura, to trzeba założyć osłoną chłodnicy i że jak wzrasta powyżej 5C to trzeba ją zdjąć. Że kierowca ten nie ma problmów na załadunkach, rozładunkach, nie ma problemów z odnalezieniem trasy na mapie (jak np. GPS szwankuje), że kierowca ten nie spędza czasu z nóżkami na kokpicie i laptopem na kolanach oglądając filmy, tylko maksymalnie wykorzystuje czas pracy. Że ten kierowca jest w stanie przejechać bez problemów 12. 000 km w tygodniu (bo np. wyrusza w nocy i omija wszystkie korki przy większych miastach dowożąc towar na czas) itp. Że nie traktuje auta jak konia na za*e, tylko jeździ ekonomicznie (support drive większy niż 90%) Że ten kierowca nie śmierdzi "wczorajszym" alkoholem itp. - widzisz, z takim kierowcą to ja bardzo chcę współpracować i nie mam problemów by go wynagordzić. Mam prośbę, mógłbyś napisać jaśniej a przede wszystkim krócej? | -1 | ||
konserwacje_zabytkow
| qwerty - ja ci nie będę tłumaczył, bo się nie znam :) ale zadzwoń może do serwisu scanii - bo ja kiedy odbierałem auta to wraz z osłonami na chłodnicę. Każdy z 4 ciągników ma osłonę i każdy kierowca używa zgodnie z instrukcją. | -1 | ||
~yaco | Szefuncie jak jesteście takimi dobrymi pracodawcami to czemu cały czas wysłuc*e, że kierowcy to brudasy, lenie, o*acze zamulacze czy toczydła. Rolą szefa jest znalezienie odpowiedniego pracownika a tak jak pracownik musi się wykazać umiejętnościami na swoim stanowisku. Skoro szefuncie tak się wypisujecie że większość to patałachu z czego to wynika? Z wyzysku czy ekonomi? Albo braku kwalifikacji jako szefunio? Widać po firmach że te lepiej zarządzane mają dobrych schludnych czy pedantycznych kierowców aż pachnie w samochodzie elegancja franacja po waszych wypocinach wnioskuje że wyzyskujecie i nie wynagradzacie motywacyjnie swoich kierowców. Bo dobrych kierowców nie brakuje to osoby na poziomie bardziej pedantyczni jak szefowie często. Tylko jak utrzymują poziom to u frajera szefa nie robią za bezcen zależy kto co chce. Jaki szef taka firma i tacy kierowcy jedno łączy się z 2. Żyd będzie miał pod górkę bo nie motywuje pracownia do dobrej roboty. A po 2 szef na rozmowie o pracę od razu powinien widzieć czy ten to lubi popić codziennie czy okazjonalnie. | -1 | ||
~qwerty | Konserwator- nie odpowiedziałem na pytanie w jakich autach obecnie produkowanych w instrukcji piszą o pokrowcach na chłodnicę, i jaki producent je dostarcza w Polsce. | |||
konserwacje_zabytkow
| pląba, nie chce mi się :) ale poproś tutejszych geniuszy. Taki np. 300D jest w stanie wszystko streścić. Nawet książkę kucharską, nie wspominając o telefonicznej dla całej Polski | -1 | ||
konserwacje_zabytkow
| qwerty - takim autem jest scania R450 EURO6 | -1 | ||
~profesor parkingowy | Pewnie nie slyszal że w samochodzie jest coś takiego jak termostat, maly i duzy obieg | |||
300D
| De/bi/lo/wa/ty głupku... nawet nie czytam co piszesz... | |||
~yaco | Szefuncie jak jesteście takimi dobrymi pracodawcami to czemu cały czas wysłuc*e, że kierowcy to brudasy, lenie, o*acze zamulacze czy toczydła. Rolą szefa jest znalezienie odpowiedniego pracownika a tak jak pracownik musi się wykazać umiejętnościami na swoim stanowisku. Skoro szefuncie tak się wypisujecie że większość to patałachu z czego to wynika? Z wyzysku czy ekonomi? Albo braku kwalifikacji jako szefunio? Widać po firmach że te lepiej zarządzane mają dobrych schludnych czy pedantycznych kierowców aż pachnie w samochodzie elegancja franacja po waszych wypocinach wnioskuje że wyzyskujecie i nie wynagradzacie motywacyjnie swoich kierowców. Bo dobrych kierowców nie brakuje to osoby na poziomie bardziej pedantyczni jak szefowie często. | |||
~profesor parkingowy | Konserwator nie myl z termosem do herbaty | |||
~qwerty | Pytanie nie aktualne już odpowiedziales jak pisałem, byłem przez przypadek w serwisie Scanii koło nadarzyna miesiąc temu i takich pokrowców nie widziałem, ale wtedy nie wiedziałem że scania to stosuje poza Skandynawią do dzisiaj, masz rację człowiek co rusz dowiaduje się czegoś nowego. | |||
~Gnębca gamoni | prawda jest taka - w tym zawodzie dobrze już nie będzie nawet jak zaczną kierowcy płacić milog 8, 5E na godzinę to magazynierowi w PL będą płacić 7E/h | |||
konserwacje_zabytkow
| yaco - poczytaj wątek wyżej. Napisałem, że kiedy okazało się, że spędzając czas w kabinie auta za 500. 000 zł mozna zarobić więcej niż średnia krajowa, wówczas wiele osób (zupełnie niekompetentnych) zrobiło wymagane uprawnienia i zamiast kopać rowy (bo to ich życiowy maks) wsiedli do cięgników. Stąd stało się jak się stało. Pisałem też wcześniej: kążdy rozsądny pracodawca jeżeli spotka dobrego pracownika odpowiednio go wynagrodzi. | -1 | ||
konserwacje_zabytkow
| qwerty - byka sobie popraw: ) jak zadzwonisz do serwisu scanii, to ci wyjaśnia dlaczego do każdego ciągnika dają pokrowiec na chłodnicę i dlaczego trzeba go zakładać przy ujemnych temperaturach i ściągać jak temperatura będzie wyższa niż 5C. Ja się na tym nie znam. | -1 | ||
~qwerty | Konserwator- a czy to nie ty i tobie podobni "biznesmeni" zatrudniają takich fachowców, żeby żelazo za 500. 000 tys nie stało pod polotem? | |||
~nie i. d. i. o. t. a | Że ten kierowca jest w stanie przejechać bez problemów 12. 000 km w tygodniu (bo np. wyrusza w nocy i omija wszystkie korki przy większych miastach dowożąc towar na czas) Takie cos to tylko moze napisac i. d. i. o. t. a. Prawda zabytku? | |||
konserwacje_zabytkow
| u mnie pracuja tylko bardzo dobrzy, ale to bardzo dobrzy kierowcy zawodowi | -1 | ||
~qwerty | Konserwator- może jest tak jak mówisz ja jeżdżę tylko manem za 300. 000 | |||
~Ł ysy | Nie znam porządnego, kompetentnego kierowcy, który narzekałby na pracodawcę. Zazwyczaj łzy roni szoferska hołota. | |||
~profesor parkingowy | Konserwator możesz oszukiwac innych, wciskać im kit i bajeczki, tylko inni mają sito własnego rozsądku, problem w tym że krzywdzisz sam w siebie bo zaczynasz mylic fikcję z rzeczywistością | |||
konserwacje_zabytkow
| nie idioto - widzisz, kiedy ty wstajesz, odsłaniasz firankę, by sprawdzić jaki dzisiaj mamy dzień by następnie nastawić wodę na poranną herbatkę moi kierowcy dawno wyjechali od nas z bazy, ominęli poranne korki na Ringu w Berlinie i właśnie docierają na rozładunek. Za chwilę pojadą dalej się załadować i wyruszyć do następnego punktu rozładunku. W tym czasie ty będziesz już po śniadaniu stał sobie cierpliwie w korku, palił paliwo, gadał głupotki przez radio, sprawdzał co nowego na forum etransportu :) | -2 | ||
~Ł ysy | yaco. Jesteś kosmitą czy pospolitym idiotą? | |||
~qwerty | Łysy- odpowiedz ile się jedzie godzin załadowany autem z północnych Włoch do centralnej polski, jeżeli cholota według ciebie jedzie prawie 3 zmiany. | |||
konserwacje_zabytkow
| qwerty - ja nie chce się mieszać w pytania do Łysego, ale równie dobrze mógłbyś tu wkleić zadanie z treścią: "Jedzie auto - z Włoch do Polski - porusza się z maksymalna prędkością 85Km/h. Jeżeli z Włoch do Polski jest tyle a tyle kilometrów, to kiedy należy spodziewać się auta w Polsce, przy założeniu, że co tyle a tyle godzin kierowca musi zrobić tyle a tyle przerwy" | |||
MarcinSE
| Szacun dla tego handlowca który sprzedawał ci te auta... Swoją drogą niezły psycholog musiał być z niego by rozszyfrować, że ma łosia przed sobą i nawet szmatkę z dziurkami ci wcisnął :) :) :) Gruby, opowiedz co jeszcze ci wcisnął za kit o scani, wysadź w powietrze to forum że śmiechu :) :) :) :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.