ID: 203239
Polski transport- zwykły anachronizm i ciemnogród.
ID: 203239
ID: 203239
Wyobrażmy sobie transport towaru z Polski do Portugali w wykonaniu dziadtransa i w wykonaniu dużej firmy logistycznej. W drugim przypadku naczepę ciągnie najczęściej kierowca 8211; mieszkaniec danego kraju do granicy swego państwa lub w jej pobliże. Tam naczepę zapina kierowca np. niemiecki który startuje z pełnym czasem i jedzie również w pobliże granicy swego kraju. Ładunek praktycznie cały czas jedzie i nie musi odpoczywać razem z kierowcą. W przybliżeniu towar dojeżdża na miejsce około 27 godzin szybciej niż w wykonaniu anachronicznego polskiego podwórkowego transportu. Wnioski można wyciągnąć samemu a one są dość proste.
Wyobrażmy sobie transport towaru z Polski do Portugali w wykonaniu dziadtransa i w wykonaniu dużej firmy logistycznej. W drugim przypadku naczepę ciągnie najczęściej kierowca 8211; mieszkaniec danego kraju do granicy swego państwa lub w jej pobliże. Tam naczepę zapina kierowca np. niemiecki który startuje z pełnym czasem i jedzie również w pobliże granicy swego kraju. Ładunek praktycznie cały czas jedzie i nie musi odpoczywać razem z kierowcą. W przybliżeniu towar dojeżdża na miejsce około 27 godzin szybciej niż w wykonaniu anachronicznego polskiego podwórkowego transportu. Wnioski można wyciągnąć samemu a one są dość proste.
Posty (274)
~volvo | ile ci da za nocke to indywidualna sprawa szeryfa generalnie jest zmowa powyżej 19 F niektóre firmy płacą dzienny posiłek 5 F ale wróćmy z 'zagranicy' na nasz rodzimy grajdołek | |||
wesolek
| ida lulu czymta sie pany. dobranoc. ::) | |||
Leeon
| wesołek - "ese zapytam sie przy okazji o to Leeona. coś mi sie wydaje, że te 25 funciaków, jest płacone mie zależnie od tego, czy 9 lub 11 spędzasz w aucie. mogie sie jednak mylić. ::) ' To nie jest nigdzie opisane. Różnie za te nocki płacą. Mogę powiedzieć tylko to, co sam sprawdziłem. Na przykład: NAMPAK płacił 29 funtów, agencja zatrzymywała 5 i wypłacała 24 (po awanturze - 25), FedEx - 21, Pickfords - 20, HORNIGOLD -25. Teraz (sam wystawiam rachunki) XPO płaci 35. Generalnie jednak można przyjąć że 25 funtów to standard. ; -) | 2 | ||
Leeon
| xxxx 2016-07-26 00:25:00 Nie dyskutujcie z osobnikiem ese on nie ma bladego pojęcia o transporcie. Jego zadanie nabijać ilość postów bo reklamodawcy pójdą w piz... W UK płaca tramping za spanie w budzie zazwyczaj 25 funciaków. Gdybyś wiedział o transporcie tylko 1% tego -co wie ese, byłbyś królem parkingów. ; -) | 2 | ||
~sss | kolejny bełkot idioty... cena cena cena | -1 | ||
~maro | szu to idiota. Jaki jest zysk czasu po przepince naczep? Fakt, ze jedna naczepa może dojechać szybciej do celu, ale ta druga będzie już później. | 1 | ||
~maro | Nawet w tranporcie art. szybkopsujących nie ma potrzeby przepinek | |||
~żandarm na emeryturze | maro>Nawet w tranporcie art. szybkopsujących nie ma potrzeby przepinek, ale jest to wykorzystywanie czasu kierowcy na maxa, jak i jednego tak i drugiego, bo wszyscy bedą musieli wyjechac swoje godziny... | |||
~żandarm na emeryturze | A, idzie to za tym ze ten z pustą naczepą juz jest rano na załadunku... a nie ten co dopiero miał rozładowywac. | |||
~maro | To jak podcieranie doopy szkłem, bo ci na papier szkoda | |||
~maro | Transport 2000 km jeden kierowca może zrobić w ciągu 48 godzin. Kiero idiota powie, że to niemożliwe. | |||
~żandarm na emeryturze | Zgadza sie, brawo!!!, osobiscie tego nie popieram, bo nie znasz dnia ani godziny kiedy mogą przepiąc, pracuje własnie w takiej firmie w systemie 3 na 1 i patrzą zeby wedoic cie z godzin na maxa, bo czy ja jade czy stoje tak mi muszą diete zapłacic. Wiec bedąc w robocie nigdzie mi sie nie spieszy i jade 80 km na autostradzie, bo jutro tez jest dzien i roboty nikt nie przerobił. | |||
~dziod | Jeden kr*yn - wielka szmata napisał, posta tak głupiego i niedorzecznego, że nie wiadomo jak się do tego odnieść. Najlepiej spuścić zasłonę milczenia, a nie próbować tłumaczyć co ten niedorozwój miał na myśli | 1 | ||
ksyzol
| żandarm- Na rozmowie o prace każdy kiero mówi że jeżdzi spokojnie a potem wszyscy równo buta do odcięcia, ty pewnie tak samo. Czas pracy kierowcy należy wykorzystać na maxa, kierowcy nie mają z tym problemu tak jak ty pacanie z pegeeru. Jazda z predkością 80-85km/h jest najbardziej optymalna i ekonomiczna, 92km/h nie ma większego wpływu na czas przejazdu a kosztuje więcej. | 1 | ||
~żandarm na emeryturze | Jadąc do roboty, w systemie 3 na 1 to mam totalną olewke, bo czy ja bede stał tu czy tam, to tak dopiero za 3 tygodnie do domu, a spedycja patrzy zeby wydusić mnie z godzin jak cytryna, na max, jak jazdy tak pracy, wiec nieraz o 15. 00 każą sie zaczymac wypiąć naczepe i krecic pauze bo o 20. 00 przyjedzie kolega na przepinke i po 9h pauzy w nocy wio dalej, zeby towar był na rano u klienta, juz pisałem ze nie popieram tego bo nie znasz dnia ani godziny kiedy wykreca taki numer, nic przez to nie mozna sobie zaplanowac. Wiec non stoper sciema i jazda 80 km na autostradzie, a jak sa korki to jestem w siódmym niebie, bo wtedy ich plany idą w łeb!!! | |||
~żandarm na emeryturze | ksyzol>ja nie jade do roboty w systemie 3 na 1 zeby sie narobic, tylko jade o d p i e r d o l i c tam własnie ów 3 tygodnie, a mogę i stac tydzien, na parkingu bo tak mi muszą za to zapłacic, jade do roboty, tak jak ludzie na zbior trudkawek, a zelastwo to nie nie podnieca bo to moje narzedzie do pracy!!!>tak jak dla mechanika sa klucze do naprawy auta, jak dla piekarza mąka do pieczenia chleba, tak dla mnie jest samochod. I pamietaj roboty nikt nie przerobił, jutro tez jest dzien, a jazda to zbedne ryzyko i mozliwosc wypadku, wiec po co jechac?jak można stac, a czy sie stoi czy sie leży dieta sie należy. Amen | -1 | ||
ksyzol
| Trzeba przyznać masz wku-r-we fachowe podejście. Nie myślałeś o tym żeby polubić swoją pracę, może zmienić, może te truskawki... | 1 | ||
ksyzol
| tak jak dla mechanika sa klucze do naprawy auta, jak dla piekarza mąka do pieczenia chleba Tam to się dopiero za-p-ier-da-la na czas. | 1 | ||
~żandarm na emeryturze | Widze ze nie podyskutujemy, bo młody jestes, tu tylko opluwanie i jeden mądrzejszy od drugiego, gdzie to on nie był i co to nie widział, jak bedziesz miał troche zmarszczek na czole tak jak ja to zaglądni tu>wtedy podyskutujemy o transporcie... | -2 | ||
ksyzol
| O transporcie... śmieszny dziadek jesteś, nauczony jak tu ru-ch-nąć pracodawce. | 1 | ||
~żandarm na emeryturze | Za*ają, ci co mają od po*ego kilometra, lub od frachtu, a takich firm u nas nie brakuje, wiec tylko i wyłacznie DIETA!Potem magnesy, bo on tylko z firmy wyjedzie na pauzie, a w papierach ma wpisany czas koncowy załadunku!!!, kuzwa deb ile jedne! | -1 | ||
ksyzol
| Spoko dziadek wiem, podstawa ma być wysoka dieta plus ryczałty nadgodziny nocne i popołudniowe a spedytor ma czekać na telefon od kierowcy bo jak nie to kluczyki do baku i chu... No widzisz, wreszcie pojołem... Tera ide restrukturyzować finanse żeby się dopasować do rynku. | 1 | ||
~żandarm na emeryturze | Widze ze ty jestes z takich d u p o wla zów, cytuje>Siefie> jak Wiesiek nie chce to ja pojade... Ru ch na ć pracodawce!!!dobre sobie, oni nie znają czegos takiego, mają inną mentalnosc, i wpojone od małego że takie cos jak oszustwo drugiego człowieka nie istnieje i w ich zyciu nie ma miejsca. Tylko podejscie polaka takich bucoli, bez mózgów doprowadza do tego ze polak to cwaniak i patrzy wydymac pracodawce, ale to ty napisałes... | -2 | ||
~żandarm na emeryturze | 2016-07-26 15:44:16 >widze ze jeszcze nie trybisz... | |||
~żandarm na emeryturze | Jak spedytor nie dzwoni to mi pasi, bo kuzwa jak dzwoni to napewno cos pozmieniaja, a zresztą to telefon prawie zawsze mam rozładowany, a jak cos do mnie ma to mi pisze na komputer... | -1 | ||
~żandarm na emeryturze | A i dziadkiem jeszcze nie jestem. spadam na imieninki dzis ANNY... | |||
ksyzol
| No mam taką zasade że jak Ktoś ze mną chce pracować to ten Ktoś dotrzymuje ustalonych warunków obustronnej współpracy. To znaczy że ten Ktoś będąc w pracy pracuje. Proste??? | 1 | ||
~żandarm na emeryturze | widze ze ze mnie tu troche zminusowali, czyli jak człowiek prawde napisze to sie komus cos nie podoba np>~żandarm na emeryturze 2016-07- 26 15:37:18 Za*ają, ci co mają od po*ego kilometra, lub od frachtu, a takich firm u nas nie brakuje, wiec tylko i wyłacznie DIETA!Potem magnesy, bo on tylko z firmy wyjedzie na pauzie, a w papierach ma wpisany czas koncowy załadunku!!!, kuzwa deb ile jedne! To prawda wiec czemu na czerwono, a nie na zielono???Na czerwono bo ktos takie cos popiera? | -1 | ||
~żandarm na emeryturze | 2016-07-26 15:55:33 TO moze w małych rodzinnych firemkach tak jest, ale nie w molochach typu vos, norbert, itd. | |||
ksyzol
| Jakie wnioski kurka wodna, w malych firemkach jest lepiej... Z twoim podejściem do pracy to nie masz czego szukać w małych rodzinnych firemkach. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz