ID: 203239
Polski transport- zwykły anachronizm i ciemnogród.
ID: 203239
ID: 203239
Wyobrażmy sobie transport towaru z Polski do Portugali w wykonaniu dziadtransa i w wykonaniu dużej firmy logistycznej. W drugim przypadku naczepę ciągnie najczęściej kierowca 8211; mieszkaniec danego kraju do granicy swego państwa lub w jej pobliże. Tam naczepę zapina kierowca np. niemiecki który startuje z pełnym czasem i jedzie również w pobliże granicy swego kraju. Ładunek praktycznie cały czas jedzie i nie musi odpoczywać razem z kierowcą. W przybliżeniu towar dojeżdża na miejsce około 27 godzin szybciej niż w wykonaniu anachronicznego polskiego podwórkowego transportu. Wnioski można wyciągnąć samemu a one są dość proste.
Wyobrażmy sobie transport towaru z Polski do Portugali w wykonaniu dziadtransa i w wykonaniu dużej firmy logistycznej. W drugim przypadku naczepę ciągnie najczęściej kierowca 8211; mieszkaniec danego kraju do granicy swego państwa lub w jej pobliże. Tam naczepę zapina kierowca np. niemiecki który startuje z pełnym czasem i jedzie również w pobliże granicy swego kraju. Ładunek praktycznie cały czas jedzie i nie musi odpoczywać razem z kierowcą. W przybliżeniu towar dojeżdża na miejsce około 27 godzin szybciej niż w wykonaniu anachronicznego polskiego podwórkowego transportu. Wnioski można wyciągnąć samemu a one są dość proste.
Posty (274)
~volvo | ile ci da za nocke to indywidualna sprawa szeryfa generalnie jest zmowa powyżej 19 F niektóre firmy płacą dzienny posiłek 5 F ale wróćmy z 'zagranicy' na nasz rodzimy grajdołek | |||
wesolek
| ida lulu czymta sie pany. dobranoc. ::) | |||
Leeon
| wesołek - "ese zapytam sie przy okazji o to Leeona. coś mi sie wydaje, że te 25 funciaków, jest płacone mie zależnie od tego, czy 9 lub 11 spędzasz w aucie. mogie sie jednak mylić. ::) ' To nie jest nigdzie opisane. Różnie za te nocki płacą. Mogę powiedzieć tylko to, co sam sprawdziłem. Na przykład: NAMPAK płacił 29 funtów, agencja zatrzymywała 5 i wypłacała 24 (po awanturze - 25), FedEx - 21, Pickfords - 20, HORNIGOLD -25. Teraz (sam wystawiam rachunki) XPO płaci 35. Generalnie jednak można przyjąć że 25 funtów to standard. ; -) | 2 | ||
Leeon
| xxxx 2016-07-26 00:25:00 Nie dyskutujcie z osobnikiem ese on nie ma bladego pojęcia o transporcie. Jego zadanie nabijać ilość postów bo reklamodawcy pójdą w piz... W UK płaca tramping za spanie w budzie zazwyczaj 25 funciaków. Gdybyś wiedział o transporcie tylko 1% tego -co wie ese, byłbyś królem parkingów. ; -) | 2 | ||
~sss | kolejny bełkot idioty... cena cena cena | -1 | ||
~maro | szu to idiota. Jaki jest zysk czasu po przepince naczep? Fakt, ze jedna naczepa może dojechać szybciej do celu, ale ta druga będzie już później. | 1 | ||
~maro | Nawet w tranporcie art. szybkopsujących nie ma potrzeby przepinek | |||
~żandarm na emeryturze | maro>Nawet w tranporcie art. szybkopsujących nie ma potrzeby przepinek, ale jest to wykorzystywanie czasu kierowcy na maxa, jak i jednego tak i drugiego, bo wszyscy bedą musieli wyjechac swoje godziny... | |||
~żandarm na emeryturze | A, idzie to za tym ze ten z pustą naczepą juz jest rano na załadunku... a nie ten co dopiero miał rozładowywac. | |||
~maro | To jak podcieranie doopy szkłem, bo ci na papier szkoda | |||
~maro | Transport 2000 km jeden kierowca może zrobić w ciągu 48 godzin. Kiero idiota powie, że to niemożliwe. | |||
~żandarm na emeryturze | Zgadza sie, brawo!!!, osobiscie tego nie popieram, bo nie znasz dnia ani godziny kiedy mogą przepiąc, pracuje własnie w takiej firmie w systemie 3 na 1 i patrzą zeby wedoic cie z godzin na maxa, bo czy ja jade czy stoje tak mi muszą diete zapłacic. Wiec bedąc w robocie nigdzie mi sie nie spieszy i jade 80 km na autostradzie, bo jutro tez jest dzien i roboty nikt nie przerobił. | |||
~dziod | Jeden kr*yn - wielka szmata napisał, posta tak głupiego i niedorzecznego, że nie wiadomo jak się do tego odnieść. Najlepiej spuścić zasłonę milczenia, a nie próbować tłumaczyć co ten niedorozwój miał na myśli | 1 | ||
ksyzol
| żandarm- Na rozmowie o prace każdy kiero mówi że jeżdzi spokojnie a potem wszyscy równo buta do odcięcia, ty pewnie tak samo. Czas pracy kierowcy należy wykorzystać na maxa, kierowcy nie mają z tym problemu tak jak ty pacanie z pegeeru. Jazda z predkością 80-85km/h jest najbardziej optymalna i ekonomiczna, 92km/h nie ma większego wpływu na czas przejazdu a kosztuje więcej. | 1 | ||
~żandarm na emeryturze | Jadąc do roboty, w systemie 3 na 1 to mam totalną olewke, bo czy ja bede stał tu czy tam, to tak dopiero za 3 tygodnie do domu, a spedycja patrzy zeby wydusić mnie z godzin jak cytryna, na max, jak jazdy tak pracy, wiec nieraz o 15. 00 każą sie zaczymac wypiąć naczepe i krecic pauze bo o 20. 00 przyjedzie kolega na przepinke i po 9h pauzy w nocy wio dalej, zeby towar był na rano u klienta, juz pisałem ze nie popieram tego bo nie znasz dnia ani godziny kiedy wykreca taki numer, nic przez to nie mozna sobie zaplanowac. Wiec non stoper sciema i jazda 80 km na autostradzie, a jak sa korki to jestem w siódmym niebie, bo wtedy ich plany idą w łeb!!! | |||
~żandarm na emeryturze | ksyzol>ja nie jade do roboty w systemie 3 na 1 zeby sie narobic, tylko jade o d p i e r d o l i c tam własnie ów 3 tygodnie, a mogę i stac tydzien, na parkingu bo tak mi muszą za to zapłacic, jade do roboty, tak jak ludzie na zbior trudkawek, a zelastwo to nie nie podnieca bo to moje narzedzie do pracy!!!>tak jak dla mechanika sa klucze do naprawy auta, jak dla piekarza mąka do pieczenia chleba, tak dla mnie jest samochod. I pamietaj roboty nikt nie przerobił, jutro tez jest dzien, a jazda to zbedne ryzyko i mozliwosc wypadku, wiec po co jechac?jak można stac, a czy sie stoi czy sie leży dieta sie należy. Amen | -1 | ||
ksyzol
| Trzeba przyznać masz wku-r-we fachowe podejście. Nie myślałeś o tym żeby polubić swoją pracę, może zmienić, może te truskawki... | 1 | ||
ksyzol
| tak jak dla mechanika sa klucze do naprawy auta, jak dla piekarza mąka do pieczenia chleba Tam to się dopiero za-p-ier-da-la na czas. | 1 | ||
~żandarm na emeryturze | Widze ze nie podyskutujemy, bo młody jestes, tu tylko opluwanie i jeden mądrzejszy od drugiego, gdzie to on nie był i co to nie widział, jak bedziesz miał troche zmarszczek na czole tak jak ja to zaglądni tu>wtedy podyskutujemy o transporcie... | -2 | ||
ksyzol
| O transporcie... śmieszny dziadek jesteś, nauczony jak tu ru-ch-nąć pracodawce. | 1 | ||
~żandarm na emeryturze | Za*ają, ci co mają od po*ego kilometra, lub od frachtu, a takich firm u nas nie brakuje, wiec tylko i wyłacznie DIETA!Potem magnesy, bo on tylko z firmy wyjedzie na pauzie, a w papierach ma wpisany czas koncowy załadunku!!!, kuzwa deb ile jedne! | -1 | ||
ksyzol
| Spoko dziadek wiem, podstawa ma być wysoka dieta plus ryczałty nadgodziny nocne i popołudniowe a spedytor ma czekać na telefon od kierowcy bo jak nie to kluczyki do baku i chu... No widzisz, wreszcie pojołem... Tera ide restrukturyzować finanse żeby się dopasować do rynku. | 1 | ||
~żandarm na emeryturze | Widze ze ty jestes z takich d u p o wla zów, cytuje>Siefie> jak Wiesiek nie chce to ja pojade... Ru ch na ć pracodawce!!!dobre sobie, oni nie znają czegos takiego, mają inną mentalnosc, i wpojone od małego że takie cos jak oszustwo drugiego człowieka nie istnieje i w ich zyciu nie ma miejsca. Tylko podejscie polaka takich bucoli, bez mózgów doprowadza do tego ze polak to cwaniak i patrzy wydymac pracodawce, ale to ty napisałes... | -2 | ||
~żandarm na emeryturze | 2016-07-26 15:44:16 >widze ze jeszcze nie trybisz... | |||
~żandarm na emeryturze | Jak spedytor nie dzwoni to mi pasi, bo kuzwa jak dzwoni to napewno cos pozmieniaja, a zresztą to telefon prawie zawsze mam rozładowany, a jak cos do mnie ma to mi pisze na komputer... | -1 | ||
~żandarm na emeryturze | A i dziadkiem jeszcze nie jestem. spadam na imieninki dzis ANNY... | |||
ksyzol
| No mam taką zasade że jak Ktoś ze mną chce pracować to ten Ktoś dotrzymuje ustalonych warunków obustronnej współpracy. To znaczy że ten Ktoś będąc w pracy pracuje. Proste??? | 1 | ||
~żandarm na emeryturze | widze ze ze mnie tu troche zminusowali, czyli jak człowiek prawde napisze to sie komus cos nie podoba np>~żandarm na emeryturze 2016-07- 26 15:37:18 Za*ają, ci co mają od po*ego kilometra, lub od frachtu, a takich firm u nas nie brakuje, wiec tylko i wyłacznie DIETA!Potem magnesy, bo on tylko z firmy wyjedzie na pauzie, a w papierach ma wpisany czas koncowy załadunku!!!, kuzwa deb ile jedne! To prawda wiec czemu na czerwono, a nie na zielono???Na czerwono bo ktos takie cos popiera? | -1 | ||
~żandarm na emeryturze | 2016-07-26 15:55:33 TO moze w małych rodzinnych firemkach tak jest, ale nie w molochach typu vos, norbert, itd. | |||
ksyzol
| Jakie wnioski kurka wodna, w malych firemkach jest lepiej... Z twoim podejściem do pracy to nie masz czego szukać w małych rodzinnych firemkach. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.