ID: 199663
BDF praca niemcy dla początkujących
ID: 199663
ID: 199663
Witam kierowców bez doświadczenia na osi skretnej i obsługi kontenerów BDF. Jeżeli chcesz się nauczyć i mieć dobrą pracę odrazu to pisz.
Witam kierowców bez doświadczenia na osi skretnej i obsługi kontenerów BDF. Jeżeli chcesz się nauczyć i mieć dobrą pracę odrazu to pisz.
~Pan Andrzej. *.83.118.251
*.83.118.251
Posty (60)
~Pan Andrzej. | jak w temacie... | -2 | ||
~Pan Andrzej. | Więc jest możliwość przeszkolenia kierowcy oczywiście odpłatnie i później jezeli się nadajesz otrzymasz pracę. | -2 | ||
~raf | prosze o jakis nr tel | |||
~Pan Andrzej. | ktgtransport@gmail. com Proszę coś więcej napisać o sobie. I zostawić jakiś namiar telefon. Proszę napisać od jakiego czasu prawo jazdy c, e. Wiek oraz doświadczenie i język niemiecki. | -2 | ||
~Berufskraftfahrer | ~Pan Andrzej. dobrą pracę !!! na czym ta dobroć polega? ?? | |||
~Pan Andrzej. | To jest oferta dla kierowców którzy nie mają doświadczenia na osi skretnej. Ja nauczę jeździć i pokaż jak prawidłowo wykonywać tą pracę. A później masz zapewnioną prace system 3/1 kasa od 1900 do 2150. Euro. Daje wam od tygodnia do dwóch czasu żeby się nauczyć. | -2 | ||
~zdezorientowany | ja umiem jeździć z osią skrętną, tego się idzie nauczyć w jeden dzień, a jak ktoś nie ma daru do tego to przez 20 lat się nie nauczy elo | |||
~Rysiek | a ja kiedyś jeździłem ale się przyznaje że nie umiem (motałem się) ale najpierw dziad musi mnie zwolnić a cholera nie chce tego zrobić | |||
~koliberek | Panie Andrzeju, a może tak na początek tylko po prostu Andrzej - okropnie razi mnie, kiedy ktoś o sobie samym pisze Pan. Poza tym odrazu piszemy tak - od razu. Proponuję, abyś kolejnym razem zastąpił słowem natychmiast i tutaj nie popełnisz błędu, bo to piszemy razem - Panie instruktorze. :) | 2 | ||
~koliberek | Panowie tak składa się, że mam nieco orientacji w zarobkach niemieckich kierowców. Proszę zwrócić uwagę, że Pan Andrzej proponuje pobory za trzy tygodnie pracy. Zachodzę w głowę jak to możliwe, że proponuje polskiemu kierowcy za trzy tygodnie tyle, co niemiecki zarabia przez miesiąc i to musi się mocno spinać. Coś mi się zdaje, że nawet jeśli ma szczere intencje, to nie będzie tego robił za darmo. Będziecie musieli mu za pośrednictwo odpalić 300-500 euro miesięcznie i Wam zostanie najwyżej 1. 400 - 1. 500 ojro ! Przestrzegam przed wchodzeniem w układ z tym panem. | 2 | ||
irish_dude
| Na "pana", to trzeba mieć wygląd i pieniądze :) To po pierwsze. Po drugie: zgadzam się z koliberkiem - wygląda to na kolejnego "rodaka" cwaniaczka, który chce oskubać kilku naiwniaków. Miałbym pewność po rozmowie telefonicznej z tym "panem", ale szkoda mi pieniędzy. koliberek ma rację - nie dajcie się naciągnąć cwaniakowi. Dziękuję. | |||
~Kamil | Odpłatne szkolenie i potem jak się kierowca nadaje to ma pracę - to chyba jakaś kpina??? Ten wątek to albo prowokacja, albo marna próba wyciągnięcia kasy za nic | |||
~Tomek | Ale ekipa :-) tak jak pisałem takie zarobki. Albo system 2 tygodnie w trasie na weekend do domu dobra opcja dla tych którzy mieszkają blisko granicy. Kasa od 2400 do 2800. Może być Andrzej to tylko nick ; -) może być Ggienek | |||
acki
| na takich "panów"mój dziadek na konia wchodził zgadzam się i popieram koliberka- | |||
~Tomek | Dobra Pan Andrzejek życzy wam powodzenia. Oraz asystent Tomek. | |||
~Tomek | Jest ktoś z doświadczeniem na oś skretną i zna się na bdf jak cofnąć i złożyć nogi? Jest praca ale tylko z doświadczeniem na bdf oś skretną. Oraz podstawą j. niemieckiego. | |||
Artykuł
| Do zlozenia nog faktycznie potrzebny inzynier po politechnice. W BB na BDF jest 2500 brutto + 12 Spesen. | 1 | ||
~remik | ja jeżdżę bdf język komunikatywny :-) | |||
~Tomek | Same orły widzę. Ale jak *a zaczynali to wszystkie takie mądre nie były barany jeden z drugim. Teraz wielcy kierowcy barany!!! | |||
~Tomek | Potrzebuje teraz 6 kierowców na bdf z doświadczeniem tylko i wyłącznie oraz język niemiecki podstawy!!! | |||
~Tomek | 19. 06. 2016 wyjazd do pracy na bdf dla kierowców z doświadczeniem i językiem niemieckim w stopniu podstawowym. Jeżeli ktoś chce jechać 19. 06 już do pracy to zapraszam na priv tomson3000@wp. pl | |||
~Remik | Przecież napisałem że jeżdzę z bdf to jacy barany? | |||
~Tomek | Nie chodzi mi o Ciebie Remik To jest skierowane do taki mądrych co teraz wielcy kierowcy a jak zaczynali to kupa w majtkach była i piszą że w jeden dzień nauczysz się cofać. Może uda się cofnąć ale żeby nauczyć się to wymaga trochę praktyki. No chyba, że ktoś jeździł traktorem z przyczepa po polu to mógł załapać temat. Jeżeli ktoś nigdy nie cofał z przyczepą to ciężko. | |||
~Tomek | System 3/1 grupa podatkowa 3 od 1850 do 2100 na rękę. Jeżeli ktoś chce zmienić pracę lub zacząć nową to zapraszam na priv. Musi być doświadczenie obowiązkowo na oś skretną no i niemiecki, minimum podstawa Typu zaladunek, rozladunek sztau, musze zatankować, związane z pracą kierowcy najważniejsze zwroty i tyle. | |||
SoloUk
| Koliberek pisze jak by nie znał Polaków. Polak nigdy by nie zapłacił haraczu 300-500 euro miesięcznie Polak to zwykły dziad który w ramach odwdzieczenia nie potrafi nawet kupić flaszki piwa bo za drogo i mógłby zesrać się z chytrosci niż wyjąć z kieszeni 2zł | 1 | ||
~Kalamitos | a ja wlasnie chcialbym nabrac skilla na takim zestawie :) do naczepy szybciej sie przyzwyczaic idzie | |||
~remik | na BDF ach jest zajeb... iście w życiu nie zmieniłbym spowrotem na naczepę chyba że zarobiłbym jeszcze raz co teraz... | |||
~remik | ps stawka 2100 za 3 tyg jest ok napisz najlepiej gdzie jest firma bo szukasz a niemcy nie są małe | |||
tomson3000
| Bdf bajka też bym nie zamienił lepiej się jeździ wygodniej, komfortowo bardziej no i nie muszę się martwić o ładunek. Czy jest dobrze zapiety pasy itd. Zmieniam bryki i lecę dalej nic nie robię przy załadunku i rozładunku. No ale wiadomo wszędzie są plusy i minusy. | |||
kabat411
| Masz coś w promieniu 200km od Świecka najlepiej bez systemu |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.