ID: 179270
Kierowca wpadł na 9 metrową ścianę
ID: 179270
ID: 179270
Kierowcy aut osobowych i ciężarowych nie zdają sobie sprawy z ryzyka jakie biorą na siebie łamiąc polecenia i sygnały wydawane przez pilotów gabarytów. Mandat karny to tylko najmniejszy wymiar kary.
Kierowcy aut osobowych i ciężarowych nie zdają sobie sprawy z ryzyka jakie biorą na siebie łamiąc polecenia i sygnały wydawane przez pilotów gabarytów. Mandat karny to tylko najmniejszy wymiar kary.
~etransport.pl
Posty (16)
~MarcinCz | Wszystko dobrze, fajny artykul, ale, elementy wieRZ wiatrowych'' pisze sie przez Ż | |||
idol
| gabaryty ok potrzebuja czystej drogi ale uprzywilejowane sa tylko pojazdy emitujace sygnaly blyskowe i DZWIEKOWE !!! A koguta na dachu to ma juz byle lawetka. | |||
~Marcin SE | Cały artykuł powinien być zakończony podsumowaniem-" nie respektowanie przez kierowców sygnałów świetlnych pojazdu oznaczonego, zabezpieczającego przejazd ponadgabarytu świadczy o nieznajomości przepisów i braku kultury jazdy-nie wspominając o braku szacunku do czyjejś pracy" | |||
~klockostawiacz | Moj kumbajn Bizon ma koguta pozdrawiam klockostawiacz ps. swiniaka kupie. | |||
~ktosik | pojazd uprzywilejowany jak radiowóz policyjny... dobre :) a sygnały dźwiękowe wraz ze świetlnymi wysyłają? ?? | |||
~Greg | Oczywiście każdy samochód do pilotażu musi byc wyposażony w żółte sygnały świetlne oraz sygnał dzwiękowy tzw. Zura. Dla nieznajacych przepisów lepiej jakby nie zabierali głosu w sprawach o których nie maja pojęcia. Pozdrawiam | |||
~Romek | Greg- możesz mi pokazac specjalne warunki techniczne dla pojazdow typu pilot? Zapewniam, ze nic o specjalnym sygnale dzwiekowym nie znajdziesz w Polsce. Druga sprawa- Pilot jako osoba ma ruszyć tyłek z auta i wydawać wiążące polecenia np. kierujac ruchem na skrzyżowaniu. Zajechanie drogi osobówka z zółtym kogutem nie jest wydaniem polecenia, a zajechaniem drogi. Tak samo jazda srodkiem drogi. To ostrzeżenie, ale nie wiążące polecenie dla innych uczestników ruchu. Ba- Pilot nie moze nawet wydawać poleceń z samochodu. Trzecia sprawa- Jadę swoim pasem, mam pierwszeństwo. Im coś "wystaje" i to oni mają uważac na innych, a nie wszyscy zjeżdzac, bo oni muszą iść na odcięciu. Tyle jeśli chodzi o przepisy. Kultura jazdy i wzajemna pomoc na drodze to inna sprawa. | |||
~Romek | Kolejna sprawa- wydawanie poleceń przez pilotów przez CB Radio. Również nie wiażące. Nie jest ono obowiązkowym wyposażeniem, nie kazdy kusi je mieć, a mając nie ma obowiązku korzystania. | |||
~tomiaszek | a od kiedy gabaryty to święte krowy??? | |||
~daro | ktosik forumowy cymbal jak zwykle... w terenie zabudowanym w godzinach nocnych pojazd uprzywilejowany np karetka pogotowia uzywa tylko sygnalu swietlnego i w dalszym ciagu pozostaje pojazdem uprzywilejowanym... matole | |||
~Marcin SE | Romek-zapewniam cię, że pojazd do pilotażu MUSI być wyposażony w urządzenia naglaśniajace!!Do tego służy ZURA... Mało tego producentem najlepszych urządzeń do modulacji dźwięku i sterowania światłem jest Polska firma :-) | |||
~Greg | Szkoda tłumaczyć tym kierofffcom którzy sa najmądrzejsi na parkingu po 2 piwach bo na więcej ich nie stać zarabiając 6tys!!! Daro i Marcin macie racje w 100%. Ale czy jest sens tłumaczyć temu motłochowi.. ? ?? | |||
~woytek | Soptkalem siem kiedys z gabarytem w kiepskim miejscu i uslyszalem, ty uwazaj ciezarowka do gabarytu. Lub na obwadnicy Lubartowa dwa radiowozy na dlugich lecace przed gabarytami na odcieciu. Bez obrazy malo jest pilotow ktorzy na radiu wczesniej mowia - gabaryt 4, 5 m w kierunku x, prosze do prawej. Az milo jest sluchac. | |||
~Kuba G | Ja wielokrotnie mijałem gabaryty, stałem po 10 minut żeby oni mogli przejechać, wykonywałem polecenia pilotów. Po prostu ułatwiałem im pracę a sobie zapewniałem bezpieczeństwo. A ci co się do tego nie stosują są zwykłymi drogowymi chamami i rodzice ich nie nauczyli kultury lub wychowali się w lesie. Ale co się dziwić jak na naszych drogach rzadkością jest uprzejmość i życzliwość - a oczekiwać tego od osobówek to już szczyt marzeń - im się zawsze spieszy, co najwyżej do grobu by zwolnili nam miejsce na ziemi. | |||
~jaro | Ci co mają o tym pojęcie niech nie wchodzą z tymi baranami w polemikę bo jak ktoś się urodził idiotą mądrym nie umrze. Wystarczy żeby któryś z tych kierowców pojechał do Czech i ominął taki gabaryt to się przekona ile to kosztuje już nie mówię w Niemczech czy Austrii. Do końca życia Ci panowie by się nie wypłacił. | |||
~Marcin SE | Romek-Druga sprawa- Pilot jako osoba ma ruszyć tyłek z auta i wydawać wiążące polecenia np. kierujac ruchem na skrzyżowaniu. Zajechanie drogi osobówka z zółtym kogutem nie jest wydaniem polecenia, a zajechaniem drogi. Tak samo jazda srodkiem drogi. To ostrzeżenie, ale nie wiążące polecenie dla innych uczestników ruchu. Ba- Pilot nie moze nawet wydawać poleceń z samochodu... Romek wypisałeś szereg zaprzeczeń -pilot ma ruszyć tyłek i wydawać polecenia ale pojazd oznakowany jest dla ciebie zajechaniem drogi... widzisz na skrzyżowaniu czy rondzie manewry np:30 m i wczesniej pojazd pilota na światłach zabezpieczający te manewry i to za mało... zapewniam cię, że oni tam na tych manewrach mają tyle roboty, że liczą na zrozumienie innych uczestników a sam pilot biega z pilotem do wózka, steruje i pilnuje by nie uszkodzić ładunku, sprzętu i zabudowy terenu... więc więcej zrozumienia, oni też mają wyznaczone czasy na przejazd i walczą z tym czasem !Romek w Szwecji czy Nor objedziesz ostatniego pilota i ładunek to czołowy tak się ustawi by nagrać twoje manewry z kamery montowanej tylko na takie manewry... i za parę km tłumaczysz policji, że cooo, że coś im tam wystawało ale mi się spieszy... powodzenia :) :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.